quote:Op zondag 13 november 2011 02:56 schreef Geo3kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Maar Bendo is overal beter.. maargoed, je hoeft niet mijn mening te delenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zei ik.. keep your back-up channel nearby!!quote:Op zondag 13 november 2011 03:00 schreef Geo3kant het volgende:
UFC.TV bam lekker HD
Net als je complimenten geeft klapt ie eruit![]()
.. en terug.
Nee man, gratissssssquote:Op zondag 13 november 2011 03:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
Klopt het dat het titelgevecht betaald is op UFC.tv?
Nee, dan moet je even terug gaan en opnieuw het aanklikken. Dan werkt t welquote:Op zondag 13 november 2011 03:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
Klopt het dat het titelgevecht betaald is op UFC.tv?
Hier niet... Even opnieuw laden?quote:Op zondag 13 november 2011 03:02 schreef Jajong het volgende:
Prrrrt. Geluid loopt niet helemaal synchroon.
me toquote:Op zondag 13 november 2011 03:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hij wil me 9.99 chargen als ik op Watch Now klik..
Huh, we zitten er allemaal op nu?!quote:Op zondag 13 november 2011 03:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hij wil me 9.99 chargen als ik op Watch Now klik..
Even op LIVE drukken.quote:Op zondag 13 november 2011 03:02 schreef Jajong het volgende:
Prrrrt. Geluid loopt niet helemaal synchroon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |