Laatst zei je nog vol passie dat je altijd mijn backup wilde zijn!!quote:Op woensdag 16 november 2011 13:41 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben niemands backup. Dat weiger ik!![]()
(typisch beeld hebben mensen hier van mij opeens)
Dat was een poging om toch snel je broekje in te komenquote:Op woensdag 16 november 2011 14:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Laatst zei je nog vol passie dat je altijd mijn backup wilde zijn!!
Ze gebruikte me gewoon?! De sloeriequote:Op woensdag 16 november 2011 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat was een poging om toch snel je broekje in te komen
Vrouwenquote:Op woensdag 16 november 2011 14:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ze gebruikte me gewoon?! De sloerie
Ja, voor jou wel ja, maar da's heel wat anders!quote:Op woensdag 16 november 2011 14:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Laatst zei je nog vol passie dat je altijd mijn backup wilde zijn!!
Tssss! Echnie!quote:Op woensdag 16 november 2011 14:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ze gebruikte me gewoon?! De sloerie
Dat sowieso natuurlijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maar het was tussen ons wel gezellig he!
Eufemisme voor: er is goed geneuktquote:
Pardon?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Eufemisme voor: er is goed geneukt
Niet?quote:
Date, om mee te daten. Als dat leuk is, zou het op neuken kunnen uitdraaien ja. Maar na een x aantal vrouwen ben je daar toch minder mee bezig.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
Backup sexy date, maar niet om te neuken?
Wat wil je er dan mee doen, macondo, knikkeren?
En met vrouwen die veel beruchte fokkers kennen zou ik uitkijken.
Met mijn backup date? Geen doel, zolang mijn huidige date goed gaat. En dat is pril, dus daar valt weinig over te zeggen behalve dat de eerste dates erg goed waren. Als de komende dates net zo goed zijn als de laatste twee - dan zit het wel goed.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:47 schreef Ordos20 het volgende:
Wat is dan wel je doel Macondo? want dat heb ik een beetje gemist dan?
life can be fun, rightquote:Op donderdag 17 november 2011 08:46 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dates om mee te daten. Elkaar beter leren kennen. Vragen over werk, vrienden en familie. Diepe gesprekken over passies, emoties, waar we naartoe gaan in het leven. Naar elkaar toegroeien, aan een prille relatie werken, de eerste kus, de spanning van het onbekende.
Jeej.
Diepere gesprekken lijken me eerder aan bod te komen als je daadwerkelijk met iemand verder wil, dan wel als het gevoel er is dat het wel eens heel serieus kon worden. Nou ja, zo stond ik er dan weer in.quote:Op donderdag 17 november 2011 08:46 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dates om mee te daten. Elkaar beter leren kennen. Vragen over werk, vrienden en familie. Diepe gesprekken over passies, emoties, waar we naartoe gaan in het leven. Naar elkaar toegroeien, aan een prille relatie werken, de eerste kus, de spanning van het onbekende.
Jeej.
Lastig ja, probeer toch maar voor één te gaan en de rest warm te houden..quote:Op donderdag 17 november 2011 08:50 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
life can be fun, right
hmmm...jongleren met 3 ballen is toch best lastig...choices choices.....
Tijdens het bewust daten misschien wel. Maar als ik iemand gewoon in de kroeg ontmoet vind ik het soms wel lekker om tussen het geouwehoer door lekkere diepzinnige gesprekken te hebben.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:07 schreef Ordos20 het volgende:
Diepere gesprekken lijken me eerder aan bod te komen als je daadwerkelijk met iemand verder wil, dan wel als het gevoel er is dat het wel eens heel serieus kon worden. Nou ja, zo stond ik er dan weer in.
Ben je aan het verzuren Wauw?
Het is nog te vroeg om te oordelen of er nu 1 boven de rest uitstijgt....quote:Op donderdag 17 november 2011 09:20 schreef macondo het volgende:
[..]
Lastig ja, probeer toch maar voor één te gaan en de rest warm te houden..
Oh? beide kan heurquote:Op donderdag 17 november 2011 09:27 schreef Spirit82 het volgende:
Diepzinnige gesprekken in een relatie?? Daar heb je het toch veel te druk voor met andere dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |