Laatst zei je nog vol passie dat je altijd mijn backup wilde zijn!!quote:Op woensdag 16 november 2011 13:41 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben niemands backup. Dat weiger ik!![]()
(typisch beeld hebben mensen hier van mij opeens)
Dat was een poging om toch snel je broekje in te komenquote:Op woensdag 16 november 2011 14:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Laatst zei je nog vol passie dat je altijd mijn backup wilde zijn!!
Ze gebruikte me gewoon?! De sloeriequote:Op woensdag 16 november 2011 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat was een poging om toch snel je broekje in te komen
Vrouwenquote:Op woensdag 16 november 2011 14:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ze gebruikte me gewoon?! De sloerie
Ja, voor jou wel ja, maar da's heel wat anders!quote:Op woensdag 16 november 2011 14:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Laatst zei je nog vol passie dat je altijd mijn backup wilde zijn!!
Tssss! Echnie!quote:Op woensdag 16 november 2011 14:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ze gebruikte me gewoon?! De sloerie
Dat sowieso natuurlijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maar het was tussen ons wel gezellig he!
Eufemisme voor: er is goed geneuktquote:
Pardon?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Eufemisme voor: er is goed geneukt
Niet?quote:
Date, om mee te daten. Als dat leuk is, zou het op neuken kunnen uitdraaien ja. Maar na een x aantal vrouwen ben je daar toch minder mee bezig.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
Backup sexy date, maar niet om te neuken?
Wat wil je er dan mee doen, macondo, knikkeren?
En met vrouwen die veel beruchte fokkers kennen zou ik uitkijken.
Met mijn backup date? Geen doel, zolang mijn huidige date goed gaat. En dat is pril, dus daar valt weinig over te zeggen behalve dat de eerste dates erg goed waren. Als de komende dates net zo goed zijn als de laatste twee - dan zit het wel goed.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:47 schreef Ordos20 het volgende:
Wat is dan wel je doel Macondo? want dat heb ik een beetje gemist dan?
life can be fun, rightquote:Op donderdag 17 november 2011 08:46 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dates om mee te daten. Elkaar beter leren kennen. Vragen over werk, vrienden en familie. Diepe gesprekken over passies, emoties, waar we naartoe gaan in het leven. Naar elkaar toegroeien, aan een prille relatie werken, de eerste kus, de spanning van het onbekende.
Jeej.
Diepere gesprekken lijken me eerder aan bod te komen als je daadwerkelijk met iemand verder wil, dan wel als het gevoel er is dat het wel eens heel serieus kon worden. Nou ja, zo stond ik er dan weer in.quote:Op donderdag 17 november 2011 08:46 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dates om mee te daten. Elkaar beter leren kennen. Vragen over werk, vrienden en familie. Diepe gesprekken over passies, emoties, waar we naartoe gaan in het leven. Naar elkaar toegroeien, aan een prille relatie werken, de eerste kus, de spanning van het onbekende.
Jeej.
Lastig ja, probeer toch maar voor één te gaan en de rest warm te houden..quote:Op donderdag 17 november 2011 08:50 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
life can be fun, right
hmmm...jongleren met 3 ballen is toch best lastig...choices choices.....
Tijdens het bewust daten misschien wel. Maar als ik iemand gewoon in de kroeg ontmoet vind ik het soms wel lekker om tussen het geouwehoer door lekkere diepzinnige gesprekken te hebben.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:07 schreef Ordos20 het volgende:
Diepere gesprekken lijken me eerder aan bod te komen als je daadwerkelijk met iemand verder wil, dan wel als het gevoel er is dat het wel eens heel serieus kon worden. Nou ja, zo stond ik er dan weer in.
Ben je aan het verzuren Wauw?
Het is nog te vroeg om te oordelen of er nu 1 boven de rest uitstijgt....quote:Op donderdag 17 november 2011 09:20 schreef macondo het volgende:
[..]
Lastig ja, probeer toch maar voor één te gaan en de rest warm te houden..
Oh? beide kan heurquote:Op donderdag 17 november 2011 09:27 schreef Spirit82 het volgende:
Diepzinnige gesprekken in een relatie?? Daar heb je het toch veel te druk voor met andere dingen
Dat weet je toch niet snel, je kan ze toch niet alle drie daten om te vergelijken ten slotte..quote:Op donderdag 17 november 2011 09:32 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Het is nog te vroeg om te oordelen of er nu 1 boven de rest uitstijgt....
Ik wil zo vooralsnog wel eerst alle drie een keertje zien...al twijfel ik bij 1 of dat gevoel wederzijds is, haha...dus dat lost zichzelf mogelijk opquote:Op donderdag 17 november 2011 09:50 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet snel, je kan ze toch niet alle drie daten om te vergelijken ten slotte..
Op RP zeker?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:12 schreef foreverman het volgende:
Ik heb hier toch weer een profiel, hoe kom ik ze toch tegen:
(..)
Ik ben eerlijk en direkt...Als je geen antwoord van mij krijgt betekend dat gewoon dat ik mijn tijd beter kan besteden!(Ben ik te grof voor je? Sorry I dont date wimps ;-))
Verder rook ik als een schoorsteen (niet echt een binnenkomer, maar dan weet je het maar vast).
(..)
Verder vind ik een beetje romantiek op zijn tijd leuk maar hoef je me niet als prinses te behandelen, deuren open houden is niet echt mijn stijl (zolang je ze ook maar niet in mijn gezicht dicht gooit is alles goed)....
Knuffelen is ok op zijn tijd maar niet de hele tijd (daar hebben ze immers teddyberen voor uitgevonden). Als je op zoek bent naar iemand met uitstraling (ik heb zoveel uitstraling, ik lijk wel een kerncentrale ;-.) Zit je in een midlife crisis of ben je toe aan je tweede penopauze, uit je frustratie dan aub niet bij mij en idem dito als de tijd dat je in luiers liep nog vers in je geheugen ligt! Tot slot, zoek je iemand die achter jou aanloopt en lief ja knikt? Tip; Koop een hond! Maar mij niet gezien....
(..)
En bij deze nog een paar toevoegingen; Ben je al bezet? Reageer dan niet op mij, anders vertel ik je lieve vrouwtje wel even hoe haar lieve mannetje daadwerkelijk in elkaar steekt en tot slot als je me een bitch vindt en de noodzaak hebt om dat aan mij te vertellen, prima!
![]()
![]()
![]()
Er is weinig humoristisch aan...quote:Op donderdag 17 november 2011 13:32 schreef macondo het volgende:
Maar gezien het humoristische gehalte sluit ik Knuz ook niet uit..
Dan doe je toch zelf wat. Als of jullie vrouwen zo assertief zijn. had jij al wat teruggestuurd dan op zijn mailtje?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:38 schreef minnemin het volgende:
wandelman stuurde me begin van de week een mailtje dat hij me morgen uitgebreider zou mailen. Nog niets gekregen. In het kader van 'niet er achteraan lopen en jezelf niet minderwaardig opstellen' heb ik ook nog niets teruggemaild.... Maar hij leek zo leuk. Tja. Lastig. #hoeheurtheteigenlijk?
Van wie heb je dit gehoord?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:38 schreef minnemin het volgende:
In het kader van 'niet er achteraan lopen en jezelf niet minderwaardig opstellen' heb ik ook nog niets teruggemaild.... Maar hij leek zo leuk. Tja. Lastig. #hoeheurtheteigenlijk?
Wanneer zou die je nou precies mailen? Want als het pas een dag is dat je niks gehoord hebt, kan het natuurlijk best zijn dat die het gewoon druk heeft met werk of privé. Maar als hij je al dinsdag had beloofd te mailen en je morgen nog niks hebt gehoord, is het niet zo raar om zelf nog eens contact op te nemen.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:38 schreef minnemin het volgende:
wandelman stuurde me begin van de week een mailtje dat hij me morgen uitgebreider zou mailen. Nog niets gekregen. In het kader van 'niet er achteraan lopen en jezelf niet minderwaardig opstellen' heb ik ook nog niets teruggemaild.... Maar hij leek zo leuk. Tja. Lastig. #hoeheurtheteigenlijk?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:40 schreef macondo het volgende:
Net terug van date #3 met de mooie vrouw. Ze is zó leuk! Zó grappig! Zo sprankelend en mooi - en het lijkt nu zo langzamerhand wel echt ergens toe te leiden.
Wel een koekje van eigen deeg gekregen. Ik heb in de tussentijd twee "backup dates" aangehouden (die van de hoed en de rand weten), zij blijkt tussen date #1 en date #2 gewoon met een andere kerel een date gehad te hebben. Niets gebeurt daar, maar ze vond het wat lullig om zo kort dag af te zeggen. Ze vindt het achteraf zelf ook stom.
Ik had het met haar over de eigenaardigheden van datingsites, die we hier ook maar weinig de revue laten passeren. Namelijk iedereen flirt / mailt / chat met iedereen. Iedereen die date heeft altijd een serie alternatieven achter de hand. Voor jezelf is het prima, maar dat de ander dat ook doet is toch.. minderquote:Op vrijdag 18 november 2011 07:04 schreef Thornado het volgende:
Maar volgens mij boeit het je niet echt, dus het is meer 'koekje van eigen deeg'
Dit weekend gaat het gebeuren. Ik voel het aan mijn waterquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:40 schreef macondo het volgende:
Net terug van date #3 met de mooie vrouw. Ze is zó leuk! Zó grappig! Zo sprankelend en mooi - en het lijkt nu zo langzamerhand wel echt ergens toe te leiden.
Die andere kerel vond ze schijnbaar ook erg leuk anders had ze hem zeker afgezegd (kortom smoesje om je gerust te stellen)quote:Wel een koekje van eigen deeg gekregen. Ik heb in de tussentijd twee "backup dates" aangehouden (die van de hoed en de rand weten), zij blijkt tussen date #1 en date #2 gewoon met een andere kerel een date gehad te hebben. Niets gebeurt daar, maar ze vond het wat lullig om zo kort dag af te zeggen. Ze vindt het achteraf zelf ook stom.
Die andere kerel heeft niet gezoend of iets dergelijks (zegt ze..), dus dat is niet zo'n probleem. Maar neem nou zo'n Cinderella man, die wil ook alle drie de dames wel even zien..quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:27 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dit weekend gaat het gebeuren. Ik voel het aan mijn water
[..]
Die andere kerel vond ze schijnbaar ook erg leuk anders had ze hem zeker afgezegd (kortom smoesje om je gerust te stellen)
Toch heb je een derde date gehad dus blijkbaar was de meneer tussen date 1 en 2 toch niet zo leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |