SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wut? Heeft iemand van jullie dit meegekregen?
Zeker nu het mainstream wordt en op national TV isquote:Op zondag 13 november 2011 01:16 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Zal wel in hun contract staan dat ze hun taalgebruik clean moeten houden.
quote:Op zondag 13 november 2011 01:17 schreef Hooidraad het volgende:
WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wut? Heeft iemand van jullie dit meegekregen?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Komt vaker voor bij het verliezen van bewust zijn door KO of zelfs na het overlijden.. zijn ook geruchten dat het ook bij Chuck gebeurde in de Liddell vs Evans fight. En Tim Silvia heeft het een keer bekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wut? Heeft iemand van jullie dit meegekregen?
quote:Op zondag 13 november 2011 01:17 schreef Hooidraad het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wut? Heeft iemand van jullie dit meegekregen?![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op zondag 13 november 2011 01:18 schreef Geo3kant het volgende:
Bekend? Was het niet zichtbaar genoeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
Dat wat jij bedoeld dacht ik dat urine wasquote:Op zondag 13 november 2011 01:18 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Bekend? Was het niet zichtbaar genoeg?
quote:Op zondag 13 november 2011 01:19 schreef Geo3kant het volgende:
Alleen daarom al geen witte broekjes aan doenyou never know what kind of shitty day you might have.
En deze acties mag hij ook voortaan latenquote:Op zondag 13 november 2011 01:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zeker nu het mainstream wordt en op national TV is.. Dana zal zich ook wat meer moeten gedragen wss
Hunt werkt toch voor Fox?quote:Op zondag 13 november 2011 01:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En deze acties mag hij ook voortaan laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |