ZOMBIE, ZOMBIE, ZOMBIE IE IE !quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:50 schreef Fyodor het volgende:
Oh en WAAG het niet om het 100e deel te openen. Dat is voorbehouden aan Taz!
Iemand al een leuke titel trouwens?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:51 schreef Fyodor het volgende:
Nog even offtopic: elke keer als ik dit nummer hoor moet ik aan die reclame denken....
And you sir... have a nice daughter!
Die is heerlijk, al blijft die van de Cranberries de bestequote:
Carceres voor het eerst in deze divisie, is een divisie lager gaan vechten.. dus verwacht er weinig van.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:51 schreef Hooidraad het volgende:
Ik heb bewust voor de underdog gekozen, jullie mogen me uitlachen als hij verliest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
??? Dit is een UFC partij..quote:Op zondag 13 november 2011 00:04 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik heb nu wel een idee hoe Bruce Lee het zou doen in een UFC partij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Vaak.quote:Op zondag 13 november 2011 00:04 schreef Fyodor het volgende:
Hapert de stream bij jullie nu ook af en toe of ligt het aan mijn verbinding/PC?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |