SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That my friend is spoilerish
quote:Op zondag 13 november 2011 01:34 schreef Geo3kant het volgende:
Ik heb geen last van gehaper nuen gewoon HD, misschien is iedereen overgestapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
quote:Op zondag 13 november 2011 01:38 schreef Jajong het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 november 2011 01:39 schreef roepdeman het volgende:
Ik zeg Cro CopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je hem quote zet jouw bericht dan ook in spoilers voordat jij het vergeet dan spoil jij (ook)quote:
quote:Op zondag 13 november 2011 01:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik zeg Cro Cop [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen roepdeman rustig blijven ademen...
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
Hou je bek eens een keer domme newbie. Jij weet wsl. niet eens wie Jens Pulver is en ik noem verder geen namen dus kanker op met je gejank elke keer.quote:
quote:Op zondag 13 november 2011 01:43 schreef roepdeman het volgende:
[..]Geen zorgen roepdeman rustig blijven ademen...
Jaquote:Op zondag 13 november 2011 01:45 schreef roepdeman het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de tussenstanden van College Football op de Fox website ook volgt?
vuile mongool, je verpest het steeds voor iedereen elke week, stompen kan je krijgen, jochie!quote:Op zondag 13 november 2011 01:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hou je bek eens een keer domme newbie. Jij weet wsl. niet eens wie Jens Pulver is en ik noem verder geen namen dus kanker op met je gejank elke keer.
Ik volg alleen het college basketbal er naastquote:Op zondag 13 november 2011 01:45 schreef roepdeman het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de tussenstanden van College Football op de Fox website ook volgt?
quote:Op zondag 13 november 2011 01:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hou je bek eens een keer domme newbie. Jij weet wsl. niet eens wie Jens Pulver is en ik noem verder geen namen dus kanker op met je gejank elke keer.
quote:Op zondag 13 november 2011 01:43 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Geen zorgen Jajong rustig blijven ademen...
Hahahahahha. Put your money where your mouth is drol. Any time, any placequote:Op zondag 13 november 2011 01:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vuile mongool, je verpest het steeds voor iedereen elke week, stompen kan je krijgen, jochie!
quote:Op zondag 13 november 2011 01:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hahahahahha. Put your money where your mouth is drol. Any time, any place. Mag je 't filmen en daarna op FOK! zetten.
ik trek je pik eraf met mijn blote handenquote:Op zondag 13 november 2011 01:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hahahahahha. Put your money where your mouth is drol. Any time, any place. Mag je 't filmen en daarna op FOK! zetten.
quote:Op zondag 13 november 2011 01:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 november 2011 01:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik trek je pik eraf met mijn blote handen
Bye bye gesprekken op enig niveau hier, hello jajongquote:Op zondag 13 november 2011 01:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja vet erg om dat te doen in een topic waar alleen MMA fans kijken, misschien 20 mensen per dagquote:Op zondag 13 november 2011 01:49 schreef Fyodor het volgende:
Way to go, Jajong en thefxr. Bevestig lekker wat vooroordelen over MMA'ers
Hij taptequote:Op zondag 13 november 2011 01:49 schreef roepdeman het volgende:
Ik wil dit best organiseren. Ik ben erg professioneel bezig zie mijn promotiefilmpje:
ik moet me verlagen tot het niveau van hem, anders snapt ie het nietquote:Op zondag 13 november 2011 01:49 schreef Fyodor het volgende:
Way to go, Jajong en thefxr. Bevestig lekker wat vooroordelen over MMA'ers
quote:Op zondag 13 november 2011 01:50 schreef Jajong het volgende:
terwijl hij een treurige armchair quarterback is die nog nooit een sportschool van binnen heeft gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |