Nou ja, hij is zelf ook niet helemaal doorsnee dus misschien past het juist wel beter met iemand die niet helemaal normaal is. Maar normaal is sowieso een vage term.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:48 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk dat ie bedoelt dat het geen borderliner mag zijn.
Nope; nooit single. Hopt van de ene vrouwelijke collega naar de anderequote:
Vind je? Ik bedoel daarmee dat ze gemiddeld moet zijn; ik ben zelf al afwijkend genoeg.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een rare eis, 'normaal'.
Zij ziet ook iets in een jongen waar van ik denk "wut?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik denk dan vaak: de dame die nog iets in mij zou kunnen zien, daar moet wel een steekje aan los zijn
het is een symptoom uit de psychologie waarbij je even de band met jezelf en/of de werkelijkheid verliestquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dat is? Hetzelfde als het woord betekent of zit er een psychologische definitie aan vast?
Wat voor meisje denk je dan precies dat ik moet zoeken?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ja, hij is zelf ook niet helemaal doorsnee dus misschien past het juist wel beter met iemand die niet helemaal normaal is. Maar normaal is sowieso een vage term.
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:51 schreef mrk.n het volgende:
Inderdaad dawg, daarom moet je het ook nooit via fok proberen.
Is goed Cactus. Ga ik sowieso doen.
Stel je niet aan johquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik denk dan vaak: de dame die nog iets in mij zou kunnen zien, daar moet wel een steekje aan los zijn
Gemiddeld in welk opzicht? Niemand is in alle opzichten gemiddeld; dat bestaat gewoon niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Vind je? Ik bedoel daarmee dat ze gemiddeld moet zijn; ik ben zelf al afwijkend genoeg.
Hij was 15 en maagd... maar zoooo leukquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdIk zal hier á la Kree verslag doen
Oh oke. Ik googelde erop en het klinkt wel als wat ik voelde.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is een symptoom uit de psychologie waarbij je even de band met jezelf en/of de werkelijkheid verliest
Je moet niet opzoek gaan aan de hand van een lijstje he.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat voor meisje denk je dan precies dat ik moet zoeken?
Die rechter , is dat Sawyer van Lost? (met kort haar)quote:
Nou, probeer dan maar eens een "normale" dame te vinden die nog trek heeft in iemand van tegen de 30 zonder enige ervaring. Nagenoeg onmogelijk, lijkt mequote:
quote:Dissociatie, een term uit de psychologie en psychiatrie, is een geestesgesteldheid waarin bepaalde gedachten, emoties, waarnemingen of herinneringen buiten het bewustzijn worden geplaatst, tijdelijk niet 'oproepbaar' zijn of minder samenhang vertonen.
Letterlijk betekent dissociatie 'ontkoppeling' of 'uiteenvallen'. Het is een zeer alledaags verschijnsel: iedereen verliest bijvoorbeeld wel eens de aandacht voor zijn omgeving als hij zeer geconcentreerd met iets bezig is en iedereen heeft wel eens een dagdroom. In deze zin is het gewoon een mechanisme om tot rust te komen, een afweermechanisme. Een veel voorkomende vorm is het fenomeen waarbij iemand op de 'automatische piloot' een auto bestuurt, maar opeens bijna thuis is en een groot deel van de weg onbewust heeft afgelegd. Men schrikt als het ware wakker, terwijl men al wakker was en zelfs auto reed.
Dissociatie komt ook voor als gevolg van vermoeidheid. Dit kan zowel lichamelijke vermoeidheid zijn, maar ook in periodes van grote psychische spanning kan er dissociatie optreden.
Ok, klinkt niet als mijn type. Die heeft namelijk wel smaak en neukt niet alle collega'squote:Op zaterdag 12 november 2011 23:52 schreef Axel1988 het volgende:
Nope; nooit single. Hopt van de ene vrouwelijke collega naar de andere. Wel niet de meest bijzondere dames die hij uitkiest vind ik persoonlijk.
Het is dezelfde man volgens mij en geen idee, ik kijk geen lost.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Die rechter , is dat Sawyer van Lost? (met kort haar)
Als je zoiets regelmatig hebt dan zou ik me wel zorgen maken, maar een keer zegt niet zoveel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh oke. Ik googelde erop en het klinkt wel als wat ik voelde.
Nou ja, als het vaak voorkomt ga ik me er ook geen zorgen om maken.
Mwah ze kunnen die mannen toch nooit krijgen dus zullen maar genoegen moeten nemen met types zoals ik.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:54 schreef dawg het volgende:
foto's van filmsterren zal de onzekerdere mannen hier goed doen idd.
hij woont op malta. dat scheelt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou, probeer dan maar eens een "normale" dame te vinden die nog trek heeft in iemand van tegen de 30 zonder enige ervaring. Nagenoeg onmogelijk, lijkt me
ah nou dan was ik best samenhangend en duidelijk bezig netquote:
Neem aan dat de meeste toch wel weten dat het voor de meeste vrouwen hier een onhaalbare kaart is.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:54 schreef dawg het volgende:
foto's van filmsterren en gepraat over brede grote footballspelers zal de onzekerdere mannen hier goed doen idd.
Ow dus je wensenlijstje was toch nog langer dan wat je net beschreefquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ok, klinkt niet als mijn type. Die heeft namelijk wel smaak en neukt niet alle collega's
Ach nouja mannen doen precies hetzelfde toch, plaatsen van lekkere wijven neerplempen als daar enig excuus voor isquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:54 schreef dawg het volgende:
foto's van filmsterren en gepraat over brede grote footballspelers zal de onzekerdere mannen hier goed doen idd.
Mijn tips?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Deel je tips, mijn beste. Daarvoor mag je hier ook komen, of gewoon om offtopic te ouwehoeren natuurlijk. Hier kan alles
Nee, dit was voor het eerst. Maar dan moet het wel door oververmoeidheid komen denk ik, ik heb ook wel eens last van een vervormend blikveld en kleuren en dat soort dingen als ik te weinig slaap heb gehad.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je zoiets regelmatig hebt dan zou ik me wel zorgen maken, maar een keer zegt niet zoveel.
Stoppels, daar heb ik een zwak voor.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die heeft alleen wat meer baardgroei. Verder is hij minstens zo do-able als Jensen
Het mooie is; uiteindelijk zijn het juist types zoals jou waar ze juist gelukkig mee zullen gaan wordenquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah ze kunnen die mannen toch nooit krijgen dus zullen maar genoegen moeten nemen met types zoals ik.
gewoon vrouwen die geen team hebben die hun uiterlijk bewerkt tot ze eruit zien als bijna perfecte poppen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:56 schreef mrk.n het volgende:
Loka, ik heb dat ook wel eens gehad een paar seconden. En nee, geen drugs of wat dan ook.
Maar, wie van de dames kan hieraan tippen dan?
[ afbeelding ]
oooh ik vind haar ook zo leukquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:56 schreef mrk.n het volgende:
Loka, ik heb dat ook wel eens gehad een paar seconden. En nee, geen drugs of wat dan ook.
[ afbeelding ]
dan zijn ze oude velletjes, doe mij maar een fris blaadjequote:Op zaterdag 12 november 2011 23:57 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het mooie is; uiteindelijk zijn het juist types zoals jou waar ze juist gelukkig mee zullen gaan worden. Allemaal praat verder.
Excuse me?quote:
Uiteraard, maar ook dit lijkt me niet een onmogelijke eisquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:56 schreef Axel1988 het volgende:
Ow dus je wensenlijstje was toch nog langer dan wat je net beschreef.
Haha die kop; lijkt net een alien man. Zonder make-up wss onherkenbaar tevens...quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:56 schreef mrk.n het volgende:
[ afbeelding ]
Weet ik, maar ik ben wel een beetje benieuwd of ik uit kan vinden in welke richting ik moet gaan zoeken. Ondanks dat ik toch wel wat dingen wil gaan veranderen wil ik toch alvast een beetje op zoek, ik verlang er echt heel erg naarquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet niet opzoek gaan aan de hand van een lijstje he.
Nja, wil gewoon dat ze gemiddeld is in eisen en verwachtingen en gemiddeld sociaal is zegmaarquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:53 schreef Axel1988 het volgende:
Gemiddeld in welk opzicht? Niemand is in alle opzichten gemiddeld; dat bestaat gewoon niet.
Ik nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:56 schreef mrk.n het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me eigenlijk af of ik iemand gelukkig zou kunnen maken op deze leeftijd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:57 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het mooie is; uiteindelijk zijn het juist types zoals jou waar ze juist gelukkig mee zullen gaan worden. Allemaal praat verder.
Ga een keer mee uit!quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ben wel een beetje benieuwd of ik uit kan vinden in welke richting ik moet gaan zoeken. Ondanks dat ik toch wel wat dingen wil gaan veranderen wil ik toch alvast een beetje op zoek, ik verlang er echt heel erg naar
[..]
Nja, wil gewoon dat ze gemiddeld is in eisen en verwachtingen en gemiddeld sociaal is zegmaar
Time will tellquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ook dit lijkt me niet een onmogelijke eis
*Meldtquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stoppels, daar heb ik een zwak voor.
tnxquote:Op zondag 13 november 2011 00:00 schreef dawg het volgende:
[..]
vrouwen daar zijn niet zo stijf en afstandelijk als hier.
Nee.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:58 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha die kop; lijkt net een alien man. Zonder make-up wss onherkenbaar tevens...
Ow wacht; ze lijkt wel beetje op Olcay?
Ook als je twaalf jaar ouder bent kun je je dat afvragen, hoorquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af of ik iemand gelukkig zou kunnen maken op deze leeftijd.
Want ik ben toch gewoon een luie lapswans die zijn weekenden vult met voetbal.
alsof dat het einde isquote:Op zondag 13 november 2011 00:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen slag in mijn haar
Wat is er stijf en afstandelijk aan mij?quote:Op zondag 13 november 2011 00:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, verre van zelfsquote:Op zondag 13 november 2011 00:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vond het wel een interessante vraag.quote:Op zondag 13 november 2011 00:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ook als je twaalf jaar ouder bent kun je je dat afvragen, hoor
Goed, ik heb dan wel niks met voetbal, maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |