Gebeurt dat wel vaker bij jou?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarna was ik nog een tijdje duizelig en ineens best moe, maar na een halfuur voelde ik me weer normaal
Klinkt als zuurstoftekort. Niet dat ik dokter ben ofzoquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarna was ik nog een tijdje duizelig en ineens best moe, maar na een halfuur voelde ik me weer normaal
ik denk dat ie bedoelt dat het geen borderliner mag zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een rare eis, 'normaal'.
Nee. Het gaat juist eigenlijk verdomd en verdacht makkelijk.quote:
Ik dacht ineens gewoon dat ik thuis was en het vrijdag was eerstquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb het s ochtends vaak
dan weet ik even niet wat ik in mijn huis doe (dat het mijn huis is om mee te beginnen) en wat voor werk ik ook al weer doe en of het een werkdag is etc
misschien heeft het met vermoeidheid of slaap of zo te maken
Dan doe je iets goedquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Het gaat juist eigenlijk verdomd en verdacht makkelijk.
Klinkt als lage suikerspiegel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:47 schreef mrk.n het volgende:
Haha. Ik heb wel serieus iemand voor Cactus. Ik DM je zo.
Maar, hebben de vrouwen in dit topic ook wel iets te bieden dan? Qua uiterlijk vooral.
klinkt eerder als dissociatiequote:Op zaterdag 12 november 2011 23:48 schreef minibeer het volgende:
[..]
Klinkt als zuurstoftekort. Niet dat ik dokter ben ofzo
laag suiker denk ik.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht ineens gewoon dat ik thuis was en het vrijdag was eerst
Echt heel apart. Maar opzich was het niet vervelend, alleen maar griezelig
Schijnbaarquote:
Is hij nog single?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:48 schreef Axel1988 het volgende:
Ik heb een collega die precies in het wensenlijstje past; alleen is hij dan ook nog extreem knap en extreem groot (2 meter en ruim 110 kilo). Echt vet om al die meiden constant na te zien gapen als hij ergens rondloopt.
Ik denk dan vaak: de dame die nog iets in mij zou kunnen zien, daar moet wel een steekje aan los zijnquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:50 schreef heloef het volgende:
Tsja wat is normaal?
Ik ken een leuk meisje die alles behalve normaal is redelijk wat kleine problemen heeft op psychologisch en met haar zou ik wel een relatie beginnen. Ondanks dat ze alles behalve normaal is.
Deel je tips, mijn beste. Daarvoor mag je hier ook komen, of gewoon om offtopic te ouwehoeren natuurlijk. Hier kan allesquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:49 schreef Barbusse het volgende:
Nee. Het gaat juist eigenlijk verdomd en verdacht makkelijk.
Nou ja, hij is zelf ook niet helemaal doorsnee dus misschien past het juist wel beter met iemand die niet helemaal normaal is. Maar normaal is sowieso een vage term.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:48 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk dat ie bedoelt dat het geen borderliner mag zijn.
Nope; nooit single. Hopt van de ene vrouwelijke collega naar de anderequote:
Vind je? Ik bedoel daarmee dat ze gemiddeld moet zijn; ik ben zelf al afwijkend genoeg.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een rare eis, 'normaal'.
Zij ziet ook iets in een jongen waar van ik denk "wut?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik denk dan vaak: de dame die nog iets in mij zou kunnen zien, daar moet wel een steekje aan los zijn
het is een symptoom uit de psychologie waarbij je even de band met jezelf en/of de werkelijkheid verliestquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dat is? Hetzelfde als het woord betekent of zit er een psychologische definitie aan vast?
Wat voor meisje denk je dan precies dat ik moet zoeken?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ja, hij is zelf ook niet helemaal doorsnee dus misschien past het juist wel beter met iemand die niet helemaal normaal is. Maar normaal is sowieso een vage term.
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:51 schreef mrk.n het volgende:
Inderdaad dawg, daarom moet je het ook nooit via fok proberen.
Is goed Cactus. Ga ik sowieso doen.
Stel je niet aan johquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik denk dan vaak: de dame die nog iets in mij zou kunnen zien, daar moet wel een steekje aan los zijn
Gemiddeld in welk opzicht? Niemand is in alle opzichten gemiddeld; dat bestaat gewoon niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Vind je? Ik bedoel daarmee dat ze gemiddeld moet zijn; ik ben zelf al afwijkend genoeg.
Hij was 15 en maagd... maar zoooo leukquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdIk zal hier á la Kree verslag doen
Oh oke. Ik googelde erop en het klinkt wel als wat ik voelde.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is een symptoom uit de psychologie waarbij je even de band met jezelf en/of de werkelijkheid verliest
Je moet niet opzoek gaan aan de hand van een lijstje he.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat voor meisje denk je dan precies dat ik moet zoeken?
Die rechter , is dat Sawyer van Lost? (met kort haar)quote:
Nou, probeer dan maar eens een "normale" dame te vinden die nog trek heeft in iemand van tegen de 30 zonder enige ervaring. Nagenoeg onmogelijk, lijkt mequote:
quote:Dissociatie, een term uit de psychologie en psychiatrie, is een geestesgesteldheid waarin bepaalde gedachten, emoties, waarnemingen of herinneringen buiten het bewustzijn worden geplaatst, tijdelijk niet 'oproepbaar' zijn of minder samenhang vertonen.
Letterlijk betekent dissociatie 'ontkoppeling' of 'uiteenvallen'. Het is een zeer alledaags verschijnsel: iedereen verliest bijvoorbeeld wel eens de aandacht voor zijn omgeving als hij zeer geconcentreerd met iets bezig is en iedereen heeft wel eens een dagdroom. In deze zin is het gewoon een mechanisme om tot rust te komen, een afweermechanisme. Een veel voorkomende vorm is het fenomeen waarbij iemand op de 'automatische piloot' een auto bestuurt, maar opeens bijna thuis is en een groot deel van de weg onbewust heeft afgelegd. Men schrikt als het ware wakker, terwijl men al wakker was en zelfs auto reed.
Dissociatie komt ook voor als gevolg van vermoeidheid. Dit kan zowel lichamelijke vermoeidheid zijn, maar ook in periodes van grote psychische spanning kan er dissociatie optreden.
Ok, klinkt niet als mijn type. Die heeft namelijk wel smaak en neukt niet alle collega'squote:Op zaterdag 12 november 2011 23:52 schreef Axel1988 het volgende:
Nope; nooit single. Hopt van de ene vrouwelijke collega naar de andere. Wel niet de meest bijzondere dames die hij uitkiest vind ik persoonlijk.
Het is dezelfde man volgens mij en geen idee, ik kijk geen lost.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Die rechter , is dat Sawyer van Lost? (met kort haar)
Als je zoiets regelmatig hebt dan zou ik me wel zorgen maken, maar een keer zegt niet zoveel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh oke. Ik googelde erop en het klinkt wel als wat ik voelde.
Nou ja, als het vaak voorkomt ga ik me er ook geen zorgen om maken.
Mwah ze kunnen die mannen toch nooit krijgen dus zullen maar genoegen moeten nemen met types zoals ik.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:54 schreef dawg het volgende:
foto's van filmsterren zal de onzekerdere mannen hier goed doen idd.
hij woont op malta. dat scheelt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou, probeer dan maar eens een "normale" dame te vinden die nog trek heeft in iemand van tegen de 30 zonder enige ervaring. Nagenoeg onmogelijk, lijkt me
ah nou dan was ik best samenhangend en duidelijk bezig netquote:
Neem aan dat de meeste toch wel weten dat het voor de meeste vrouwen hier een onhaalbare kaart is.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:54 schreef dawg het volgende:
foto's van filmsterren en gepraat over brede grote footballspelers zal de onzekerdere mannen hier goed doen idd.
Ow dus je wensenlijstje was toch nog langer dan wat je net beschreefquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ok, klinkt niet als mijn type. Die heeft namelijk wel smaak en neukt niet alle collega's
Ach nouja mannen doen precies hetzelfde toch, plaatsen van lekkere wijven neerplempen als daar enig excuus voor isquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:54 schreef dawg het volgende:
foto's van filmsterren en gepraat over brede grote footballspelers zal de onzekerdere mannen hier goed doen idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |