Dat kende ik niet. Dus even opgezocht en ik kan me jouw associatie heel goed voorstellen, ja! Ik kan echter niets vinden over een mogelijk verband.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:01 schreef trabant het volgende:
De overeenkomst met de vakantieherinnering van de Reschensee zal wel geheel toevallig zijn...
Waar wil je een vraag over ?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:06 schreef Eska het volgende:
Het is Het Torentje van Drienerlo, van Wim T. Schippers.
Wie wil de volgende vraag doen?
Ja, ik twijfelde over meer hints. Kon niet goed peilen of er wel voldoende animo voor was.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:36 schreef tong80 het volgende:
Waar wil je een vraag over ?
Je had wel meer hints mogen geven trouwens.
Al lang niet meer Tongquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:46 schreef tong80 het volgende:
Welke Fokker is in het dagelijkse leven vragen verzinner voor quizzes op TV ?
*Hard op lacht*quote:
Zeehengelsport!!!!!quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:05 schreef tong80 het volgende:
In welke sport heb je een Tong nodig ?
Geeft niet. Ik maak af en toe nog wel een paar vragen voor het radioprogramma waarvoor ik werk, maar ik zou niet willen stellen dat ik nog een quizzenmaker benquote:
Lijkt me zo leuk om te doen (niet dat ik het zou kunnen).quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik maak af en toe nog wel een paar vragen voor het radioprogramma waarvoor ik werk, maar ik zou niet willen stellen dat ik nog een quizzenmaker ben
V.
Een Ex-bekende Fokker en journalist had een boekenrubriek en was eindredacteur bij de NCRV radio.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik maak af en toe nog wel een paar vragen voor het radioprogramma waarvoor ik werk, maar ik zou niet willen stellen dat ik nog een quizzenmaker ben
V.
Mij ook.quote:
Tonque.quote:
Je zou er hardstikke goed in zijn, weet ik zeker.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mij ook.
Ik ben niet voor niets gek op kwissen op Fok!.
Met triviant had ik nieuwe regels verzonnen. Het was onrechtvaardig dat je te veel afhankelijk was van de dobbelsteen.
Ik weet het.... kwam hem weleens tegen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een Ex-bekende Fokker en journalist had een boekenrubriek en was eindredacteur bij de NCRV radio.
Je ziet maar je bent niet de enige.
Ik ookquote:Ben wel benieuwd voor welk programa je werkt.
Je beschermt er iets mee.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:05 schreef tong80 het volgende:
In welke sport heb je een Tong nodig ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |