Nee hoor, qua final was dit heel aardig. Ik vond alleen dit jaar qua talent niet zo om over naar huis te schrijven en het verbaast me dan ook heel erg dat er nu overal geroepen wordt dat dit een van de beste jaren ooit was, terwijl een paar weken geleden de algemene teneur nog was dat dat helemaal niet zo was. Alles wat onder de finalisten kwam was matig tot slecht, met een enkele uitschieter van Holly en vooruit, ik ben in een goede bui, Alex. Maar ja, niets is zo veranderlijk als de Strictly-kijkerquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:03 schreef Saeramir het volgende:
Ik heb het ook allemaal gezien hoor. Verdiende winnaar, al had ik nog een ietsiepietsie meer op Chelsea gehoopt. Oh dit was dus een goede finale mallie? Ik zat al te wachten tot jij hier zou komen vertellen dat dit de slechtste finale ooit was ofzo
Ik heb echt genoten van Strictly. Volgend jaar ben ik er zeker weten weer bij!
En wat nu? Wanneer begint SYTYCD?
Wa wannbbememealkajd waarom, er zijn al 3 programma's die ik NU moet zien maar niet kan zien! Whyyy!quote:Op zondag 1 april 2012 19:47 schreef Overlady het volgende:
Op BBC entertainment nu: Sport Relief, met Strictly Come Dancing onder water. Voor de liefhebbers: met Pasha!
Harry en partner zijn net geweest, later inde show zouden Chelsee en PAsha komen.
Ja ja ja ja, kan nog makkelijk, er zijn nog maar drie afleveringen geweest (plus een result show en vannacht nog eentje)quote:Op maandag 2 april 2012 18:28 schreef Saeramir het volgende:
Ik zou het niet moeten doen,, maar ik denk dat ik morgen aan het downloaden ga slaan XD
Thanksquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:34 schreef Overlady het volgende:
Voor degenen die al te veel andere programma's moesten kijken, hier: http://www.sportrelief.com/whats-on/video-vault/deep-breathstrictly-goes-underwater?page=20
is in ieder geval een filmpje van de training en hier: http://tellymix.co.uk/gallery/78029-pictures-strictly-come-dancing-stars-perform-under-water-for-sport-relief.html?image=1 staan drie foto's. Verder even youtube in de gaten houden, meestal verschijnen dit soort dingen daar wel
Nou schijnt Urkel heel gemeen gedaan te hebben tegen zijn partner Kym, het liefste mens dat er rondloopt bij DWTS, en bijna op de vuist te zijn gegaan met producers. Het komt van US People, dus neem het met een korrel zout formaatje tennisbal, maar waar rook is, is vuur oei oei oeiquote:
Hij lijkt me toch een vriendelijk persoon, maar blijkbaar is dat toch schijnquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:17 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nou schijnt Urkel heel gemeen gedaan te hebben tegen zijn partner Kym, het liefste mens dat er rondloopt bij DWTS, en bijna op de vuist te zijn gegaan met producers. Het komt van US People, dus neem het met een korrel zout formaatje tennisbal, maar waar rook is, is vuur oei oei oei. Zijn krokodillentranen in de aflevering van gisteren waren trouwens best wel
.
Cee ga je zaterdag ook kijken naar het nieuw dans programma bij de Avro ?quote:Op zondag 1 april 2012 20:13 schreef Cee het volgende:
Wa wannbbememealkajd waarom, er zijn al 3 programma's die ik NU moet zien maar niet kan zien! Whyyy!
Ben het wel van plan.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Cee ga je zaterdag ook kijken naar het nieuw dans programma bij de Avro ?
Ik ga wel kijkenquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:05 schreef Cee het volgende:
Ben het wel van plan.Tenzij er iets anders te zien is dat ik leuker vind, maar ik heb even alle nieuwe tv programmeringen niet zo op een rijtje.
Ik moest opzoeken welke Westlifer hij was en herkende hem toen nog nietquote:
De kans dat we lang van Pasha kunnen genieten is wel groot nu er bij de dames zo veel potentieel lijkt te zittenquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:11 schreef Cee het volgende:
Ik weet het niet, Mal. Het is alsof ze willen dat wij ladiiieezz ons alleen maar focussen op Pasha.
Nothing wrong with that.
govverdegovverTomEllisquote:Oh Denise van Outen, dat zou leuk zijn, dan komt ongetwijfeld haar man geregeld mee.
My gay bestie was al boos op me dat ik die knullen niet bij naam kende. Hij vergeet altijd dat ik van de Duran Duran-generatie benquote:En ja ik wist meteen wie Nicky was, ik kan zelfs uit m'n hoofd de rest van de bandleden opnoemen maar ik wil niet het beetje credential dat ik hier nog heb verkwanselen.
Geen idee wie dat is (google resulteert in een mooi resultaat echterquote:
O nee, lol, die is van Tamzin Outhwaitequote:Op zaterdag 8 september 2012 10:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is (google resulteert in een mooi resultaat echter) maar Tom Ellis is niet heur husband.
John Taylor , oei, een van de weinige celebcrushes die ik heb gehad. Totdat ik in 2 atheneum bij een meisje in de klas kwam dat sprekend op hem leek (sad but true). Toen was de liefde meteen over. Simon Le Bon is ook nog steeds leuk, chubby of nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:11 schreef Cee het volgende:
Jaaa John Taylor, die vond ik vroeger een beetje knap maar hij was toen al wel een beetje oud en nu google ik 'm maar niet want ik wil hem me anno 1986 blijven herinneren.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:13 schreef Malahide het volgende:
[..]
Totdat ik in 2 atheneum bij een meisje in de klas kwam dat sprekend op hem leek (sad but true). Toen was de liefde meteen over.
Ha ha, hij was altijd al een pretty boy hè. Van Sjonnie kan ik het hebben.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Godver, Mal, 't is net Zoolander in die foto!
Ik had in de jaren '80 celeb crushes op Corey Haim, Corey Feldman, Kirk Cameron, het had zo een drieling kunnen zijn. Helaas zullen we geen van allen ooit in een dans-show tegenkomen want de een is dood, de ander high, de ander mag niet van God.
Nou zeg, doe ik zo mijn best opquote:
Godverdomme Mal, ik zat al te twijfelen met m'n comment omdat ik bang was jou te beledigen omdat je misschien zelf die foto's had geshopt. Ik schrok effe.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:05 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nou zeg, doe ik zo mijn best op.
Grapje, stagaire knip-en-plakwerk van de officiële BBC-site.
Ik ga ervan uit dat de echte glamourfoto's nog wel volgen. Al zijn die meestal ook bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |