Jason Donovan nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:55 schreef Saeramir het volgende:
Is het trouwens heel erg dat ik niemand ken van dat lijstje celebs?
Maak kennis met mijn allereerste cd-single ooit:quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:07 schreef Malahide het volgende:
[..]
Jason Donovan niet? Van Kylie en Jason, als in Kylie Minogue?
Of is dit weer zo'n gevalletje van showing my age?
Cee, waar ben je???
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Maak kennis met mijn allereerste cd-single ooit:
[ afbeelding ]
Jij dacht dat Iveta ging winnen (ja Ang, je liep ook zoooooo achter!)?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:21 schreef Ang3l het volgende:
Eindelijk gekeken!
Ik had een andere uitslag verwacht
Aaaah, hoe was het? Ik ga 15 oktober in Nijmegen, dus ik ben zooooo benieuwd!quote:Op maandag 26 september 2011 23:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik kon Australie ff niet vinden ... maar...........
IK HEB ROBBIE GEZIEN!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Bleef je tong niet haken in dat fietsenrekquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:20 schreef Ang3l het volgende:
En jullie kennen me.... we hebben natuurlijk gezoend en hij is meegegaan en nu gaan we trouwen. The whole shabang.
Hij heeft geen tuin, maar wel een schuurtje met een slot eropquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:46 schreef Malahide het volgende:
[..]
Bleef je tong niet haken in dat fietsenrek?
Je wordt een beetje eng, Ang. Ik zou bijna gaan denken dat je een golfplaten schuurtje in de tuin hebt waarin al je SYTYCD-husbands aan de ketting liggen...
En in dat schuurtje mag jij zeker noooooooooit je fiets stallen hèquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij heeft geen tuin, maar wel een schuurtje met een slot erop.
Ja, ome Naisj had er iets over getwitterd. Vind het vrij bizar.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:05 schreef Malahide het volgende:
Cee, klopt het dat Alex Wong auditie heeft gedaan voor American Idol?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:51 schreef Malahide het volgende:
* Malahide gaat Burn The Floor Facebooken of Robbie zich vandaag al gemeld heeft
In dat geval is dat beugeltje van hem wel handig.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem aan een grote magneet vastliggen.
Wat een aandachtshoer. Nu 'ie allebei zijn achillespezen de gort in gedevelopeed heeft gaat 'ie maar aan een zangcarrière werken. Nah ja zegquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ome Naisj had er iets over getwitterd. Vind het vrij bizar.
Ik denk eigenlijk die meneer met die brandwonden wiens naam me nu compleet ontschoten is.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:18 schreef Esje-lief het volgende:
Ze zijn bij week 7... Rob Kardashian of Ricky Lake gaat winnen...
Mallie, je bent de ultieme stoelverwarmer hier.quote:Op zondag 18 december 2011 14:43 schreef Malahide het volgende:
SYTYCD-feitje: wisten jullie dat er in elk seizoen USA, behalve seizoen 4, een Ashley/Ashlee/Aisleigh/Ashle heeft meegedaan?
Vanwaar deze non-informatie? Om alvast aan te kondigen dat ik binnenkort een SYTYCD USA knock out-tournament ga starten hiero - wie is onze all time favourite SYTYCD-danser(es) - en ik ervan uitga dat jullie allen met veel enthousiasme en toewijding zullen deelnemen. Iets leuks om de winter en het lange wachten tot een nieuwe serie door te komen!
Hou deze plek in de gaten dus.
Speciaal voor jou doe ik er fotootjes bijquote:Op zondag 18 december 2011 15:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Mallie, je bent de ultieme stoelverwarmer hier.Moet wel m'n stoffige geheugen opfrissen hiervoor hoor, en ik vrees dat ik toch op Pasha ga stemmen.
Maar, wie weet, wie weet.
De Yvonne Awardsquote:TAL
Malahide, Cee, Pisces29, Patrique89, studiotje, Bram_van_Loon
Kom kom, we zijn gewoon de George C. en Brad P. van TAL hè? Dikke buddies, we gunnen het elkaar en na de uitreiking gaan we gewoon een pint vatten en doen we aan partnerruil. Foei Mal.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:54 schreef Cee het volgende:
Ik vind het leuk dat je mee aan het Voicen bent, Mallie! En als een waardig Anita Witzier zal ik vriendelijk applaudiseren als jouw naam wordt omgeroepen en je je weg naar het podium mag banen voor het ontvangst van de award.
Bitch.
Oh leuk, dan mogen we ons 'special talent' vertonen. Ik hoop dat er tegen die tijd nog natuurijs ligtquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:28 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat we nog een keer voor de jury moeten optreden en ze op basis van onze prestaties ter plekke beslissen met wie ze doorgaan. Die moet vervolgens wel een wurgcontract tekenen en over een paar maanden zeggen ze hier op Fok! "Die [vul naam winnaar in], zo veelbelovend, en nu horen we er nooit meer iets van."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |