Ow, daar heb ik geen verstand van hoor. Thanksquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:30 schreef Karina het volgende:
Hij was al gereekst, je kon op nieuw deel drukkenIk zal deze aan de vorige koppelen.
Ik zat net te zappenquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:35 schreef Malahide het volgende:
[..]
Kylie zat in het voorstukje, zag je dat? Reünie?
En nu schijt hij in z'n luier.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:44 schreef Malahide het volgende:
Toen ik nog in mijn luier scheet was Bruce al een ouwe zak.
Volgens mij zelfs al toen IK nog in de luiers lag en dat is al heeel lang geleden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:44 schreef Malahide het volgende:
Toen ik nog in mijn luier scheet was Bruce al een ouwe zak.
Ondertussen is de bovenbuur gat nummer 2892 in de muur aan het boren dus ik kan de tv nog eens amper horen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:56 schreef Malahide het volgende:
Mijn aandacht verslapt ook Cee, zit te Angry Birden en een chocoreep weg te schransen.
Nu haar muziekcarrière officieel mislukt is rest er nog maar één optie: nichtenmoeder worden!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:10 schreef Cee het volgende:
Alesha besluit te gaan staan voor een verkleedpartijtje.
quote:Op zondag 13 november 2011 10:50 schreef Saeramir het volgende:
Ik loop nu 2 live shows achterIk ga mijn best doen, maar een verslagje gaat er niet van komen ben ik bang.
It's the eighties, you know. Of the seventies. Of fifties.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:28 schreef Karina het volgende:
Ik vind de kleuren van deze kleding echt lelijk.
Dat trainen met twee partners en vanochtend (!) pas de beslissing nemen of ze met Brendan of Artem zou dansen... ik zou niet voor deze aanpak gekozen hebbenquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:35 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vond Holly eigenlijk nogal tegenvallen. Normaal gezien presteert ze beter in mijn ogen (al heb ik niet superveel verstand van dans).
De judges zijn aardig wat nagels in haar kist aan het rammen, dus de Bottom Two lonkt weer. Wanneer komen de goede kandidaten nouquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
Anita lijkt wel de hele tijd uit de maat te zijn. Sowieso vind ik haar al wekenlang heel erg overgewaardeerd. Mag van mij morgen (eigenlijk vandaag) wel exit.
Ach, er was niet veel te missenquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:52 schreef Cee het volgende:
Ik heb de rest van de routine gemist want ik zat naarstig te holycrapping op twitter.
Ik ga 'm youtuben mallietje!quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:10 schreef Malahide het volgende:
Triest dat ze deze dans gepromoot hebben als van hetzelfde niveau als Jill Halfpenny's jive.
Voor wie dat niets zegt: winnares seizoen 2, haar jive wordt gezien als de beste Strictly-dans ooit. YouTube it.
Nachtkaars helaas...
Je hebt Pasha als Shrek gemistquote:Op maandag 5 december 2011 07:30 schreef Cee het volgende:
Ohhhh boy, ik ben net terug van een weekendje weg dus heb alles gemist en ben het vergeten op te nemen.D'n Pas zit er nog in toch? Even opzoeken.
Wat? De fuk. *gaat video-clipje zoeken*quote:Op maandag 5 december 2011 13:40 schreef Malahide het volgende:
[..]
Je hebt Pasha als Shrek gemist?
Onvergeeflijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb net ergens de uitslag afgekeken in een spoiler-topic. Ik wist niet dat er twee weggingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Jason's AT vond ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Met de uitslag ben ik het op zich wel eens - ja ik snuffel ook altijd in spoilertopics - maar alsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.![]()
Ik ben het helemaal met je eens Mallie!!! Ik vond de Jive beter dan de Paso, ik vond de paso zelfs een beetje awkward op sommige momenten al was ie toch wel heel goed. En ik vond de American Smooth ook beter dan de Paso. Maar ja ik ben een leek.
En ik vond de AT ook eng, brrr! Vooral toen haar boob er volgens mij uitfloepte? Ew.
Harry vind ik nog steeds een heerlijk snoepje, maar ik ga voor Chelsee. En ik zeg het nog maar eens: niet om Pasha. Ik vind haar een heerlijk ding en ik hoop ZO dat ze wint. Maar als ik moet gokken, denk ik dat Harry toch wint..
Wat vond jij nou van die charleston van Artem en Holly? Ik vond het er awkward uit zien. Jammer dat Holly toch eigenlijk nooit uit haar schulp is gekropen.![]()
Ik denk dat het qua stemmen heel close is tussen Chelsee en Harry, het zal nog alle kanten op kunnen en afhangen van hoe ze dansen in de finale. Als ik zou moeten kiezen zou ik nu zeggen Harry, omdat die het voordeel kan hebben van de 'female vote' (er kijken nu eenmaal meer vrouwen naar Strictly) en de McFly-fans. Aan de andere kant heeft Chelsee met haar innemende naïviteit heel wat harten gewonnen en heeft ene Pasha heel wat dames het hoofd op hol gebracht, dus... ik weet het niet!quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:18 schreef Saeramir het volgende:
Harry vind ik nog steeds een heerlijk snoepje, maar ik ga voor Chelsee. En ik zeg het nog maar eens: niet om Pasha. Ik vind haar een heerlijk ding en ik hoop ZO dat ze wint. Maar als ik moet gokken, denk ik dat Harry toch wint..
Ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat Jason gaat winnen. Hij heeft wel veel fans, maar net zoveel mensen die hem niet kunnen uitstaan. Bovendien heeft hij de minst aansprekende dansen over van de drie koppels, dus dat zal ook niet in zijn voordeel werken:
Chelsee: Viennese waltz en rumba
Harry: American smooth en paso doble
Jason: waltz en salsa
Ik weet niet zeker of ze beide dansen gaan doen, maar Chelsee en Harry hebben allebei twee potentiële showstoppers en Jason heeft een waltzen een salsa
.
Tja. Artem moet er niks van hebben, van de charleston, en Holly ligt dat cheeky, bubbly gedoe gewoon helemaal niet, dus je kon aan zien komen dat dit 'em niet zou worden. Ik ben niet per se tegen het moderniseren van dansen, maar als je de charleston toevoegt aan de standaard (ballroom)dansen als tegenwicht voor de vaak wat saaie wals en foxtrot, dan zie ik niet zo in waarom er dan weer een moderne twist aan die charleston moet worden gegeven. Hou het dan authentiek.quote:Wat vond jij nou van die charleston van Artem en Holly? Ik vond het er awkward uit zien. Jammer dat Holly toch eigenlijk nooit uit haar schulp is gekropen.
Ik vond er niet veel an. Sowieso haat ik dat lied en Holly's pakje flatteerde haar niet bepaald. Maar de dans op zich was helemaal niet zo'n drama als hele volksstammen op andere fora en blogs nu lopen te toeteren. Alex's salsa en Jason's samba waren vele malen slechter.
De laatste weken begon ik Holly steeds leuker te vinden omdat ze een air van 'I don't give a shit' om zich had hangen. Kijk, winnen ging ze toch niet, dat wist iedereen, dus ze deed gewoon haar eigen ding, net zoals Artem met zijn eigenwijze choreografieën. Ik denk dat Holly maximaal uit haar schulp is gekropen, zij is 'cool' en zo danst ze ook (zie haar paso).
Over uit schulpen kruipen gesproken: zowel Harry en Chelsee hebben dat nog steeds niet 100% voor elkaar, zeker Harry niet. Dat vind ik jammer. Daartegenover staat Donovan, die nog nooit van een schulp heeft gehoord. Dat vind ik het grootste gemis van dit seizoen, een kandidaat die de perfecte mix brengt tussen talent/techniek en performance/interpretatie.
Yeuh, essay op de vroege ochtend
[ Bericht 6% gewijzigd door Malahide op 13-12-2011 11:07:21 ]You cheated on me with choreography.![]()
Yeuh, leesvoer op de vroege ochtend![]()
Wat is nou die showdans/freestyle? Ik snap helemaal niets van de finale-opzet![]()
![]()
Die finaleopzet is ieder jaar weer een verrassing.
Ze moeten vier dansen doen. Ik gok dan even op de twee dansen die ze nog niet gedaan hebben, plus hun hoogstscorende of favoriete dans (is allebei al eens eerder voorgekomen), en als afsluiting de showdance/freestyle, waarin ze mogen doen wat ze willen en er geen regels zijn. Die showdances zijn negen van de tien keer een enorme deceptie omdat alle pro's denken dat je een showdance vol moet stoppen met lifts en acrobatische sprongen. Behalve Pasha natuurlijk, die gaat iets prachtigs in elkaar draaien
.
You cheated on me with choreography.![]()
De dansen voor de finale zijn bekend en ik ben excited! Hele goede keuzes en Pashee heeft héééle goede papieren. Erg jammer dat ik niet live kan kijken zaterdag.
Chelsee & Pasha
Keuze van de judges: jive![]()
![]()
![]()
Favoriete dans van henzelf: quickstep![]()
![]()
![]()
Nieuwe dans: rumba (training zag er amazing uit)
Showdance: disco/pop-achtig, heel energiek
Harry & Aliona
Keuze van de judges: quickstep(altijd goed, quickstep is sowieso mijn favoriet)
Favoriete dans van henzelf: Argentine tango(mmm, okay, vond ik niet veel aan)
Nieuwe dans: American smooth (ook deze training was veelbelovend)
Showdance: atletisch, veel lifts en elementen van verschillende dansen
Jason & Kristina
Keuze van de judges: tango (met dat Priscilla-stukje. Okay, acceptabel)
Favoriete dans van henzelf: quickstep(Bewitched-Halloween/week, mijn favoriete dans van hen)
Nieuwe dans: salsa (balen voor hem, hij had ook nog de waltz over maar dan zou hij geen enkele latin doen en dat kan natuurlijk niet)
Showdance: old school Hollywood glitter glamour met charleston-elementen. Gurn-a-go-gomaar dit past natuurlijk wel het beste bij hem)
BRING IT ON![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het Strictly Schema van dit weekend (LET OP: de finale is in zijn geheel op zaterdag!)
Vrijdag 16 december, BBC 2, 19:00-20:00 u, Strictly Come Dancing It Takes Two
De extra lange allerlaatste It Takes Two van dit jaar vanuit de Blackpool Tower Ballroom. Terugkijken met deelnemers van dit jaar en voorgaande jaren en vooruitblikken op de finale met o.a. Ian Waite en Karen Hardy.
Zaterdag 17 december, BBC 1, 20:00-21:10 u, Strictly Come Dancing Finale Part 1
Harry & Aliona, Jason & Kristina en Chelsee & Pasha strijden om de Glitterball Trophy in de prestigieuze Blackpool Tower Ballroom.
Zaterdag 17 december, BBC 1, 22:05-23:15 u, Strictly Come Dancing Finale Part 2
Een koppel valt af, waarna de strijd verdergaat en de overgebleven koppels hun showdance laten zien. Alle deelnemers van dit jaar betreden nog eenmaal de vloer voor een groepsdans. Met gastoptreden van Jessie J (ja, daar is ze weer). En tot slot natuurlijk de kroning van de winnaar van Strictly Come Dancing jaargang 9!You cheated on me with choreography.![]()
Geinig radio-interview met Chelsee, Jason en Harry in de Chris Moyles Show.
Eindelijk doet Donovan een beetje relaxt!
http://www.bbc.co.uk/iplayer/console/b017ztt6 (vanaf 1:48:00 ongeveer).You cheated on me with choreography.![]()
![]()
Hoe lang blijven we nu Pasha-loos? Kan goed leven met deze uitslag trouwens, ik vond Harry's quickstep deze avond echt geweldig.
![]()
Van mij mochten ze allebei winnen, maar net iets liever Pashee natuurlijk.
Een van de beste finales ooit, absoeffinglutely.
Geen idee hoe lang we Pasha-loos blijven. We kunnen naar [insert stad in de UK] vliegen/varen/zwemmen om Pasha en Chelsee in de tour te zien.
En de audities van SYTYCD seizoen hoeveel ook al weer in de US zijn bezig, dus wie weet Pasha weer als All Sterretje ergens in het voorjaar?You cheated on me with choreography.![]()
Heb overigens alleen de result show kunnen kijken, dus ik zat er niet helemaal in en moest ook nog eens tegelijkertijd Whatsappen met mijn overexcited Britse Strictly-buddy. Morgen maar even het eerste deel van de finale aanzetten, al begreep ik dat de showdance van Pashee niet briljant was. Maar dat zijn showdances bij Strictly sowieso bijna nooit. Ze kennen me gestoluh worden
!
Sowieso snap ik niet hoe ze showdances moeten beoordelen, want er zijn toch geen regels? Dan kan je wel bij elk misstapje zeggen dat het erbij hoort. Ik vraag me af waar ze de cijfers op beoordelen (hoewel; het is toch finale, dus alleen maar negens en tienen).
De showdance van Jason & Kristina vond ik overigens wel erg leuk, aangezien je er duidelijk verschillende dansen in kon herkennen en elke nieuwe outfit van Kristina had weer te maken met het soort dans dat daarop volgde; erg leuk gedaan. Bij Harry & Aliona en Chelsee & Pasha had je toch meer het idee dat het niet echt iets te maken had met de dansen die ze eerder hadden gedaan en er was ook niet echt een dans die ze als 'voorbeeld' hadden genomen, waardoor je niet echt wist waar je nou naar aan het kijken was en hoe je het moest beoordelen.
Ben overigens wel tevreden met de winnaar. Sowieso maakte het me niet heel veel uit wie het zou worden, aangezien ik geen favoriet had en ik alledrie de paren heel erg goed vond. Hoewel ik Harry op de avond zelf ook wel het beste vond.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D![]()
Ach, de jurypunten zijn toch niks waard in de finale.
Oorspronkelijk zijn die showdances in het leven geroepen als iets ballroomerigs waarin ook gelift mocht worden en er niet per se in hold hoefde te worden gedanst. Dat is negen seizoenen later geëvolueerd tot doe wat je leuk vindt en who gives a flying fuck. Ieder seizoen weer vallen ze tegen, met misschien de enige uitzondering die van Tom Chambers in seizoen 6. Diens briljante showdance (Broadway mét genoeg ballroominhoud, dat jullie niet denken dat Kristina dit jaar iets origineels heeft bedacht) heeft hem toen waarschijnlijk de overwinning opgeleverd.
Mallie zit weer in de oude doos zit te hengelen. Tijd om te gaan pitten.
Ik heb het ook allemaal gezien hoor. Verdiende winnaar, al had ik nog een ietsiepietsie meer op Chelsea gehoopt. Oh dit was dus een goede finale mallie? Ik zat al te wachten tot jij hier zou komen vertellen dat dit de slechtste finale ooit was ofzo
Ik heb echt genoten van Strictly. Volgend jaar ben ik er zeker weten weer bij!
En wat nu? Wanneer begint SYTYCD?![]()
![]()
Nee hoor, qua final was dit heel aardig. Ik vond alleen dit jaar qua talent niet zo om over naar huis te schrijven en het verbaast me dan ook heel erg dat er nu overal geroepen wordt dat dit een van de beste jaren ooit was, terwijl een paar weken geleden de algemene teneur nog was dat dat helemaal niet zo was. Alles wat onder de finalisten kwam was matig tot slecht, met een enkele uitschieter van Holly en vooruit, ik ben in een goede bui, Alex. Maar ja, niets is zo veranderlijk als de Strictly-kijkerquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:03 schreef Saeramir het volgende:
Ik heb het ook allemaal gezien hoor. Verdiende winnaar, al had ik nog een ietsiepietsie meer op Chelsea gehoopt. Oh dit was dus een goede finale mallie? Ik zat al te wachten tot jij hier zou komen vertellen dat dit de slechtste finale ooit was ofzo
Ik heb echt genoten van Strictly. Volgend jaar ben ik er zeker weten weer bij!
En wat nu? Wanneer begint SYTYCD?.
SYTYCD begint wsl. weer gewoon ergens in het voorjaar. Ze zijn in ieder geval al met de audities begonnen. Als warmhoudertje... klik
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Malahide op 20-12-2011 11:36:08 ]You cheated on me with choreography.![]()
Een afsluitertje van het Strictly-seizoen 2011:
zondag 25 december, BBC One, 21:00-22:00 uur
STRICTLY COME DANCING CHRISTMAS SPECIAL
Here’s the annual opportunity for celebrities unable to commit to a full series of Strictly to test their feet at ballroom dancing for just one night. I doubt that Su Pollard will impress (teamed with Anton Du Beke, who’s just recovered from partnering Nancy Dell’Olio, poor lamb), while Barry McGuigan openly admits he has two left feet.
So it’ll be down to Blue’s Simon Webbe, EastEnders’ Charlie Brooks and The Impressions Show’s Debra Stephenson to dance the light fantastic. Really it’s just a bit of fun and you don’t even have to stir out of your Christmas-pudding slump, because there’s no phone vote.
Su Pollard. Hi-di-hi!
Chelsee is het nieuwe gezicht van Douwe Egberts in de UK.
Die foto's![]()
![]()
Op BBC entertainment nu: Sport Relief, met Strictly Come Dancing onder water. Voor de liefhebbers: met Pasha!
Harry en partner zijn net geweest, later inde show zouden Chelsee en PAsha komen.![]()
Wa wannbbememealkajd waarom, er zijn al 3 programma's die ik NU moet zien maar niet kan zien! Whyyy!quote:Op zondag 1 april 2012 19:47 schreef Overlady het volgende:
Op BBC entertainment nu: Sport Relief, met Strictly Come Dancing onder water. Voor de liefhebbers: met Pasha!
Harry en partner zijn net geweest, later inde show zouden Chelsee en PAsha komen.![]()
Ow, heb ik iets gemist?
Ik zit eigenlijk wel te wachten op wat Strictly 2012-nieuws, vooral nu Alesha voor een grote zak geld van Simon Cowell is overgestapt naar Britain's Got Talent. Benieuwd wie haar zal vervangen. En of ze Bruce nog een jaartje opwarmen.
Nog een tip van Mal: er is net weer een seizoen Dancing With The Stars begonnen in de VS en ze hebben dit seizoen een nogal talentvolle groep celebs bij elkaar weten te sprokkelen. De enige die eigenlijk niet kon dansen was Martina Navratilova, en die ligt er dus inmiddels ook al uit. Verder doen o.a. mee Gladys Knight, Gavin De Graw, Melissa Gilbert (van Het Kleine Huis op de Prairie), Jack Wagner (van Melrose Place), Sherri Shepherd (van 30 Rock en The View) en Jaleel White (Urkel
).
Natuurlijk kijk ik eigenlijk alleen maar voor de pros en in het bijzonder de Ierse afgod die Tristan McManus heet![]()
![]()
![]()
Voor degenen die al te veel andere programma's moesten kijken, hier: http://www.sportrelief.com/whats-on/video-vault/deep-breathstrictly-goes-underwater?page=20
is in ieder geval een filmpje van de training en hier: http://tellymix.co.uk/gallery/78029-pictures-strictly-come-dancing-stars-perform-under-water-for-sport-relief.html?image=1 staan drie foto's. Verder even youtube in de gaten houden, meestal verschijnen dit soort dingen daar wel![]()
![]()
Ja ja ja ja, kan nog makkelijk, er zijn nog maar drie afleveringen geweest (plus een result show en vannacht nog eentje)quote:Op maandag 2 april 2012 18:28 schreef Saeramir het volgende:
Ik zou het niet moeten doen,, maar ik denk dat ik morgen aan het downloaden ga slaan XD. Je zult echt versteld staan van het niveau.
Thanksquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:34 schreef Overlady het volgende:
Voor degenen die al te veel andere programma's moesten kijken, hier: http://www.sportrelief.com/whats-on/video-vault/deep-breathstrictly-goes-underwater?page=20
is in ieder geval een filmpje van de training en hier: http://tellymix.co.uk/gallery/78029-pictures-strictly-come-dancing-stars-perform-under-water-for-sport-relief.html?image=1 staan drie foto's. Verder even youtube in de gaten houden, meestal verschijnen dit soort dingen daar wel
Nou schijnt Urkel heel gemeen gedaan te hebben tegen zijn partner Kym, het liefste mens dat er rondloopt bij DWTS, en bijna op de vuist te zijn gegaan met producers. Het komt van US People, dus neem het met een korrel zout formaatje tennisbal, maar waar rook is, is vuur oei oei oeiquote:. Zijn krokodillentranen in de aflevering van gisteren waren trouwens best wel
.
Hij lijkt me toch een vriendelijk persoon, maar blijkbaar is dat toch schijnquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:17 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nou schijnt Urkel heel gemeen gedaan te hebben tegen zijn partner Kym, het liefste mens dat er rondloopt bij DWTS, en bijna op de vuist te zijn gegaan met producers. Het komt van US People, dus neem het met een korrel zout formaatje tennisbal, maar waar rook is, is vuur oei oei oei. Zijn krokodillentranen in de aflevering van gisteren waren trouwens best wel
.
![]()
![]()
Strictly komt er weer aan!
De pro's - inclusief newbie Karen Hauer - waren afgelopen week al in training voor de Launch Show. Lacey Schwimmer of all people was er ook bij als choreografe (?).
De Launch Show, waarin de koppeltjes onthuld worden, is op 15 september. De eerste live shows zullen wsl. in het eerste weekend van oktober plaatsvinden.
Cee ga je zaterdag ook kijken naar het nieuw dans programma bij de Avro ?quote:Op zondag 1 april 2012 20:13 schreef Cee het volgende:
Wa wannbbememealkajd waarom, er zijn al 3 programma's die ik NU moet zien maar niet kan zien! Whyyy!![]()
![]()
Ben het wel van plan.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Cee ga je zaterdag ook kijken naar het nieuw dans programma bij de Avro ?Tenzij er iets anders te zien is dat ik leuker vind, maar ik heb even alle nieuwe tv programmeringen niet zo op een rijtje.
![]()
Ik ga wel kijkenquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:05 schreef Cee het volgende:
Ben het wel van plan.Tenzij er iets anders te zien is dat ik leuker vind, maar ik heb even alle nieuwe tv programmeringen niet zo op een rijtje.
![]()
![]()
Vandaag heeft de BBC de eerste twee 'celebs' - een brede term in dit geval - onthuld voor het 10e seizoen van de enige echte Strictly Come Dancing.
Schijnbaar worden de mindere goden het eerst bekendgemaakt, want hardnekkige geruchten hebben het over ondermeer Jerry Hall, Olympiërs Louis Smith (turner) en Victoria Pendleton (wielrenster) en Kimberley Walsh van Girls Aloud. Maar allez, de eerste deelnemers zijn...
Dani Harmer (23, zangeres/actrice, bekend van de jeugdserie Tracey Beaker)
video
Richard Arnold (42, journalist/reporter van het ochtendprogramma Daybreak)
video
Hopelijk snel meer en voor ons Nederlanders wat bekendere namen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 08-09-2012 00:27:37 ]You cheated on me with choreography.![]()
Nu ook bevestigd: Nicky Byrne van Westlife
En nu op de 'very likely' lijst:
Victoria Pendleton (Olympisch wielrenster)
Louis Smith (Olympische turner)
Kimberley Walsh (van Girls Aloud)
Sid Owen (RICKAY!!! uit EastEnders)
Fern Britton (televisiepresentatrice)
Jerry Hall (mode/actrice, ex van Mick Jagger)
Michael Vaughan (oud-cricketer)
Johnny Ball (komiek en vader van Zoe Ball, ex-Strictly deelneemster en presentatrice van Strictly Come Dancing - It Takes Two)
Lisa Riley (actrice uit Emmerdale (soap))
En ik heb nog twee vage vermoedens:
Faye Tozer (zangeres van Steps)
Colin Salmon (acteur uit o.a. The Bank Job en de serie Law & Order: UK)You cheated on me with choreography.![]()
Scrap Faye Tozer, The Sun roept nu Denise Van Outen (actrice/musicalster/presentatrice en die hard Strictly fan). Het gaat er steeds beter uitzien!Ik moest opzoeken welke Westlifer hij was en herkende hem toen nog nietquote:.
Maar even serieus, hoe zit het met het eyecandy voor de dames-gehalte? Nicky misschien (niet mijn type
), Louis Smith okay (gay vibe, niet dat dat mij ooit tegenhoudt), die ouwe cricketer heeft het ook net niet. Dan maar Colin Salmon
.
Ik weet het niet, Mal. Het is alsof ze willen dat wij ladiiieezz ons alleen maar focussen op Pasha.
Nothing wrong with that.![]()
Oh Denise van Outen, dat zou leuk zijn, dan komt ongetwijfeld haar man geregeld mee.![]()
En ja ik wist meteen wie Nicky was, ik kan zelfs uit m'n hoofd de rest van de bandleden opnoemen maar ik wil niet het beetje credential dat ik hier nog heb verkwanselen.![]()
De kans dat we lang van Pasha kunnen genieten is wel groot nu er bij de dames zo veel potentieel lijkt te zittenquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:11 schreef Cee het volgende:
Ik weet het niet, Mal. Het is alsof ze willen dat wij ladiiieezz ons alleen maar focussen op Pasha.
Nothing wrong with that..
govverdegovverTomEllisquote:Oh Denise van Outen, dat zou leuk zijn, dan komt ongetwijfeld haar man geregeld mee.![]()
![]()
My gay bestie was al boos op me dat ik die knullen niet bij naam kende. Hij vergeet altijd dat ik van de Duran Duran-generatie benquote:En ja ik wist meteen wie Nicky was, ik kan zelfs uit m'n hoofd de rest van de bandleden opnoemen maar ik wil niet het beetje credential dat ik hier nog heb verkwanselen.. John Taylor for Striclty
!
Geen idee wie dat is (google resulteert in een mooi resultaat echterquote:) maar Tom Ellis is niet heur husband.
![]()
![]()
O nee, lol, die is van Tamzin Outhwaitequote:Op zaterdag 8 september 2012 10:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is (google resulteert in een mooi resultaat echter) maar Tom Ellis is niet heur husband.
. Ik haal die twee altijd door elkaar, Denise en Tamzin.
O ja, Denise en Mr. Dreamcoat. Neu, dank je.You cheated on me with choreography.![]()
Jaaa John Taylor, die vond ik vroeger een beetje knap maar hij was toen al wel een beetje oud en nu google ik 'm maar niet want ik wil hem me anno 1986 blijven herinneren.![]()
![]()
John Taylor , oei, een van de weinige celebcrushes die ik heb gehad. Totdat ik in 2 atheneum bij een meisje in de klas kwam dat sprekend op hem leek (sad but true). Toen was de liefde meteen over. Simon Le Bon is ook nog steeds leuk, chubby of nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:11 schreef Cee het volgende:
Jaaa John Taylor, die vond ik vroeger een beetje knap maar hij was toen al wel een beetje oud en nu google ik 'm maar niet want ik wil hem me anno 1986 blijven herinneren..
Overigens heeft John Taylor, inmiddels 52 jaartjes schoon aan de haak, de tand des tijds zeer goed doorstaan. Linkje voor je om het topic niet te vervuilen met foto's van celebs die niet meedoen: http://2.bp.blogspot.com/(...)ran+Duran+Taylor.jpgYou cheated on me with choreography.![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:13 schreef Malahide het volgende:
[..]
Totdat ik in 2 atheneum bij een meisje in de klas kwam dat sprekend op hem leek (sad but true). Toen was de liefde meteen over.
Godver, Mal, 't is net Zoolander in die foto!
Ik had in de jaren '80 celeb crushes op Corey Haim, Corey Feldman, Kirk Cameron, het had zo een drieling kunnen zijn. Helaas zullen we geen van allen ooit in een dans-show tegenkomen want de een is dood, de ander high, de ander mag niet van God.![]()
Ha ha, hij was altijd al een pretty boy hè. Van Sjonnie kan ik het hebben.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Godver, Mal, 't is net Zoolander in die foto!
Ik had in de jaren '80 celeb crushes op Corey Haim, Corey Feldman, Kirk Cameron, het had zo een drieling kunnen zijn. Helaas zullen we geen van allen ooit in een dans-show tegenkomen want de een is dood, de ander high, de ander mag niet van God.
O God, de Two Coreys. De donkere vond ik eng, maar die was wel goed in Stand By Me. Een die blonde was wel cute, maar ja, dood hè? Bij Kirk Cameron moet ik denken aan Alan Thicke, die zijn vader speelde in die serie. Die vond ik eigenlijk leuker. Maar eh, waar gaat dit over
???
Nou zeg, doe ik zo mijn best opquote:.
Grapje, stagaire knip-en-plakwerk van de officiële BBC-site.
Ik ga ervan uit dat de echte glamourfoto's nog wel volgen. Al zijn die meestal ook bagger.You cheated on me with choreography.![]()
Godverdomme Mal, ik zat al te twijfelen met m'n comment omdat ik bang was jou te beledigen omdat je misschien zelf die foto's had geshopt. Ik schrok effe.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:05 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nou zeg, doe ik zo mijn best op.
Grapje, stagaire knip-en-plakwerk van de officiële BBC-site.
Ik ga ervan uit dat de echte glamourfoto's nog wel volgen. Al zijn die meestal ook bagger.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Godverdomme Mal, ik zat al te twijfelen met m'n comment omdat ik bang was jou te beledigen omdat je misschien zelf die foto's had geshopt. Ik schrok effe.![]()
![]()
![]()
Maar... inmiddels is voor 99,99% zeker dat dit de cast gaat worden:
Nicky Byrne, 33, zanger van Westlife
Louis Smith, 23, turner, Olympisch medaillewinnaar 2008
Sid Owen, 40, Ricky uit EastEnders
Michael Vaughan, 37, (ex)cricketer
Johnny Ball, 74, wiskundige/televisiepersoonlijkheid, vader van Zoë Ball
Colin Salmon, 49, acteur o.a. James Bond-films, Law & Order UK
Richard Arnold, 42, journalist/showbiz reporter ochtendprogramma Daybreak
Kimberley Walsh, 30, zangeres Girls Aloud
Denise Van Outen, 38, actrice/zangeres/musicalster
Victoria Pendleton 31, wielrenster, Olympisch medaillewinnaar
Jerry Hall, 56, model/actrice, ex van Mick Jagger
Fern Britton, 55, televisiepresentatrice
Dani Harmer, 23, actrice (serie Tracy Beaker)
Lisa Riley, 36, presentatrice en actrice (o.a. Emmerdale, Fat Friends)
Ik ken er 10 van de 14, dat is weleens anders geweest.
Indrukwekkend rijtje. Dat moet een mooi seizoen gaan worden.
Wie willen we voor Pasha?
Of Kimberley, obviously. Hopelijk niet dat jonge grietje, die 'dynamic' hadden we vorig jaar al. Wil Pashke nu met een sexy wijf uit zijn eigen leeftijdscategorie. Al zou Jerry Hall me ook niet verbazenquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:19 schreef Cee het volgende:
Ik ken er 6, kan ermee door.
Denise voor onze Pas!, al zal die wel aan een van de langere pro's gekoppeld worden (Brendan, James).
En Louis voor Karen Hauer!
De foto's zijn weer te vreselijk, hop hop Photoshop![]()
![]()
!
Colin Salmon (49), acteur (o.a. Bond-films, Resident Evil, Dr. Who)
Dani Harmer (23), actrice (jeugdserie Tracy Beaker)
Denise Van Outen (38), musicalster/presentatrice
Fern Britton (55), presentatrice
Jerry Hall (56), model/actrice, ex van Mick Jagger
Johnny Ball (74), presentator
Kimberley Walsh (30), zangeres Girls Aloud
Lisa Riley (36), actrice (o.a. Emmerdale)/presentatrice
Louis Smith (23), Olympisch turner
Michael Vaughan (38), voormalig cricketer
Nicky Byrne (33), zanger Westlife
Richard Arnold (42), journalist/presentator
Sid Owen (40), acteur EastEnders
Victoria Pendleton (31), Olympisch wielrenster
Cee, weinig lollige oudjes. Ik weet nog dat je daar vorig jaar niet zo goed tegenkon...
Goddank
En ik voel echt aan m'n water dat Denise en Pasha gaan dansen samen. kvoelhet kvoelhet kvoelhet
Verder blijk ik Sid toch te kennen, godallejezus is die knakker al 40?![]()
En die Olympische turner herken ik ook nog, mede dankzij z'n foute kapsel. Pendleton ken ik alleen van naam, heb 'r alleen in wielren-attire gezien.
Zin an!![]()
![]()
Ik denk Victoria en Pasha, en dat Denise naar Brendan gaat.quote:Op maandag 10 september 2012 22:07 schreef Cee het volgende:
Goddank
En ik voel echt aan m'n water dat Denise en Pasha gaan dansen samen. kvoelhet kvoelhet kvoelhet
Verder blijk ik Sid toch te kennen, godallejezus is die knakker al 40?![]()
En die Olympische turner herken ik ook nog, mede dankzij z'n foute kapsel. Pendleton ken ik alleen van naam, heb 'r alleen in wielren-attire gezien.
Zin an!
Ben net klaar met mijn lijstje
knip
[ Bericht 96% gewijzigd door Malahide op 13-09-2012 09:22:22 ]You cheated on me with choreography.![]()
Een **SPOILER** met de koppels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.![]()
Ja, gisteravond was de launch show. 5/6 oktober wordt er voor het eerst echt gedanst.quote:Op zondag 16 september 2012 02:37 schreef Cee het volgende:
Ik was vanavond niet thuis maar hebben we nou de eerste aflevering gemist?
Net gekeken. Fantastisch. Bring it on!!!You cheated on me with choreography.![]()
Is het ergens neer te laden? Ik loop hopeloos achter met al m'n hopeloze TAL shows dus wil vanmiddag een hopelozeserie-middagje ervan maken.![]()
![]()
Ik stuur je ff een linkje.quote:Op zondag 16 september 2012 10:30 schreef Cee het volgende:
Is het ergens neer te laden? Ik loop hopeloos achter met al m'n hopeloze TAL shows dus wil vanmiddag een hopelozeserie-middagje ervan maken.
Ik ga nu tussen huishoudelijk werk-sessies door twee afleveringen SYTYCD erdoorheen jassen.
Gisteravond bij toeval even gekeken naar de BBC en hun SCD episode en 1 dat ballet van professionele danseressen waren "WOW" (beter dan die koeien van ons op dat podium)
(nieuwe aanwinst!)![]()
Karen Hauerquote:Op zondag 16 september 2012 11:41 schreef Iwanius het volgende:
Gisteravond bij toeval even gekeken naar de BBC en hun SCD episode en 1 dat ballet van professionele danseressen waren "WOW" (beter dan die koeien van ons op dat podium)
[ afbeelding ]
(nieuwe aanwinst!)
Moahhhhhhh
Ik ga dat kapsel gewoon even negeren. Dat kapsel heeft nooit bestaan. Overigens, Mallie, ik heb de uitzending nog niet kunnen zien maar ik blijf doorzoeken. En anders spring ik er vanaf zaterdag in 't diepe in. Zo, HOP, zonder enige voorkennis.![]()
Pasherleyquote:Op woensdag 19 september 2012 07:22 schreef Cee het volgende:
Moahhhhhhh
Ik ga dat kapsel gewoon even negeren. Dat kapsel heeft nooit bestaan. Overigens, Mallie, ik heb de uitzending nog niet kunnen zien maar ik blijf doorzoeken. En anders spring ik er vanaf zaterdag in 't diepe in. Zo, HOP, zonder enige voorkennis.! Kimba
! Ik begin al te wennen aan die Siberische WO II-cut.
Heb je 'em nog niet kunnen d***loaden, ook niet via die link die ik je gestuurd heb? Ik wil je best 550 MB mailen, zou dat lukken?
Ik hoop wel dat de volgende afleveringen sneller beschikbaar komen via de bruikbare kanalen, aangezien ik geen opnameapparaat heb op het moment en ik weer heel wat zaterdagen er niet live ga zijn.
Overigens beginnen ze pas te dansen op 5 en 6 oktober. Ze gaan nu eerst lekker trainen een paar weekjes. O, o, o, ik heb mijn vakantie er weer perfect tussenin gepland. Elk jaar weer hetzelfde liedje en ik doe het er niet eens om.
Ik heb 'm nog niet neer kunnen laden, ik moet me aanmelden via je linkje en dat kan niet. Booeee! Nou, ik hou het wel even vol hoor. Ik lig sowieso ver achter op m'n schema, nog steeds.![]()
![]()
Achterliggen op Pasha, tut tut.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:39 schreef Cee het volgende:
Ik heb 'm nog niet neer kunnen laden, ik moet me aanmelden via je linkje en dat kan niet. Booeee! Nou, ik hou het wel even vol hoor. Ik lig sowieso ver achter op m'n schema, nog steeds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.![]()
Strictlyyyyyy! Ik wil er nog niet op concentreren tot ik de afleveringen van SYTYCD heb afgekeken, maar ik heb er verschrikkelijk veel zin in!!![]()
![]()
Hallo, I'm back!
Saerabella, ik heb je gemist! Vrijdag/zaterdag zijn de eerste twee live shows, maar er is dus al een introductieshow geweest twee weken geleden (Cee, nu ook op Immortalseed). Laten we hopen op een vlotte uploader dit jaar, want ik ga veel niet live kunnen zien.
Dienstmededeling: Aliona is door haar hoeven gegaan tijdens de training (breukje in haar enkel) en zal naar alle waarschijnlijkheid de eerste weken niet kunnen dansen. Er is nog geen nieuws over een vervanger, maar voorlopig speelt Ian Waite (!) voor bejaardenverzorger en traint met Johnny Ball.
Dan... taradaboemsjidee, het jaarlijkse 'lach om de officiële koppelfoto's'-moment. Je zou denken dat de fotograaf blind is, meine Güte...
Bruce & Tess: over the hill snol op vrijgezellenfeestje omarmt wassen beeld bij Madam Tussaud's...
Colin & Kristina: kadrering anyone?
Dani & Vincent: ze lijkt 40 ipv 23
Denise & James: als het nog niet obvious was... the couple we'll love to hate
Fern & Artem: mwa, kon erger
Jerry & Anton: kijk ons een leuk doen
Johnny & Aliona: foxtrottend naar de dagrecreatie
Kimberley & Pasha:kon zij nog onflatteuzer op de foto?
Lisa & Robin: o God, de lollige dikkerd. En dat mag ik zeggen, want ik ben ook een real woman. Alleen geen lollige.
Louis & Flavia: Flaaf is iets te enthousiast op Louis' paard voltige aan het rijden?
Michael & Natalie: ladies and gentlemen, we have a winner!
Nicky & Karen: niet slecht. Ze heeft wel een mannelijke kop, was me tijdens SYTYCD nooit zo opgevallen.
Richard & Erin: on your knees woman!
Sid & Ola: de leukste die erbij zit
Victoria & Brendan: wat een chemistry hè?
[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 30-09-2012 13:43:23 ]You cheated on me with choreography.![]()
Zooooooo dat spat ervan af bij die laatste.Bedankt weer voor het heerlijke overzicht en dito commentaar, Mallie! Ik ga proberen het live te volgen maar m'n weekenden zitten al zo proppievol met pulp en social bezigheden. In ieder geval laat ik de DVR draaien want d'n Pas kan ik niet missen. Ik zal zo nog eens die neerlaad gaan zoeken. Alhoewel ik ook nog steeds een versgebakken Dancing with the Stars US klaar heb staan die ik nog moet zien. Niet dat ik daar zo naar uitkijk of zo, maar Joey Fatone zit erin en als Joey Fatone ergens aan meedoet, dan moet Cee dat aanschouwen.
![]()
Ik zit ook niet echt lekker de komende weekenden, en heb daarbij ook geen opnameding momenteel, dus laat er aub iemand zijn die die zooi snel uploadt.
Ooooo, ik heb net de eerste week van Dancing With The Stars gekeken.
All Stars-seizoen, damn wat een niveau![]()
![]()
![]()
En Gilles Marini fapperdeflap
Jeetje dat ziet er leuk uit, Jerry Hall! Ik had er nog niets over gelezendus ik wist helemaal niet dat zij meedeed.
Kijken of ik af en toe iets kan meepikken.![]()
De vervangster van de geblesseerde Aliona is...
Police woman IVETA!!!
Trainingsclippies:
Dani & Vincent
Colin & Kristina
Sid & Ola
Lisa & Robin
Nicky & Karen
Fern & Artem
Louis & Flavia
Richard & Erin
Kimberley & Pasha
Hier ben ik danZijn jullie weer helemaal blij?
Ik heb er echt super zin in!! De neerlaad voor de eerste aflevering zeg maar staat aan, ik hoop het morgen meteen te kunnen kijken (met Strictly kan ik het me niet veroorloven niet meteen te kijken, anders ben je zo weken achter).
Ik ken geen enkele van de sterren, maar dat deed ik vorig jaar ook niet en het was toch fantastischJoehoe!
MallieIk heb jou ook gemist, en iedereen hier. Ik ga nergens meer naar toe, ik doe Strictly met jullie
Ik neerlaadde alles altijd erg gemakkelijk met immortalseed, ook It Takes Two elke dag. Ik heb er zo'n zin an![]()
![]()
Ik ga gewoon een klein verslagje van de training doenMind you, ik heb echt geen ideeeee wie wat doet in het dagelijks leven, dus ik spring er gewoon lekker onpartijdig in
Dani & Vincent - ziet er helemaal niet slecht uit! Zij is wel behoorlijk chubby, dus dat moet er wel af wil ze verder komenIn ieder geval een stuk betere loting voor Vincent dan vorig jaar met zijn politicionist
Colin & Kristina - technisch nog erg slecht in het videootje maar wat een aardige ventBen benieuwd of dit een "nieuwe Jason" wordt voor haar, die was ook stijf in latin maar goed in ballroom.
Sid & Ola - zag er ook niet slecht uit. Heb nog niet echt een mening over hem.
Lisa & Robin - Oh mijn godNou daar hebben we this season's dikkertje dap in ieder geval. Ze lijkt me in ieder geval wel aardig.
Nicky & Karen - Wie vervangt zij dan? Die lange? Ik weet het niet meerMaar joehoe voor haar! Ik was altijd een fan. Zag er ok uit en die Nicky heeft een leuk accent.
De rest straks, even De Wereld Draait Door kijken.![]()
Fern & Artem - eerst dacht ik wat een taart maar ze heeft helemaal geen slechte voeten en heupen! Wel jammer dat ie geen hottie als partner heeft..
Louis & Flavia - Oh ik ken hem ik ken hem! Dat is die gymnast die 2e werd in de brug gelijke leggers op de OS toch?? ja ja, ik heb het gevolgd!Dit kan een goed stel worden, ik ben erg benieuwd!
Richard & Erin - Oh nee dat is die lange.. Wie is er dan weg?Nou we zullen zien wat dit stel wordt.
Kimberley & Pasha - Ooooh dit wordt hem hoorWel een beetje twijfel over wat voor soort personality zij heeft (lijkt me niet zo'n schatje als Chelsea) maar definately de beste technisch gezien wat ik kon opmaken uit deze videos.
Ooooh heb zo'n zinKan nu al niet wachten op de dagelijkse ontbijtjes met It Takes Two
Zielig he?
![]()
Even terug gekeken en Natalie Lowe is dus weg.. Wel jammer toch? EDIT: of toch niet.. huh ik ben helemaal in de war. Mallie, help!
Oh en dit zag ik tijdens het zoeken, ik moest er zo om lachen, vooral als je terugkijkt op hoe het gegaan is met Chelsea (wel even de afbeelding openen):quote:Op woensdag 14 september 2011 17:54 schreef Malahide het volgende:
Oh hoi! Ik dacht al dat ik een topic zou moeten gaan openen vanaf mijn vakantieadres, maar het is er al. Jeuh!
Mijn God, aan wat voor een slapper hebben ze onze Pasha gekoppeld? Ik moest hier aan denken:
[ afbeelding ]
Het moet wel een danswonder buiten categorie zijn wil die er een flink aantal weken inblijven.
Daarentegen: Artem voor de tweede keer een potentiële winner. Artem, my Russian trash crush!
Zo, verder met vakantie vieren. Tomtiedom.
[ Bericht 2% gewijzigd door Saeramir op 02-10-2012 21:18:56 ]![]()
Katya is weg. Verder is iedereen er gewoon nog, plus dus inderdaad Karen erbij (vervangt Katya).
Ik heb er heel erg veel zin in! Helaas heb ik de eerste aflevering gemist, maar met wat Googlen ben ik er inmiddels ook wel achtergekomen wat iedereen doet. Plus er stond een heel groot artikel over Strictly in de Radio Times (Britse omroepgids) van deze week.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Oooh ja Katya! Nou die vond ik toch al irritant, niet erg dus
Volgens mij is de aflevering wel te vinden ook als je niet lid bent van immortalseed, Aoibhin!![]()
Oh ik zit nou die introductie aflevering te kijken woohoo! Ik kijk zo naar Pasha en Artem die de trap afkomen en begin gewoon hardop te joelen van "ik heb er zo'n zin in"![]()
![]()
Ik zit te kijken nu..
Ok het is officieel nu: I have a crush on Ian Waite!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Anton weer met de ouwe taart![]()
Wooohoooo kan niet wachten![]()
![]()
Ho ho dames, Ian Waite ligt al jaren aan de ketting in mijn gay husbands-schuurtje, hè?
Even verontschuldigingen voor mijn stilte in dit topic, privé lopen er een paar dingen ff niet zo lekker. Vrijdag kan ik misschien live kijken, zaterdag zeker niet, maar ik probeer de schade snel in te halen.You cheated on me with choreography.![]()
Oh Mallie, ik hoop dat dingen snel beter voor je worden![]()
Jij hebt hem ik weet niet hoeveel jaar gehad, nu mag ik m wel effe voor een seizoentje![]()
Ik kan zoiezo niet live kijken, hopelijk is de neerlaad er elke keer snel!![]()
Ja, dat hoop ik ook. Ik heb vanmiddag nog een poging gedaan om met een half Koreaanse handleiding een antieke harddiscrecorder aan de praat te krijgenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:09 schreef Saeramir het volgende:
Ik kan zoiezo niet live kijken, hopelijk is de neerlaad er elke keer snel!, maar dat was geen succes. Kom op lieve Britjes, oploajen dien zoaj!
Dank voor de knufs, ladies
Ik zal Ian opsturen Saer. Hoeveel postzegels moet ik op hem likkenvoor Egypte?
![]()
![]()
![]()
Mallie die postzegels op Ian likt
![]()
Nog even en dan kunnen we onze ogen feesten op hem een aantal keer per week![]()
![]()
Iedere woensdag in It Takes Twoquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 06:31 schreef Saeramir het volgende:
![]()
![]()
Mallie die postzegels op Ian likt
![]()
Nog even en dan kunnen we onze ogen feesten op hem een aantal keer per week.
t Begint vanavond pas om 22:00 uur! Da's mooi, kan ik wsl. wel kijken.
Tel daarbij het herfstweer op en het Strictly seizoen is echt begonnen!You cheated on me with choreography.![]()
Geen herfstweer hier jammer genoegKomt hopelijk wel gauw genoeg, maar tot nu toe is het hier gewoon HEET.
![]()
Ja ik heb er echt super veel zin in ook. Jammer genoeg kan ik het morgen niet kijken, ben echt van 's ochtends vroeg tot 'savonds laat uit weg. Lekker begin zoMaar daarna zou ik gewoon lekker moeten kunnen gaan kijken!
![]()
Omschakelen van de All Stars-serie van Dancing With The Stars (niveau daar is ridiculous) naar dit vraagt best veel van me. Fern ziet er mooi uit, maar boh, wat voorzichtigjes allemaal...
Nicky & Karen: iets te American style naar mijn smaak, weinig vloeiend en zijn posture was vreemd, maar potentieel genoeg.You cheated on me with choreography.![]()
Michael & Natalie: aaaaah, puntje van de tong uit de mond en konijn-in-de-koplampen-blik. Mini-verrassing, best mooi, gaat een typische middenmoter worden.
"You looked like Shane Warne after the make over."
Victoria & Brendan: MELTDOWN!!! Twee jaar op een rij voor Brendan in de eerste show![]()
.
OMG, en dan hebben we het nog niet over dat gedrocht van een broekpak gehad.
Inderdaad, die hoge verwachtingen altijd bij sportfiguren.
Wat een gup die Pendleton.
Ik schakel even in.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Een lange man! Die kan dansen! Soort van!
Ik vind dit stiekem wel een sexy meneer in de +45-klasse.
Ondertussen eten aan het bereiden, maar wat ik zag zag er toch wel redelijk goed uit!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Denise & James: oh please, dat dikke Essex-accent heeft ze jaren niet gehad toen ze opeens een theaterster was. Dit gaat mijn love-to-hate-setje worden
.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:52 schreef Cee het volgende:
Wauw, ik herinner me haar helemaal niet als zo über-Essex-erig.La die daquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:53 schreef Malahide het volgende:
Denise & James: oh please, dat dikke Essex-accent heeft ze jaren niet gehad toen ze opeens een theaterster was. Dit gaat mijn love-to-hate-setje worden
.
Ik voorspel een vroege shock exit wegens vervelendheid.
Maar wel verreweg de beste dans van de avond.You cheated on me with choreography.![]()
![]()
Even de rest terugkijken, d'n Pas komt dus morgen pas van pas? Dan ben ik niet zu Hause maar ik neem 't op.
![]()
Ik ook niet dus dat wordt lekker stil genieten, meidquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:56 schreef Cee het volgende:
Even de rest terugkijken, d'n Pas komt dus morgen pas van pas? Dan ben ik niet zu Hause maar ik neem 't op.
.
Resumerend: het niveau was vrij belabberd, morgen mot er toch wel wat beters bij zitten. Maar yeuh, Strictly!!!You cheated on me with choreography.![]()
Nou we hebben een goede uploader dit jaar, er zijn al 3 files upgeloadHij staat aan, maar aangezien ik de hele dag weg ben, wordt het op zijn vroegst pas morgen dat ik het kan zien.
![]()
![]()
Met de show van vanavond erbij: double whammy schatquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 05:58 schreef Saeramir het volgende:
Nou we hebben een goede uploader dit jaar, er zijn al 3 files upgeloadHij staat aan, maar aangezien ik de hele dag weg ben, wordt het op zijn vroegst pas morgen dat ik het kan zien.
Het ergste is dat ik een soortgelijk blouse (al heeeeel lang) in de kast heb hangenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:44 schreef Malahide het volgende:
Colin & Kristina: Colin, wat heb je aaaaaaaaaaaaaan?
![]()
.
Kimba en Pasha![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het echt een match made in heaven.
En ik ben zo blij dat er een lollig oudje meedoet voor Cee.
[ Bericht 13% gewijzigd door Malahide op 07-10-2012 00:16:34 ]You cheated on me with choreography.![]()
Ik ben normaal helemaal niet van de Real Women en Big Sisters onder elkaar, maar...
LISA, YOU DID IT FOR THE GIRLS![]()
![]()
![]()
![]()
Woohoo!!!!!You cheated on me with choreography.![]()
Ik heb het gezien hoorEn ik vond dat het na een langzaam en rommelige start, steeds beter werd
Verslagje volgt, ik was het niet van plan, maar ik kan me niet inhouden
En geheel volgens traditie heb ik nog geen woord gelezen van wat jullie allemaal ervan vonden
Fern & Artem - Cha cha
Oh Artem, geen geluk dit seizoenIk zie dit paar er niet lang inblijven. Niet goed genoeg, niet dik of grappig genoeg, gewoon daar ergens waar het grijs en saai is - en die blijven er gewoon niet lang in denk ik, Dit was echt niets. Bijna pijnlijk om naar te kijken.
Nicky & Karen - Waltz
Ach ja de lift.. Als je dan aftrek van punten geeft, zou dat dan niet 1 punt moeten zijn? Ik vond Craig's cijfer echt oneerlijk. Ik vond het best een hele mooie waltz! De rise and fall vond ik juist goed, maar ja ik ben dan ook geen expertMeer de stukjes waar hij alleen was die ik forced vond. Ik vond dit niet echt goed, maar ook niet echt slecht. Ik denk wel dat hij veel beter kan worden.
Michael & Natalie - Waltz
Wat een lelijk begin zeg. En hij loopt ook nog erg lelijk, waarom moet er dan zoveel lopen inGezicht de gehele tijd in een grimas.. Verder niet al te veel fouten. Middenmoot.
Victoria & Brandon - Cha cha
Zoveel van verwacht, zo weinig van terechtZo zielig! Ik ben er niet goed uit of ze gewoon slecht is of dat ze gewoon onder de druk is bezweken en dat ze de passen is vergeten, Ik hoop echt dat ze snel beter wordt, ik vind dit een leuk paar.
Colin & Kristina - Cha cha
Toen ik zijn outfit en gezicht zag in het begin dacht ik oh jee dit wordt cheesy shitMaar dit was actually good! Vooral voor een mannelijke celeb. Hij kon erbij lachen, aardige techniek, gewoon een hele goede cha cha. Zeker de beste dans tot nu toe. Why the F een 4 van Craig??
![]()
Denise & James - Waltz
Save the best for last for sure! Mooie dans, mooi gedanst, mooie armen, mooie benen, zij zelf is ook een plaatje.. Gewoon een paar om rekening mee te houden!
Ik ga dit even posten en dan ga ik zo verder met de volgende aflevering.![]()
Kimberley & Pasha - Cha cha
Nou dit kan wel wat worden. Ik vond het niet echt spectaculair, maar wel goed. Ik vond Chelsea echt beter, zelfs bij haar eerste paar afleveringen. In ieder geval genoeg potential
Sid & Ola - Waltz
Ik vond dit wel ok. Zijn gezicht was wel een beetje ijzig, maar verder ook wel genoeg potential.
Johnny & Iveta - Cha cha
Bye bye opa. Iveta was ook niet erg interessant wat me teleurstelde.
Danny & Vincent - Waltz
Wat een creep in dat filmpje zeg! Ongelofelijk. Haar dansen was niet slecht maar ik ben gewoon niet kapot van haar. Vind haar echt verschrikkelijk irritant. Het was wel grappig om te zien hoe het echt was alsof 2 kinderen met elkaar aan het dansen waren op die dansvloerWel een mooie rug, daar ben ik het mee eens.
Lisa & Robin - Cha cha
Ik zag dat gedrocht dat ze aanhad en die scenes in het voorfilmpje en ik dacht oh nee, daar hebben we onze Russel van dit jaar. Maar oh my god! Dit was de eerste dans die me echt wat deed! Man! Ze heeft ritme, ze kan echt dansen, ze heeft een ongelofelijke uitstraling, ik moest gewoon een traantje wegpinken aan het eind! En ontzettend goede choreo van Robin ook. Ik ben echt gek van dit paar(ben trouwens erg benieuwd wat jullie mening is, kan niet wachten tot ik klaar ben met het verslagje en terug kan lezen
)
De 8 van Craig was wel overtrokken maar beter dat dan de andere kant op
Richard & Erin - Waltz
Helemaal mee eens, beste voetenwerk tot nu toe. Verder wel een beetje saai maar toch goed.
Nancy, uh, Jerry & Anton - Cha cha
Nancy all over againNou ja ik moet zeggen alleen in uitstraling, Nancy nam veel meer risico ook al kon ze echt niet dansen. Dit wijf staat alleen maar een beetje "mooi te wezen". Tussen haakjes omdat ik haar echt helemaal niet (meer) mooi vind. Vreselijke arrogante oude taart.
Louis & Flavia - Cha cha
Ik vind zijn uitstraling echt verschrikkelijk arrogant. Maar hij danste goed! Alles was op zijn minst redelijk tot goed. Een van de betere dansen en dansers van de avond! Flavia zal vast erg blij zijn![]()
![]()
Nou magertjes hoor, ga ik de enige zijn met behoorlijke verslagjes?Zit ik me daar helemaal te verheugen op paginas vol Mallie en Cee
![]()
![]()
Ja maar ik ben nog helemaal niet bij!Ik ga vandaag proberen in ieder geval de uitzending van vrijdag te kijken.
![]()
![]()
'k Zal eens kijken of iker vandaag nog wat tijd erin kan stoppen. Zeker nu ik gelezen heb hoe oneens ik het vaak ben met Saer![]()
.
Het wordt morgen of overmorgen Saer, stress en gezeik en dus geen tijd...You cheated on me with choreography.![]()
Ik ben er ook nog niet aan toe gekomen helaas.Het is knetterdruk op m'n werk en er ligt nog zo'n berg om weg te werken qua dingen en series en afspraken wanneer ik thuis ben. Morgen probeer ik 't echt!
![]()
Hier gaan we dan.
Fern & Artem
Grappig dat dit op papier ongemakkelijke koppel in realiteit een van de beste ‘chemistries’ van alle stellen blijkt te hebben. Artem lijkt eindelijk eens ontspannen nu hij niet aan een sexy jong ding gekoppeld is, vorig jaar was dat echt een drama. En Fern lijkt niet geïntimideerd door zijn sekspoesimago en leunt nog eens lekker tegen zijn boobies aan. Alleen jammer dat hij haar niet wat meer te doen gaf. Zij heeft al eens aan een Christmas Special meegedaan en was toen best goed, dus ze kan echt meer dan alleen met haar rok swooshen.
Nicky Westlife & Karen
O Karen, het Strictly Rule Book niet goed gelezen. Een lift in je eerste dans, grote mond tegen de judges, en – het allerergste – roepen dat je alles gaat doen om te winnen. Taxi voor Karen en Nicky
. Wat een drama van een choreo, alleen dat begin al met zijn handen in zijn zakken. Ik heb werkelijk geen idee of hij nu wel of niet enig talent in zijn donder heeft, zij deed niks om hem te ‘showcasen’. Beter hadden ze Iveta direct kunnen aanstellen ipv haar.
Michael & Natalie
Het prototype van een redelijk competente middenmoter, kan een week of vijf, zes aardig meehobbelen totdat een samba of jive hem zal nekken. Qua persoonlijkheid kan ik hem nog niet helemaal peilen, een beetje type saaie oom die foute grapjes maakt op het verkeerde moment?
Victoria & Brendan
Hahahahaha. Sorry. Vond Pendleton altijd al een rare griet en ze kwam nooit heel geestelijk stabiel over, maar dit sloeg wel weer alles. Je zou bijna medelijden met Brendan krijgen, twee jaar op rij een meltdown van zijn partner in de eerste show. Toch maar niet, dat medelijden, want hij heeft haar een veel te moeilijke choreografie gegeven en die hakken, idioot gewoon. Dit gaat niet meer goed komen, denk ik.
Colin & Kristina
Het lengteverschil waar iedereen zich zo druk om lijkt te maken stoort mij niet zo erg, het outfitje waarin ze hem hadden gehezen des te meer. Ik vind dit wel een coole gast hoor, het is net of het hem allemaal geen reet kan schelen, ondertussen danst hij lekker zijn dansje maar stiekem gaat hij knetterhard voor de overwinning.
Denise & James
Ooooo, wat heerlijk om deze twee te gaan 'haten'. Hij is sowieso een asshole, punt. Maar zij? Ik heb me nooit heel erg aan haar gestoord, maar nu gaat ze opeens dat Essex Girl-gedoe tot op de laatste vezel uitbuiten? Omdat dat momenteel hip is of zo? Ga weg zeg, je bent een getrouwde moeder van bijna veertig met een respectabele West End-carrière, who are you kidding. Ze heeft natuurlijk wel de aanleg om ver te komen, maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Surprise exit ergens halverwege het seizoen, tenzij zij er continu in wordt gehouden via die idiote ‘dance off’.
Kimberley & Pasha
Een paar weken voordat de eerste cast rumours op gang kwamen Appte ik wat met mijn Londense Strictly-mate over onze wensen voor dit seizoen. En toen zei ik “eentje van Girls Aloud, het liefst Kimberley”. En zie hier. En dan gematcht met onze Pash. Visueel gezien vind ik dit een prachtig koppel en chemistry is er zeker. Een prima chacha voor week 1 met een behoorlijk pittige choreografie, jammer dat de judges daar niet op wezen. Go Team Kimba!
Sid & Ola
Aah Sid, stiekem ben ik altijd een beetje fan van hem geweest toen ik nog weleens naar EastEnders keek in een grijs verleden. Komt erg sympathiek op me over. Gek genoeg had ik ergens verwacht dat hij niet slecht zou zijn. Een lieve, heel capabele wals, prima start van hopelijk een mooie Strictly journey.
Johnny & Ivetaliona
Een of twee weekjes, een grappig interviewtje met zijn dochter Zoe op de bank bij It Takes Two, en dan terug achter de geraniums. Wat zag Iveta er goed uit, mooi zacht gezicht met die lange krullen.
Dani & Vincent
Ik vergeet telkens dat zij ook nog meedoen, maar hoop wel dat ze een tijdje meegaan. Vincent moet je totaal niet serieus nemen Saer, dat is een schatje. Hij doet al een paar jaar totaal ‘under the radar’ mee vanwege slechte partners, daarom hoop ik hij dit jaar meer succes heeft, omdat hij een briljante choreograaf kan zijn. Yeuh Vincent
![]()
. De dans was een aardige start, mij viel ook haar mooi gebogen rug op, verder wat rommelig en chaotisch.
Lisa & Robingaymazingomygod
Het eerste wat Lisa riep toen haar deelname bekend werd was “I’m doing it for the chubbers.” Nou ben ik zelf zo’n chubber, en het laatste wat ik wil is dat ze ook maar iets voor mij doet uit een of ander misplaatst sisterhood-gevoel. Maar dan zet mevrouw even whambamthankyoumam een performance van heb ik jou daar neer, en ben ik toch verkocht. Yay chubbers! (Extra sympathie nu ik weet dat ze een paar weken geleden haar moeder heeft verloren na een lang ziekbed). Na twee jaar lang menopausale basketcases te hebben mogen begeleiden, mag Robin eindelijk zijn full potential aan regenbogen rondstrooien. O Lisa, wees alsjeblieft geen one hit wonder!
Richard & Erin
Lieve, niet onaardige mannenwals #3 van dit weekend. Hij schijnt niet erg geliefd te zijn bij het Britse publiek, dus heel lang zal hij niet blijven hangen, maar op mij maakt hij geen verkeerde indruk. Al was hij wel een beetje raar handtastelijk bij Erin. Grappig dat hij door de judges de camp gay-hoek ingedrukt lijkt te gaan worden (really, de man danste een wals…
), maar dat dat labeltje vijf minuten eerder al voor zijn neus was weggekaapt door Lisa.
Jerry & Anton
Lol. Vooraf vond ik Jerry nog wel geinig overkomen, maar inmiddels is het me wel duidelijk dat het een luie drol is die een beperkt arsenaal aan one liners uitspuugt als een krakende jukebox. En gut Anton, die weet ook echt totaal niks meer van zijn partners te maken hè? Dat ze een sublieme danseres zou zijn had ik niet verwacht, maar op een beetje komisch vuurwerk van deze twee had ik wel gehoopt. En we kregen niks. Eerste exit? Het zou me niet verbazen.
Louis & Flavia
Van de mannen degene met het meeste natuurlijke talent. Ik moet zeggen dat ik Louis erg verfrissend vind. Zijn zogenaamde arrogantie is overduidelijk verlegenheid en zich geen houding weten te geven. Ik heb goede hoop dat hij snel losser wordt en dat het gebrek aan chemistry tussen hem en Flavia dan ook over is. Kom op mensen, die knul is twintig jaar als turner gedrild, dan ben je niet in één week een performer. Helaas zijn de ‘haters’ al enorm los aan het gaan tegen hem op de nets, erg jammer. Voor een eerste dans gewoon een goede chacha. Hij lijkt muzikaal en de choreo zat duidelijk geramd, het zal vooral een kwestie zijn van zijn lange ledematen leren te controleren.
[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 10-10-2012 14:20:10 ]You cheated on me with choreography.![]()
Oké, ik zit te kijken, nu! Maar, maar... ik kan mijn aandacht er niet bij houden. Mis bijna de koddige ouwetjes. Dat vrouwtje met Artem is een beetje senior maar niet koddig en ze zit inderdaad steeds met haar rok te waften.
Nicky was one to watch voor me maar die niet-serieuze serieuze act waar de dans omheen was gevormd, ik kreeg er lachkriebels van.![]()
Victoria, zo goed als dat die belachelijke broek haar stond, zo belachelijk stond ze te dansen. Maar het is volgens mij niet dat ze het niet kan, maar ze wil te graag alles perfect doen waardoor ze zich bij ieder klein foutje helemaal uit het veld laat slaan en zo de fout alleen maar groter maakt.
Danstechnisch gezien kan ik er NIKS over zeggen want ik merk 't alleen wanneer iets echt slecht is of zo stijf als een plank. Voeten-, handen- en heupenwerk en het juiste gebruik ervan, dat komt bij ballroom zo nauw, omdat de entertainmentwaarde van een quickstep of een wals of een cha cha of zo voor mij zo laag is, dat ik ook daar geen nitjes uit kan picken en daarom raak ik dus verveeld.
En verder, die donkere man met het foute tijgervellenjasje aan was best goed!Maar ik vond de dans ook energieker en interessanter qua choreo.
Oh het was een cha cha?Nou, leuk.
En Denise heb ik al 'live' gezien vorige week vrijdag dus die skip ik zometeen en dan ga ik door naar de uitzending van zaterdag.![]()
Ohhh wat een leuk koppel vind ik Sid en Ola!Hij is zo guitig en blij er te zijn en ze passen mooi bij elkaar.
Pasha's haar, ik kan er nog steeds niet aan wennen. Maar Kimberley Walsh lijkt me een contender voor de titel, ze is erg goed. Dus ik zal dat kapsel van hem voor lief moeten nemen.
Oh dear, Johnny Ball nu, een koddig ouwetje.![]()
De eerste show was gewoon niet zo goed, dus ik snap je verveling. Het echte vuurwerk zat in de show van zaterdag.
Sid en Ola zijn superleuk. En Lisa en Robin.
LisaWat een onverwachte wending.
Meid heeft gevoel voor ritme, kan haar partner goed bijhouden, er waren weinig momenten waarop ze elkaar vasthielden, dat wel. Maar ik denk dat ze heel ver gaat komen.
![]()
Heeft Anton een clausule in zijn contract met dit programma verwerkt waarin staat dat hij alleen de idioten mag partneren?
"Have we saved the best 'til last?"
Anton: "Not really"
Ik moest hardop schaterlachen.![]()
![]()
Zo, die pommelhorsemeneer was ook super! Hij kijkt nog wat te norsig en bezorgd, gewoon lekker laten gaan die pommelhorsebenen en laat die pommelhorselach ook even helemaal in spagaat gaan. En ga samen met Pasha naar de kapper om dat belachelijke pommelhorsekapsel te fixen!
Tweede deel was overduidelijk leuker dan het eerste, ik ben weer een tevreden mensch! En nu ga ik eerst nog een keer de dans van Lisa kijken, de boel daarna deleten op m'n DVR en m'n mandje in.
Ben weer helemaal bij!![]()
![]()
Ik wil graag nog even reageren op jullie verslagjes maar ik was er gisteren aan begonnen, electriciteit uit, poof alles weg![]()
Waar ik me vooral aan stoor is dat It Takes Two nergens te vinden is! Eerste aflevering en daarna niets meer. Had ik me zo op verheugd![]()
![]()
Yep. Zwaar irritantquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 05:58 schreef Saeramir het volgende:
Ik wil graag nog even reageren op jullie verslagjes maar ik was er gisteren aan begonnen, electriciteit uit, poof alles weg![]()
Waar ik me vooral aan stoor is dat It Takes Two nergens te vinden is! Eerste aflevering en daarna niets meer. Had ik me zo op verheugd.
Nou hij staat aan maar hij gaat zo langzaam dat ik betwijfel dat ik vandaag tijd heb om te kijken. We zullen zien.
Nog steeds in de rouw om It Takes Two.. Vond ik vorig jaar misschien zelfs leuker dan de liveshows![]()
![]()
Ik heb gisteren gekeken.Maar ik ga eerst effe sporten dus kan er nog niet veel over kwijt, buiten het feit dat ik echt een soft spot ontwikkeld heb voor het aandoenlijke enthousiasme van Sid.
![]()
![]()
Ik heb vannacht gekeken, ben ergens halverweg in slaap gevallenen heb de rest vanochtend gezien. En vanaaf ga ik nog een keer kijken met mijn Strictly buddy met een bak Chinees op schoot. Yay, Strictly Night 2.0!
Michaels jive![]()
Denise's jive![]()
Pasha's choreografie
Louis
Bruno
Karen Hauer(poor, poor Nicky)
Iveta Likolukosjoetie![]()
Bruce![]()
Jerry Hall![]()
Anyhows, vandaag geen tijd voor een verslagje, maandag!You cheated on me with choreography.![]()
Ik ben eigenwijs en ga dus eerst de gemiste It Takes Twos kijken.. Hopelijk kan ik alles kijken vandaag![]()
![]()
O sjips, ik zou vandaag iets schrijven. Lol. Nou ja, dagje (of twee) later. Komt goed.
Ja ik ben net klaar met 4 afleveringen It Takes Two dus mijn verslagje komt ook pas morgen op zijn allervroegst![]()
![]()
Zo, ik was vroeg wakker. Jullie geluk bij mijn ongeluk, want kijk eens wat lap!
Nicky & Karen – chachacha
OMG Karen, what were you thinking? Wat een baggerchoreografie. Je hebt een celeb die niet bepaald buitengewoon getalenteerd is en dan laat je hem de helft van de tijd in zijn uppie ‘dansen’? Want dansen kon je het niet noemen, en al helemaal niet chachacha. Het is dat Nicky me tot nu toe totaal koud laat, maar anders had ik echt medelijden met hem gehad. De frustratie spatte van het scherm af. Wat valt Karen tegen zeg, qua choreografie, qua personality, qua uitstraling (hard, mannelijk). Axe Karen, hire Iveta!!!
Colin & Kristina – Viennese waltz
Mmm, Colin. Wat een prachtige man. Ik vond het een mooie, romantische VW, ondanks dat het lengteverschil me nu wel een tikje stoorde itt vorige week bij de chachacha. Knappe choreografie van Kristina, zij voelt van alle pro’s misschien wel het beste aan hoe ze moet choreograferen voor haar partners. Door deze dans staat hij nu aardig vast op de positie van leider van de middenmoot. Zou hij nog door kunnen stoten naar de top?
Dani & Vincent – salsa
Salsas bij Strictly zijn altijd zo… niet salsa. Maar goed, Strictly heeft na tien jaar zijn eigen ondoorgrondelijke reglement geschreven. Whambam, hallo Dani. Wat een vrolijke en vrije dans
. De lifts waren inderdaad niet zo goed, maar als geheel was het echt wel een hele dikke voldoende. Een van de vermakelijkste dansen van de avond. Ik begin haar ook steeds leuker te vinden, net zoals als de chemistry met Vincent. Zo blij dat Vincent na twee jaar bejaarden over de vloer slepen eindelijk weer eens een partner heeft waarmee hij kan laten zien wat hij in huis heeft.
Fern & Artem – Viennese waltz
I love happy, cuddly Artem. Sexier than ever. God, ik heb bijna een crush op dit koppel. Zij is een sweetie en op de een of andere manier haalt ze het beste in hem naarboven. De dans was keurig, ruim boven het niveau dat je van haar in deze fase zou mogen verwachten. Alleen volgende week graag een keer geen gewoft met de skirt, please. Sidenote #1: wat is ‘She’s Always A Woman To Me’ toch eigenlijk een briljant nummer. Sidenote #2: waarom zijn de jurken dit jaar onder de taille prachtig maar de bovenstukken zo lelijk?
Richard & Erin – chachacha
Okay, ik ben in de war. Ja, het was gruwelijk over the top en camp. Maar dat was toch precies wat die idioten achter de jurytafel wilden? Notabene vorige week bij een bloody waltz. En was het nou zo slecht? Viel wel mee, vond ik. Je moet er van houden, dat we. Erin is een behoorlijk matige latinchoreografe dus inhoudelijk was het niet zo sterk. Richard is schijnbaar nogal een ‘acquired taste’ voor veel Britten. Het enige dat ik op hem tegen heb is dat hij zich zo makkelijk voor het ‘malle homo’-karretje laat spannen door de show. Homoseksualiteit en Strictly, het blijft een lastige combinatie. Tussen de ‘don’t touch my bum’-grapjes en extreem campgedoe (dit, Russell Grant vorig jaar) zit schijnbaar niks in het Strictly-universum. Sidenote: ik zou zo gordijntjes ophangen of een tafelkleedje naaien van het stofje van hun outfits
.
Victoria & Brendan – foxtrot
Die needy-act van haar komt me nu wel de keel uit. Grow a pair, honey. Brendan kan er voorlopig nog geen genoeg van krijgen, die gedijt het best als hij een zwak, blubberend vrouwtje aan zijn arm heeft. Sterke vrouwen en Brendan = fataal. De dans: aardige foxtrot, had zijn momenten. Klassiek, mooie muziek, stijlvol. Hopelijk is dit voor Victoria het begin van een stijgende lijn, want ik zou het wel ontzettend sneu vinden als er niet meer uitkomt. Het is en blijft een groot sportvrouw, hoe gaar ze ook is. En ze is ook nog eens prachtig.
Michael & Natalie – jive
<3<3<3. Geniaal in zijn complete gestoordheid. De choreografie, de outfits, de aks, de kruiwagen, dit is Strictly op zijn alleridiootst maar tegelijkertijd allerbriljantst. Vooral in de tweede helft leken zijn onder- en bovenlichaam twee verschillende entiteiten. Het allerleukste vond ik nog dat ze er na afloop zelf zo smakelijk om konden lachen (take note, Nicky Byrne). Wat me dan wel weer verbaast als Strictly-veteraan (tien seizoenen in de pocket, mensen
) is dat dit weggezet wordt als de allerslechtse Strictlydans ooit. Nou, dat was ‘ie bij lange na niet hoor, ik kan zo een lijstje geven met grotere debakels. Raar.
Louis & Flavia – Viennese waltz
I love Louis, shoot me. Zijn onbedoelde arrogante snuitje tijdens de dansen, zijn verlegenheid, zijn langzaam opbloeinde ‘verhouding’ met Flavia, zijn cheekyness, zijn mooie lichaam. Dit gaat een grote jongen worden dit seizoen. Althans, dat hoop ik toch van harte. Veel mensen interpreteren hem volledig verkeerd, is mijn mening, en dat kan natuurlijk inhouden dat hij te vroeg weggestemd gaat worden. Mooie VW, zelfs op die crappy muziek. Hij moet nog meer aan zijn frame werken en iets meer rust in zijn dansen brengen, maar verder… top! Einde van de dans was briljant (smile!).
Denise & James – jive
Denise ‘Oi nevva ‘ad any dance training in mi laif’ Van Outen… Normaal lig ik niet zo wakker van deelnemers die al wat danstraining hebben, ze komen tenslotte grotendeels uit de entertainmentwereld. Maar zij liegt overduidelijk dat ze barst en dan stoort het me wel. Dit was een hele goede, zelfs verbluffende jive. En ja, hun partnership is best vermakelijk (al moet je ze niet op Twitter volgen, wat een irritant gewauwel tussen deze twee en Brendan, Jezus op een fiets). Maar ik voel nog geen enkele connectie met ze en ik denk ook niet dat die er gaat komen…
Johnny & Iveta – foxtrot
Oe, wat was Iveta mooi! Haar jurk, haar haar, de jurk (!), prachtig. Lieve opadans, Iveta heeft het goed gedaan en dat Johnny er als eerste uit zou vliegen stond op voorhand al min of meer vast, dus… goed zo Johnny en Iveta, ik bid op mijn blote knietjes dat we je volgend seizoen terugzien.
Sid & Ola – chachacha
Wat een leuk stel samen. Zij is toch wel een leuke griet hoor, dat ze met die eikel van een James is snap ik nog steeds niet. Sid is echt een schatje, hij straalt enorm veel plezier en enthousiasme uit. Tja, supergoed was deze chacha niet, maar wel vermakelijk genoeg. Sid gaat gewoon een ballroommannetje worden en een mooie rumba en fierce paso zie ik hem ook nog wel doen. Misschien dat hij nog heel stiekem naar de top kruipt, ik hoop het, want deze twee behoren wel tot mijn favorieten. Sidenote #1: waarom droeg hij een bowlingshirt? Sidenote #2: het allerleukste van deze dans was echter het staaltje slechte Pasha-acting aan het begin met de jongens op de trap
(kijk maar eens terug). Echt, Pasha, je hebt vele talenten, maar acteren hoort daar niet bij.
Kimberley & Pasha – foxtrot
En dit is dan wél een van Pasha’s talenten, misschien wel zijn grootste: wat een choreografie, ik vond hem echt prachtig! Moody, broody, melancholisch, sfeervol. En wat ontzettend jammer dat Kimberley het toch wel behoorlijk verknolde door de helft van de dans te vergeten. Kim is prachtig, leuk, maar een echt sprankelende personality heeft ze niet, ze komt zelfs wat saai over. Ze lijkt me wel getalenteerd genoeg om de finale te halen, maar vooralsnog komt het er nog niet helemaal uit. Volgende week knallen Pasherley!
Jerry & Anton – foxtrot
Ik ga hier geen tijd in stoppen. Blergh. Wat een trut. En hij wordt kaal.
Lisa & Robin – Viennese waltz
Dit kan ze dus ook (redelijk goed). Hoi hoi hoi! Haar sterkte kanten zijn vooral dat ze heel muzikaal is, een enorm interpretatievermogen heeft, mooie lijnen maakt, de choreografieën geramd lijken te zitten en dat ze een uitstraling van hier tot Tokio heeft. Want als je streng naar haar techniek gaat kijken, dan is haar voetenwerk vrij belabberd. Vooralsnog wordt ze nog doodgeknuffeld door de show, want bij anderen zouden daar allang voor de grond zijn ingeboord. Maar wat een leuk mens is het. Volgende week: jive!!! Ik hoop dat ze haar een minder bungalowtent-achtige jurk met vooral een betere BH geven, anders gebeuren er ongelukken.
Johnny dus eruit via de dance off omdat zijn choreografie minder inhoud had (ach, die judges toch…). Het is dat ik hem totaal niet ga missen, anders zou ik me er nog over opwinden.You cheated on me with choreography.![]()
Ik heb het gezien hoor mensen, terechte uitslag als je het zo bekijkt, geen tijd voor verslagjes
Wanneer is nou de live show? vanavond? En zoooo jammer dat It takes two nergens te vinden is![]()
![]()
Nee, op The Box helaas ook niet meer... dulliequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:34 schreef Saeramir het volgende:
Ik heb het gezien hoor mensen, terechte uitslag als je het zo bekijkt, geen tijd voor verslagjes
Wanneer is nou de live show? vanavond? En zoooo jammer dat It takes two nergens te vinden is.
Vanavond is er weer een show. Elke zaterdag tot aan kerst en op zondag de result show.
Als ze die potdomme maar wel blijven uploaden, want ik moet weer eens werken vanavond.
Saer, de show van vanavond + alle It Takes Two van afgelopen week staan nu op de The Box.
Net klaar met kijken.
THE ICONIC LIFT!De dans was amper afgelopen of ik had 'm al teruggespoeld om nog eens te kijken. Ik moest bijna een traantje wegpinken.
![]()
Straks meer!![]()
Ok alles staat aan en een aantal It takes twos zijn al neergeladen, ik ben nu aan het kijken. Hopelijk kan ik bijna alles zien vandaag!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: