In de finale zien we dexter en hanks vechten en zijn Harry, Brian, Brother Sam en Geller als publiekquote:Op maandag 14 november 2011 18:45 schreef Morendo het volgende:
Toevalligerwijs gaat die zoon van Tom Hanks door een zelfde soort proces. Dexter en hij zullen het gesprek nog wel aangaan over 'goed en kwaad' en zo.
Nee hoor, vond hem ook wel aardig.quote:Op maandag 14 november 2011 20:08 schreef MAHL het volgende:
Ben ik de enige die hem nog wel leuk vond?
Dit dus, minus de plantage, dat vond ik niet storend.quote:Op maandag 14 november 2011 17:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Vond niemand anders die scène met die revolver op de snelweg echt verschrikkelijk? Of die CGI-graansilo? Of die verstopte platage die Dexter spontaan vindt? Of Dexter die totaal out-of-character is de hele aflevering? Of dat superslimme Dexter zijn gun en zijn messen in een auto achterlaat die hij uit handen geeft?
Verreweg de meest slechte aflevering ever, deze.quote:Op maandag 14 november 2011 17:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Vond niemand anders die scène met die revolver op de snelweg echt verschrikkelijk? Of die CGI-graansilo? Of die verstopte platage die Dexter spontaan vindt? Of Dexter die totaal out-of-character is de hele aflevering? Of dat superslimme Dexter zijn gun en zijn messen in een auto achterlaat die hij uit handen geeft?
helemaal mee eens deze aflevering was zo slecht brrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 14 november 2011 17:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat was daar nou slecht aan? Het paste geheel in het plaatje van de aflevering. Daaruit bleek dat Dexter, in zijn donkere versie, impulsief handelde en maar wat deed. Gaf er niet om dat hij door de buurvrouw werd gezien, zei tegen Jonah dat hij zijn vader had vermoord, neukte de kassière etc etc. Dat zou de normale berekende en secuur opererende Dexter nooit hebben gedaan.quote:Op maandag 14 november 2011 17:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Of dat superslimme Dexter zijn gun en zijn messen in een auto achterlaat die hij uit handen geeft?
Ik twijfel er elke keer weer over, wanneer ik die previews na elke aflevering zie. We gaan het wel merken aan het einde van dit seizoen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:20 schreef Cee het volgende:
volgens mij ben ik straks redelijk geshockeerd als hij WEL echt blijkt te zijn Reverse psychology!
Nee, ze hoorde Hanks praten tegen de professorquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:50 schreef Spees_Eend het volgende:
Had dat meisje ("the whore") nou daadwerkelijk 2 verschillende stemmen gehoord?
Effe dimmen met die geestverruimende drugs. En het feit dat hij 4200 studenten heeft gehad in zijn tijd aan de universiteit? En die klassenassistent die hem duidelijk herinnerd......quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:50 schreef Spees_Eend het volgende:
Had dat meisje ("the whore") nou daadwerkelijk 2 verschillende stemmen gehoord? Het feit dat ze zegt beide mannen niet gezien te hebben wijst natuurlijk weer een stuk meer in de richting van het niet bestaan van de professor. Het zat zo duidelijk in het script. En dat de professor ineens bij dat raam van die zus stond is natuurlijk ook wel een beetje schizofreen.
Ik denk dat de meeste mensen hier denken dat in die drie jaar tijd dat hij van de radar leefde, hij ergens overleden is.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Effe dimmen met die geestverruimende drugs. En het feit dat hij 4200 studenten heeft gehad in zijn tijd aan de universiteit? En die klassenassistent die hem duidelijk herinnerd......
Que?quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:00 schreef megamandy het volgende:
dat hij van de radar leefde, hij ergens overleden is.
Lijkt mij wat onwaarschijnlijk. eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen hier denken dat in die drie jaar tijd dat hij van de radar leefde, hij ergens overleden is.
Met niet bestaand bedoel ik zoals iemand anders hierboven al zei, overleden. Hij is 3 jaar geleden verdwenen, zou goed dood kunnen zijn. Is niet zo ver gezocht toch denk ik?quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Effe dimmen met die geestverruimende drugs. En het feit dat hij 4200 studenten heeft gehad in zijn tijd aan de universiteit? En die klassenassistent die hem duidelijk herinnerd......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |