SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.SPOILER: niet voor zwakke magen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat opera voor de cultuur rijken onder ons.
Telefoonmaatschappij seal of approvement:
[ Bericht 0% gewijzigd door telefoonmaatschappij op 12-11-2011 18:38:08 ]If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Jongen tochquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:33 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik verveel me al de hele dag. heb 3 seizoenen family guy gekeken.
Niksquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ja what the fuck moet ik daar mee
quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:48 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Als BDH bij Foto's op Partyflock de foto met mij erop kan vinden trakteer ik iedereen op een biertje vrijdag.
ze staan nog niet online.
quote:
dat moeite noemenquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:51 schreef BarrieButsers het volgende:
Al die moeite voor een biertje
Ajuusquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik ben weg, houdoe mensjes!
Juistemquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:02 schreef DigitalGirl het volgende:
tumblr... je moet wat als je je verveelt
Staat vrijdag al dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:48 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Als BDH bij Foto's op Partyflock de foto met mij erop kan vinden trakteer ik iedereen op een biertje vrijdag.
ze staan nog niet online.
Van de week las ik nog het onderstaande, en hij heeft nog groot gelijk ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |