abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104928720
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2011 17:12 schreef pberends het volgende:

[..]

_O_.

Maar waar betalen die Amerikanen die extra uitgaven opeens van :?
In 2008 - toen de crisis al begonnen was - draaide ze ook best een aardige black friday.

Daarna ging het weer een stuk minder.

Kan nu ook gebeuren.
pi_104928753
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2011 17:14 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]

Hoe verzin je het.
Heb hier een tijd terug iets over gelezen. In Amerika zijn roltrappen zoals je die in Europa ziet waar je een winkelwagen op kunt zetten zeldzamer. Dit is dan een alternatief als er weinig ruimte.

quote:
Having lived in Germany as a kid I can at least vouch for the fact that they are lightyears ahead of us in shopping cart technology.
http://onemansblog.com/20(...)rget-cart-escalator/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_104956120
quote:
Fitch waarschuwt voor kredietbeoordeling VS

NEW YORK - Kredietbeoordelaar Fitch geeft de Verenigde Staten tot 2013 om met een ''geloofwaardig plan'' te komen om de gigantische schuldenberg van het land aan te pakken.

Foto: Thinkstock
Lukt dat niet, dan loopt het land grote risico's om zijn AAA-rating te verliezen.
Dat maakte Fitch maandagavond laat bekend. Het bureau heeft de verwachting voor de kredietwaardigheid van de grootste economie van de wereld naar beneden toe bijgesteld, van stabiel naar negatief.
http://www.nu.nl/economie(...)tbeoordeling-vs.html

Voor 2013 met een plan komen, mooie deadline. :')
For great justice!
pi_104964040
quote:
‘Binnen tien dagen negatief advies kredietwaardigheid Frankrijk’
Kredietbeoordelaar Standard & Poor’s kan de komende tien dagen een negatief advies uitvaardigen over de Franse kredietwaardigheid. Dat zou betekenen dat de gekoesterde en voor het Europese noodfonds essentiële AAA-status in het geding is.

Dat meldt de Franse krant La Tribune op basis van een diplomatieke bron. Een woordvoerder van S&P wilde tegenover persbureau Reuters niet reageren. Vrijdag verlaagde het bureau nog de rating van België van AA+ naar AA vanwege de aanhoudende politieke instabiliteit.

[...]
pi_104969530
quote:
Tegenvaller van 30 miljard pond in VK

Het Verenigd Koninkrijk stevent door het verslechterende economische klimaat af op een fikse tegenvaller op de begroting. Dit maakt de Britse minister van Financiën George Osborne dinsdag bekend, zo meldt de zakenkrant Financial Times.

In zijn begrotingsplan van maart ging Osborne nog uit van een begrotingsoverschot van 6 miljard pond (7 miljard euro) in 2015. Volgens de nieuwste berekeningen van het Britse begrotingsbureau is er in dat jaar nu sprake van een tekort van 24 miljard pond, zo meldt de krant.

Osborne zei afgelopen weekeinde nog vast te houden aan zijn begrotingsdoelstellingen, waardoor een verlenging van de huidige bezuinigingsronde in het vooruitzicht lijkt te liggen. Dit is een flinke streep door de rekening van de regeringscoalitie, die had gehoopt voor de verkiezingen van 2015 de bevolking te kunnen paaien met fiscale meevallers.
Gelukkig, het scheelt maar 30 miljard. Hadden ze in die eerdere berekeningen soms een Grieks bureau ingehuurd?
  dinsdag 29 november 2011 @ 17:34:22 #81
78918 SeLang
Black swans matter
pi_104973759
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2011 15:49 schreef pberends het volgende:

[..]

Gelukkig, het scheelt maar 30 miljard. Hadden ze in die eerdere berekeningen soms een Grieks bureau ingehuurd?
Verhoging van brandstof accijns gaat niet door *O*
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  dinsdag 29 november 2011 @ 17:45:05 #82
78918 SeLang
Black swans matter
pi_104974200
quote:
Oud-AFM-topman somber over crisis

Oud-minister en oud-AFM-topman Hans Hoogervorst is somber over de crisis in de eurozone. Voor de enquêtecommissie-De Wit zei hij dat de problemen misschien wel onbeheersbaar zijn geworden.

Volgens Hoogervorst staan nog steeds veel staatsobligaties voor een te hoog bedrag in de boeken van banken. Hij noemt de huidige situatie rampzalig.

'Opgeblazen'
"Eerst wordt het financiële stelsel opgeblazen, dan worden de overheden in stelling gebracht en die zijn nu zelf in de problemen gekomen", zei hij.

Hoogervorst had het niet meer mogelijk geacht dat in de Europese Monetaire Unie overheden failliet kunnen gaan.

http://nos.nl/artikel/317793-oudafmtopman-somber-over-crisis.html
Als zelfs een toezichthouder denkt dat defaults op sovereign debt onmogelijk zijn dan heb je wel een probleem ja :+
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_104974450
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 17:45 schreef SeLang het volgende:

[..]

Als zelfs een toezichthouder denkt dat defaults op sovereign debt onmogelijk zijn dan heb je wel een probleem ja :+
De aperte naïviteit of misschien zelfs domheid van de zgn. toppers blijft me elke keer weer verbazen.
pi_104974521
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 17:45 schreef SeLang het volgende:

[..]

Mij intrigeert vooral het woordje 'meer' in de quote van Hoogervorst. Hoezo niet meer? Huh? Wat is er veranderd dan?
pi_104974739
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 17:52 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Mij intrigeert vooral het woordje 'meer' in de quote van Hoogervorst. Hoezo niet meer? Huh? Wat is er veranderd dan?
Vroeger kon (en gebeurde) het wel, Europese overheden die failliet gaan, en nu binnen de EMU niet meer. Tenminste, dat dacht hij, maar dat valt dus vies tegen.
pi_104974908
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 17:57 schreef asfyxiaatje123 het volgende:

[..]

Vroeger kon (en gebeurde) het wel, Europese overheden die failliet gaan, en nu binnen de EMU niet meer. Tenminste, dat dacht hij, maar dat valt dus vies tegen.
Dan vind ik het wel aardig eng dat zo iemand het tot baas van de AFM kan schoppen.....
pi_104975300
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2011 15:49 schreef pberends het volgende:

[..]

Doen ze nu niet iets wat ze qua beleid plaatst tussen Griekenland en Italië ? Ze kunnen nog erg voordelig lenen en nemen het er dus maar even van?
pi_104975314
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 november 2011 18:01 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Dan vind ik het wel aardig eng dat zo iemand het tot baas van de AFM kan schoppen.....
Och, valt wel mee toch. Ik kan geen enkele topper bedenken die z'n topsalaris waard is. Veelal lui met een grote mond die dingen overtuigend weten te brengen en die maximaal geprofiteerd hebben van de gouden jaren, door zich achterlijk hoge salarissen te laten uitbetalen, veelal uit gemeenschapsgeld. Maar zeker niet de intelligentste lieden op de werkvloer en ook niet de hardst werkende. Wel degenen met de minste schaamte.
  FOK!fotograaf dinsdag 29 november 2011 @ 22:57:15 #89
18921 freud
Who's John Galt?
pi_104990528
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2011 07:59 schreef Q. het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/economie(...)tbeoordeling-vs.html

Voor 2013 met een plan komen, mooie deadline. :')
:')
Ik moest lachen. Er is nu al geen geloofwaardig plan, laat staan na nog twee jaar bipartisan bickering... Of wacht, misschien zal supercomittee II het plan maken op basis van QE4?

Hoe bedoel je de ballen niet hebben...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_105048780
pi_105049939
quote:
Jeremy Clarkson verwoordde het wel mooi. Afschieten die hap.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_105049972
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:57 schreef freud het volgende:

[..]

:')
Ik moest lachen. Er is nu al geen geloofwaardig plan, laat staan na nog twee jaar bipartisan bickering... Of wacht, misschien zal supercomittee II het plan maken op basis van QE4?

Hoe bedoel je de ballen niet hebben...
Je vraagt je ook af waar de president van de VS voor betaald wordt. Dat ie zich er niet effe mee bemoeit of zo.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  donderdag 1 december 2011 @ 13:40:24 #93
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_105050382
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:30 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Jeremy Clarkson verwoordde het wel mooi. Afschieten die hap.
Wat, die autoverkoper-op-TV? Heeft ie aspiraties de Engelse Wilders te worden?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_105052505
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:40 schreef Perrin het volgende:

[..]

Wat, die autoverkoper-op-TV? Heeft ie aspiraties de Engelse Wilders te worden?
Wie weet. Daar zijn de Tories ook niet meer wat ze geweest zijn, dus er ligt ruimte op rechts.
  donderdag 1 december 2011 @ 15:47:12 #95
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_105059193
quote:
Wat een unieke actie!
Ik ga gelijk een rekening openen, misschien krijg ik dan ook zo'n mooie pas!

Escaping from a liquidity trap may be impossible, much like light trapped in a black hole.
Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef Perrin het volgende: En net als van voetbal, heeft iedereen verstand van macro-economie
  FOK!fotograaf donderdag 1 december 2011 @ 22:15:49 #97
18921 freud
Who's John Galt?
pi_105075037
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:30 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Je vraagt je ook af waar de president van de VS voor betaald wordt. Dat ie zich er niet effe mee bemoeit of zo.
De pres wordt betaald door de lobby's = big money. Wat dat betreft doet hij dus precies waarvoor hij betaald is.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_105077945
-edit-

[ Bericht 36% gewijzigd door Dinosaur_Sr op 02-12-2011 09:13:28 (zoals u wil) ]
  vrijdag 2 december 2011 @ 08:01:50 #99
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_105085320
-edit

[ Bericht 98% gewijzigd door Dinosaur_Sr op 02-12-2011 09:13:48 (vanwege quote en offtopic) ]
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 2 december 2011 @ 08:06:36 #100
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_105085359
DFT...

volgens zh was 't naar alle waarschijnlijk credit agricole (hoi rabo!) dat gister op punt van omvallen stond. 66x geleveraged, of je wors lus http://tinyurl.com/d66twk6
----
Geen wonder dat de Fr president een vol lof ala berlusconi toespraak aan het houden was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')