Tevens staat er nog een vraag open van Intre, die nog afgemaakt kan/worden als hij feedback geeft op de laatste paar antwoorden. Daarnaast moet wyccie nog 2 punten geven aan Intre (mits zijn antwoord klopt)quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:23 schreef Robby87 het volgende:
Titel 1: Rain Man
Titel 2:
Bedrijf: Janusfilms
Woord:
Woord:
Naam: Zed
quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:29 schreef Robby87 het volgende:
Heb je ergens een foutje gemaakt, denk dat het woord existenz is?
Eigenlijk jin-roh, in kruiswoordpuzzels enzo is het gewoonte leestekens niet in een vakje te zetten. Hoe dan ook tel ik 'm goedquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
Laat ik maar alvast titel 2 roepen anders duurt het weer zo lang
jin-ro
Oh, ik had 'm gewoon uit het betreffende topic gehaald, waar je dit antwoord goedrekendequote:Op zaterdag 12 november 2011 17:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik doe alleen aan originele titels
Dat.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:28 schreef Robby87 het volgende:
Het topic ligt op zijn gat, doe nou maar.
Die ja.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die van Constantine? Rachel Weisz?
Dat gedrocht inderdaadquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:27 schreef picodealion het volgende:
Is dat dezelfde dame als in City Lights?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:25 schreef picodealion het volgende:
Lord of the Rings: Fellowship of the Ring
Lord of the Rings: The Two Towers
Lord of the Rings: Return of the King
The Hobbitnog aan het filmen
Planet of the Apestitel klopt niet helemaal
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:48 schreef lamers het volgende:
Tin Tin and the Secret of The Unicorn
King Kong
Trivia van welke filmquote:Just like the character he plays becomes,was claustrophobic in real life from working in coal mines as a youth.
quote:also personally attempted the jump across the border fence, but crashed. The jump was successfully performed by Bud Ekins.
quote:John Leyton who played Willy, the Tunneler, was one of the most popular UK pop singers in the early '60s. He recorded the title song with lyrics.
quote:
film?quote:: There's doctor
, the most brilliant man ever!
: He's pissing into the wind! How brilliant can he be?
: You'll see!
quote:: Einstein's theory of relativity. Grab hold of a hot pan, second can seem like an hour. Put your hands on a hot woman, an hour can seem like a second. It's all relative.
: I spent four years at CalTech, and that's the best physics explanation I've ever heard.
Goed Gokje!quote:
Deze staat nog open, het is bijna allemaal goed (ondanks m'n foutjequote:Op zaterdag 12 november 2011 13:06 schreef Dagonet het volgende:
Maar dan zou het dus worden:
naam 1: Ashton Kutcher
naam 2: Demi Moore
naam 3: Bruce Willis
titel 1: No Strings Attached
titel 2: Leon
naam 4: Cary Elwes
titel 3: Robin Hood Men in Tights
titel 4: Twister
naam 5: Helen Hunt
titel 5: As Good as it gets
oscar: Beste vrouwelijke bijrol?
Trivia van welke filmquote:The story takes place during the time of the "Battle of the Bulge" in December, 1944. The men learn about it on their secret radio before the Germans take it away.
quote:
quote:Kirk Douglas claimed he was offered therole, but turned it down because he had not been impressed by the stage play on which the film was based.
quote:filmed the movie at a studio-owned ranch in Calabasas, California. He wore his best shoes and made sure cast and crew saw him with those shoes on in the mud.
felt he could not ask his co-workers to work in the mud unless they saw him do the same.
Sands +2quote:Op zondag 13 november 2011 13:48 schreef Sands het volgende:
naam 1: Ashton Kutcher
naam 2: Demi Moore
naam 3: Bruce Willis
titel 1: No Strings Attached
titel 2: Leon
naam 4: Cary Elwes
titel 3: Robin Hood Men in Tights
titel 4: Twister
naam 5: Helen Hunt
titel 5: As Good as it gets
oscar: Beste vrouwelijke hoofdrol
quote:The movie was shot in sequence (i.e., the scenes were filmed in the same order they're shown). Many of the actors were surprised by the final plot twist.
quote:To improve the chances for commercial success in West Germany (at that time already an important market for Hollywood) a Paramount executive suggested tothat he should make the camp guards Poles rather than Germans.
, whose mother and stepfather had died in the concentration camps, furiously refused and demanded an apology from the executive. When it didn't come,
did not extend his contract at Paramount
quote:William Holden's acceptance speech for Best Actor was the shortest in Academy history up until that time. He said only two words: "Thank You." Holden hadn't meant to be so brief, but the televised TV broadcast of the Academy Awards ceremony was running long, and was about to be cut off the air. Holden later took out an ad in the Hollywood trade publications thanking the people he had intended to thank in his speech. The briefness of Holden's speech was later surpassed by Alfred Hitchcock (who accepted his Irving Thalberg Award in 1967 with a simple "Thanks.") and by John Mills, who after playing a mute character in Ryan's Daughter, accepted his 1971 Best Supporting Actor award with a simple smile and a thankful nod of the head.
quote:Op zondag 13 november 2011 15:46 schreef picodealion het volgende:
Ik ga wel gewoon oorlogsfilms gokken.
The Thin Red Line.
Ook nietquote:Op zondag 13 november 2011 15:59 schreef picodealion het volgende:
The Dirty Dozen
Ik heb echt geen verstand van oorlogsfilms, laat staan oude/
quote:Op zondag 13 november 2011 16:11 schreef Quisho het volgende:
Uh ik heb ook geen verstand van oorlogfilms dus ook maar een gokje
The North Star?
quote:
Ik dacht eerst dat het de top 250 film was, maar het bleek een remake te zijn.quote:Op zondag 13 november 2011 17:14 schreef Michelangelo2 het volgende:
Jup. De film was net te zien op tv.
Knap, ik had niet verwacht dat ie nu al geraden zou worden.quote:
quote:Op zondag 13 november 2011 17:40 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Ouder en jij moet hem volgens mij wel weten
Ik heb 'm voor het laatst 8 jaar geleden gezien, onder invloed van paddo's. Zo snel herken ik 'm ook weer nietquote:
Aaah mooi, ik dacht dat ik nog meer plaatjes moest postenquote:
Nee hoor, heb em gezien. Vond em nog de moeite waard ook.quote:Op zondag 13 november 2011 18:11 schreef Sands het volgende:
[..]
Aaah mooi, ik dacht dat ik nog meer plaatjes moest posten
kunnen we dan ook meteen erin zetten dat er geen films van voor 1981 in mogen? Dat is het jaar dat ik geboren ben en 95% van wat daarvoor gemaakt is kijk ik toch niet...quote:Op zondag 13 november 2011 18:26 schreef Robby87 het volgende:
Kunnen we niet in de OP opnemen dat we alleen vragen stellen over films die zijn al zijn uitgekomen?
of dat we gewoon accepteren dat sommige vragen voor de een makkelijker zijn, en andere voor de andere?quote:Op zondag 13 november 2011 18:26 schreef Robby87 het volgende:
Kunnen we niet in de OP opnemen dat we alleen vragen stellen over films die zijn al zijn uitgekomen?
Nee, nee, neequote:Op zondag 13 november 2011 18:36 schreef HilarityEnsues het volgende:
JB=Jack Black?
EB=Emily Blunt?
SW=Sigourney Weaver?
Ja!quote:Op zondag 13 november 2011 18:36 schreef DragonFodder het volgende:
oh, die trailer heb ik ook gezien.
Man on a ledge.
film?quote:: Let us open a bottle and do our best to save each other's souls.
: Alas, I am not permitted.
: Fine then, you talk, I'll drink.
maar ik weet niet welke filmquote:
ik dacht aan Woody harreldson en rechts weet ik ook, maar kom niet op zijn. Ferris bueller...quote:
In de film deelsquote:Op zondag 13 november 2011 19:12 schreef DragonFodder het volgende:
Zijn die twee mannen hoge overheidsofficials ofzo?
Bedenk hem maar snelquote:Op zondag 13 november 2011 19:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ebert en die andere gast waarvan ik de naam altijd vergeet?
quote:
Tenzij ze nog een niet zo charmant bijbaantje had dat ik niet weet, neequote:Op zondag 13 november 2011 19:30 schreef dyonvbaal het volgende:
een film over het leven marilyn monroe?
Geen idee welke dat is maar dat is deze niet.quote:Op zondag 13 november 2011 19:55 schreef DragonFodder het volgende:
Ik zie jerry orbach, stephen lang, maar geen idee verder.
Gokje op die vakbondsfilm met Sly, F.I.S.T. (toch?)
Stand November 2011:quote:
Verkeerde topic, wyc?quote:Op zondag 13 november 2011 21:18 schreef wyccie het volgende:
Ik zie dingetje uit House, Jennifer Morisson?
Is dit die film waarbij ze heel veel moeite doet om een moordenaar te pakken, waar ze zwanger is? Taking Lives of zo?
Dat ís Jennifer Morrison uit House daar bovenaan.quote:
Oops, dacht dat je het over het Jolie-plaatje had. Mea culpa.quote:Op zondag 13 november 2011 21:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat ís Jennifer Morrison uit House daar bovenaan.
En Taking Lives is de film die ik bedoel, maar niet de film die jij bedoelt.
Op vakantie, en daarna megadruk op het werk. Maar: I'm back baby!quote:
dialoog uit welke film?quote:Hijack Leader: [cradling wrist wherehas severed his hand] What are you standing around for? Kiss him!
Hijacker: What'd he say?: He's in shock. I think he meant "Kill Him."
quote:[last lines]: Dear Lord, thank you for giving me the strength and the conviction to complete the task you entrusted to me. Thank you for guiding me straight and true through the many obstacles in my path. And for keeping me resolute when all around seemed lost. Thank you for your protection and your many signs along the way. Thank you for any good that I may have done, I'm so sorry about the bad. Thank you for the friend I made. Please watch over her as you watched over me. Thank you for finally allowing me to rest. I'm so very tired, but I go now to my rest at peace. Knowing that I have done right with my time on this earth. I fought the good fight, I finished the race, I kept the faith.
gelukkig heeft hij er niet zoveel gemaaktquote:Op zondag 13 november 2011 22:22 schreef Mainport het volgende:
Dat is die film met Denzel Washington
Een screenshotquote:Op zondag 13 november 2011 22:51 schreef DragonFodder het volgende:
Is dit cryptisch of een actual screenshot?
quote:Op zondag 13 november 2011 22:51 schreef picodealion het volgende:
Is dat een getekende versie van The Stranger uit The Big Lebowski? (Sam Elliot, toch?)
quote:
Tsja, leek me alleen maar logisch.quote:
Nee. Ik vind die ogen toch best wel opvallen eigenlijk.quote:
Eh ik let niet zo op wenkbrauwen tenzij ze teveel opvallenquote:Op zondag 13 november 2011 23:19 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die heeft toch juist dikke wenkbrauwen?
Ik heb geen idee wie dat is, maar die kan toch niet zo oud zijn?quote:Op zondag 13 november 2011 23:47 schreef DragonFodder het volgende:
Is dat die van Glee? Dianna Agron?
quote:
bij mij ben je toch echt 6 seconden eerderquote:
quote:Op zondag 13 november 2011 23:52 schreef wyccie het volgende:
[..]Sorry, Intre...jouw post was daarnet niet te zien.
Jij bent dus mijn Reddende Engel.
Intre +1
Heel goedquote:
ach ja, vandaar dat Icarus een belletje deed rinkelen. Ik vroeg me al af waarom..quote:Op maandag 14 november 2011 00:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Heel goedEven op het verkeerde been zetten met de eerste twee
pff, hoeveel deaths ken ikquote:Op maandag 14 november 2011 00:14 schreef dyonvbaal het volgende:
ik heb em gister gekeken en ik wist zeker dat ik dat gezien. maar kon de link niet meer leggen met de apen...
character namen van iemand die gister (de 13de) jarig was:
Stretch
Franny
Shenzi
Vera Baker
Death
siquote:Op maandag 14 november 2011 00:25 schreef DragonFodder het volgende:
Shenzi.... Is die van the Lion King?
gelukkig kun je uit meer namen kiezenquote:Op maandag 14 november 2011 00:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
pff, hoeveel deaths ken ik
Bengt Ekerot
Carel Struycken
ehm..
dat is mijn vraagquote:Op maandag 14 november 2011 00:28 schreef DragonFodder het volgende:
Volgens mij een van die hyena's. Wie speelde die vrouwelijke ook alweer?
De rest herken ik nietquote:Op maandag 14 november 2011 00:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
si
[..]
gelukkig kun je uit meer namen kiezen
de aanwijzigingen van Draggon moeten toch ook eigenlijk wel genoeg zijn nou...quote:
precies!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |