quote:Op zondag 13 november 2011 15:46 schreef picodealion het volgende:
Ik ga wel gewoon oorlogsfilms gokken.
The Thin Red Line.
Ook nietquote:Op zondag 13 november 2011 15:59 schreef picodealion het volgende:
The Dirty Dozen
Ik heb echt geen verstand van oorlogsfilms, laat staan oude/
quote:Op zondag 13 november 2011 16:11 schreef Quisho het volgende:
Uh ik heb ook geen verstand van oorlogfilms dus ook maar een gokje
The North Star?
quote:
Ik dacht eerst dat het de top 250 film was, maar het bleek een remake te zijn.quote:Op zondag 13 november 2011 17:14 schreef Michelangelo2 het volgende:
Jup. De film was net te zien op tv.
Knap, ik had niet verwacht dat ie nu al geraden zou worden.quote:
quote:Op zondag 13 november 2011 17:40 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Ouder en jij moet hem volgens mij wel weten
Ik heb 'm voor het laatst 8 jaar geleden gezien, onder invloed van paddo's. Zo snel herken ik 'm ook weer nietquote:
Aaah mooi, ik dacht dat ik nog meer plaatjes moest postenquote:
Nee hoor, heb em gezien. Vond em nog de moeite waard ook.quote:Op zondag 13 november 2011 18:11 schreef Sands het volgende:
[..]
Aaah mooi, ik dacht dat ik nog meer plaatjes moest posten
kunnen we dan ook meteen erin zetten dat er geen films van voor 1981 in mogen? Dat is het jaar dat ik geboren ben en 95% van wat daarvoor gemaakt is kijk ik toch niet...quote:Op zondag 13 november 2011 18:26 schreef Robby87 het volgende:
Kunnen we niet in de OP opnemen dat we alleen vragen stellen over films die zijn al zijn uitgekomen?
of dat we gewoon accepteren dat sommige vragen voor de een makkelijker zijn, en andere voor de andere?quote:Op zondag 13 november 2011 18:26 schreef Robby87 het volgende:
Kunnen we niet in de OP opnemen dat we alleen vragen stellen over films die zijn al zijn uitgekomen?
Nee, nee, neequote:Op zondag 13 november 2011 18:36 schreef HilarityEnsues het volgende:
JB=Jack Black?
EB=Emily Blunt?
SW=Sigourney Weaver?
Ja!quote:Op zondag 13 november 2011 18:36 schreef DragonFodder het volgende:
oh, die trailer heb ik ook gezien.
Man on a ledge.
film?quote:: Let us open a bottle and do our best to save each other's souls.
: Alas, I am not permitted.
: Fine then, you talk, I'll drink.
maar ik weet niet welke filmquote:
ik dacht aan Woody harreldson en rechts weet ik ook, maar kom niet op zijn. Ferris bueller...quote:
In de film deelsquote:Op zondag 13 november 2011 19:12 schreef DragonFodder het volgende:
Zijn die twee mannen hoge overheidsofficials ofzo?
Bedenk hem maar snelquote:Op zondag 13 november 2011 19:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ebert en die andere gast waarvan ik de naam altijd vergeet?
quote:
Tenzij ze nog een niet zo charmant bijbaantje had dat ik niet weet, neequote:Op zondag 13 november 2011 19:30 schreef dyonvbaal het volgende:
een film over het leven marilyn monroe?
Geen idee welke dat is maar dat is deze niet.quote:Op zondag 13 november 2011 19:55 schreef DragonFodder het volgende:
Ik zie jerry orbach, stephen lang, maar geen idee verder.
Gokje op die vakbondsfilm met Sly, F.I.S.T. (toch?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |