abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104356050
Het is ook gewoon dat je het gemakkelijk bagatelliseert.
Ik heb maar twee keer een blauw oog gehad, hij sloeg maar een paar keer per jaar, ik moet zelf ook gewoon beter mijn -best doen, iedereen mag hem zo graag.
Ik heb die neiging nog steeds een beetje.

Het was ook niet dapper om weg te gaan, ik kon het gewoon niet meer, ik had ook geen hoop meer dat het zou veranderen.

Ik ben trouwens niet mishandeld toen ik klein was, ik heb alleen wél altijd het gevoel gehad dat ik niet zo belangrijk was.
compact en kleverig.
pi_104356386
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben trouwens niet mishandeld toen ik klein was, ik heb alleen wél altijd het gevoel gehad dat ik niet zo belangrijk was.
Kindermishandeling geeft kinderen het gevoel dat ze er niet mogen zijn, dat het er niet toe doet wat hen overkomt, dat ze niet belangrijk zijn, wel of niet mishandeld het gevolg is hetzelfde; ontbrekend gevoel van eigenwaarde en identiteit, wat voor een wankele positie in het leven zorgt.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  maandag 14 november 2011 @ 16:45:01 #78
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104356641
Janies elke klap is er een teveel
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_104358110
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:45 schreef _evenstar_ het volgende:
Janies elke klap is er een teveel
ik probeer alleen uit te leggen hoe ik redeneerde, het was allemaal niet zo erg en hij hield van me en ik van hem en dat moest genoeg kunnen zijn.
En je bent ook echt helemaal gek op iemand, de dalen waren diep, maar de pieken waren ook heel hoog, ik was zó gelukkig als hij zei dat hij van me hield, echt, net een klein kind met sinterklaas.

Alleen was dat dus niet goed en dat moet je wel echt inzien, anders is het heel gemakkelijk om weer op zoek te gaan naar die extremen. Wat ik nu heb met mijn vriend is rustiger, ik ben heel gelukkig met hem, we hebben niet die extreme pieken, maar dalen zijn er nauwelijks. Dat maakt dat mijn algehele 'geluksniveau' :') nu een stuk hoger ligt.Ik persoonlijk zou nooit meer die pieken en dalen willen.
Maar leven in extremen heeft ook zijn aantrekkelijke kanten, het feit dát je gelukkig bent, valt extra op als je het meestal niet bent...
Daarom kan ik me wel voorstellen dat vrouwen daar weer naar op zoek gaan.
compact en kleverig.
  maandag 14 november 2011 @ 17:43:24 #80
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104359224
I know :)
pi_104360996
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 17:43 schreef _evenstar_ het volgende:
I know :)
Ja? ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  maandag 14 november 2011 @ 18:48:23 #82
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104362319
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 18:24 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ja? ;)
Jup , been there , done that , burnt te t-shirt :+
pi_104362554
Ok, heb zo iemand als vriendin gehad....
Strek je eens uit !
pi_104366053
Denk dat ook bij veel personen die een nare jeugd hebben gehad. Ook veel bevestiging zoeken in een relatie. En dan de partner meer tot dienst willen zijn i.p.v. voor jezelf zorgen/ je eigen opkomen.
En vaak de "verkeerde" partner tegenkomen die gewelddadig is.

Ook ik heb die fout 2x gemaakt.

Mijn 3e relatie die net helaas be-eindigdt is had ik een gevoel van veiligheid, iemand die lief voor is/was. Iemand die ik kon vertrouwen.

Weet ook niet of ik ooit weer een partner vindt die mij dit gevoel kan geven. Ben bang dat ik weer slechte personen tref.
pi_104366172
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 18:52 schreef Wanderingwhy het volgende:
Ik ook. Het leek soms wel alsof ze rot behandeld wilde worden en aangezien ik niet zo in elkaar zit...
pi_104366434
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 18:52 schreef Wanderingwhy het volgende:
Ik meerdere malen als scharrel. Ik wordt altijd aangetrokken door dit soort types, ze leven altijd heel intens..

Uiteraard was ik te lief en standaard verder, leuk voor even :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_104368153
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2011 20:00 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik meerdere malen als scharrel. Ik wordt altijd aangetrokken door dit soort types, ze leven altijd heel intens..

Uiteraard was ik te lief en standaard verder, leuk voor even :')
Geen scharrel maar een relatie van een jaar. Wat opstartproblemen maar na een half jaartje (!) liep het steeds beter en beter.
Totdat het "te beter" ging en er een wolk van achterdocht in dr hoofd kwam. Daarna was het pats-boem over en ik een grote lul. Ach.... :')
Strek je eens uit !
pi_104369939
Ik heb al ruim drie jaar een relatie met een 'te lieve' man :P
compact en kleverig.
pi_104369993
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is ook gewoon dat je het gemakkelijk bagatelliseert.
Ik heb maar twee keer een blauw oog gehad, hij sloeg maar een paar keer per jaar, ik moet zelf ook gewoon beter mijn -best doen, iedereen mag hem zo graag.
Ik heb die neiging nog steeds een beetje.

Het was ook niet dapper om weg te gaan, ik kon het gewoon niet meer, ik had ook geen hoop meer dat het zou veranderen.

Sorry, welke neiging heb je nog steeds?
wil je erover praten...?
pi_104370420
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:51 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:

[..]

Sorry, welke neiging heb je nog steeds?
Om het te bagatelliseren en op mezelf te betrekken.

Sterker nog, als ik het erover heb (zoals nu) krijg ik al het gevoel dat ik me aanstelde of aandacht wil trekken oid. Ik ben toch niet mishandeld joh :{w dat klinkt veel te zwaar... :')
compact en kleverig.
pi_104372857
Geweld... is slecht.
Rustig aan.
  zondag 20 november 2011 @ 23:00:50 #92
361274 Fonzybonzie
twijfelen is beter
pi_104611275
Ik weet het niet...

Als iemand neiging heeft om gewelddadig te zijn loop ik meteen weg. Bel ik hem of haar nooit meer op. Ik heb geen groffe manieren nodig in mijn sociale kring.
Dat komt doordat ik dan geschockeerd ben door dat gemene gedrag. Ik wijs zulke mensen 100% af. Onmiddellijk.

Waarom zijn die 'vrouwen' niet onder de indruk, of waarom is er bij hen dan geen grens gepasseerd? Waar is dat zelfrespect? Dat moet toch met een gebrek aan gevoel te maken hebben. Waarom, laat iemand domme mensen in zijn leven toe? (wreedheid en domheid zijn parallel lopende kenmerken volgens mij) Waarom laat iemand die veel geslagen is nooit eens een warm of lief mens toe als vriend of zo? Opnieuw denk ik dat zoiets met een gebrek aan gevoel te maken heeft. Het slachtoffer is dus zelf ook een eigenaardig onderzoeksonderwerp als je het mij vraagt.

Medelijden is wel op zijn plaats, alleen is de vraag of dat wel binnenkomt bij die stakker.
pi_104635313
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 19:53 schreef drucilla82 het volgende:
Denk dat ook bij veel personen die een nare jeugd hebben gehad. Ook veel bevestiging zoeken in een relatie. En dan de partner meer tot dienst willen zijn i.p.v. voor jezelf zorgen/ je eigen opkomen.
Dat heb ik ook, gevoel van controle en geen afhankelijkheid.
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_104637317
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:14 schreef Schenkstroop het volgende:
Mensen zijn gewoonte dieren. Je zoekt altijd iets dat je kent. Buiten relaties werkt dit ook.
Ja, maar als jouw vader alleen maar op internet liep te kniezen omdat hij geen vrouwen kon krijgen, hoe kon jij dan geboren worden?
pi_104785988
Ik snap wat je bedoelt..

Maar aan de andere kant kan het ook juist averechts werken, juist omdat je hebt gezien hoeveel pijn die situatie jou heeft gedaan.. Dat je het juist radicaal anders doet..
pi_104786086
Maar ik geloof wel dat als ik 8 jaar geleden de verkeerde man tegen was gekomen ik wel bij hem was gebleven.. Omdat ik toen nog niet in therapie was geweest..
  vrijdag 9 december 2011 @ 23:12:22 #97
362817 underdog1
take it or leave it
pi_105400515
Ik houd er wel van de underdog te zijn, mijn huidige man is veel te lief, ik houd van de harde hand.... zo een one night stand.... lijkt me goddelijk....maar er moet ook integerheid zijn.... het moet dubbel zijn....hard...maar ook weer zacht.... een spel.... maar dan goddelijk....
pi_105400629
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 23:12 schreef underdog1 het volgende:
Ik houd er wel van de underdog te zijn, mijn huidige man is veel te lief, ik houd van de harde hand.... zo een one night stand.... lijkt me goddelijk....maar er moet ook integerheid zijn.... het moet dubbel zijn....hard...maar ook weer zacht.... een spel.... maar dan goddelijk....
Wat is deze :')
  vrijdag 9 december 2011 @ 23:45:08 #99
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_105401896
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 23:14 schreef ayumu het volgende:

[..]

Wat is deze :')
Een goede omschrijving. :D
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zaterdag 10 december 2011 @ 00:48:30 #100
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105404209
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:06 schreef _evenstar_ het volgende:
En toch raakte hij door psychische aandoeningen agressief en geweldadig..
Een psychische aandoening praat het geweld niet goed, maar dat begrijp je vast wel :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')