porsche1 is met een kleine ''p' hoor.'quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:23 schreef smegmanus het volgende:
Ik dacht al, een uur geen adoratietopic; wat is hier gaande?
Eigenlijk is het porsche1, who gives a fuck.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
porsche1 is met een kleine ''p' hoor.'
quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:52 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Eigenlijk is het porsche1, who gives a fuck.
Je weet vast wie ik bedoel toch Trollscience.
Jij bent zeker nieuw hier.quote:
Hoi boomstronk.quote:
Wat denk je? Omdat alle haters van Ado Den Haag het dan natuurlijk komen verkloten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:03 schreef Fopje het volgende:
Waarom komt er geen subforum ADO? kunnen al die klote adoratie topics een end optyfen.
Dan noem je het anders he..quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat denk je? Omdat alle haters van Ado Den Haag het dan natuurlijk komen verkloten.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zou het forum 'Post hier niet' willen noemen. Gewoon, omdat het kan en iedereen die er wel post automatisch een permban geven. Die rust die dan komt op FOK! en die productie die ineens omhoog gaat bij werknemers...
Huilwaardig he.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
porsche1 is met een kleine ''p' hoor.'
quote:
Trollscience bedoel je.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:52 schreef smegmanus het volgende:
Je weet vast wie ik bedoel toch trollscience.
quote:
Nouen. Dit moest weer even onder de aandacht, en zulks.quote:
Het maakt ook niks uitquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:36 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Nouen. Dit moest weer even onder de aandacht, en zulks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |