Een rommelige kringloop is juist leuk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
http://www.kringloopwarenhuis.nl/
Deze vind ik onverzichtelijker, is wellicht iets verder fietsen (afhankelijk waar je woont in Leiden).
Een boterkruller?quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:24 schreef Inu het volgende:
Ik heb weer een vondst gedaan, geen idee wat het isJullie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja absoluut heeft dat zijn charme, maar als niets geprijsd is en je er steeds om moet vragen en het personeel daar geen trek in heeft is dat niet echt handig...quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:05 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Een rommelige kringloop is juist leuk.
my idea exactlyquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:35 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]Het ziet er hoe dan ook uit als iets wat ik niet tweedehands zou willen gebruiken.
Uiteraard.quote:
suikerklontjesschep?quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:24 schreef Inu het volgende:
Ik heb weer een vondst gedaan, geen idee wat het isJullie?
[ afbeelding ]
is het een prikker of iets om slakken of kreeften te etenquote:[ afbeelding ]
Zelf zou ik inderdaad niet in bont gaan lopenquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:54 schreef eenleukenaam het volgende:
Oke, niet iedereen zal er een fan van zijn, maar ik heb net een bontjas van echt konijnenbont gekocht voor 25 euro bij de kringloopwinkel in Almkerk! Wauw wat ben ik daar blij mee, anders had ik die 25 euro namelijk uitgegeven aan een of andere flutjas bij h&m! Als iemand foto's wil zien maak ik ze even
ik heb ook een bontjasquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Zelf zou ik inderdaad niet in bont gaan lopenmaar beter een tweedehands bontjas dan een nieuwe.
![]()
Pics dus!
ja vertelde een meneer die daar lekker zat te koffie drinken, moest verplicht mee van zijn vrouw, haar hobby is dus kringloopwinkels bezoekenquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:15 schreef tomaat52 het volgende:
3 verdiepingen?Hier hebben ze maar 1 verdieping.
Ik vind de meubels daar altijd alleen zo lelijkquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik heb ook een bontjasvan mijn omaatje zaliger uit de jaren 60/70
![]()
Vanmiddag in Dordt bij opnieuw en co geweest, wederom geen soraya-bestek, verder ook niks gekocht. voor meubels kun je daar wel el cheapo terecht.
Oh en er schijnt een kringloop van 3 verdiepingen te zijn in Almere??!!!!
klopt! ik moet er nog steeds een keer heen, ook onderdeel van de Kringloperquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik heb ook een bontjasvan mijn omaatje zaliger uit de jaren 60/70
![]()
Vanmiddag in Dordt bij opnieuw en co geweest, wederom geen soraya-bestek, verder ook niks gekocht. voor meubels kun je daar wel el cheapo terecht.
Oh en er schijnt een kringloop van 3 verdiepingen te zijn in Almere??!!!!
Ah, je hebt mijn oom en tante ontmoet.quote:Op maandag 21 november 2011 06:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ja vertelde een meneer die daar lekker zat te koffie drinken, moest verplicht mee van zijn vrouw, haar hobby is dus kringloopwinkels bezoeken
leuk! zie ik daar een action dienblad? haha volgens mij heb ik die ook!quote:Op zondag 20 november 2011 00:05 schreef Mirjam het volgende:
ik had van de week 13 theelichtdingesen gekocht, en dit is het resultaat:
[ afbeelding ]
ziet er gezellig uitquote:Op zondag 20 november 2011 00:05 schreef Mirjam het volgende:
ik had van de week 13 theelichtdingesen gekocht, en dit is het resultaat:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |