Zodra het totaalplaatje heel erg klopt, met een imago waarmee de artiest(e) in kwestie perfect op MTV past, en met ook nog zo'n leuk ik-ben-klein-begonnen-op-Myspace/Youtube/enzovoort-verhaaltje erbij, zit er negen van de tien keer een heel marketing-masterplan achter.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:57 schreef Seam het volgende:
Ik vond het leuker toen ze nog minder bekend was. Wat maakt haar leven uit? Ze zingt fantastisch en heeft prachtige nummers. 'Indie' is al jaren geen indie meer.
Iets met Product Placements. Bedrijven betalen omroepen opdat zij dan hun producten kunnen aanslijten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:49 schreef BasEnAad het volgende:
Ik snap ook werkelijk niet het verschil tussen de TROS, die op de vingers wordt getikt om samenwerking met een supermarkt, en de VARA die schaamteloos reclame maakt voor de producten van platenmaatschappijen, filmproductiehuizen, uitgevers van populaire literatuur en tijdschriften.
Mijn devies: schijt hebben aan meningen die anderen en bekende personen je willen opdringen. Laat je niet mismoedigen...quote:Op zondag 13 november 2011 06:53 schreef female81 het volgende:
Ik vind het trouwens regelmatig verschrikkelijke dingen die Giel Beelen zoal tipt, niet altijd maar wel váák. Maar dat ligt ook aan mijn smaak, die gewoon niet zo hip is.
Duurt niet lang, vanaf dat moment zullen alle radiostations net zolang Lana Del Rey draaien totdat je contact opneemt met het plaatselijke gesticht...quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:50 schreef Straatcommando. het volgende:
Oh kijk, er word weer een nietszeggend kut zangeresje gehyped. Ben benieuwd wanneer ze de ''alarmschijf'' is op 538.
Tja, ik heb weleens een Vara-gids in huis, en tevens Nieuwe Revu (omdat ándere artikelen daarin weleens boeiend zijn), en dan kom je z'n tips weleens tegen, zeg maar.quote:Op zondag 13 november 2011 08:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mijn devies: schijt hebben aan meningen die anderen en bekende personen je willen opdringen. Laat je niet mismoedigen...
Giel is nu ook verslaafd aan het nummer 'Fuck You Papandreou', dat hij er zelfs een column over geschreven heeft.quote:Op zondag 13 november 2011 08:37 schreef female81 het volgende:
[..]
Tja, ik heb weleens een Vara-gids in huis, en tevens Nieuwe Revu (omdat ándere artikelen daarin weleens boeiend zijn), en dan kom je z'n tips weleens tegen, zeg maar.
In eerste instantie weleens geprobeerd, daarna voortaan met een korreltje zout genomen.
yupquote:Op zaterdag 12 november 2011 09:27 schreef Ouqz het volgende:
Gelezen en zeer terechte klacht. Heb je ook een bron van het artikel?
dit dus. Plus haar album is erg goedquote:Op maandag 14 november 2011 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
Mooie meid dus niet terecht geklaagd mijn inziens
alsof zij daar iets aan kan doenquote:Op maandag 14 november 2011 14:16 schreef speknek het volgende:
Haar vader is dus groot geworden met domeinkapen, hoe hatelijk wil je het krijgen.
ja, das weer wel waarquote:Op maandag 14 november 2011 14:24 schreef speknek het volgende:
Ze kan zelf wel wat aan d'r hatelijke hipster image doen.
Hm, ik dacht zelf dat ze meer het "verveeld-kijkende-socialite-BFF-van-Paris-maar-ik-kan-zelf-ook-heus-wel-wat" typje wil zijn.quote:Op maandag 14 november 2011 14:24 schreef speknek het volgende:
Ze kan zelf wel wat aan d'r hatelijke hipster image doen.
Boeie, ze maakt leuke muziek. Daar gaat het om.quote:Op maandag 14 november 2011 14:40 schreef rubje het volgende:
Punt en klacht wat gemaakt is is simpel: Wij kregen als argeloze kijker voor dat dit een heel eenvoudig meisje was dat via de harde weg vd muziekwereld( veel gratis optreden in afgelegen kroegjes en op straat etc) het probeerde te maken en naar nu blijkt is haar Pa multimijonair die haar gewoon financieel ondersteunt terwijl zij een beetje de schijn kan ophouden dat ze het via de harde weg probeert te maken![]()
Goed voorbeeld voor muzikantenquote:Op maandag 14 november 2011 14:53 schreef wise het volgende:
[..]
Boeie, ze maakt leuke muziek. Daar gaat het om.
Van mij part zuipt of blowt ze elke dag, als de muziek maar goed is![]()
als de muziek maar goed is tochżquote:
Ik weet niet wat jij wel mooi vind, maar dit is toch prima gezongen? Lekker ding ook. Onterechte klacht dus!quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:48 schreef MASD het volgende:
Dat optreden van haar bij DWDD was echt verschrikkelijk. Het meisje kan gewoon écht niet zingen.
Zo is dat.quote:
vind het net een veredelde echte versie van Jessica Rabbitquote:Op maandag 14 november 2011 15:21 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij wel mooi vind, maar dit is toch prima gezongen? Lekker ding ook. Onterechte klacht dus!
Luister je toch gewoon niet naar d'r, sukkelquote:Op woensdag 16 november 2011 17:26 schreef rubje het volgende:
[..]
vind het net een veredelde echte versie van Jessica Rabbitmet de manier hoe ze zingt en dat stijl gekamde haar
Neu...door bedrijven opgezette cosmetica pop die niet origineel is.
Weg ermee!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |