haha je bent wel heel negatief.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet?
als die bandjes net zo ruk zijn en vol van zich zelf zijn....
sorry hoor maar tot ik het gehoord heb ga ik er niet vanuit dat je meteen de nieuwe jimi hendrix bent of zo
realistisch ben ikquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
haha je bent wel heel negatief.
Ik zeg niet dat ik pro ben het is amateur natuurlijk allemaal en niet perfect.
Maar goed genoeg denk ik zodat mensen het niet ruk vinden
toetsen maar zit net bij een nieuwe coverband (geen opnames nog van)quote:
ik zeg ook niet dat ik hem per definitie niet geloofquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hij claimt ook weer niet de nieuwe JH te zijn, hij zegt alleen dat ie het wel leuk kan. En dat geloof ik dan op zich wel weer
Je mag best een linkje hebben hoor via dmquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat ik hem per definitie niet geloof
ik schort mijn oordeel alleen op tot ik het zelf gehoord heb
doe maarquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:45 schreef kree het volgende:
[..]
Je mag best een linkje hebben hoor via dm
Maar dan moet je wel effe in de stemming zijn voor christelijke muziek hahaha
Stryper?quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:43 schreef kree het volgende:
[..]
toetsen maar zit net bij een nieuwe coverband (geen opnames nog van)
gospel koor, wel filmpjes van op youtube
en nog een christelijk bandje (hahaha kree is christelijk)
Verder doe ik er nog als projectjes musicals bij enzo
Met de paplepel ingegoten en daar in verder gegaan,quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
doe maar
en waarom christelijke muziek?
Dream Theater heeft toch een christelijk tintje? Dan is er in ieder geval 1 goede christelijke band.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:48 schreef kree het volgende:
[..]
Met de paplepel ingegoten en daar in verder gegaan,
Maar viavia heb ik heel veel leuke ook andere niet christelijke bandjes gevonden.
Is een beetje de muzikanten wereld ook.
Linkje komt eraan
Doe maar gewoon hierquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:48 schreef kree het volgende:
[..]
Met de paplepel ingegoten en daar in verder gegaan,
Maar viavia heb ik heel veel leuke ook andere niet christelijke bandjes gevonden.
Is een beetje de muzikanten wereld ook.
Linkje komt eraan
Geen idee heb wel een paar cd's hier van hun.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:50 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dream Theater heeft toch een christelijk tintje? Dan is er in ieder geval 1 goede christelijke band.
Ik zou ze niet christelijk noemen. Ze dragen het iig niet uit. Een aantal is wel gelovig maar dat dragen ze niet zo uit in hun nummers.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:50 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dream Theater heeft toch een christelijk tintje? Dan is er in ieder geval 1 goede christelijke band.
Haha wil het niet zo neer zetten hier, beetje anoniem wil ik blijven.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe maar gewoon hierik ben ook wel schieuwnierig
Niet mijn ding. Ik krijg puberale neiging als ik dat hoor om keihard Slayer te roepenquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:52 schreef kree het volgende:
[..]
Haha wil het niet zo neer zetten hier, beetje anoniem wil ik blijven.
Maarja er zijn er al meer waar ik het naar gestuurd heb.
Zie DM
Haha ja zei ik toch al, tis gewoon een andere stijl van muziek.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet mijn ding. Ik krijg puberale neiging als ik dat hoor om keihard Slayer te roepen
Het klinkt wel goed.
Ik heb nog helemaal nooit in een band of een instrument bespeeld. Enige wat ik probeer teksten te schrijven.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:01 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ja zei ik toch al, tis gewoon een andere stijl van muziek.
Ik kan alles waarderen hoor als het muzikaal maar goed in elkaar zit.
Jij geen mp3 ofzo, ben wel benieuwd eigenlijk
Ok nou moet je echt doen een bandje zoeken. (leer bas spelen hahahaha)quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal nooit in een band of een instrument bespeeld. Enige wat ik probeer teksten te schrijven.
Ik zal eens wat opzoekenquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:04 schreef kree het volgende:
[..]
Ok nou moet je echt doen een bandje zoeken. (leer bas spelen hahahaha)
Geloof me als je een beetje kan spelen dan kun je er je hele week mee opvullen.
En samen muziek maken is gewoon echt leuk
Doe maar een stukje tekst dan, wordt er wel benieuwd naar nu
niemand nog. Maar ik heb wel de intentie om mensen te zoeken om een bandje op te gaan richtenquote:
Ben benieuwd haha wil je nog wel helpen met een paar akkoordjes hoorquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zal eens wat opzoeken
[..]
niemand nog. Maar ik heb wel de intentie om mensen te zoeken om een bandje op te gaan richten
Werk zequote:Op zaterdag 12 november 2011 14:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb echt geen zin om te werken van 4 tot 11
Dank je, het gaat alleen vast weer niet lukkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |