haha je bent wel heel negatief.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet?
als die bandjes net zo ruk zijn en vol van zich zelf zijn....
sorry hoor maar tot ik het gehoord heb ga ik er niet vanuit dat je meteen de nieuwe jimi hendrix bent of zo
realistisch ben ikquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
haha je bent wel heel negatief.
Ik zeg niet dat ik pro ben het is amateur natuurlijk allemaal en niet perfect.
Maar goed genoeg denk ik zodat mensen het niet ruk vinden
toetsen maar zit net bij een nieuwe coverband (geen opnames nog van)quote:
ik zeg ook niet dat ik hem per definitie niet geloofquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hij claimt ook weer niet de nieuwe JH te zijn, hij zegt alleen dat ie het wel leuk kan. En dat geloof ik dan op zich wel weer
Je mag best een linkje hebben hoor via dmquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat ik hem per definitie niet geloof
ik schort mijn oordeel alleen op tot ik het zelf gehoord heb
doe maarquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:45 schreef kree het volgende:
[..]
Je mag best een linkje hebben hoor via dm
Maar dan moet je wel effe in de stemming zijn voor christelijke muziek hahaha
Stryper?quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:43 schreef kree het volgende:
[..]
toetsen maar zit net bij een nieuwe coverband (geen opnames nog van)
gospel koor, wel filmpjes van op youtube
en nog een christelijk bandje (hahaha kree is christelijk)
Verder doe ik er nog als projectjes musicals bij enzo
Met de paplepel ingegoten en daar in verder gegaan,quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
doe maar
en waarom christelijke muziek?
Dream Theater heeft toch een christelijk tintje? Dan is er in ieder geval 1 goede christelijke band.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:48 schreef kree het volgende:
[..]
Met de paplepel ingegoten en daar in verder gegaan,
Maar viavia heb ik heel veel leuke ook andere niet christelijke bandjes gevonden.
Is een beetje de muzikanten wereld ook.
Linkje komt eraan
Doe maar gewoon hierquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:48 schreef kree het volgende:
[..]
Met de paplepel ingegoten en daar in verder gegaan,
Maar viavia heb ik heel veel leuke ook andere niet christelijke bandjes gevonden.
Is een beetje de muzikanten wereld ook.
Linkje komt eraan
Geen idee heb wel een paar cd's hier van hun.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:50 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dream Theater heeft toch een christelijk tintje? Dan is er in ieder geval 1 goede christelijke band.
Ik zou ze niet christelijk noemen. Ze dragen het iig niet uit. Een aantal is wel gelovig maar dat dragen ze niet zo uit in hun nummers.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:50 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dream Theater heeft toch een christelijk tintje? Dan is er in ieder geval 1 goede christelijke band.
Haha wil het niet zo neer zetten hier, beetje anoniem wil ik blijven.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe maar gewoon hierik ben ook wel schieuwnierig
Niet mijn ding. Ik krijg puberale neiging als ik dat hoor om keihard Slayer te roepenquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:52 schreef kree het volgende:
[..]
Haha wil het niet zo neer zetten hier, beetje anoniem wil ik blijven.
Maarja er zijn er al meer waar ik het naar gestuurd heb.
Zie DM
Haha ja zei ik toch al, tis gewoon een andere stijl van muziek.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet mijn ding. Ik krijg puberale neiging als ik dat hoor om keihard Slayer te roepen
Het klinkt wel goed.
Ik heb nog helemaal nooit in een band of een instrument bespeeld. Enige wat ik probeer teksten te schrijven.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:01 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ja zei ik toch al, tis gewoon een andere stijl van muziek.
Ik kan alles waarderen hoor als het muzikaal maar goed in elkaar zit.
Jij geen mp3 ofzo, ben wel benieuwd eigenlijk
Ok nou moet je echt doen een bandje zoeken. (leer bas spelen hahahaha)quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal nooit in een band of een instrument bespeeld. Enige wat ik probeer teksten te schrijven.
Ik zal eens wat opzoekenquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:04 schreef kree het volgende:
[..]
Ok nou moet je echt doen een bandje zoeken. (leer bas spelen hahahaha)
Geloof me als je een beetje kan spelen dan kun je er je hele week mee opvullen.
En samen muziek maken is gewoon echt leuk
Doe maar een stukje tekst dan, wordt er wel benieuwd naar nu
niemand nog. Maar ik heb wel de intentie om mensen te zoeken om een bandje op te gaan richtenquote:
Ben benieuwd haha wil je nog wel helpen met een paar akkoordjes hoorquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zal eens wat opzoeken
[..]
niemand nog. Maar ik heb wel de intentie om mensen te zoeken om een bandje op te gaan richten
Werk zequote:Op zaterdag 12 november 2011 14:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb echt geen zin om te werken van 4 tot 11
Dank je, het gaat alleen vast weer niet lukkenquote:
Alsjeblieft kree hier een stukje wat ik geschreven heb.quote:You can see the sun shine. All I can see is the rain.
You can see the flowers blooming. All I can see is them decay.
You can feel love. All I can do is feel pain.
Why am I like this? Why do I feel like this? Why do I see everything black?
Dat bedoel ik gewoon denken aan leuke dingenquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dank je, het gaat alleen vast weer niet lukken
Ik en werken tijdens de zaterdagspits is een recept voor mislukking
Gelukkig zie ik morgen Newbie weer, dat maakt het weekend weer positief.
Arme jijquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ah daar ben je. Ik moet van 1800-sluit
Sorryquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Moet geld in het laatje brengen om naar loka te kunnen
Ha ok nouja prima tekst.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alsjeblieft kree hier een stukje wat ik geschreven heb.
[..]
zou ik juist niet doenquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ha ok nouja prima tekst.
Maar denk de muziek er maar bij in mineur?
Werkproblemen ?quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
opbeurende tekst Tijn
en ik ben juist eindelijk een dag echt vrij
alleen ik blijf maar aan werkproblemen denken
heel irritant
werd er vanmorgen mee wakker en zo
oh nee gewoon van die kleine dingen die opgelost moeten wordenquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:23 schreef kree het volgende:
[..]
Werkproblemen ?
Heb ik effe gemist, vertel.
hahaquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Moet geld in het laatje brengen om naar loka te kunnen
Dank jequote:Op zaterdag 12 november 2011 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
opbeurende tekst Tijn
en ik ben juist eindelijk een dag echt vrij
alleen ik blijf maar aan werkproblemen denken
heel irritant
werd er vanmorgen mee wakker en zo
Nou dat zeg je maar muziek in mineur speelt sneller in op mijn emoties als in majeur hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zou ik juist niet doen
krijg je helemaal zo'n depressieve boel
en de meeste mensen luisteren niet graag naar muziek in mineur
Ik voel me echt labiel als ik weer eens moet huilen om muziek in mineurquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:24 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat zeg je maar muziek in mineur speelt sneller in op mijn emoties als in majeur hoor.
Hahaha is kijken of het op mn laptop lukt om er een opzetje bij te geven.
ja negatieve emotiesquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:24 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat zeg je maar muziek in mineur speelt sneller in op mijn emoties als in majeur hoor.
Hahaha is kijken of het op mn laptop lukt om er een opzetje bij te geven.
Jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ha ok nouja prima tekst.
Maar denk de muziek er maar bij in mineur?
Ik wel. Vrolijke muziek vind ik leuk om naar te luisteren maar als ik zelf muziek dan wil toch depri muziek maken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zou ik juist niet doen
krijg je helemaal zo'n depressieve boel
en de meeste mensen luisteren niet graag naar muziek in mineur
OH herken dat, haha vooral als ik zelf met dingen zit en ik luister zo'n soort nummer.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me echt labiel als ik weer eens moet huilen om muziek in mineur
Ik doe dat echt veel te snel volgens mij.
Ik heb wel het idee dat depri muziek luisteren mij helpt om het niet op andere manieren te uiten, die schadelijker zijn voor mezelf.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja negatieve emoties
en met zo'n depri tekst zou ik toch juist wat anders er bij maken
anders zit je meteen in van die emo zooi
en daar hou ik persoonlijk echt niet van
Dat heb ik dan nooit eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:27 schreef kree het volgende:
[..]
OH herken dat, haha vooral als ik zelf met dingen zit en ik luister zo'n soort nummer.
Gelijk tranen, en ja zelfs mannen kunnen huilen.
Oh ik wel hoor, vooral als de tekst erbij me dan ook nog aanspreekt of iets te maken heeft waar ik mee zit.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik dan nooit eigenlijk.
Tijn, jij werkt echt 40 uur in de week??quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hahaach ik werk 40 uur in de week ik weet niet wat erger is
Ik ook niet meer....en das even wennen, ben er nu nog niet aan gewendquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben niet depressief dus hoef niks te uiten
dat scheelt wel natuurlijk
Ik heb er ook echt respect voor, mijn studie en werk samen hou ik nauwelijks vol eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tijn, jij werkt echt 40 uur in de week??![]()
Hoe hou je dat vol?!?
Heeft niks met depri te maken hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben niet depressief dus hoef niks te uiten
dat scheelt wel natuurlijk
Is dat zo raar?quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tijn, jij werkt echt 40 uur in de week??![]()
Hoe hou je dat vol?!?
Bij is het probleem dat ik mijn eigen emoties niet echt begrijp of een plaats geven.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:30 schreef kree het volgende:
[..]
Oh ik wel hoor, vooral als de tekst erbij me dan ook nog aanspreekt of iets te maken heeft waar ik mee zit.
Ja dan krijg ik echt tranen. Klinkt misschien lomp maar zo is het wel.
Ik kan echt emotioneel worden van bepaalde nummers waar of de tekst of de muziek m'n gevoel pakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |