Liever Gordon dan dit zeiknummer.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:51 schreef 3rdRock het volgende:
en als Stenders een baas is moet ie Gordon draaien!
Moest ik ff over nadenken, maar ik ben het met je eens...quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Liever Gordon dan dit zeiknummer.
Ze hebben een of ander floppieding en dat zijn ze aan het installerenquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:55 schreef Qunix het volgende:
Zou Stenders het redden?
Nog een plaat lijkt me niet slim.
Een floppieding?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ze hebben een of ander floppieding en dat zijn ze aan het installeren
Rachel krijgt geld.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:02 schreef Evertjan het volgende:
musical nieuws in het nos journaal?
zie OP.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:04 schreef Cee het volgende:
Zo, ik ben weer thuis.Twee vragen:
- Wat is de MH?
- Hoe ging 't met ons Heloefke?
megahit is Black Keysquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:04 schreef Cee het volgende:
Zo, ik ben weer thuis.Twee vragen:
- Wat is de MH?
- Hoe ging 't met ons Heloefke?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Schijnbaar. Ik vind hem wel meteen minder leuk.
Hij heeft het altijd goed verborgen gehouden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Schijnbaar. Ik vind hem wel meteen minder leuk.
Naatje faalde hardquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:08 schreef Qunix het volgende:
Hij was wel goed. Naatje was teleurstellend.
Ik wil stiekem ook een neger zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:10 schreef Qunix het volgende:
Ik ben stiekem ook een negert.
Wie volgt mij met opbiechten?
ik ben stiekem blankquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:10 schreef Qunix het volgende:
Ik ben stiekem ook een negert.
Wie volgt mij met opbiechten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |