idd ik zie altijd mensen bij mijn sportschool die anabolen (het is met 1 nquote:Op woensdag 16 november 2011 22:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Van die vieze michelinmannetjes inderdaad. En ook met van die vage illegale annabolen in hun melk enzo. Dat kan niet gezond zijn.
Je vetpercentage lijkt me belangrijker aangezien BMI geen rekening houdt met spiermassa..quote:Op woensdag 16 november 2011 22:13 schreef 16meter het volgende:
ik kijk alleen naar mijn BMI, die hou ik goed in de gaten, is het allerbelangrijkste
Ben je nou zo dom of doe je maar alsof?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:14 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Je vetpercentage lijkt me belangrijker aangezien BMI geen rekening houdt met spiermassa..
Ik meende het serieus en ben benieuwd wat jij er tegenin te brengen hebtquote:Op woensdag 16 november 2011 23:28 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of doe je maar alsof?
Dat die sarcastisch was.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:30 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik meende het serieus en ben benieuwd wat jij er tegenin te brengen hebt
Oh oke nee dan vind ik t niet ergquote:
Ik geef alleen maar aan dat hij sarcastisch was, niet of dat er dik bovenop lag of niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:34 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Oh oke nee dan vind ik t niet ergEn als dat mij dom maakt dan is dat wel beetje zielig want de helft van de tijd zijn mensen hier sarcastisch (of trolling) en je gaat mij niet vertellen dat je dat verschil altijd maar kan merken
I know, maar ik werd door irCute voor dom uitgemaakt, dat was jij niet inderdaad.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar aan dat hij sarcastisch was, niet of dat er dik bovenop lag of niet.
Tjah, FOK!quote:Op woensdag 16 november 2011 23:37 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
I know, maar ik werd door irCute voor dom uitgemaakt, dat was jij niet inderdaad.
Pure discriminatie.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:02 schreef Mirjam het volgende:
de eerste uit het bodybuildtopic die hierweer post kan even buiten gaan spelen
Ja lekker gezond, vol met vetten en kcal. Goed bij het afvallen dus, kan je lekker minder kcal spenderen aan dingen die je wél goed vullen!quote:Op woensdag 16 november 2011 23:53 schreef msnk het volgende:
(De juiste) Nootjes als tussendoortje zijn wel gezond trouwensEn tussendoor een plakje filet (kip, kalkoen, zalm of zo) voor op brood, maar dus zonder het extra brood, kan ook geen kwaad
Je onderhoud berekenen en een gebalanceerd voedingsschema/"dieet" (ik wilde dat woord vermijden) opstellen wat uitkomt op dat aantal caloriën.quote:Op donderdag 17 november 2011 02:12 schreef Mishu het volgende:
Afvallen lukt wel, maar hoe stabiliseer je als je afvallen gewend bent?
Als je moet stabiliseren na het afvallen dan ben je verkeerd afgevallen.quote:Op donderdag 17 november 2011 02:12 schreef Mishu het volgende:
Afvallen lukt wel, maar hoe stabiliseer je als je afvallen gewend bent?
Nouja als je net zoveel eet als dat je verbruikt dan val je niet af he.quote:Op donderdag 17 november 2011 06:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Als je moet stabiliseren na het afvallen dan ben je verkeerd afgevallen.
Daarom op onderhoud eten en het verschil maken door te sporten.quote:Op donderdag 17 november 2011 07:01 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nouja als je net zoveel eet als dat je verbruikt dan val je niet af he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |