Als het aan mij ligt mogen jullie hier best posten, mits jullie dat kinderachtige getroll achterwege laten. Beperk je input dan tot tips om op een praktische, volhoud-bare en verantwoorde manier een dagelijkse caloriedeficiëntie te realiseren. En laat die zieke vage supplementen buiten beschouwing, Russische Roulette met je lichaam is geen goede manier om verantwoord 15 kg af te vallen. TS wil gewoon afvallen en wil geen opgepompte bodybuilder worden, blijf dus ontopic.quote:Op donderdag 17 november 2011 02:11 schreef Luchtkoker het volgende:
Oh nee ik kom uit het Bodybuilding topic en mag hier niet meer posten.
Goed beleid hoor. Mensen die onzin verkondigen mogen vrolijk door blijven gaan, maar mensen die wél weten waar ze het over hebben mogen hier niet meer posten omdat ze ook in een andere reeks posten[ afbeelding ]
De meeste mensen hebben geen flauw idee wat je nou daadwerkelijk doet laten afvallen en denken dat je gewoon lekker veel groente moet eten en 2x per week moet gaan hardlopen, maar ondertussen vrolijk boven hun onderhoud blijven eten, en dan maar afvragen waarom "al die geoden tips [ afbeelding ]" niet aanslaan. En dan mogen wij BB'ers, met al onze goede intenties, hier niet meer posten? Tfoe.
Hij zei toch ook niet dat de 'goede' <- nootjes goed helpen tegen afvallen? Hij zei dat het gezond is en dat is het ook gewoon alleen je moet er niet teveel van eten want dan groei je dichtquote:Op donderdag 17 november 2011 02:11 schreef Luchtkoker het volgende:
Goed beleid hoor. Mensen die onzin verkondigen mogen vrolijk door blijven gaan, maar mensen die wél weten waar ze het over hebben mogen hier niet meer posten omdat ze ook in een andere reeks posten[ afbeelding ]
De meeste mensen hebben geen flauw idee wat je nou daadwerkelijk doet laten afvallen en denken dat je gewoon lekker veel groente moet eten en 2x per week moet gaan hardlopen, maar ondertussen vrolijk boven hun onderhoud blijven eten, en dan maar afvragen waarom "al die geoden tips [ afbeelding ]" niet aanslaan. En dan mogen wij BB'ers, met al onze goede intenties, hier niet meer posten? Tfoe.
Als je veel sport en/of afvalt heeft je lichaam meer eiwitten nodig.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat is er mis met een normaal eetpatroon aanhouden en gewoon erop letten dat je binnen de marge blijft om af te vallenMet dit soort aparte dieten leer je nooit een gezond dagelijks voedingspatroon aan dus gewoon brood, aardappelen, pasta, groentes, fruit ten en alle andere soorten voedsel van de schijf van 5 (of 4 dat ben ik even kwijt) blijven eten zodat je na het afvallen gewoon op dezelfde voet verder kan minus datgene wat je daarvoor deed en waardoor je bent aangekomen en uiteraard bewegen binnen je eigen grenzen en mogelijkheden. Je volproppen met eiwitten is nou niet bepaald echt goed voor je nieren.
Motivatieproblemen zijn dat meer. Alles is aan te leren qua eetpatroon, zelfs al eet je iedere week hetzelfde.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:12 schreef trovey het volgende:
Wat is er mis met een normaal eetpatroon aanhouden en gewoon erop letten dat je binnen de marge blijft om af te vallenMet allerlei aparte dieten leer je nooit een gezond dagelijks voedingspatroon aan dus gewoon brood, aardappelen, pasta, groentes, fruit ten en alle andere soorten voedsel van de schijf van 5 (of 4 dat ben ik even kwijt) blijven eten zodat je na het afvallen gewoon op dezelfde voet verder kan minus datgene wat je daarvoor deed en waardoor je bent aangekomen en uiteraard bewegen binnen je eigen grenzen en mogelijkheden. Al die aparte dingen als koolhydraatbeperkt en meer van dat soort dieten zijn de rest van je leven niet vol te houden en dan ga je weer jojo-en.
![]()
Wat mij betreft posten alle bodybuilders hier als het maar serieus blijft. En dat was het op een gegeven moment toch echt niet meer helaas....quote:Op donderdag 17 november 2011 02:11 schreef Luchtkoker het volgende:
Eiwitshakes zitten bijna geen suikers in.quote:Op woensdag 16 november 2011 07:14 schreef Samson het volgende:
[..]
Verlies je suiker niet uit het oog? Volgens mij zitten die shakes vol met suiker, evenals het volgens velen gezonde fruit. Suiker is nu net vaak de boosdoener en niet het vet.
Ja, fruit is hartstikke gezond. 2 stuks per dag. Niet onbeperkt dus. Suiker heb je toch wel nodig dus dan kun je het net zo goed uit fruit halen.quote:Op woensdag 16 november 2011 07:14 schreef Samson het volgende:
[..]
Verlies je suiker niet uit het oog? Volgens mij zitten die shakes vol met suiker, evenals het volgens velen gezonde fruit. Suiker is nu net vaak de boosdoener en niet het vet.
Eiwit heeft niets met kippeneieren en de dooiers te maken, domme vernederlandsing van proteïne. Maar die dooiers moet je ook gewoon eten.quote:Op zondag 20 november 2011 00:01 schreef Dual.Flipflop het volgende:
Dank je IrCute.
Is teveel eiwitten niet slecht? Bloeddruk cholesterol enz verhogend?
Het lichaam heeft geen suikers nodig uit voeding.quote:Op zondag 20 november 2011 13:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, fruit is hartstikke gezond. 2 stuks per dag. Niet onbeperkt dus. Suiker heb je toch wel nodig dus dan kun je het net zo goed uit fruit halen.
Je weet wat je hersens gebruiken?quote:Op zondag 20 november 2011 18:01 schreef Diabox het volgende:
[..]
Het lichaam heeft geen suikers nodig uit voeding.
Ja, en dat doet niks af aan mijn uitspraak, of je moet suikers interpreteren als alle koolhydraten i.p.v. simpele koolhydraten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je weet wat je hersens gebruiken?
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 13 november 2011 20:50 schreef nz1900 het volgende:
Ik adviseer je te minderen met koolhydraten, want daar eet je er teveel van iedere dag.
Wat goed werkt is Atkins of Grip op Koolhydraten.
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar ik ben 8 maanden terug ook van 95 naar 80 gegaan in iets van 2-3 maanden. Sporten had daar deel in, maar ik wist al van vroeger (toen ik erg veel sportte) dat je daar niet snel vanaf valt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:08 schreef goempie1212 het volgende:
hallo iedereen!
Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen: ik ben 17, weeg 93 kilo en ben 1.80m -->
ik ben dus veel te zwaar!![]()
Nu is het mijn bedoeling om binnen de 5 maand 80 kilo te wegen, ik drink al sinds een paar weken geen frisdrank meer en de tussendoortjes zijn sterk aan het minderen. Ook fitness ik sinds kort 2x per week en ik ga één keer per week hardlopen...
Denken jullie dat dit zal werken en zoniet, wat moet ik dan extra doen?
alvast bedankt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |