Inderdaad! Door dat Hammond orgel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moest meteen aan DeWolff denken
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
geweldig hoe die new kids overal poep aan hebben en corrie zo gek is om mee te doen
staat er vast in. en anders volgende week wel. Broodje Bakpao was ook een hitquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:41 schreef CindieY het volgende:
't Zou ook wel weer een stunt zijn als dit morgen in de MT50 staat
In de NT40 komt hij erin.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:41 schreef CindieY het volgende:
't Zou ook wel weer een stunt zijn als dit morgen in de MT50 staat
Ik vind New Kids echt verschrikkelijk maar hier kan ik toch wel weer om lachen. Het erge is ook dat het een aanstekelijk nummer isquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
geweldig hoe die new kids overal poep aan hebben en corrie zo gek is om mee te doen
ojee...twitter:
+1quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
Ik vind dit nummer nog steeds tof!! Moet er wel bijzeggen dat ik de laatste weken/maanden niet heel erg veel heb geluisterd...quote:
dat is mijn meningquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer nog steeds tof kut! Moet er wel bijzeggen dat ik de laatste weken/maanden niet heel erg veel heb geluisterd...
een kwartier geleden vervloekte hij de NS nog....quote:
Uh oh.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een kwartier geleden vervloekte hij de NS nog....
Hans Kazan is de naamquote:
Je moet wel je kaplaarzen meenemen.quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:11 schreef CindieY het volgende:
"Ik ben zo goed, ik doe het op m'n eigen kracht."
jij?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:13 schreef Qunix het volgende:
Wie is de volgende FOK!ker die mee gaat doen?
Faye.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:13 schreef Qunix het volgende:
Wie is de volgende FOK!ker die mee gaat doen?
die wil zeker niet....quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Rob en jelmer zagen je tweet, naat
nee, uit Maastrichtquote:
Dat wist ik ook niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:18 schreef CindieY het volgende:
Ooh. Robert ten Brink, die zag ik niet aankomen.
Tv kijkenquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:18 schreef CindieY het volgende:
Ooh. Robert ten Brink, die zag ik niet aankomen.
Precies... In de buurt van Amsterdam. Mensen uit Purmerent en omstreken hebben ook een plat accent.quote:
Volgens mij is het Pumerend?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
Precies... In de buurt van Amsterdam. Mensen uit Purmerent en omstreken hebben ook een plat accent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |