Net trance.quote:
Hij roept richting de hoeren: neuken en nooit meer werken!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:19 schreef 3rdRock het volgende:
staat die komma in de TT niet verkeerd?
en Jonathan Jeremiah
Nee hoor, ik ga er normaal erg goed mee om (al zeg ik het zelf). Klein onderhoud ed doe ik ook allemaal zelfquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]! serieus? vrouwen + auto`s = dodelijke combo
Heerlijk toch? en wat ie doet met `n publiek is geniaalquote:
wil je nog wat bijverdienen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga er normaal erg goed mee om (al zeg ik het zelf). Klein onderhoud ed doe ik ook allemaal zelf![]()
quote:Was zwaar gefrustreerd over een bepaalde uitslag die hier verder niet terzake doet, heb ik afgereageerd op het volume
Waarom ben ik daar niet bij?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heerlijk toch? en wat ie doet met `n publiek is geniaal![]()
Morgen is trouwens in Gent I love Techno!
Line-up:
Boys Noize
The Subs (LIVE)
Crookers
The Proxy (LIVE)
Canblaster
Raving George
Birdy Nam Nam (LIVE)
Paul Kalkbrenner (LIVE)
Len Faki
Brodinski
Gesaffelstein (LIVE)
Feed Me (LIVE)
Fritz Kalkbrenner (LIVE)
Simina Grigoriu
Fader
Chase & Status (LIVE)
Katy B (LIVE)
Skream vs Benga feat. Youngman & Pokes
Nero
Knife Party
Flux Pavilion
Jakwob
Carl Craig 69 (LIVE)
Laurent Garnier
Agoria
Psycatron (LIVE)
Sebastien San
Young talent contest
Fake Blood
Steve Aoki
Digitalism (LIVE)
Cassius
Mumbai Science
Drop The Lime
Totally Enormous Extinct Dinosaurs (LIVE)
Madeon
Leesa
Polydor
Bongo
Wat zou ik daar graag heen willen![]()
![]()
![]()
Ik besteed vrij veel uit aan de garage, maar das meer omdat die jongens daar zo leuk zijnquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wil je nog wat bijverdienen?dat klinkt geiler dan `t is: ik kan echt NIETS met auto`s, behalve ze rijden. Qua maken en onderhoud kan ik echt niets
![]()
[..]! agressie in `t verkeer
ja dat dus! Nero en Chase & Status zou ik erg graag zien!quote:
Moewah.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heerlijk toch? en wat ie doet met `n publiek is geniaal![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik besteed vrij veel uit aan de garage, maar das meer omdat die jongens daar zo leuk zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.herkenbaarquote:En ik heb me verder niet agressief uitgelaten in het verkeer hoor, alleen loeihard de radio aan. Daar word ik rustiger van
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]gij .......
Sloerie, I know...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
herkenbaar
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
als je dat ziet in die video en dit jaar Pinkpop ook: dat was echt genieten in een tent die COMPLEET uit de plaat gingquote:
Those are your wordsquote:
Jakkes, hoe verzint iemand dat!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
hier moet een film inzitten.... Vader onthoofdt dochtertje met koksmes
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
hier moet een film inzitten.... Vader onthoofdt dochtertje met koksmes
Mijn excuses voor het onderbreken van je 3-op-een-rij-postquote:
http://www.beatport.com/track/blackholes-original-mix/1568769quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
als je dat ziet in die video en dit jaar Pinkpop ook: dat was echt genieten in een tent die COMPLEET uit de plaat ging
tis niet jouw schuld! evert had gewoon sneller moeten postenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn excuses voor het onderbreken van je 3-op-een-rij-post
i knowquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis niet jouw schuld! evert had gewoon sneller moeten posten
serieus??? vet!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:34 schreef Evertjan het volgende:
Snoop Dogg had deze op zijn Ipod staan
Ohja?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:34 schreef Evertjan het volgende:
Snoop Dogg had deze op zijn Ipod staan
ik luister alleen nog maar naar die FM straal paal op mijn wekker radio!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:35 schreef minthy het volgende:
Ah, het is weer piratentijd!![]()
Over naar digitaal
absoluut, die beats van Bas Bron zijn meestal verdraaid goed en origineel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij wel. Hij vond de Jeugd van Tegenwoordig een goede sound hebben
En Timo20, wat vindt je hiervan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://www.beatport.com/track/blackholes-original-mix/1568769
Techno
Daarop ontvang ik alleen maar ruis... Ik gebruik hem momenteel maar 3 dagen per week, motiveert wel om uit bed te gaan en niet nog even te gaan liggen luisterenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik luister alleen nog maar naar die FM straal paal op mijn wekker radio!
ik luister smorgens altijd het radio 1 journaalquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarop ontvang ik alleen maar ruis... Ik gebruik hem momenteel maar 3 dagen per week, motiveert wel om uit bed te gaan en niet nog even te gaan liggen luisteren
Ik dacht mooi naar wc te kunnen gaan, maar neeeeeee hoor, de badkamer is natuurlijk weer eens bezetquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:39 schreef Evertjan het volgende:
trekt nog een Hinineken biertje open
dan maar UIT HET RAAAM!!!!!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik dacht mooi naar wc te kunnen gaan, maar neeeeeee hoor, de badkamer is natuurlijk weer eens bezet
Zelfs die ontvang ik niet meerquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik luister smorgens altijd het radio 1 journaal
Moet ik eerst een raam slopenquote:
Is het niet stiekem een ontzettend ijdel wijf?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik dacht mooi naar wc te kunnen gaan, maar neeeeeee hoor, de badkamer is natuurlijk weer eens bezet
toen ik hier ging wonen had ik 2 wc's voor mezelf...:') heb er 1 uit laten slopen ten faveure van een wasmachinequote:Op vrijdag 11 november 2011 22:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vanmiddag was ie ook minstens een uur in de badkamer en hij heeft daarna alleen boodschappen gedaanquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Is het niet stiekem een ontzettend ijdel wijf?
Crisis, wat doet hij daar allemaal?!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vanmiddag was ie ook minstens een uur in de badkamer en hij heeft daarna alleen boodschappen gedaanIk haal hoogstens een borstel door m'n haar als ik alleen maar boodschappen ga doen. Damn
Ik probeer het op te houdenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA. ik doe het in mijn broek hier![]()
![]()
CindieY's huisgenoot is een vent??? mijn god.....ik besteed 's ochtend hooguit 5min aan mn toilet en dat is op ee nbad hairday...quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Crisis, wat doet hij daar allemaal?!![]()
Ff haar borstelen en wat make-up op m'n ogen doen, hooguit 10 minuten werk!!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
CindieY's huisgenoot is een vent??? mijn god.....ik besteed 's ochtend hooguit 5min aan mn toilet en dat is op ee nbad hairday...
waarschijnlijk zet die gozer iedere ochtend z'n schaamhaar in de stijltang....quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:46 schreef minthy het volgende:
[..]Dat wist ik me nog te herinneren, heb me er al eens eerder over verbaasd...
Ja. Echt, ik breng ook bij lange na niet zoveel tijd voor de spiegel, terwijl ik op een normale dag best van 't make uppen enzo benquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
CindieY's huisgenoot is een vent??? mijn god.....ik besteed 's ochtend hooguit 5min aan mn toilet en dat is op ee nbad hairday...
ik doe helemaal niks aan me haar. army coupe is the way for mequote:Op vrijdag 11 november 2011 22:46 schreef minthy het volgende:
[..]Dat wist ik me nog te herinneren, heb me er al eens eerder over verbaasd...
SPOILER: Vrijdag de 13 11-11-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Het is toch niet zo'n oranje-Guido? Met van die fishlips??quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja. Echt, ik breng ook bij lange na niet zoveel tijd voor de spiegel, terwijl ik op een normale dag best van 't make uppen enzo ben
Ik heb aardig lang haar en doe er ook best veel mee... Maar zelfs het meest ingewikkelde kapsel lukt mij binnen 5 minutenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik doe helemaal niks aan me haar. army coupe is the way for me
Neequote:Op vrijdag 11 november 2011 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is toch niet zo'n oranje-Guido? Met van die fishlips??
Hij zit toch ook een keer per week bij Giel? Dan vind ik hem wel grappigquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:51 schreef CindieY het volgende:
Ik vind die Dijkshoorn altijd zo irritant
De 3 dagen dat ik voor 10 uur wakker ben, laat ik de radio bewust uit. Hij zit ook vaak bij dwddquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij zit toch ook een keer per week bij Giel? Dan vind ik hem wel grappig
huisdichter aldaar en hij doet dingen op kxquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
De 3 dagen dat ik voor 10 uur wakker ben, laat ik de radio bewust uit. Hij zit ook vaak bij dwdd
Ik zat dan blijkbaar de afgelopen weken toevallig in de auto, onderweg naar werk. Ik luister normaal nooit naar Giel, ik heb vanochtend blauw van het lachen gelegen, wat een leuk liedje op het eindquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
De 3 dagen dat ik voor 10 uur wakker ben, laat ik de radio bewust uit. Hij zit ook vaak bij dwdd
meestal tot een uur of half 12, 12...quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:55 schreef gewoonfaye het volgende:
Tot hoe laat is freek er eigenlijk?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:47 schreef hole1988 het volgende:
Is nr. 11 al gedraaid ?SPOILER: Vrijdag de 13 11-11-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half 12 doorgaans.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:55 schreef gewoonfaye het volgende:
Tot hoe laat is freek er eigenlijk?
Wel potverdikkemequote:Op vrijdag 11 november 2011 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meestal tot een uur of half 12, 12...
niet dat ik weet, maar Stenders draait niet altijd alles....quote:
hij heeft al sjans met een Appie-meisje..quote:
een schwa???quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:56 schreef CindieY het volgende:
En haat aan al die lui die een schwa als een O durven uit te spreken
Alles kan kapot.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet dat ik weet, maar Stenders draait niet altijd alles....
[..]
hij heeft al sjans met een Appie-meisje..
Ik moest even Googlen, ik dacht dat je het over een vriend hadquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:56 schreef CindieY het volgende:
En haat aan al die lui die een schwa als een O durven uit te spreken
De e die je als een u uitspreekt. Zoals de laatste e in werken. Verschrikkelijkquote:
ik doe dat alleen bij piemol....quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
De e die je als een u uitspreekt. Zoals de laatste e in werken. Verschrikkelijk
Ik heb een collega die dat bij bijna al dat soort woorden doet... Vanochtond, enzquote:
gelukkig wel, mute.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
grammofonedzie (oid) das lang geleden!
Was mijn gedachte ookquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
Lekker weer eens.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:05 schreef Timo20 het volgende:
Annie Mac uitzending van vanavond terug luisteren![]()
![]()
Met![]()
Little Boots
![]()
te gast
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://www.beatport.com/track/blackholes-original-mix/1568769
Techno
oh ja, ff luisterenquote:
we kunnen beter inkakken dan over je heen kakken lijkt me....quote:
Wordfeud bijwerken, kreeg de melding dat ik nog maar 24u had om te spelenquote:
Ik had 'm al gespotquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
voor Naatje de Sandstormmix: http://t.co/KStxhSWX
mag ik even aan je billen zitten?quote:
Thanks!quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
voor Naatje de Sandstormmix: http://t.co/KStxhSWX
Ik mag alleen aan de billen van naaatje zitten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mag ik even aan je billen zitten?
ik zal nog eens wat voor je postenquote:
speciaal voor jou:quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:21 schreef CindieY het volgende:
Nou heb ik dat 'hoeren neuken nooit meer werken' in m'n hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
oh ja, ff luisteren
-edit-
not bad
Go Back to the Zoo?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:23 schreef CindieY het volgende:
Zijn stem doet me ergens aan denken, ik kan er alleen niet echt de vinger op leggen.
Jaa, en ook wel iets aan de zanger van KoL, als ik zo even luister.quote:
damn, net te laat met edittenquote:
ik moest meteen aan DeWolff denkenquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:24 schreef Qunix het volgende:
Klinkt helemaal niet verkeerd. En het is live.
je luistert ook weinig 3FMquote:
Inderdaad! Door dat Hammond orgel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moest meteen aan DeWolff denken
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
geweldig hoe die new kids overal poep aan hebben en corrie zo gek is om mee te doen
staat er vast in. en anders volgende week wel. Broodje Bakpao was ook een hitquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:41 schreef CindieY het volgende:
't Zou ook wel weer een stunt zijn als dit morgen in de MT50 staat
In de NT40 komt hij erin.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:41 schreef CindieY het volgende:
't Zou ook wel weer een stunt zijn als dit morgen in de MT50 staat
Ik vind New Kids echt verschrikkelijk maar hier kan ik toch wel weer om lachen. Het erge is ook dat het een aanstekelijk nummer isquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
geweldig hoe die new kids overal poep aan hebben en corrie zo gek is om mee te doen
ojee...twitter:
+1quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
Ik vind dit nummer nog steeds tof!! Moet er wel bijzeggen dat ik de laatste weken/maanden niet heel erg veel heb geluisterd...quote:
dat is mijn meningquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer nog steeds tof kut! Moet er wel bijzeggen dat ik de laatste weken/maanden niet heel erg veel heb geluisterd...
een kwartier geleden vervloekte hij de NS nog....quote:
Uh oh.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een kwartier geleden vervloekte hij de NS nog....
Hans Kazan is de naamquote:
Je moet wel je kaplaarzen meenemen.quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:11 schreef CindieY het volgende:
"Ik ben zo goed, ik doe het op m'n eigen kracht."
jij?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:13 schreef Qunix het volgende:
Wie is de volgende FOK!ker die mee gaat doen?
Faye.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:13 schreef Qunix het volgende:
Wie is de volgende FOK!ker die mee gaat doen?
die wil zeker niet....quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Rob en jelmer zagen je tweet, naat
nee, uit Maastrichtquote:
Dat wist ik ook niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:18 schreef CindieY het volgende:
Ooh. Robert ten Brink, die zag ik niet aankomen.
Tv kijkenquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:18 schreef CindieY het volgende:
Ooh. Robert ten Brink, die zag ik niet aankomen.
Precies... In de buurt van Amsterdam. Mensen uit Purmerent en omstreken hebben ook een plat accent.quote:
Volgens mij is het Pumerend?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
Precies... In de buurt van Amsterdam. Mensen uit Purmerent en omstreken hebben ook een plat accent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |