E ingedrukt houden. Als je op de pc speelt tenminste. Voor de consolevariant mag iemand anders 't antwoord geven.quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:40 schreef DownBusiness het volgende:
Even een vraagje (waarschijnlijk verslijten jullie mij nou voor achterlijk)maar hoe kan ik objecten oppakken en er mee 'spelen'.
Kijk in het opties menu en in het boekje maar kan niet vinden. Ik zal wel verkeerd kijken..
Hou maar op, ik ben overtuigd. Ik ga direct op zoek naar die spellquote:Op zaterdag 12 november 2011 09:46 schreef DeHovenier het volgende:
Roflol, ik heb net zo'n Raise Undead spell gekocht in Riverwood, loop ik een beetje te chillen in de natuur word ik opeens aangevallen door 2 bandieten. Ik vermoord er eentje, en daarna gebruik ik die spell om hem weer te raisen om dan tegen elkaar te vechten
Wat een gevoel moet dat zijn als jij je vriend voor je ogen zien neer te gaan, om daarna weer te resurrected te worden en vervolgens door je eigen zombie-vriend vermoord te worden
Kan je die niet gewoon curen bij een shrine of talos oid?quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:11 schreef drumstickNL het volgende:
pro-tip:
Als je een disease oppikt: even langs een general store gaan om een cure te halen anders blijven alle NPC's : "You look sick" zeggen wat best irritant is.
Garrus. 'Mass Effect'-tribute?quote:Op zaterdag 12 november 2011 02:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
M'n mage, Garrus, vlak voordat ie de robe en hood van een dooie mage jatte
Er zijn priesters die het gratis doen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:41 schreef Silv het volgende:
[..]
Kan je die niet gewoon curen bij een shrine of talos oid?
Al gevonden? Het is erg handig als je door meerdere vijanden wordt aangevallen. Als er 1tje dood is resurrect je hem en dan heb je een ally die de aandacht van jou afleidt en ook nog eens schade doetquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:04 schreef Orbis het volgende:
[..]
Hou maar op, ik ben overtuigd. Ik ga direct op zoek naar die spell.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Eerst maar ff wat andere quests doen dus.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Balen iddquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:11 schreef Faalhaasje het volgende:
Godverdomme man, als ik dit zo lees wil ik ook zo graag spelen. Ik zou hem eigenlijk gisteren moeten krijgen, maar die fucking Wehkamp faalt weer eens in pre-orders afleveren. Nu moet ik werken tot 5 uur, daarna gelijk door naar verjaardagsfeest. Het wordt pas zondag als ik hem EINDELIJK kan spelen
Ik snap er niets van, heb een 2 jaar oude computer en alles draait perfect op ultra high. Een simpele 4890 kaart en een AMD Phenom II X4 955 met 4gb.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:20 schreef ImMaxa het volgende:
Mijn laptop trekt de game niet goed, terwijl het op papier gewoon zou moeten lukken, met een core i7 2630QM 2 ghz, 4 gb RAM en een Geforce GT 540M. Op medium lagt het al enorm. Denk dat ik het spelen maar ga uitstellen tot ik weer thuis ben en de game op Ultra kan spelen wat wél vloeiend loopt.
Die heb ik zo eens in de drie uurquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Balen idd
Net m'n eerste 'crash' gehad, Skyrim sluit ineens af![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:22 schreef Blistering het volgende:
Blijkbaar scaled de game niet mee met je char? Ik moest net naarDat is toch juist goed? Ik vind van wel eigenlijk, en hoort ook in een rpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Eerst maar ff wat andere quests doen dus.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:22 schreef Blistering het volgende:
Blijkbaar scaled de game niet mee met je char? Ik moest net naarKlopt, heb nu de hele Imperial questline uitgespeeld zonder problemen omdat ik dankzij dark brotherhood al aardig wat goede objecten en een hoog level had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Eerst maar ff wat andere quests doen dus.
Niet altijd serieus
Fury is ook erg leuk op die manier, met die spell vallen ze de dichtsbijzijnde npc's aan, leuk om te zien van een afstandje.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Al gevonden? Het is erg handig als je door meerdere vijanden wordt aangevallen. Als er 1tje dood is resurrect je hem en dan heb je een ally die de aandacht van jou afleidt en ook nog eens schade doet
| 1 2 3 4 | bMouseAcceleration=0 iPresentInterval=0 bTreesReceiveShadows=1 bDrawLandShadows=1 |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |