SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Memorabele momenten :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Und weiter!Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
gebruiken ze nog meer van die vis? of alleen de wangetjes en de tong?Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.![]()
Weer de op-één-na-laatste post
Die chef, ik volg 'm ECHT niet." Dehejjedevizbejon, diegajeande voorkant, en di, dissenkinnebak".. mag ik even de slow-motion terugzien?![]()
Handig kookles in dialect
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:36 schreef Dekatria het volgende:
Weer de op-één-na-laatste post
Die chef, ik volg 'm ECHT niet." Dehejjedevizbejon, diegajeande voorkant, en di, dissenkinnebak".. mag ik even de slow-motion terugzien?![]()
quote:
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik schrief lekker mee“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Dus die hele vis is vermoord voor 2 wangetjes en een tong?
Dare to unleash my rage..
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:37 schreef Dekatria het volgende:
Wil je deze topclass nog eens rustig terugzien.. ALSOF DAT UITMAAKT
lekkerbekjes voor het personeel ?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:37 schreef Yonjuuni het volgende:
Ingewikkeld gerecht zeg, maar wat hebben ze nou met de rest van dat bakbeest van een vis gedaan?![]()
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:37 schreef Cateye2011 het volgende:
ik moet elke keer aan luizenschuim denken met dat witte spul
lol....quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:37 schreef Cateye2011 het volgende:
ik moet elke keer aan luizenschuim denken met dat witte spul![]()
De rest, daar is Julius dol op.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:37 schreef Yonjuuni het volgende:
maar wat hebben ze nou met de rest van dat bakbeest van een vis gedaan?![]()
Gadverdamme wat een ranzige provincie...Dare to unleash my rage..
Hoppa, weer zo'n vis
quote:Dare to unleash my rage..
En nog één
Juul eist het bord op
ik had er ook nog nooit van gehoord, voordat ik naar Flevoland verhuisdequote:Op vrijdag 11 november 2011 19:43 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Wat is dat toch met St. Maarten ??![]()
![]()
TjettuhThe chances of anything coming from Mars are a million to one, they say.
The chances of anything coming from Mars are a million to one............. but still, they come.![]()
chattuhquote:“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Gelukkig onder de rivieren geen last van danquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:43 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
ik had er ook nog nooit van gehoord, voordat ik naar Flevoland verhuisde![]()
![]()
ach het is wel geinig, alleen de tijd is ***. Voor 7 of na 8 uurquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:45 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Gelukkig onder de rivieren geen last van dan![]()
![]()
In Limburg echter ook een veel voorkomend fenomeenquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:45 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Gelukkig onder de rivieren geen last van danThe chances of anything coming from Mars are a million to one, they say.
The chances of anything coming from Mars are a million to one............. but still, they come.![]()
Ah....nah ja....kruidnootjes genoeg in huis...quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:46 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
In Limburg echter ook een veel voorkomend fenomeen![]()
Hier ook alleen de sint maartens vuren, lampionnen optocht, en warme chocomel en wafelsquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:45 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Gelukkig onder de rivieren geen last van dan
VerderOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
/carequote:Op vrijdag 11 november 2011 19:49 schreef Cateye2011 het volgende:
zou jan smit al getrouwd zijn mensen?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Tis Sint Maarten, dus vast welquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:49 schreef Cateye2011 het volgende:
zou jan smit al getrouwd zijn mensen?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:49 schreef Cateye2011 het volgende:
zou jan smit al getrouwd zijn mensen?![]()
![]()
Ik heb er vrij weinig van meegekregen, komt waarschijnlijk ook omdat ik bepaalde programma's gewoon wijkquote:
heel slimquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb er vrij weinig van meegekregen, komt waarschijnlijk ook omdat ik bepaalde programma's gewoon wijk![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:51 schreef Dekatria het volgende:
Diekremfresj, diekommerin, ndiegaschif'n.![]()
![]()
Kokkelvocht, ik vind het maar een vreemd woord
Met je bek door het kokkelvochtquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Kokkelvocht, ik vind het maar een vreemd woord![]()
![]()
Met genoeg passiequote:Op vrijdag 11 november 2011 19:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Kokkelvocht, ik vind het maar een vreemd woord![]()
![]()
Geen saus, doei....Dare to unleash my rage..
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
weigerenquote:
Alle onderdelen op het bord? Ziet eruit als de kamer van een 5 jarig kind - alle LEGO-onderdelen door de kamer.![]()
Hete telefoons....quote:Dare to unleash my rage..
Niels
De chef heeft het er moeilijk mee..... pfff zanikzak...Dare to unleash my rage..
Henri raus!Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik kom oorspronkelijk uit Zeeland, dus zal niet haten, maar het was geen topprovinciequote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Tot maandag! Oh, fuck, ben er dan niet. Tot dinsdag!quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Bye Bobbie, tot dinsdag!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tot maandag! Oh, fuck, ben er dan niet. Tot dinsdag!![]()
![]()
Waar zijn de vlechten met paarse plukjes van Samantha gebleven?![]()
Heb echt zin in de finale weken!
Hup Mischa, Sytze & Anton!!!![]()
![]()
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:37 schreef Dekatria het volgende:
Wil je deze topclass nog eens rustig terugzien.. ALSOF DAT UITMAAKT![]()
Ik vond die chef vrij makkelijk te volgen, zo vreemd praatte hij ook weer niet.![]()
Al versta je het wel, heb je het recept opgenomen en uitgeschreven dan nog.. wie heeft er thuis een vacumeermachine en zo'n waterbad van precies 48 graden?![]()
Ja dat is dan ook weer zoquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:59 schreef SiGNe het volgende:
Al versta je het wel, heb je het recept opgenomen en uitgeschreven dan nog.. wie heeft er thuis een vacumeermachine en zo'n waterbad van precies 48 graden?![]()
![]()
Ze doen altijd heel fancy over dat soort dingen maar op elk lab waar ik gewerkt heb hebben ze het ook staan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:59 schreef SiGNe het volgende:
Al versta je het wel, heb je het recept opgenomen en uitgeschreven dan nog.. wie heeft er thuis een vacumeermachine en zo'n waterbad van precies 48 graden?
Dat voorspeld wat voor de gastronomie van de komende jaren, ik wacht met smart op de eerste gaschromatografie, electroforese en massaspectrometrie in de keuken
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Echt smakelijk klinkt het nog niet..quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ze doen altijd heel fancy over dat soort dingen maar op elk lab waar ik gewerkt heb hebben ze het ook staan.
Dat voorspeld wat voor de gastronomie van de komende jaren, ik wacht met smart op de eerste gaschromatografie, electroforese en massaspectrometrie in de keuken![]()
Grappig dat de meesten van jullie een hele kabeljauw nog niet herkennen.
Verder alweer droefenis alom natuurlijk en hoewel ik de helft van dat gebrabbel van die Zeeuwse chef niet verstond, maakte ie ie wel een mooi gerechtje van die wangen, tong en kinnebak van dat vissie.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Welke appquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:18 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat voorspeld wat voor de gastronomie van de komende jaren, ik wacht met smart op de eerste gaschromatografie, electroforese en massaspectrometrie in de keuken![]()
![]()
![]()
Toen ze Julius Jaspers voor het eerst een app in handen douwden en zeiden 'Juul, hier moet jij reclame voor gaan maken', nam hij er een hap uit.
'Nee Julius, dat is geen reep chocolade, dat is niet om te eten!!!'
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:49 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Toen ze Julius Jaspers voor het eerst een app in handen douwden en zeiden 'Juul, hier moet jij reclame voor gaan maken', nam hij er een hap uit.
'Nee Julius, dat is geen reep chocolade, dat is niet om te eten!!!'en na die hap zei hij "ik vind de textuur een beetje te grof maar hij is wel goed op smaak"
Hij miste alleen de sausquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]en na die hap zei hij "ik vind de textuur een beetje te grof maar hij is wel goed op smaak"
The chances of anything coming from Mars are a million to one, they say.
quote:Na twaalf spannende, gastronomische weken begint vandaag de halve finaleweek! Nu is het aan de overgebleven duo´s uit de twaalf provincies om samen te koken; op weg naar een felbegeerde finaleplek en ¤25.000.
Op maandag nemen de kandidaten van de noordelijke provincies het tegen elkaar op. Op dinsdag de provincies uit het midden van het land en op woensdag is het de beurt aan de zuidelijke provincies. Op de laatste dag van de week zijn er nog 6 provincieduo's in de race. Zij strijden tegen elkaar bij Lucas Rive van De Bokkedoorns!![]()
Zo de finale, vanaf nu geen falende koks meer
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Die Rawlinquote:![]()
Jammer genoeg kan ik het niet zien vanavond
Morgen ben ik er weer bij!Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Gewoon in gelovenquote:Op maandag 14 november 2011 16:14 schreef rubbereend het volgende:
Zo de finale, vanaf nu geen falende koks meer![]()
![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 17:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Jammer genoeg kan ik het niet zien vanavond
Morgen ben ik er weer bij!![]()
![]()
Dan hoeven we ook niet meer te kijken... Toch?quote:Op maandag 14 november 2011 16:14 schreef rubbereend het volgende:
Zo de finale, vanaf nu geen falende koks meerDare to unleash my rage..
Ze zijn te vroeg
Goh, hele provincie naar huis na 1 opdracht. En dan ook nog in teamverband, nogal oneerlijk qua opzet.![]()
Pfff er gaan gewoon goede kandidaten afvallen op deze manier. Midden-Nederland hebben namelijk een paar faalhazen...![]()
Hoeveel sterren?Dare to unleash my rage..
BadaJEMOEDERquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk er nu al naar uitquote:Op maandag 14 november 2011 19:01 schreef Albertoooo het volgende:
Duo's, dat wordt wat met Dimitri en Anton![]()
![]()
Kummel? Wat is dat nou weer?Dare to unleash my rage..
Keiharde Alison-movequote:Op maandag 14 november 2011 19:04 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Ketjap! schijnt dat dimitri daar goed mee over weg kan...![]()
![]()
Wel 3quote:Op maandag 14 november 2011 19:05 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
ik zag het net niet, klopt het dat er iemand schrok?![]()
![]()
Was dat het figuur die alle nakook gerechten wilde verbeteren met sojasaus en het verschil tussen komkommer en courgette niet wist?quote:![]()
![]()
Dat was Marcquote:Op maandag 14 november 2011 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was dat het figuur die alle nakook gerechten wilde verbeteren met sojasaus en het verschil tussen komkommer en courgette niet wist?Dare to unleash my rage..
quote:Op maandag 14 november 2011 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was dat het figuur die alle nakook gerechten wilde verbeteren met sojasaus en het verschil tussen komkommer en courgette niet wist?
Even poereren chef!![]()
Nee, hij geeft er een nieuwe draai aanquote:Op maandag 14 november 2011 19:07 schreef Morendo het volgende:
Eenpansgerecht?, das fucking homecooking man.![]()
![]()
Je vergist je in Burner.quote:Op maandag 14 november 2011 19:08 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
marc, dat was de favoriete deelnemer van Drassss![]()
Die heeft na de voorronde dus wel flink geproefd, is dus een neutrale smaak geworden.quote:Op maandag 14 november 2011 19:09 schreef Dekatria het volgende:
Sytze proeft geen kut meer... zal z'n vriendin leuk vinden!![]()
hovjquote:
Gratis eb!En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Die honden ogen van juulquote:
Hou die focus!quote:Op maandag 14 november 2011 19:16 schreef Cateye2011 het volgende:
ik ga straks wel even het schrikmoment terugkijken, ik was net aan het typen![]()
Sytze een vriendin? Sytze lijkt me eerder van de kant die nooit kutten proeftquote:Op maandag 14 november 2011 19:09 schreef Dekatria het volgende:
Sytze proeft geen kut meer... zal z'n vriendin leuk vinden!![]()
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op maandag 14 november 2011 19:17 schreef zoem het volgende:
Deka, heb je de plaatjes altijd gereed staan ofzo?![]()
![]()
Kwestie van ff in de OP kijkenquote:Op maandag 14 november 2011 19:17 schreef zoem het volgende:
Deka, heb je de plaatjes altijd gereed staan ofzo?![]()
![]()
Is dat niet gewoon de poster voor de 2e horror sinterklaasfilm?quote:
Sint 2: Geen saus....Dare to unleash my rage..
quote:Op maandag 14 november 2011 19:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon de poster voor de 2e horror sinterklaasfilm?
Sint 2: Geen saus....![]()
![]()
In de frituurpan?quote:Op maandag 14 november 2011 19:20 schreef Inkomen het volgende:
Ik ga ook even intense smaken laten ontstaan in mijn éénpansgerecht![]()
![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 19:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon de poster voor de 2e horror sinterklaasfilm?
Sint 2: Geen saus....![]()
![]()
Moet je nagaan hoeveel Julius nog moet inhalenquote:Op maandag 14 november 2011 19:21 schreef Buitendam het volgende:
Die jongen is 25 en hetzelfde postuur als Julius. Prestatie, hoor.![]()
![]()
nergens niet, niemand niet.....Dare to unleash my rage..
Vooral de paella is gruwelijkquote:Op maandag 14 november 2011 19:24 schreef zoem het volgende:
[..]![]()
Behalve Kip Siam, wat is dat goor zeg. Weeïge smaak![]()
![]()
Hoeveel sterren??Dare to unleash my rage..
Ondertiteling?Dare to unleash my rage..
krijg je het met drenten, groningers en hollanders het toch nog voor elkaar om het vreemdste accent te hebben![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 19:29 schreef Cinderella_Man het volgende:
getver...zit te eten jongens!!!![]()
Die Julius krijgt het gewoon voor elkaar nog dikker te zijn dan een week terug. Wat een indrukwekkende onderkin(nen) heeft hij toch![]()
![]()
Niet zo moeilijkquote:Op maandag 14 november 2011 19:31 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
hij is beter verstaanbaar dan die Zeeuwse chef van vorige week![]()
![]()
Als hij honger heeft haalt hij zo een snack uit zijn onderkinquote:Op maandag 14 november 2011 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Die Julius krijgt het gewoon voor elkaar nog dikker te zijn dan een week terug.![]()
![]()
zo moeilijk was die nietquote:Op maandag 14 november 2011 19:31 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
hij is beter verstaanbaar dan die Zeeuwse chef van vorige week![]()
![]()
Net als bij een dromedaris!quote:Op maandag 14 november 2011 19:31 schreef zoem het volgende:
[..]
Als hij honger heeft haalt hij zo een snack uit zijn onderkin![]()
Wat een rare regels hebben ze tijdens de halve finale, individueel koken maar in een groep![]()
Oftewel, als een ander een grote fout maakt lig jij er ook uit..![]()
![]()
Ik ben het whishboontje aan het schoonmaken
Ahquote:Op maandag 14 november 2011 19:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Grouse.. hoender, en in dit geval winterhoeder.
quote:![]()
![]()
Dog Whispererquote:Op maandag 14 november 2011 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Natte Neuzen!, jammer dat het nu zo'n eikel blijkt te zijn![]()
![]()
Martin? Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 14 november 2011 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Natte Neuzen!, jammer dat het nu zo'n eikel blijkt te zijnDit, dus.![]()
Ik denk, ik maak eens een grap met een achternaamquote:Op maandag 14 november 2011 19:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En Dion Gaus zeker?
't is net andersom namelijk Martin Gaus en Dion Grausweet ik ook wel, het was expre-hes!
![]()
![]()
Fat Bastard, hij lijkt er echt opquote:Op maandag 14 november 2011 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is
[ afbeelding ]
aan het hijgen zeg.
Niemand houdt mij tegen![]()
niet haten op Juulquote:Op maandag 14 november 2011 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Die Julius krijgt het gewoon voor elkaar nog dikker te zijn dan een week terug. Wat een indrukwekkende onderkin(nen) heeft hij toch![]()
![]()
Vier volgens mij, en met elke opdracht gaat er 1 naar huisquote:Op maandag 14 november 2011 19:39 schreef roos85 het volgende:
Eindelijk thuis![]()
Hoe zit het nu? zijn er maar 3 provincies aan de beurt ofzo?![]()
![]()
Yeah right.quote:Op maandag 14 november 2011 19:38 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Fat Bastard, hij lijkt er echt op![]()
Alle bitches soppen stiekem op de Juul.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Nee hoor. Ze koken individueel in duoquote:Op maandag 14 november 2011 19:39 schreef roos85 het volgende:
Eindelijk thuis![]()
Hoe zit het nu? zijn er maar 3 provincies aan de beurt ofzo?
Het wordt tijd voor een nieuwe TT mensen!![]()
Kijk is naar deelnemer Drenthequote:Op maandag 14 november 2011 19:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Yeah right.![]()
Alle bitches soppen stiekem op de Juul.![]()
![]()
Jammer he, 1 opdracht is niet echt representatief. Ze moeten de finale in twee weken doen. Nu doen ze op het gemakje 12 weken lang alle provincies en de finale raggen ze er even doorheenquote:Op maandag 14 november 2011 19:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vier volgens mij, en met elke opdracht gaat er 1 naar huis![]()
![]()
Vergeet de Wildcardsssssssssssss niet!quote:Op maandag 14 november 2011 19:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Waar we in duo's alleen koken!"quote:Op maandag 14 november 2011 19:40 schreef zoem het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze koken individueel in duo
Het wordt tijd voor een nieuwe TT mensen!
"Met chinhangers in elaiv-olie"![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 19:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Waar we in duo's alleen koken!"
"Met chinhangers in elaiv-olie"![]()
![]()
HUH????quote:Op maandag 14 november 2011 19:40 schreef zoem het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze koken individueel in duo
Het wordt tijd voor een nieuwe TT mensen!
TT: individueel koken in duo![]()
echt vaagquote:Op maandag 14 november 2011 19:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: