Dat roep je nu elke dag heurquote:
Jazeker. Ik heb met mijn telefoon een foto geschoten van de sloop. zo even uppen. Mijn camera staat nog vol met foto's en filmpjes van GLow, dus dat overzetten gaat langer duren.quote:
Ja manquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ] Morgen, morgen [ afbeelding ]
Leuk, ben benieuwd!quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jazeker. Ik heb met mijn telefoon een foto geschoten van de sloop. zo even uppen. Mijn camera staat nog vol met foto's en filmpjes van GLow, dus dat overzetten gaat langer duren.
Die van de Appie, of een eigen versie?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja man
Zondag komt ie hier aan, we hebben een haven echt cool, denk dat ik een pietenmuts maak. Ga wel met een vriendin en haar moeder dus weet niet of die dat waarderen
Eigen versie hahaquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die van de Appie, of een eigen versie?
Doen! Pietenmutsjes zijn voor alle leeftijdenquote:
Ligt de hoek van het kussen nu recht of half gevouwen, rechts?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:55 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals gezegd, Slechte kwaliteit, want mobiel
Even gekeken in de gids, vanaf 12 uur!quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:35 schreef oh-oh het volgende:
Hoe vroeg is dat op tv morgen?
Ik ben wel voornemens die nieuwe Sint es te checken hoor.
Ik mis Bram nu al
Oke, ik kan er niks van maken, van het plaatje, maar de tekening heeft mooie kleurenquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:58 schreef Bos81 het volgende:
Geen idee. Heb het kussen nu al verplaatst dus weet het niet meer
Ah leukquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:58 schreef oh-oh het volgende:
Pisces, ik heb bij de Blokker een eendjesprullie gekocht voor op mn aanrecht, zo een kleintje, en nu denk ik de hele tijd aan jou als ik in de keuken ben
Haha ja!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:28 schreef Bos81 het volgende:
Mijn god die doos kent Dancing in the Dark van the Bos niet..
Meteen laten afvallen..
Wit Wesseltjequote:Op vrijdag 11 november 2011 21:44 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Pisje, ik moest aan je denken in de stad vandaag
Wow wat mooi, Bos!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Glow
VOlgens mij gewoon van zwarte haren.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:18 schreef Pisces29 het volgende:
Haha, wat een leuke!Is die geverfd?
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
VOlgens mij gewoon van zwarte haren.
Slapen is
Outlook? Regel aanmakenquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:54 schreef Lutte het volgende:
Oh en ik ben zo enorm klaar met die gezamenlijke mailbox
Wij mogen nog niet eens iets via internet bestellen want oejoejoej levensgevaarlijk, maar ons mam plempt overal haar emailadres maar in waardoor we dagelijks zo'n 150 spammailtjes krijgen. Heel leuk en aardig, maar als er dan BELANGRIJKE mail binnenkomt eindigt die door een combinatie van door het bomen het bos niet meer zien en de vervelende gewoonte van mijn moeder mijn mail te lezen gegarandeerd in de prullenbak.
En dan nog mij de schuld geven dat ik vast haar email ergens heb ingevuld. Dat denk ik ook ja, ik ben zo enorm geïnteresseerd in de Telegraaf en Vakantieveilingen![]()
Heb gewoon de helft afgemeld, heeft ze toch niet door.
uhuh, back from the deadquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:02 schreef Qwea het volgende:
boh, borrels ende bier.
HEY ZWAB, JIJ HIER?
O ja daar was Kally ook heen ja. En nu je het zegt postte ze gister dat ze je ging meeten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
Nee, Brit Floyd, een Pink Floyd tributeband, en ze waren echt onwijs goed
Gezellig Lutquote:Op zondag 13 november 2011 10:52 schreef Lutte het volgende:
Mogguh
Alweer twee uur wakker, nu nog even leren en vanmiddag naar de intocht, pieten hosselen
Lekker Forrest!quote:Op zondag 13 november 2011 12:14 schreef Bos81 het volgende:
ZO het hardloop rondje zit er weer op. Ging weer lekker..
Het was inderdaad niet warm, maar eigenlijk best wel prima hardloop weer..quote:Op zondag 13 november 2011 12:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker Forrest!Is het bij jou ook best fris?
Ja ik vind ze zó leukquote:Op zondag 13 november 2011 12:38 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens Visje.
Ik stond van de week te wachten bij een verkeerslicht, stond er een meisje naast me op een Postcode Loterij Junior fiets![]()
Jij was toch van die fietsen of niet?
Ik denk het, er zat ook een kind op namelijk en het was een kleine maat fiets ja ..quote:Op zondag 13 november 2011 12:52 schreef Pisces29 het volgende:
Oh wacht Bos, je schrijft junior fiets, is dat dan de kleine versie?
Ik zag gister nog 'winnaars editie' staan op zo'n gewone, dat vond ik zo leuk
Leuk, ik wist niet dat er ook een kleine editie van wasquote:Op zondag 13 november 2011 12:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk het, er zat ook een kind op namelijk en het was een kleine maat fiets ja ..
Zo voor kinderen van rond de 12-15
Ik kan me vergissen, maar ik weet haast zeker dat er junior op de fiets stond..quote:Op zondag 13 november 2011 12:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk, ik wist niet dat er ook een kleine editie van was
En kunnen hosselen?quote:Op zondag 13 november 2011 16:22 schreef Lutte het volgende:
Weer thuis! Beetje koud maar het was het waard haha.
Euhm.. Jaquote:Op zondag 13 november 2011 16:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En kunnen hosselen?
Ik ga in de keuken staan. Kijken of mijn brein inderdaad iets lekkers heeft bedacht..
Oh in een fractie van een seconde las ik dat nét even andersquote:
Nu maak je ons nieuwsgierig Piscquote:Op zondag 13 november 2011 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh in een fractie van een seconde las ik dat nét even anders
Ham gesneden in BLokjes. Even in een kom mengen met een klein scheutje chilisaus en een handje bieslook. Uitje snijden en in een pan fruiten, dan de ham er bij even bakken. Daarna prei en ananas erbij. Tenslotte een zakje kaassaus volgens de verpakking klaar maken, wel gewoon meteen bij het vlees-groente mengsel doen en dat serveren met wat je wilt. Pasta, rijst, Gnocchi di patate,,)quote:Op zondag 13 november 2011 16:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Euhm.. JaMaar dat wist ik van tevoren al een beetje haha, ik ga niet voor mijn lol twee uur in de kou staan
Ben benieuwd!! Lees het nog wel hoop ik
quote:Op maandag 14 november 2011 09:40 schreef Bos81 het volgende:
Wat een creep:
http://www.nu.nl/binnenla(...)aag-zondig-kind.html
Foto's van mij?quote:Op maandag 14 november 2011 11:26 schreef oh-oh het volgende:
Thnx, ik ben er erg blij mee, die bosfoto's vooral, ze zijn prachtig
Wat een tof programma.quote:Op maandag 14 november 2011 11:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik had een druk weekend dus
Zaterdag gaan wandelen met iemand die ik ken van op het losloopgebied waar Karel doodgebeten is.
Ze wilde me graag zien. En zij heeft die mooie foto's gemaakt, en is nog blijven eten en zo, met haar honden, was fijn en leuk. Gisteren stad in geweest met vriendin en de hondjes, gruwelijk veel geshopt, vooral stof op de stoffenmarkt. En sokken, geurkaarsen, een takkieblik bij de Hema, drie rokjes, een legging, flesjes voor de as van Frits en Karel,spongebob adventkalenders voor mn homovriendjes en nog wat rommel
Daarna nog 4 Dexters van seizoen 6 gekeken, en vandaag lekker vrij.
Poetsdag
Ik wil er wel eentje in m'n schootquote:Op maandag 14 november 2011 17:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog een paar dagen en je moet bukken, want dan krijg je ze naar je hoofd gesmeten.
Oh kom maar opquote:Op maandag 14 november 2011 17:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is een betere plek ja. Ik stuur Brad Piet naar je toe!
braddie-pietquote:Op maandag 14 november 2011 17:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is een betere plek ja. Ik stuur Brad Piet naar je toe!
Oh ja die hosselt wel wat spulletjesquote:
Ik zal William Spaaij hem laten kuisenquote:Op maandag 14 november 2011 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Z'n schema is behoorlijk vol. Hebben jullie een beetje gebruiksvriendelijke schoorsteen Lut?
Hahah, thxquote:Op maandag 14 november 2011 19:09 schreef gomi het volgende:
[..]
hey lutte,
ney ff de foto's bekeken. leuke neus
ja nu krijg je natuurlijk een schminkset in je schoen he, met de groeten van herr schminkpietquote:Op maandag 14 november 2011 19:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahah, thx(Heb hem erna meteen afgeveegd hoor, tot grote verontwaardiging van herr schminkpiet
)
Oh ja ik zie het in de folder staan!quote:Op maandag 14 november 2011 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja en Pisces , bij Xenos zo een houten anatomisch tekenmodel van een hond, keischattig
Ik bruis altijd op maandag, dan loopt de wereld weer (na een stille zondag)quote:Op maandag 14 november 2011 10:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je alweer een heleboel gedaan op de maandagochtend, Pisc?
Gomi ook facebook?quote:Op maandag 14 november 2011 19:06 schreef gomi het volgende:
[..]
ah ga ik gelijk ff kijken. weet niet wat voor foto's maar zie ik wel
hey btw
Ik denk dat ik je al heb..quote:Op maandag 14 november 2011 21:43 schreef gomi het volgende:
[..]
ja maar moet ik je eerst ff zoeken. of jij mij
Gedaan. Initialen met 2 dezelfde letters (jij dan) ..quote:
Precies wat ik zeiquote:Op maandag 14 november 2011 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gedaan. Initialen met 2 dezelfde letters (jij dan) ..
yups gezienquote:Op maandag 14 november 2011 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gedaan. Initialen met 2 dezelfde letters (jij dan) ..
ja klopt idd.quote:
Gelukkig wist ik al wie Heloef is, anders had ik hem misschien wel verzocht (Maar aan de andere kant, die is te fors in vergelijking met hoe ik jou me voorstel.. )quote:
hehe, maar van mij dacht je ook dat ik gespierd was toch? en dat valt ook wel mee zoals je kunt zienquote:Op maandag 14 november 2011 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelukkig wist ik al wie Heloef is, anders had ik hem misschien wel verzocht (Maar aan de andere kant, die is te fors in vergelijking met hoe ik jou me voorstel.. )
Thx, jij ook trouwens Duz!quote:Op maandag 14 november 2011 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Lut, je muts, Vaduschk heeft geen woord teveel gezegd
ik draag echt nooit een pet of een muts.quote:Op maandag 14 november 2011 22:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb ook een prachtige winterpet
een pet met van die flappen voor over je oren
Kijken of ik een foto kan vinden online, anders schiet ik er morgen 1.
Mornin'! Heb je nog mooie TT's deze week?quote:
5-ish yawn?quote:
Lang weekend geweest, dus ja. Denk ik. Als ik weet wat het is.quote:
TT's?quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mornin'! Heb je nog mooie TT's deze week?
TT's voor je verhaaltjes in de BBquote:
quote:
Ik zie nu pas dat ik een schaap heb ben op m'n profielquote:
Volgens mij zeggen ze Dolphine, Even trensleetgoegelenquote:
Wo sind ihre schlappohren, delphin?quote:Op maandag 14 november 2011 22:07 schreef Bos81 het volgende:
een pet met van die flappen voor over je oren
Och ja. Das war ich fast vergessen. Eine momente Ruhbequote:Op dinsdag 15 november 2011 14:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wo sind ihre schlappohren, delphin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Jaquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
Die kleurige set die daar ligt, is dat een spelletje?
De mijne is van C en Aquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Heeeeeee Bos was ook naar Xenos![]()
Ik zag ze ook liggen die petten zondag.
Maar ik draag geen hoofddeksels, daar wordt mn haar zo statisch van
Oh lijkt me een leuk spelletje!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:41 schreef Bos81 het volgende:
Hier VIsje
http://www.puzzlingworld.nl/iq-twist
Zou kunnen niet op gelet, zaterdag. A ik moet mijn geld beter gaan besteden en alleen de dingen kopen die ik nodig heb, dus met oogkleppen op ben ik naar de notenkrakers gelopen..quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:44 schreef oh-oh het volgende:
Bij Xenos lagen ze ook he , van die petten?
Kijk, deze maakte ik vandaag, ik vind het water zo mooi![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
En deze vind ik vooral erg leuk, was een somaliër die heel uitgebreid de meeuwen en duiven ging voeren, en maar roepen NIET VECHTEN, NETJES DELEN, ER IS GENOEG VOOR IEDEREEN HOOR!
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet ook nog op zoek naar iets warms voor op m'n hoofd... Zal m'n eerste muts worden in 20 jaar denk ik, moet er ook niks van weten, maar het is soms best fris op de fiets in de ochtend...
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
En deze vind ik vooral erg leuk, was een somaliër die heel uitgebreid de meeuwen en duiven ging voeren, en maar roepen NIET VECHTEN, NETJES DELEN, ER IS GENOEG VOOR IEDEREEN HOOR!
Ja moet je eens op de fiets doenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga elke ochtend met natte haren de deur uit, met zonder muts
Ik heb echt een hekel aan reggae, dus dat zou wel een giller zijnquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets lijkt me wel wat voor jou
Zullen we samen als schaap gaan carnavallen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een hekel aan fietsen dus dat zou ook mooi wezen
quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog een grotere hekel aan carnavallen dan aan fietsen
Dat is toch heerlijk? Ook al heb ik nog nooit gecarnavald.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Ik heb ook niks met carnaval, vre-se-lijk. Lallend en brallend door de keet en hossend bier over je bakkes.
Nah doe mij dan maar gewoon een avondje de kroeg inquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is toch heerlijk? Ook al heb ik nog nooit gecarnavald.
Of een weekend met beiden. Waar pret is ben ik erbij.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nah doe mij dan maar gewoon een avondje de kroeg in
Dat is ook zonder carnaval.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is toch heerlijk? Ook al heb ik nog nooit gecarnavald.
Als jij dan als vetplantje gaat, dan pas je mooi bij het geheelquote:
Smartlappencaféquote:
Wrm als vetplantje?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij dan als vetplantje gaat, dan pas je mooi bij het geheel
Omdat ik dacht dat je die ook had, maar vleesetend plantje is leuker, met happertjes on-topquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:24 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wrm als vetplantje?![]()
Of bedoel je vleesetende plant?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:35 schreef Miniem het volgende:
Ik kan wel een muts op![]()
http://www.dealextreme.co(...)cap-52075?r=88474882
Of een blikjequote:Op dinsdag 15 november 2011 18:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een smak op je wang is ook goed dus.
Haha meer danquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een smak op je wang is ook goed dus.
Het is als ik jou zou wassen..quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha meer dan![]()
Hier zitten wel wat taalkundigen toch?Kwam mijn leraar Duits (hint!) vandaag mee. Wat is er fout aan: Als ik jou was, zou ik...
Nederlands is wat dat betreft gewoon een rare taal. Als ik jij was, klinkt gewoon ook niet. Ik zeg trouwens meestal "as ik oe waar, dan"quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:26 schreef Lutte het volgende:
Nee kijk kijk kijk, was komt van zijn en dat is een koppelwerkwoord dus 'jou' moet in de eerste naamval dus dan wordt het 'jij'.
En de Duitsers doen het wel goed want die zeggen: Wenn ich du wäre.
Past wel in de sfeer van het topic haha.
Nederlands is geniaal! Heb vrijdag over een week meeloopdag van de studie Nederlands trouwensquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nederlands is wat dat betreft gewoon een rare taal. Als ik jij was, klinkt gewoon ook niet. Ik zeg trouwens meestal "as ik oe waar, dan"
Aiquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nederlands is geniaal! Heb vrijdag over een week meeloopdag van de studie Nederlands trouwens
En heb met mijn docent afgesproken dat ik ga emigreren als 'hun hebben' etcetera voort wordt toegestaan
Nog zoiets, viel een uitnodiging binnen voor de verjaardag van mijn oom. Professioneel gedrukt dit dat alles, staat er: Jan word 50 jaar!![]()
![]()
Ik heb geen idee, dat vroegen wij ons dus ook afquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai![]()
Maar waar ligt dan de fout, bij het bedrijf dat de uitnodiging drukt of bij de persoon die de tekst heeft aangeleverd..
Dat is wel waar. Maar als het een drukker is, waar het vaak vol automatisch gaat. Kan ik me voorstellen dat zulke grote fouten die wel klein zijn, er door heen glippen. Die bedrijven hebben denk ik zo iets van. Dan hadden zij maar beter op moeten letten, ze geven ons deze tekst, en die nemen we dan ook..quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, dat vroegen wij ons dus ook afMaar hoe 'eerder' de fout is gemaakt, hoe teleurstellender het is dat niemand het heeft ontdekt.
Zeker een mooi complimentquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:38 schreef Bos81 het volgende:
Op het Middelbaar had ik overigens de laatste jaren een erg prettige leraar Nederlands. Die had een versleten schriftje met zinnen om werkwoordvervoegingen te leren. Daar deed hij bijna iedere les wel wat opgaves uit..
Nadien ging hij iedereen langs, om te horen hoeveel ze fout hadden. Op een gegeven moment zei hij. Erik slaan we voortaan maar over, die heeft toch altijd alles goed..
Ik zo "Meneer, ik heb er twee fout"..
Hij zo van ehhhHoe kan dat?
Mooi compliment dus..
Dat het stiekem een hilarische inside joke van de familie isquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nederlands is wat dat betreft gewoon een rare taal. Als ik jij was, klinkt gewoon ook niet. Ik zeg trouwens meestal "as ik oe waar, dan"
Nou ik maak dus echt wel fouten in mijn taalgebruik hoor, maar het is inderdaad ver boven het FOK!-gemiddelde, maar ja dat is ook niet zo heel moeilijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zeker een mooi compliment![]()
Kan je ook nu nooit op een foutje betrappen
![]()
Sowieso tof dat de docent er vaak op een dus speelse manier op terug kwam, wij hebben een weekje spelling en dat is het dan voor een jaar
Ik word ook vaak heel droevig als ik posts van mezelf teruglees hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou ik maak dus echt wel fouten in mijn taalgebruik hoor, maar het is inderdaad ver boven het FOK!-gemiddelde, maar ja dat is ook niet zo heel moeilijk.
Nee, okee. Maar hier komen ook niet echt de FOK-pubertjes langs..quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik word ook vaak heel droevig als ik posts van mezelf teruglees hoor
En het FOK!gemiddelde is niet alles nee.Maar hier in de SC valt er niets te klagen
quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, okee. Maar hier komen ook niet echt de FOK-pubertjes langs..
Daar sturen we Chico en Sjefke op af..
quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Fun hebben om eigen posts komt ook wel geregeld voor.En dan nerderig lachen.
Als ik tompoucen maak van die pakken van Smelik en zo. DOe ik ook het laatste op likken met zo;n pannenlikker..quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Goed plan
Weet je hè, vla is veel lekkerder van de pannenlikker dan met een lepel uit een bakje
quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moest pannenlikker googlen. Had er nog nooit van gehoord.
Je maakt zelf je tompoucen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik tompoucen maak van die pakken van Smelik en zo. DOe ik ook het laatste op likken met zo;n pannenlikker..
Je hebt of had van die zelfmaak-pakketjes.. Die heb ik vroeger regelmatig gekocht..quote:
Fijn dat het ding je extatisch maakt wat betreft vla!quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Of het nu is vanwege het hoge 'jij boefje!'-gehalte, het geknoei of omdat het gelijkmatiger in je mond komt: geen idee, maar het is echt!
quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:30 schreef Bos81 het volgende:
Ik zeg trouwens meestal "as ik oe waar, dan"
Ik zag het, muhahahaquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik postte net een hele mooie typo op mn facebook, ik heb zooooo gelachen vanmiddag
Is dat eentje gemaakt door Muck?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:44 schreef Miniem het volgende:
Maar ik heb al een lekker warme Muck muts
Jeuj!quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:53 schreef Lutte het volgende:
Rapport binnen! Zelfs papa zei er iets van, wonder wonderMaar dik tevreden
Gehaakt door Muckquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat eentje gemaakt door Muck?
Top 2 MyAT, ik moest lachenquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Top 2 MyAT, ik moest lachen
[ afbeelding ]
FHFquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:47 schreef mazaru het volgende:
Ik wil een tv weggeven, maar ik weet niet in welk topic ik dat moet zetten
In FHF een topic aanmaken?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:47 schreef mazaru het volgende:
Ik wil een tv weggeven, maar ik weet niet in welk topic ik dat moet zetten
Ik snap 'em nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Top 2 MyAT, ik moest lachen
[ afbeelding ]
Miniem en Hajee onder elkaarquote:
Ja ik kijk ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:54 schreef Bos81 het volgende:
Oh_oh kijk je ook NED 3, met dat hondje
Oh ik dacht even dat je mij een rukker vondquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Miniem en Hajee onder elkaarHajee
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh ik dacht even dat je mij een rukker vond
Ze gaat wel erg ver in haar liefde hoor. Na de sex hop vriend op de bank beneden en de hond bij haar in bed.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh my fakking gawd
Sjon gaat zo teleurgesteld zijn zaterdag als ie twee wordt
Misschien Keesquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:09 schreef oh-oh het volgende:
No way dat ie een roze tutu aan mag dan van me
Typisch Kees.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:21 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
En die, kan ie niet meer zo schrokken
Dat was bij SHela ook. als er wat lekker in haar bak lag, ging ze er de hele kamer mee door,totdat de bak helemaal schoon was.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:21 schreef oh-oh het volgende:
Alhoewel ik vrees dat ie die voerbak door de gang gaat smijten, mss moet ik die maar niet doen
Is dat bij de Transgender of bij de andere..quote:
Wat gaaf als je iets vindt wat je al lang zoektquote:Op woensdag 16 november 2011 13:47 schreef oh-oh het volgende:
Sjon zn kado's zijn al verzonden![]()
Oh en echt, ik hou van mijn kringloop:
[ afbeelding ]
60 cent voor de twee![]()
![]()
EINDELIJK een Brusselmans, daar aas ik al jaren op!
Yes. Deze week red ik het niet meer met hun openingstijden.quote:
Ja dat is het voordeel als je het zo dichtbij je hebt zitten.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga echt elke week wel ff kijken.
Ik kreeg ook nog twee poezenmuisjes mee voor de honden, hebben ze nu dikke pret mee, en ik kocht voor Thessa nog een drakenei met drakenbouwpakket erin
Oh leuk, adventsquote:Op woensdag 16 november 2011 14:05 schreef oh-oh het volgende:
Tis gewoon een draak die je zelf in elkaar moet klikken, niks heel speciaals, maar Thessa is zo dol op draken en dino's
We gaan dit weekend als het goed is ook eindelijk haar adventkalender maken![]()
Ben ik al maaaaaaaanden aan het doenNu wordt het last minute werk
Leuk Bos, je hebt straks vast al een vol Bos kaartendoosje!quote:Op woensdag 16 november 2011 16:07 schreef Bos81 het volgende:
Wieder eine postcrossingkarte auf Deutsch![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |