Kan je Erik niet de volgende keer je tentamen laten maken? Lijkt me wel eens leuk om samen met hem te kloten in de klas.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar de heren professoren achten het waarschijnlijk nuttig. Ja uiteraard, ik heb er wel praktijk-ervaring mee en enig verstand van hoe het handelsrecht werkt is wel handig, maar al die fucking artikelen uit je hoofd leren en toepassen is iets voor de juridische afdeling en niet voor ons.
Maar goed, het zal wel.
Status?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zal je nog wel tegenvallen, ik vond het beginners Engels moeilijker dan het tentamen voor de gevorderden.........
Grammar zal ik wel goed gedaan hebben (op gevoel), maar je kreeg allemaal domme omschrijvingen van woorden waarvan je dan maar het goede woord moest raden: "determines the level of respect"........
Je gaat aan de cola?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm lekker dan, heb 'm al stop laten zetten n.a.v. die brief.
Maar boeie, heb toch een auto en dat bevalt me beter dan zo'n verneukte boemeltrein met paupers.
Ik betaal 'm een paar honderd Euro als hij dat maakt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan je Erik niet de volgende keer je tentamen laten maken? Lijkt me wel eens leuk om samen met hem te kloten in de klas.
Ja, geen idee, ik heb volgens mij die hele oefening alleen maar bijdehande antwoorden ingevuld.quote:
Nee, ik betaal gewoon het kaartje.quote:
Hehe baasquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, geen idee, ik heb volgens mij die hele oefening alleen maar bijdehande antwoorden ingevuld.
Zoals three type's of financial statements:
Financial statement 1
Financial statement 2
Financial statement 3
Heel verstandig.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik betaal gewoon het kaartje.
Het was de laatste opdracht en erg veel goesting had ik niet meer, het was immers bijna weekend. En antwoorden leeg laten vind ik weer zoiets wat niet kan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hehe baas
- Income statement
- Balance sheet
- Cash Flow
- Profit/Loss Account.
Etc.
Ja precies, alleen GS en Erik willen niet in het rokerscafe.quote:
Idd, als je zelfs je eigen rechten omtrent de OV-kaart niet goed kan inschatten dan kan je beter een externe jongen daar veel geld voor betalen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:21 schreef Voorschrift het volgende:
ZIE!
Ik moet gewoon zo ver mogelijk weg blijven bij recht, kanker studie.
Vind het ook nogal een domme vraag voor een tentamen Engels w.m.b. maar goed het is een economische studie dus mwah zou kunnen. Evengoed vreemd.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het was de laatste opdracht en erg veel goesting had ik niet meer, het was immers bijna weekend. En antwoorden leeg laten vind ik weer zoiets wat niet kan.
Ik ga in ieder geval eisen een private inzage te krijgen waar die leraar bij is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, als je zelfs je eigen rechten omtrent de OV-kaart niet goed kan inschatten dan kan je beter een externe jongen daar veel geld voor betalen.
Business vocabulary, maar goed, dat zal ook wel in de hertentamens moeten gebeuren.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vind het ook nogal een domme vraag voor een tentamen Engels w.m.b. maar goed het is een economische studie dus mwah zou kunnen. Evengoed vreemd.
Oh die, die heb ik nooit hoeven maken door m'n vrijstellingen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Business vocabulary, maar goed, dat zal ook wel in de hertentamens moeten gebeuren.
iiieeeeewwwwwwquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval eisen een private inzage te krijgen waar die leraar bij is.
Gevolgd door puppy ogen, worked with MC.
Wees blij, want ze weten makkelijke materie op een zodanig ingewikkelde wijze te vragen, zodat het allemaal erg onduidelijk is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh die, die heb ik nooit hoeven maken door m'n vrijstellingen.
Niet op die manier, puppy ogen en zielig kijken als in "IK HEB HET NOOOODIG SNIK SNIK!" of "Wil je dat ik een rechtszaak aanspan hm?".quote:
Bij recht, het tentamen waarin je net gefaald hebt, dreigen met een rechtszaak.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet op die manier, puppy ogen en zielig kijken als in "IK HEB HET NOOOODIG SNIK SNIK!" of "Wil je dat ik een rechtszaak aanspan hm?".
Either one of those usually does the trick.
Och, ik heb volgens mij nog nooit in m'n leven lager dan een 8 of 9 weten te halen voor Engels, die halfbakken Nederlandse leraren overclassen me nooit dus nooit echt last van gehad. Maar aan de andere kant is het wel irritant die vragenstellingen inderdaad.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wees blij, want ze weten makkelijke materie op een zodanig ingewikkelde wijze te vragen, zodat het allemaal erg onduidelijk is.
Het was wel grappig dat de docent vertelde dat de helft van de gefaalden had gefaald omdat ze de opdracht verkeerd uitgevoerd hadden.....quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, ik heb volgens mij nog nooit in m'n leven lager dan een 8 of 9 weten te halen voor Engels, die halfbakken Nederlandse leraren overclassen me nooit dus nooit echt last van gehad. Maar aan de andere kant is het wel irritant die vragenstellingen inderdaad.
My talent saved me from those tests thank God, lang leve de vrijstellingen.
Ik heb tot nu toe MC, Marketing, die jaren in 't buitenland en alles weten te regelen met puppy ogen en rechtzaken te dreigen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bij recht, het tentamen waarin je net gefaald hebt, dreigen met een rechtszaak.
Das wel heel hilarisch.
Tsja, das een voorrecht wat aan homo's is voorbehouden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe MC, Marketing, die jaren in 't buitenland en alles weten te regelen met puppy ogen en rechtzaken te dreigen.
Dat is dan weer het verschil tussen WO en HBO, ik had dat ook een keer in het buitenland maar toen kreeg ik alsnog een dikke voldoende omdat wat ik had gemaakt wel treffend was.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het was wel grappig dat de docent vertelde dat de helft van de gefaalden had gefaald omdat ze de opdracht verkeerd uitgevoerd hadden.....
Dat was de titel van de afstudeerscriptie van een student "Leisure Management" aan hogeschool InHolland.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij het HBO is 't "HAHAHA OMAGAWD STUPIDZ STUDENTZ HURR DURR U FAIL EINZZ!".
Och, niemand op school weet dat ik homo ben, behalve die ene leraar waar ik wel 's koffie mee drink.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tsja, das een voorrecht wat aan homo's is voorbehouden.
Ah die ken ik nog wel, is dat die gast die bij het spoor vroeg om een paar euro voor een overnachting aan de overkant bij het Leger des Heils?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat was de titel van de afstudeerscriptie van een student "Leisure Management" aan hogeschool InHolland.
Is dat de leraar die een hersenbloeding heeft gehad of de leraar die ze wegens fraude hebben ontslagen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, niemand op school weet dat ik homo ben, behalve die ene leraar waar ik wel 's koffie mee drink.
Geen van beiden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is dat de leraar die een hersenbloeding heeft gehad of de leraar die ze wegens fraude hebben ontslagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |