Het is toch triest dat die meneer z'n geld heeft verdiend, toch aardig wat verstand heeft, toch wel een soort van economische Guru van Nederland is (voor zover zoiets mogelijk is), en zichzelf dan verlaagd tot het klutsen van eieren met denkbeeldige vlaggetjes er op geprojecteerd met photoshop.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eigenlijk geloofde ik niet in de woorden dat economen overbodig waren, echter ben ik er nu wel van overtuigd.
Lotte?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En ik altijd maar denken dat hautain kijken genoeg was om deze mensen hun eigen falen te laten voelen.![]()
Je moet overigens nog de groeten hebben van Lotte.
Owwwww, awkward moment, nee, van die naast je zat weet ik de naam inmiddels niet meer. Ze zit trouwens wel in mijn Engels klas, toen ik voor de klas een korte beschouwing gaf van de oorzaken van de financiele crisis zat ze me wel met zo'n "I don't get this shit, shut the fuck up" blik aan te kijken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lotte?
Is dat de blonde die naast me zat en jij mee hebt lopen aanpamperen?
Ja, vooral omdat er inhoudelijk op die voorstelling wel wat af te dingen valt, want je kan ook met verschillende munteenheden nog steeds internationaal zaken doen (m.b.t. de verwevenheid van de economie).quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is toch triest dat die meneer z'n geld heeft verdiend, toch aardig wat verstand heeft, toch wel een soort van economische Guru van Nederland is (voor zover zoiets mogelijk is), en zichzelf dan verlaagd tot het klutsen van eieren met denkbeeldige vlaggetjes er op geprojecteerd met photoshop.
Ons beroep dhr. V_P is in een dieptepunt verzeild geraakt.
Dat is bij vrouwen een goed teken, nee betekent ja enzovoorts. Hoe meer ze hautain kijkt hoe meer ze wil dat je haar volpompt met kleine V_P'tjes. Je had eigenlijk na je beschouwing naar haar toe moeten lopen en haar vol op de bek moeten pakken, zo hoort dat bij de vrouwmensch.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Owwwww, awkward moment, nee, van die naast je zat weet ik de naam inmiddels niet meer. Ze zit trouwens wel in mijn Engels klas, toen ik voor de klas een korte beschouwing gaf van de oorzaken van de financiele crisis zat ze me wel met zo'n "I don't get this shit, shut the fuck up" blik aan te kijken.
Het komt ook wel goed met ons, zolang we maar contracten van de commerciële omroep uit de weg gaan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat er inhoudelijk op die voorstelling wel wat af te dingen valt, want je kan ook met verschillende munteenheden nog steeds internationaal zaken doen (m.b.t. de verwevenheid van de economie).
Over ons beroep maak ik mij echter nog geen zorgen, zolang mijn financiële kennis gevraagd blijft bij "echte" organisaties blijf optimistisch. Bij de opdrachtgever in Enschede deze week ook weer even mijn kennis gedemonstreerd en prompt weer een extra afspraak met een aantal uren somma heel veel knaken afgesproken.
Ik ben waarschijnlijk te ouderwets met m'n rare voorstelling van eerst eens uit eten gaan om uit te vissen wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is bij vrouwen een goed teken, nee betekent ja enzovoorts. Hoe meer ze hautain kijkt hoe meer ze wil dat je haar volpompt met kleine V_P'tjes. Je had eigenlijk na je beschouwing naar haar toe moeten lopen en haar vol op de bek moeten pakken, zo hoort dat bij de vrouwmensch.
Ja geen idee eigenlijk, ik vond het wel interessant klinken, opmerkelijk dat jij zo'n interesse in vrouwmenschen hebt.quote:Maar, wie is Lotte?
Idd, als RTL-nieuws aan de lijn hangt met de vraag of je uitleg over een onderwerp wilt komen geven, dan weet je dat je carriere over de top heen is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het komt ook wel goed met ons, zolang we maar contracten van de commerciële omroep uit de weg gaan.
Natuurlijk heb ik interesse in ze, de mens heeft ook een gezonde interesse in het ebola virus, je moet toch weten met wat voor kwaadaardigs je te maken hebt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk te ouderwets met m'n rare voorstelling van eerst eens uit eten gaan om uit te vissen wat voor vlees je in de kuip hebt.
Tenzij het een HBO-sales mokkel uit Apeldoorn is die ik altijd voor de tentamens bezoek, maar das een ander verhaal.
[..]
Ja geen idee eigenlijk, ik vond het wel interessant klinken, opmerkelijk dat jij zo'n interesse in vrouwmenschen hebt.
Wij moeten weer eens op stelletjesjacht gaan, waar jij op de man valt en ik op de vrouw. Kun jij weer de man uit de kast lokken zodat ik de vrouw een troostende arm kan bieden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik interesse in ze, de mens heeft ook een gezonde interesse in het ebola virus, je moet toch weten met wat voor kwaadaardigs je te maken hebt.
En wie is dat?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:45 schreef Voorschrift het volgende:
Ze noemden net Alexander Rybak een gay-pin-up boy.
quote:
Perhaps, perhaps.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wij moeten weer eens op stelletjesjacht gaan, waar jij op de man valt en ik op de vrouw. Kun jij weer de man uit de kast lokken zodat ik de vrouw een troostende arm kan bieden.
Soort van good cop, bad cop approach.
Ik zie lachende gezichten, als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het lachende gezichten.quote:
Ik kan wel wat lachende gezichten gebruiken, na de dramatische wedstrijd Nederland-Zwitserland heb ik 't maar op 't zuipen gezet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zie lachende gezichten, als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het lachende gezichten.
Op dit punt ga ik geen verdere opmerking plaatsen, om ons contact niet nodeloos onder druk te zetten danwel php van meer persoonlijke informatie te voorzien.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Perhaps, perhaps.
Maar hou niet zo van al die aandacht, ik kies ze liever uit dan andersom.
Jij bent een soort van kastKoos, vertelde jij mij niet ook dat je voor de tentamens een fles Whisky had gezopen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kan wel wat lachende gezichten gebruiken, na de dramatische wedstrijd Nederland-Zwitserland heb ik 't maar op 't zuipen gezet.
Hm, voor zover ik weet kent ons seksleven geen raakvlak, maar inderdaad.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op dit punt ga ik geen verdere opmerking plaatsen, om ons contact niet nodeloos onder druk te zetten danwel php van meer persoonlijke informatie te voorzien.
Ja, maar dat was het tentamen dat ik wel gehaald had.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bent een soort van kastKoos, vertelde jij mij niet ook dat je voor de tentamens een fles Whisky had gezopen?
Dat bedoelde ik ook niet, maar eerder de algemene indruk die ik heb wanneer we ergens in Enschede zitten en jij bij allerhande horecapersoneel verschillende feiten weet op te noemen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, voor zover ik weet kent ons seksleven geen raakvlak, maar inderdaad.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet, maar eerder de algemene indruk die ik heb wanneer we ergens in Enschede zitten en jij bij allerhande horecapersoneel verschillende feiten weet op te noemen.
Ja, voor het volgende Law tentamen dus zuipen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar dat was het tentamen dat ik wel gehaald had.
Mijn Karma is fucked up.
Och ligt niet aan jou, laatst toen ik met Erik in Amsterdam was wist ik ook het nummer van de barman te ontfutselen na wat knuffels en publique.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sindsdien is voor mij elke man die in de horeca werkt homo.
Goed plan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, voor het volgende Law tentamen dus zuipen.
En je reader meenemen.
Maak jij nu alle barmannen homo of zijn ze dat al voordat jij komt?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ligt niet aan jou, laatst toen ik met Erik in Amsterdam was wist ik ook het nummer van de barman te ontfutselen na wat knuffels en publique.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, jij kon helemaal geen reader meenemen omdat ze uitverkocht waren.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goed plan.
More Scotch, James.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maak jij nu alle barmannen homo of zijn ze dat al voordat jij komt?Ik heb geen idee, ik gok er gewoon op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaak zie je 't wel aan de lach.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Komt goed, heb je in de tussentijd al op je mail gekeken of we elkaar nogmaals ontmoeten in 2012 voor de her?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oja, jij kon helemaal geen reader meenemen omdat ze uitverkocht waren.
Hmmmmm, ik moest jouw aantekeningen nog hebben, dan moeten we daar maar een deal over uitwerken.
Die aanpak heeft bij mij, t.o.v. vrouwen, helaas nooit gewerkt. Zou het aan mijn man-boobs liggen? Of aan mijn besneden charme?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik gok er gewoon op.
Nee, want ik weet dat als jij het al verkloot, ik het helemaal heb verkloot omdat ik trademark law compleet met nonsense heb beantwoord.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Komt goed, heb je in de tussentijd al op je mail gekeken of we elkaar nogmaals ontmoeten in 2012 voor de her?
Geen idee, ben geen expert op vrouwen gebied.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die aanpak heeft bij mij, t.o.v. vrouwen, helaas nooit gewerkt. Zou het aan mijn man-boobs liggen? Of aan mijn besneden charme?
Wie zal het zeggen.
Maar je loopt wel de chickies van Erik te hosselen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, ben geen expert op vrouwen gebied.
Kom je morgen nog!?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:55 schreef De_Nuance het volgende:
Hallo Disana, heb ik iets gemist mbt de speld ?
Nee, Erik vond de barvrouw van het vorige etablissement leuk maar zij had enkel oog voor de VS-Meister, zo zie je maar weer dat vrouwen totaal geen inzicht hebben.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar je loopt wel de chickies van Erik te hosselen?
Let er trouwens wel op dat je je voor de her tussen 22 november en 2 december al moet inschrijven.
Nope , morgen is volgeplandquote:
We gaan je missen.quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:01 schreef De_Nuance het volgende:
Nachtelijke metroreizen door Roffa
quote:
Als blanke hoef je dat niet te proberen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:01 schreef De_Nuance het volgende:
Nachtelijke metroreizen door Roffa
Tenzij je baggy-jeans, een baseball-petje draagt, een hoodie draagt, en rare nike's.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als blanke hoef je dat niet te proberen.
Onzin uiteraard, op moment van schrijven een zeer gemengd gezelschap aanwezig waaronder veel 'blanken'quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als blanke hoef je dat niet te proberen.
Heb je ze al beroofd of bedreigd?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:04 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Onzin uiteraard, op moment van schrijven een zeer gemengd gezelschap aanwezig waaronder veel 'blanken'
Nou ben ik wel regelmatig ´s nachts met m´n corpsoutfit (jasje, dasje, pantalon, haren strak in de gel) door nachtelijk Rotterdam geslopen. Nooit ergens last van gehad, juist de studenten die zich als `normale student` kleden werden regelmatig gepakt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tenzij je baggy-jeans, een baseball-petje draagt, een hoodie draagt, en rare nike's.
Dan ben je hood-member en protected door een of andere nigger-gang.
Ik heb er 4 jaar gewoond.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:05 schreef De_Nuance het volgende:
Wat denken jullie wel niet over Rdam eigenlijk, Telegraaflezers
Roffa?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:05 schreef De_Nuance het volgende:
Wat denken jullie wel niet over Rdam eigenlijk, Telegraaflezers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |