SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
[ Bericht 1% gewijzigd door Klinkerbotsing op 11-11-2011 16:57:58 ]
Hij is leuk he?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:49 schreef Oerbeer het volgende:
Die ondertitel van KlinkerbotsingValt me altijd zo op.
Hahahquote:
Wtf !? Hoezo?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
KB, ze hebben trouwens het contract van dat kleine meisje niet verlengd... Terwijl ze echt 60 uur per week werkt, keihard etc. Maar dat boeit ze niks
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Voor me een bord vol eten, dat hadden jullie niet verwacht zeker.
Ik zag net wel even een lief groepje. Maar ik weet niet hoe ze in Amsterdam snoep gaan vinden.quote:
Nee! Friesland, Drenthe, Groningen, Noord-Holland en Limburg/Brabant heeft iets wat er op lijkt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:47 schreef Furdinand het volgende:
dat is alleen onder de rivieren toch?
Boven de rivierenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:47 schreef Furdinand het volgende:
Voornamelijk daar ja, maar ook er boven hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:47 schreef Furdinand het volgende:
Ik ook.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zit toch te denken over Greta
Dat wordt de naam zodat ze toch een A in haar naam heeft net zoals haar oudersquote:
Gladde Gino de broer en de hond komt er nooit tenzij we een keer Zuid Koreaans gaan etenquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En de broer van Greta dan? En hun hond?
Hey manquote:
Ik ben werkenquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uhhh zijn jullie niet naast elkaar aan het zitten nu?
watquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik hou van je als een natte postzegel met aids
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik hou van je als een natte postzegel met aids
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:02 schreef Beach het volgende:
Let op ga niet te ver ik ben namelijk oranjegezind.
Ik eerder dan jouquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:12 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Tot morgenochtend! Ik ben toch eerder..
oxidatieproces aan mijn anusquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Hihi, ik haal je bijna in: http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Het komt slechts van één kant ben ik bang.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan krijgt hartje wat is hier gaande...?
Bro lovequote:Op zaterdag 12 november 2011 14:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan krijgt hartje wat is hier gaande...?
Mijn relatie met Jan ja? Shit waarom zeg je dat nu pas.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Het komt slechts van één kant ben ik bang.
Nee neequote:Op zaterdag 12 november 2011 14:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn relatie met Jan ja? Shit waarom zeg je dat nu pas.
JIj kreeg ook een hartje van hem!quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee neemijn liefde voor Jan bedoel ik.
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JIj kreeg ook een hartje van hem!![]()
![]()
quote:
Tot snel weerquote:
Ik heb hem net pas ingesteld hehehquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wauw je UIEn ja ik zie hem nu pas, FOK! nu eindelijk niet mobiel ofzo
Ik ook hoor door jou, dat vergeet ik niet meer. Ik hou je relatie met Beach in de gaten. Het kan alle kanten op!quote:
Oh echt hahaha ik dacht dat ik vet achterliepquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Tot snel weer
[..]
Ik heb hem net pas ingesteld hehehHij is cute he?
Credits gaan naar Cosje!
[..]
Ik ook hoor door jou, dat vergeet ik niet meer. Ik hou je relatie met Beach in de gaten. Het kan alle kanten op!
Geen zorgenquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh echt hahaha ik dacht dat ik vet achterliepEn inderdaad super cute
Goed gedaan van Cosje
Ik doe helemaal niet stoer, ik zing gewoon een liedje verdorie. Haatsmurf die je dr bentquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat doe je stoer dan he?! HE?
Doe ff normaal gek!!! Kom dan als je durft! VOlgens mij was ik langer dan jou, zo niet dan even lang.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet stoer, ik zing gewoon een liedje verdorie. Haatsmurf die je dr bent
Ja jeetje nee zegquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe ff normaal gek!!! Kom dan als je durft! VOlgens mij was ik langer dan jou, zo niet dan even lang.![]()
En mij smurf noemen kom dan kom vechten dan!!!
Ik weet het niet meer. Maar om even René te citeren:quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja jeetje nee zegEn volgens mij was ik langer. Toch, toch?
Dacht ik eens langer te zijn dan iemand.
Valt wel mee tochquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je valt in de herhaling en het is middag, bijna avond zelfs.
Watwatwat? Dat moet je niet Jan en Klips enzo laten lezen dat we dat doehoenquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer. Maar om even René te citeren:
*tit pakt
![]()
Goed bezig knul!quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:04 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch
Ik heb net mijn kamer opgeruimd
Sorry ik verveel me en dan ga ik raaskallen !quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Watwatwat? Dat moet je niet Jan en Klips enzo laten lezen dat we dat doehoenDan willen ze kijken.
Eh. Klips zit naast mequote:Op zaterdag 12 november 2011 15:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goed bezig knul!
[..]
Sorry ik verveel me en dan ga ik raaskallen !![]()
![]()
OH nouja ze lezen nu toch niet mee dus dat valt weer mee.
Hemeltje. Zeg maar dat het maar zn verbeelding is. Eww titten vastpakken. Kan echt niet hoor.quote:
Vieze! Met PatriQ zeker?!quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:08 schreef Renesite het volgende:
Groetjes vanaf het kleine kamertje!
Moest even poepenquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hemeltje. Zeg maar dat het maar zn verbeelding is. Eww titten vastpakken. Kan echt niet hoor.
[..]
Vieze! Met PatriQ zeker?!
hey Shaniquaaquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
╚══════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════╝
Zoeen tatoeage wil ik boven mijn poeperd!quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
╚══════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════╝
hihihi het is Shaníquaquote:
Ik heb er al een.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zoeen tatoeage wil ik boven mijn poeperd!
Meid!!!! WAT FIJN!!!!quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hihihi het is Shaníqua
[..]
Ik heb er al een.
Af en toe in een wilde bui.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hahaha, zeen het kleine kamertje?
De binnen en de buitenboeeeel?quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hoi..
[..]
Sorry was even was aan het schoonmaken..
quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik moet nogsteeds een kastje iets voor mijn boeken.
Prop alles gewoon in een verhuisdoos, kasten zijn overratedquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik moet nogsteeds een kastje iets voor mijn boeken.
Waarom denk je datquote:
Dit is geen metalachtige muziek. En sinds wanneer is Glee metal? :2.quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:36 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dit is geen metalachtige muziek. En sinds wanneer is Glee metal? :2.
onzinquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:38 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Scissor Sisters, Beyonce, Glee, Robbie Williams, Christina Aguilera, Sugababes, Gwen Stefani etc.
Nee is niet echt hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij pakte haar tiet ik zag het wel
quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij pakte haar tiet ik zag het wel
Dit, hoe kom je daar nou bij, viezerik!quote:
oke oke een digitale greep danquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Dit, hoe kom je daar nou bij, viezerik!
Ook niet, kwam niet eens in de buurtquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oke oke een digitale greep dan
Echt, ik schrik hier van.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ook niet, kwam niet eens in de buurtWat een fantasie heb jij mannetje
.
Sorry damesquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ook niet, kwam niet eens in de buurtWat een fantasie heb jij mannetje
.
Ja, dat snap ik. Jeetje. Hij wil gewoon dat je aan andere meisjes zitquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt, ik schrik hier van.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Jeetje. Hij wil gewoon dat je aan andere meisjes zit
Niet te gelovenquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Raar pervers alles gewoon.
Echt? Waarom?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:11 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb het idee dat het al 10 uur is
DELEN!quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:13 schreef Bloempje. het volgende:
KIJK WAT IK HEB DAN!
[ afbeelding ]
Hoe laat zullen we er zijn?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Huis aan het soppen, Dan kunnen mensen weer schaamteloos komen chillen hier.
yesquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Huis aan het soppen, Dan kunnen mensen weer schaamteloos komen chillen hier.
Jawel, nu verwachten we dat je klaar staat met kopje thee en taart.quote:
Twee dingen die ik op werk al zat heb.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jawel, nu verwachten we dat je klaar staat met kopje thee en taart.
Dus we meeten daar en dan haal je ons op?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Twee dingen die ik op werk al zat heb.
Gekke meid.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dus we meeten daar en dan haal je ons op?
Dat is mn tweede naam.quote:
Succes, sterke man!quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Vet veel troep wat ik nu beneden moet brengen..
Als ik notes kon geven, dan had je nu een permaban gehad.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:44 schreef Bloempje. het volgende:
Joh, René vond het niet eens erg genoeg voor een note, dus dat valt best mee.
wat vor troep danquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:44 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Twee volle vuilniszakken en een stapeltje karton. Jezus, ik moet minder troep opsparen..
quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:44 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Als ik notes kon geven, dan had je nu een permaban gehad..
En mij, en Jan.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Mij bijvoorbeeld. Dat doet nogsteeds pijn.
Nouja, 1 zit vol met lege plastic tasjes..quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nouja, 1 zit vol met lege plastic tasjes... In 2 jaar tijd kun je veel verzamelen. De nadere voornamelijk piepschuim bescherming uit dozen. Er wat andere troepjes. En een kapotte lampenkap, en een dode plant.
Jajaja, maar dat meen ik toch niet.quote:
Uit mijn kamer kwamen 3 dode plantenquote:
ik verzamel dode muggenquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Uit mijn kamer kwamen 3 dode planten
Ja nou watergeven is een moeilijk iets.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die niet met planten om kunnen gaan.
Blijkt maar weer.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja nou watergeven is een moeilijk iets.
Neem een cactus.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Enormquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Die vind ik echt zo onwijs vet hequote:Op zaterdag 12 november 2011 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bloemps vraag deze voor sinterklaas/kerst: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/577632_460s.jpg
Wat?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Of zo'n Hemarookworst haaksetje. Alle troep maar even op straat gedumpt.
Hahahah omgquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bloemps vraag deze voor sinterklaas/kerst: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/577632_460s.jpg
Wat sufquote:
spreek af met je familie danquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik ook niet, al lijkt het me wek gezellig..
Spel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:03 schreef Beach het volgende:
help me kiezen wat ik nu ga doen; tv serie kijken of spelletje doen
tv kijken tochquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:03 schreef Beach het volgende:
help me kiezen wat ik nu ga doen; tv serie kijken of spelletje doen
Mag ik de genante oom zijn?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Mijn Fok-familie en mijn hema-familie.
Ohjaquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat was Jan al weetje nog.
Jij bent.. De moeder die iedereen een beetje in het gareel probeert te houden.quote:
Dat is iemand anders al. Ik noem geen namen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jij bent.. De moeder die iedereen een beetje in het gareel probeert te houden.
En ben jij die rare oom?quote:
Jazekerquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is iemand anders al. Ik noem geen namen.![]()
![]()
[..]
En ben jij die rare oom?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is iemand anders al. Ik noem geen namen.![]()
![]()
[..]
En ben jij die rare oom?
watquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]ohja. Dan inderdaad maar tante Truus die zucht als oom Henk weer eens de deur open laat staan als ie gaat poepen.
Doe normaal Henk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jazekerik zorg voor de genante stiltes op familiedagen na een misplaatste vaak sexueel getinte opmerking
En zuchten dat ik doe! Elke dag wel honderd keer. Ik word zo moe van die hark!quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]ohja. Dan inderdaad maar tante Truus die zucht als oom Henk weer eens de deur open laat staan als ie gaat poepen.
Hahahahaquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe normaal Henk.
[..]
En zuchten dat ik doe! Elke dag wel honderd keer. Ik word zo moe van die hark!
Belachelijk, ik zou naar huis gaan.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HahahahaJa bah, die opmerkingen ook af en toe. Gadverdamme zeg. Ik word er helemaal ongemakkelijk van. En mijn echtgenoot zit maar te gamen de godganse dag en komt niet achter z'n scherm vandaan om me te verdedigen ook.
ik klik op stop volgen bij vol topicquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik snap dit rollenspel niet, maar als jullie er opgewonden van worden ok.
Wat klets je mens, Geer is mijn man, ik ben Gerda.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Belachelijk, ik zou naar huis gaan.![]()
Dat zal hem leren! Je moet voor jezelf opkomen Geer.
Doe het niet vergeef ons.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:24 schreef Beach het volgende:
[..]
ik klik op stop volgen bij vol topic
Ik ben de autistische, af en toe twijfelachtige nep-homo met een iets te grote schoenmaat die af en toe erg raar uit de hoek kan komen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HahahahaJa bah, die opmerkingen ook af en toe. Gadverdamme zeg. Ik word er helemaal ongemakkelijk van. En mijn echtgenoot zit maar te gamen de godganse dag en komt niet achter z'n scherm vandaan om me te verdedigen ook.
Dan ga je ons missen, en wij jou nog meer, dus doe maar niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:24 schreef Beach het volgende:
[..]
ik klik op stop volgen bij vol topic
Koosnaampje dit dat.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat klets je mens, Geer is mijn man, ik ben Gerda.
Gefeliciteerd, wij zijn jouw familie. En alleen Henk raakt er opgewonden van denk ik.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik snap dit rollenspel niet, maar als jullie er opgewonden van worden ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |