Inteeltdorp.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:42 schreef missbehavin het volgende:
Wat me het meest irriteert, is dat IK nu met de nek wordt aangekeken door de straat, aangezien iedereen hier dik met elkaar is (en sowieso dik).
Ms ga ik morgen wel helemaal niet meer wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
Nee het komt door jezelfquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het komt door die bejaarden in de AH!Daardoor was ik opgefokt en toeterde ik.
quote:
wat jij zei klopt ook helemaal.. zit je je thuis nog op te vreten.. en die ander is het allang weer vergetenquote:
Nee, die is vast, as we speak, aan de buurvrouw aan het vertellen wat een aso wijf ik ben.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
wat jij zei klopt ook helemaal.. zit je je thuis nog op te vreten.. en die ander is het allang weer vergeten
Wedden ?quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms ga ik morgen wel helemaal niet meer weg
Als je dat nodig hebt om wat stoom af te blazen, go your gang!quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
Als je dat nodig hebt om wat stoom af te blazen, go your gang!
Ik wilde zeggen je leert het wel met de leeftijd, maar..........
BOEIEquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, die is vast, as we speak, aan de buurvrouw aan het vertellen wat een aso wijf ik ben.
spoel de week wegquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik heb gewoon een slechte week.
Ga dan eens iets doen wat je aan het lachen maakt, muts!quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
Ik weet ook wel dat ik me niks van haar aan moet trekken. Ze herinnert me er gewoon aan hoe ellendig ik me hier voel.
Awquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:45 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
Ik weet ook wel dat ik me niks van haar aan moet trekken. Ze herinnert me er gewoon aan hoe ellendig ik me hier voel.
ze wilt me nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Ga dan eens iets doen wat je aan het lachen maakt, muts!
aso!quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
35 minuten.
Nu even mijn uren invullen, dan even een flink potje schijten
Wie zegt dat jij me aan het lachen maakt?quote:
ik moet tot 5 uurquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:57 schreef stbabylon het volgende:
waarom nou aso? wat is daar aso aan?
Schijten doe je maar thuis.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:57 schreef stbabylon het volgende:
waarom nou aso? wat is daar aso aan?
Uh-huh, 'gewoon'...quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:45 schreef missbehavin het volgende:
Iedereen zal dat over mij zeggenquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij me aan het lachen maakt?
Inderdaad. Schijten op je werk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo hallo! Kan iemand het nog bijhouden? 11 November: de dag van carnaval, de dag om te trouwen in NL, de dag om een kind te werpen in een of ander buitenland (in NL is het overigens gelukt om 11:11), de dag dat 93 jaar geleden, vandaag, de eerste WO eindigde (en ook dit jaar voor het eerst zonder Veteraan) en nu ook dag "van de Singles".quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik weet niet of het al geplaatst is, maar bij deze:
http://en.wikipedia.org/wiki/Singles_Day
Nee, een ongewoon slechte week, nu blij?quote:
Wat een Griekse Tragedietmquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Inderdaad. Schijten op je werk.Ik haat mensen die schijten op het werk...
Echt goor vind ik dat ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ook opgevoed met het idee dat je alleen maar thuis schijt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
als het moet dan moet hetquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Echt goor vind ik dat ja.
Ben ook opgevoed met het idee dat je alleen maar thuis schijt.
Mnomnomnom!quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
Dan mijn zoon maar verblijden met verschillende soorten aardappeltjes in schil, gebakken, daarna met ui in de over en zalm uit de oven en andijvie. Iemand nog blij vandaag
Ja, als het echt niet anders kan ja. Maar ik vind het best aso als iemand even lekker op werk een bruine trui gaat breien.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, als het echt niet anders kan ja. Maar ik vind het best aso als iemand even lekker op werk een bruine trui gaat breien.
Ja die sla ik zelf ook over hoor.quote:
Nu heb ik dus hongerquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja die sla ik zelf ook over hoor.Maar hij houdt er zo van.
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Inderdaad. Schijten op je werk.Ik haat mensen die schijten op het werk...
Ik hou het toilet hier net zo netjes als thuis. Alleen de gassen die er na afloop hangen zijn misschien niet helemaal gezond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als het enige troost bied.... ik moet straks nog naar de supermarkt... op vrijdagavond 11 november.. wanneer iedereen nog op het laatste moment snoep moet kopenquote:
Er moeten vooral geen kids aan de deur komen vanavond...quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
als het enige troost bied.... ik moet straks nog naar de supermarkt... op vrijdagavond 11 november.. wanneer iedereen nog op het laatste moment snoep moet kopen
Rare opvoeding. Waarom alleen thuis?? (ook leuk als je een paar dagen van huis bent..)quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Echt goor vind ik dat ja.
Ben ook opgevoed met het idee dat je alleen maar thuis schijt.
Moluksequote:Op vrijdag 11 november 2011 16:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er moeten vooral geen kids aan de deur komen vanavond...![]()
ik snap het wel. doe het ook niet graag buiten de deur....quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Rare opvoeding. Waarom alleen thuis?? (ook leuk als je een paar dagen van huis bent..)
Ik schijt 3x per dag gemiddeld, moet er niet aan denken dat dat alleen thuis is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
ik snap het wel. doe het ook niet graag buiten de deur....
maar het is heel simpel, wat moet dat moet
Ik niet! Mijn kind wel, voor 1/4quote:
aan je deur straksquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik niet! Mijn kind wel, voor 1/4
en half oost-blokker?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
op een normale dag wel...quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik schijt 3x per dag gemiddeld, moet er niet aan denken dat dat alleen thuis is.
Ik heb echt een keer op mijn lazer gehad toen ik als kind ergens ander had zitten schijten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Rare opvoeding. Waarom alleen thuis?? (ook leuk als je een paar dagen van huis bent..)
Tuig.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan moet je langs de huisarts.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik schijt 3x per dag gemiddeld, moet er niet aan denken dat dat alleen thuis is.
Er staan hier 3 plee's en 2 urinoirs, they'll livequote:Op vrijdag 11 november 2011 16:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb echt een keer op mijn lazer gehad toen ik als kind ergens ander had zitten schijten.
Mijn ouders overdreven daar ook wel een beetje in. Maar neemt niet weg dat het wel wat onbeleefd is om op werk de plee onder te meuren.
Ja echt he!quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan moet je langs de huisarts.
No shit (well...). Spastische darm je weet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
1/4 moluks, 1/4 indisch, 1/4 oostblok, 1/4 haags.quote:
Ik doe niet open hoor.quote:
quote:
Die heb ik ook. En ik schijt ook geen 3 keer per dag. Sterker nog, als je stoelgang zo snel loopt heb je een allesbehalve spastische darm.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
No shit (well...). Spastische darm je weet.
3/4 het land uit, 1/4 bij scheveningen de zee in dusquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
1/4 moluks, 1/4 indisch, 1/4 oostblok, 1/4 haags.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
3/4 het land uit, 1/4 bij scheveningen de zee in dus
spastische darm is een verzamelnaam he. Voor allerlei dingen die ze niet 123 kunnen benoemen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die heb ik ook. En ik schijt ook geen 3 keer per dag. Sterker nog, als je stoelgang zo snel loopt heb je een allesbehalve spastische darm.
Nou... vooruit, voor deze ene keer.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja maar ik ben zijn moeder, dat maakt vast een hoop goed!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
dat zeggen jullie wel, dit zei men hier een tijdje geleden ook tijdens dit gesprek.....quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja echt he!3 x per dag is wel 2 keer teveel zegmaar.
Ja, ik lees net (ja, ik zocht het nog ff op) dat het ook kan zijn dat het te snel werkt. Ik dacht dat het meer te maken had met dat je stoelgang soms stilligt en dan ineens gaat werken, zoals ik heb.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
spastische darm is een verzamelnaam he. Voor allerlei dingen die ze niet 123 kunnen benoemen.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou... vooruit, voor deze ene keer.
Doen jullie niet gewoon alsof om ons vrouwen even te kunnen ontlopen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
dat zeggen jullie wel, dit zei men hier een tijdje geleden ook tijdens dit gesprek.....
Maar zat mannen die meerdere keren per dag zitten
Ja, maar dat zijn die kerels die zich even opsluiten op de plee met een krantje om even aan moeder de vrouw/kinderen te ontkomen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
dat zeggen jullie wel, dit zei men hier een tijdje geleden ook tijdens dit gesprek.....
Maar zat mannen die meerdere keren per dag zitten
allesbehalve.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja maar ik ben zijn moeder, dat maakt vast een hoop goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
allesbehalve.
Jij kunt gewoon weinig hebben schat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
ik niet, ik zeg zoiets gewoonquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doen jullie niet gewoon alsof om ons vrouwen even te kunnen ontlopen?
Het jakkert alle kanten op. Helaas. Zou er wel zonder kunnen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik lees net (ja, ik zocht het nog ff op) dat het ook kan zijn dat het te snel werkt. Ik dacht dat het meer te maken had met dat je stoelgang soms stilligt en dan ineens gaat werken, zoals ik heb.
Snoep? Waarom gaat iedereen snoep kopen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
als het enige troost bied.... ik moet straks nog naar de supermarkt... op vrijdagavond 11 november.. wanneer iedereen nog op het laatste moment snoep moet kopen
Hallo MNR, hier is algemene kennis, het is vandaag St. Maarten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Snoep? Waarom gaat iedereen snoep kopen?
omdat die kutkoters daarom gaan zeuren!quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Snoep? Waarom gaat iedereen snoep kopen?
Oke, nu wordt het me allemaal ietwat te realistisch.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het jakkert alle kanten op. Helaas. Zou er wel zonder kunnen.
Ik bedoel hoe hij zich gedraagt, soms te goed, soms te slecht, soms niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke, nu wordt het me allemaal ietwat te realistisch.
Ken alleen 3 Koningen..quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hallo MNR, hier is algemene kennis, het is vandaag St. Maarten.
Serieus? Sint Maarten, die dude die zijn halve cape aan een dakloze gaf en om dat te herdenken geven we nu snoep aan blagen die aanbellen.quote:
Voor mij is het compleet nieuw!quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Serieus? Sint Maarten, die dude die zijn halve cape aan een dakloze gaf en om dat te herdenken geven we nu snoep aan blagen die aanbellen.
Het verband ontgaat me, maar dat weet iedereen toch wel?
Ik sta ook versteld ja.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:30 schreef stbabylon het volgende:
WOW
Iemand die St. Maarten niet kent. Dat je er nooit aan mee hebt gedaan, omdat het in jouw stad/dorp niet gevierd worden, allah, maar dat je er nog nooit van hebt gehoord
Wow...
Zo zie je maar zelfs in dit nutteloze topic leer je af en toe nog iets nieuwsquote:
Laat hem meteen een grammetje superskunk voor me meenemen...quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:26 schreef missbehavin het volgende:
Mijn kutkoter is nu gewoon even oliebollen aan het halen voor me
Halloween snap ik ook niet echt. Toen ik de vorige keer vroeg wat dat inhield, kreeg ik ook geen antwoord.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:31 schreef stbabylon het volgende:
En uiteraard Halloween, wat een slap aftreksel is, wel kennen
Jehova's zijn wel welkom?quote:
Misschien een bank in de voortuin zetten met een tray Schultenbrau ernaast om in te blenden?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:35 schreef missbehavin het volgende:
Och, ik lig er toch al uit in de wijk
Ik wil niet blendenquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien een bank in de voortuin zetten met een tray Schultenbrau ernaast om in te blenden?
Ja, zo maak je nooit vrienden daar natuurlijk!quote:
Vrijwel altijd. Ik hou wel van een goed gesprek. Tenzij het zombie-Jehova's zijn, die vertrouw ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, zo maak je nooit vrienden daar natuurlijk!
Ik heb er nog nooit eentje aan de deur gehad.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrijwel altijd. Ik hou wel van een goed gesprek. Tenzij het zombie-Jehova's zijn, die vertrouw ik niet.
Heus wel, en anders neem je maar wat ''medicijnen''.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:38 schreef missbehavin het volgende:
Kluts, ik hoop echt dat die belachelijke hoofdpijn die ik sinds zondag heb morgen weg is
Die heeft Beetman wel tegen de tijd dat jij zondag weggaat.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:38 schreef missbehavin het volgende:
Kluts, ik hoop echt dat die belachelijke hoofdpijn die ik sinds zondag heb morgen weg is
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die heeft Beetman wel tegen de tijd dat jij zondag weggaat.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrijwel altijd. Ik hou wel van een goed gesprek. Tenzij het zombie-Jehova's zijn, die vertrouw ik niet.
Wat een funky disco-suitquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:50 schreef 401k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*fotoshopt er een bijbeltje in*
Eet ze.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:53 schreef missbehavin het volgende:
Oeh, mijn aardappeltjes met ui zijn to die for!
Ja, HONGERRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:53 schreef missbehavin het volgende:
Oeh, mijn aardappeltjes met ui zijn to die for!
Mijn leven is een stuk verrijkt met deze kennis.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:32 schreef 100% Tukker het volgende:
Voor wie het echt wil weten:
Ik schijt zoals elk volmaakt mens één keer per dag. Precies om 7:55 na een kom Brinta en twee bakken thee...
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:02 schreef dawg het volgende:
eend moet goed klaargemaakt zijn, anders issie heel droog. maar eend is wel lekker.
Vrouw!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:05 schreef dawg het volgende:
als er ook een bonus voor de beste man in zit, niks mis mee.
NOMMquote:
quote:
dat klinkt niet echt gezond. maar je leeft nog.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]Het was mijn eerste fatsoenlijke maaltijd sinds vorig weekend, dus het hakt er nogal in.
Burp
Mjah, unhappy = niet eten hier he.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:34 schreef dawg het volgende:
[..]
dat klinkt niet echt gezond. maar je leeft nog.
moet je zorgen dat je niet meer unhappy bent.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, unhappy = niet eten hier he.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:36 schreef dawg het volgende:
[..]
moet je zorgen dat je niet meer unhappy bent.
makkelijk praten, jaja blabla.
tja. hierna hou ik op met serieus zijn.quote:
Ja, ik wil ook liever gelukkig zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:39 schreef dawg het volgende:
[..]
tja. hierna hou ik op met serieus zijn.
ik weet (ook) waar ik over praat. en gelukkig zijn het grootste deel van de tijd is veel leuker.
mooie volle maan hier. straks even sterren kijken en dromen.
ga even sterren kijken buiten dan!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook liever gelukkig zijn.
als een kind zo blij kijkend naar het sinterklaasjournaal.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:45 schreef MNR het volgende:
Hij doet het goed hoor: Kees! Ik vind hem echt leuk als Sinterklaas
Als het zo makkelijk was..quote:
Zeikerd!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:46 schreef dawg het volgende:
[..]
als een kind zo blij kijkend naar het sinterklaasjournaal.
Gatverdamme, kots eten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:59 schreef 401k het volgende:
Konijn... Nee. Tenzij zelf geschoten. Ik mag in het bedrijfsrestaurant incl chefkok aan de eend vandaag. Hoorde van collega dat hij goed was.
het is zo makkelijk als je het zelf maakt.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:48 schreef dawg het volgende:
[..]
het is zo makkelijk als je het zelf maakt.
maar je kunt ook het sinterklaasjournaal gaan kijken. vraag maar aan mnr hoe leuk dat is.
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:07 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Mijn leven is een stuk verrijkt met deze kennis.
Die krijg ik dit jaarquote:
Ook zonder dat ze cadeautjes uitdeelt is het een geweldige vrouwquote:
Nee.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:50 schreef 100% Tukker het volgende:
Zeg Tally, heb jij ervaring met 'ball worshipping'?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook zonder dat ze cadeautjes uitdeelt is het een geweldige vrouw
Mijn eigen zelfgemaakte maaltijdsoepquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mijn lichaam is een tempel...
Dus ik gooi er zo een pizza quattro fromaggio in.
Ik heb geen oma meerquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:02 schreef Tally het volgende:
Niet om deze mevrouw af te zeiken maar mijn Oma ziet er wel beter uit
Dit is mijn enige Oma. Opa's heb ik (helaas) niet meer.quote:
Die heb ik ook niet meerquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Dit is mijn enige Oma. Opa's heb ik (helaas) niet meer.
Uh-huh. Onder een terrasverwarmer?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:07 schreef PeuRac het volgende:
Koffer pakken! Over 30u zit ik lekker met bijna 20 graden op het terras
Geniet ervan kerelquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:07 schreef PeuRac het volgende:
Koffer pakken! Over 30u zit ik lekker met bijna 20 graden op het terras
Komt zeker voor elkaar.quote:
Al een betaalbare musclecar gevonden btw?quote:
Nee, laat ik ff schieten, de kans ik groot dat ik komend jaar er nog een keertje kom, dan neem ik een aantal dagen vrij. Nu heb ik alleen komende zondag en volgende week zaterdag vrij, die zondag ochtend ook, maar dan ga ik ook niet teveel doen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Al een betaalbare musclecar gevonden btw?
Je hebt het maar zwaar zegquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, laat ik ff schieten, de kans ik groot dat ik komend jaar er nog een keertje kom, dan neem ik een aantal dagen vrij. Nu heb ik alleen komende zondag en volgende week zaterdag vrij, die zondag ochtend ook, maar dan ga ik ook niet teveel doen.
Dat mag van mij. Ik pats met cocktailbars en dat het vandaag heerlijk 25 graden was.quote:
Ja gvd, ik moet gewoon de dag nadat ik aankom weer werkenquote:
Ik vind dat je het nog steeds beter voor elkaar hebt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat mag van mij. Ik pats met cocktailbars en dat het vandaag heerlijk 25 graden was.
Ik klaag ook zeker nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind dat je het nog steeds beter voor elkaar hebt.
Whehehe, succes met je jetlagquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja gvd, ik moet gewoon de dag nadat ik aankom weer werken(oke, ik had de maandag daarvoor vrij, maar die heb ik gebruikt om een dag later terug te vliegen
Was m'n manager niet zo blij mee toen ze dat hoorde
).
Niks was een beetje drank niet oplostquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik klaag ook zeker niet
[..]
Whehehe, succes met je jetlag
Ach, komt vast wel goed. Ik weet niet hoe gevoelig je bent voor jetlag? Sommige mensen hebben er meer last van dan anderen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niks was een beetje drank niet oplost![]()
Ik ga zorgen dat ik in het vliegtuig slaap (we gaan stappen de avond ervoor) en dan op maandag vroeg naar bed, moet lukken denk ik.
Niet echt, ik kan goed met weinig slaap en/of mijn schema aanpassen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, komt vast wel goed. Ik weet niet hoe gevoelig je bent voor jetlag? Sommige mensen hebben er meer last van dan anderen.
Geen probleem dusquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet echt, ik kan goed met weinig slaap en/of mijn schema aanpassen.
Hey, komkommermeisjequote:
Wat leukquote:
Ms had je het wel verdiend.quote:
+1quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:24 schreef missbehavin het volgende:
Ik had godzijdank niemand aan de deur.
Zo stond Peuter ook wel een beetje. Lampion natuurlijk half stuk, veel te moe om enige inzet te tonen, steeds zn tekst kwijt.. Sinte sinte maarte, dadadiedoedaarte, en dan iets met taaaaarten! Toch elke keer een snoepje hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:22 schreef CherryLips het volgende:
Staat er een jochie voor de deur, helemaal alleen, met een zaklamp, half assed een soort van Sint Maarten-liedje te zingen
Ik heb hem maar twee Snickers gegeven anders vreet ik zo die zak helemaal zelf op. Hopelijk is ie niet allergisch voor pinda's.
Hier wel, ik heb geen snoep.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij hangt op het magneetbord! Tussen de belangrijke dingen!
Dit jochie had een ZAKLAMPquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo stond Peuter ook wel een beetje. Lampion natuurlijk half stuk, veel te moe om enige inzet te tonen, steeds zn tekst kwijt.. Sinte sinte maarte, dadadiedoedaarte, en dan iets met taaaaarten! Toch elke keer een snoepje hoor.
Oh die stuurde ik altijd weg.quote:
Je wilt niet weten waarop ik overleef deze week.quote:
Ik kan toch geen kindje wegsturen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh die stuurde ik altijd weg.
Wil je iets gratis? Dan doe je er maar moeite voor
Bacon?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je wilt niet weten waarop ik overleef deze week.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:22 schreef CherryLips het volgende:
Staat er een jochie voor de deur, helemaal alleen, met een zaklamp, half assed een soort van Sint Maarten-liedje te zingen
Ik heb hem maar twee Snickers gegeven anders vreet ik zo die zak helemaal zelf op. Hopelijk is ie niet allergisch voor pinda's.
Oh, wij kregen ook fruit vanavond, dat viel eigenlijk bij alle kindjes wel in de smaak hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
En om nou 'die mevrouw met de appels' te zijn, dan nog liever niks geven.
quote:
Marokkaantjes krijgen bij mij niks. Eerst integreren dan praten we verderquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan toch geen kindje wegsturen?
Nee, twee jaar geleden dan. Twee Marokkaantjes aan de deur, zongen halfslachtig een liedje, m'n moeder hield een trommel met snoepjes voor en die graaiden ze snel helemaal leeg en dan renden ze weg. M'n moeder laat ze nu niet meer zelf pakken in ieder geval.
Niet biggel etenquote:
Die eet ik toch nooit opquote:
Wel handig, zo'n voedselpakket wat achter je aan looptquote:
Wat is dat nou voor redenatie? Als ze aanbellen voor een christelijk feest lijken ze mij al gnoeg geintregreert. Jij bent maar een vreemd kereltje somsquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Marokkaantjes krijgen bij mij niks. Eerst integreren dan praten we verder
Dat zijn tussendoortjesquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo noem ik m'n cavia's nu ook. Aan die hamsters zit niet zo veel vlees.
Haha dat bedacht ik me ook net, het feit dat ze er staan is al integratie.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor redenatie? Als ze aanbellen voor een christelijk feest lijken ze mij al gnoeg geintregreert. Jij bent maar een vreemd kereltje soms
Soep van koken. Muts maken van de vacht. Kam van de ribbetjes.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo noem ik m'n cavia's nu ook. Aan die hamsters zit niet zo veel vlees.
Ik denk het ja.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:34 schreef L-E het volgende:
[..]
In Limburg bijvoorbeeld leeft het ook niet echt. Het is iets van het Westen, I guess?
Yo missb, las dit net. Moest aan jou denken, dus dacht: ff doorgeven.quote:
Ik ben vreemd. Dat klopt. Maar puberende figuren kennen lekker wegwezenquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor redenatie? Als ze aanbellen voor een christelijk feest lijken ze mij al gnoeg geintregreert. Jij bent maar een vreemd kereltje soms
Ah liefquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Yo missb, las dit net. Moest aan jou denken, dus dacht: ff doorgeven.
Neuh, want ze staan er vooral voor het graties snoep zonder lampion en zonder liedjequote:Op vrijdag 11 november 2011 21:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha dat bedacht ik me ook net, het feit dat ze er staan is al integratie.
Dit is heel lief! Maar de inhoud is ook wel een tikjequote:Op vrijdag 11 november 2011 21:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Yo missb, las dit net. Moest aan jou denken, dus dacht: ff doorgeven.
ach man, zeur niet zo.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neuh, want ze staan er vooral voor het graties snoep zonder lampion en zonder liedje
Dat wilde ik even niet zeggenquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Dit is heel lief! Maar de inhoud is ook wel een tikje.
Soms ben je net Buurman Bolderbast.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neuh, want ze staan er vooral voor het graties snoep zonder lampion en zonder liedje
Ik zeg alles!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat wilde ik even niet zeggen
Soms?quote:
Ja, duh.quote:
Ik zie je nu voor me, zwaaiend met een bezem naar de kinderen die zijn tuinpad op willen lopen met hun lampionnetjes.quote:
Dat wil niet zeggen dat ik het voor waar aanneem, chagerijntjequote:
Ik dacht eerder aan Clint Eastwood in Gran Torino.... "get off my lawn!"quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie je nu voor me, zwaaiend met een bezem naar de kinderen die zijn tuinpad op willen lopen met hun lampionnetjes.
Chagerijntje.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik het voor waar aanneem, chagerijntje
Dat dacht ik al hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:47 schreef L-E het volgende:
Miss, we hebben delay in WA. Ik doe er niet steeds zo lang over hoor.
Ik noem het tegenwoordig ook al WhatsCrappquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:47 schreef L-E het volgende:
Ik moet wel zo gaan (benen scheren, douchen, verleidelijk in bed gaan liggen wachten op mijn bezoek), dus is er iemand die mijn taken waar kan nemen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat dacht ik al hoor.Maar hou me tegen L-E
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik moet wel zo gaan (benen scheren, douchen, verleidelijk in bed gaan liggen wachten op mijn bezoek), dus is er iemand die mijn taken waar kan nemen?
Niet lang geleden waren er twee updates binnen een week. Sindsdien gaat het kut, daarvoor had ik echt nooit last ermee.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik noem het tegenwoordig ook al WhatsCrappzo vaak storing
Gelukkig voor iphones onderling nu iMessagequote:Op vrijdag 11 november 2011 21:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet lang geleden waren er twee updates binnen een week. Sindsdien gaat het kut, daarvoor had ik echt nooit last ermee.
Toffe filmquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan Clint Eastwood in Gran Torino.... "get off my lawn!"
Ik heb nergens last vanquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:47 schreef L-E het volgende:
Een product dient te werken, ook als het gratis is. Als het niet werkt, moet je het niet op de markt brengen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gelukkig voor iphones onderling nu iMessagehandig voor als whatsapp het af laat weten
![]()
Maar goed, het is gratis dus we mogen niet klagen
Jij bent ook aardig verzuurd ja.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mijn favoriet
Misschien omdat ik mijzelf er in herken
Jep! Misschien wat meer suiker etenquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij bent ook aardig verzuurd ja.
Wat niet wegneemt dat ik het heel lief van je vind dat je aan me dachtquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:54 schreef MNR het volgende:
Is niet erg hoor dames. Klopt namelijk ookFijne avond nog!
quote:
Ik las 'in Den Haag'quote:
Er vroeger uit?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las 'in Den Haag'
Goed plan, moet er morgen vroeger uit dan verwachtDus ik ga zo ook even douchen.
Veel plezier!quote:
quote:
quote:
Voor jou altijdquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:26 schreef missbehavin het volgende:
Zeg barb, blaas eens wat van die positiviteit deze kant op, will you?
Nou schiet op!quote:
He Memo'tjequote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja hey als ikdoe wil ik op zn misnt 1 terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |