Inteeltdorp.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:42 schreef missbehavin het volgende:
Wat me het meest irriteert, is dat IK nu met de nek wordt aangekeken door de straat, aangezien iedereen hier dik met elkaar is (en sowieso dik).
Ms ga ik morgen wel helemaal niet meer wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
Nee het komt door jezelfquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het komt door die bejaarden in de AH!Daardoor was ik opgefokt en toeterde ik.
quote:
wat jij zei klopt ook helemaal.. zit je je thuis nog op te vreten.. en die ander is het allang weer vergetenquote:
Nee, die is vast, as we speak, aan de buurvrouw aan het vertellen wat een aso wijf ik ben.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
wat jij zei klopt ook helemaal.. zit je je thuis nog op te vreten.. en die ander is het allang weer vergeten
Wedden ?quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms ga ik morgen wel helemaal niet meer weg
Als je dat nodig hebt om wat stoom af te blazen, go your gang!quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
Als je dat nodig hebt om wat stoom af te blazen, go your gang!
Ik wilde zeggen je leert het wel met de leeftijd, maar..........
BOEIEquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, die is vast, as we speak, aan de buurvrouw aan het vertellen wat een aso wijf ik ben.
spoel de week wegquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik heb gewoon een slechte week.
Ga dan eens iets doen wat je aan het lachen maakt, muts!quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
Ik weet ook wel dat ik me niks van haar aan moet trekken. Ze herinnert me er gewoon aan hoe ellendig ik me hier voel.
Awquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:45 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
Ik weet ook wel dat ik me niks van haar aan moet trekken. Ze herinnert me er gewoon aan hoe ellendig ik me hier voel.
ze wilt me nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Ga dan eens iets doen wat je aan het lachen maakt, muts!
aso!quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
35 minuten.
Nu even mijn uren invullen, dan even een flink potje schijten
Wie zegt dat jij me aan het lachen maakt?quote:
ik moet tot 5 uurquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:57 schreef stbabylon het volgende:
waarom nou aso? wat is daar aso aan?
Schijten doe je maar thuis.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:57 schreef stbabylon het volgende:
waarom nou aso? wat is daar aso aan?
Uh-huh, 'gewoon'...quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:45 schreef missbehavin het volgende:
Iedereen zal dat over mij zeggenquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij me aan het lachen maakt?
Inderdaad. Schijten op je werk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo hallo! Kan iemand het nog bijhouden? 11 November: de dag van carnaval, de dag om te trouwen in NL, de dag om een kind te werpen in een of ander buitenland (in NL is het overigens gelukt om 11:11), de dag dat 93 jaar geleden, vandaag, de eerste WO eindigde (en ook dit jaar voor het eerst zonder Veteraan) en nu ook dag "van de Singles".quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik weet niet of het al geplaatst is, maar bij deze:
http://en.wikipedia.org/wiki/Singles_Day
Nee, een ongewoon slechte week, nu blij?quote:
Wat een Griekse Tragedietmquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Inderdaad. Schijten op je werk.Ik haat mensen die schijten op het werk...
Echt goor vind ik dat ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ook opgevoed met het idee dat je alleen maar thuis schijt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
als het moet dan moet hetquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Echt goor vind ik dat ja.
Ben ook opgevoed met het idee dat je alleen maar thuis schijt.
Mnomnomnom!quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
Dan mijn zoon maar verblijden met verschillende soorten aardappeltjes in schil, gebakken, daarna met ui in de over en zalm uit de oven en andijvie. Iemand nog blij vandaag
Ja, als het echt niet anders kan ja. Maar ik vind het best aso als iemand even lekker op werk een bruine trui gaat breien.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, als het echt niet anders kan ja. Maar ik vind het best aso als iemand even lekker op werk een bruine trui gaat breien.
Ja die sla ik zelf ook over hoor.quote:
Nu heb ik dus hongerquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja die sla ik zelf ook over hoor.Maar hij houdt er zo van.
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Inderdaad. Schijten op je werk.Ik haat mensen die schijten op het werk...
Ik hou het toilet hier net zo netjes als thuis. Alleen de gassen die er na afloop hangen zijn misschien niet helemaal gezond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |