Inteeltdorp.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:42 schreef missbehavin het volgende:
Wat me het meest irriteert, is dat IK nu met de nek wordt aangekeken door de straat, aangezien iedereen hier dik met elkaar is (en sowieso dik).
Ms ga ik morgen wel helemaal niet meer wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
Nee het komt door jezelfquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het komt door die bejaarden in de AH!Daardoor was ik opgefokt en toeterde ik.
quote:
wat jij zei klopt ook helemaal.. zit je je thuis nog op te vreten.. en die ander is het allang weer vergetenquote:
Nee, die is vast, as we speak, aan de buurvrouw aan het vertellen wat een aso wijf ik ben.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
wat jij zei klopt ook helemaal.. zit je je thuis nog op te vreten.. en die ander is het allang weer vergeten
Wedden ?quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms ga ik morgen wel helemaal niet meer weg
Als je dat nodig hebt om wat stoom af te blazen, go your gang!quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
Als je dat nodig hebt om wat stoom af te blazen, go your gang!
Ik wilde zeggen je leert het wel met de leeftijd, maar..........
BOEIEquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, die is vast, as we speak, aan de buurvrouw aan het vertellen wat een aso wijf ik ben.
spoel de week wegquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik heb gewoon een slechte week.
Ga dan eens iets doen wat je aan het lachen maakt, muts!quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
Ik weet ook wel dat ik me niks van haar aan moet trekken. Ze herinnert me er gewoon aan hoe ellendig ik me hier voel.
Awquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik heb gewoon een slechte week.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
Ik weet ook wel dat ik me niks van haar aan moet trekken. Ze herinnert me er gewoon aan hoe ellendig ik me hier voel.
ze wilt me nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Ga dan eens iets doen wat je aan het lachen maakt, muts!
aso!quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
35 minuten.
Nu even mijn uren invullen, dan even een flink potje schijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |