Uitbater: Max Mosley?quote:
Heb even niet opgelet, wat zei hij dan?quote:Op zondag 13 november 2011 14:14 schreef franklop het volgende:
die theorie van Coulthard, zou ook nog best kunnen
Nee, op de onboard zie je direct dat de linkerband omhoog komt.quote:Op zondag 13 november 2011 14:14 schreef franklop het volgende:
die theorie van Coulthard, zou ook nog best kunnen
Vond ik ook een mooie opmerking.quote:
Di Resta staat op de hardere banden.quote:Op zondag 13 november 2011 14:18 schreef LWD-Godius het volgende:
Sutil kan het ritme van Mercedes GP volgen maar Di Resta is 0,5 - 1 sec per ronde langzamer op een of andere reden. Misschien iets te verdedigend rijden tov Buemi.
Ok, wist ik niet. Bedankt voor de info.quote:Op zondag 13 november 2011 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Di Resta staat op de hardere banden.
Tis net stuivertje wisselenquote:Op zondag 13 november 2011 14:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Leuk die DRS om inhaalacties mee ongedaan te maken...
Daar dacht ik ook aan.quote:Op zondag 13 november 2011 14:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dat ze de logische tactiek nog niet doorhebben zeg. Niet je DRS op het eerste rechte stuk gebruiken, wel op de tweede en je bent er voorbij.
Spijtig dat Vettel al na 300 mtr eruit lag, anders had hij zich ook nog wel kunnen mengen bij deze titanen gevechten.quote:Op zondag 13 november 2011 14:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
We zijn allemaal verstijfd door de spannende race die zich aan het voltrekken is.
Hij ruikt natuurlijk de overwinning nu Vettel eruit ligt.quote:Op zondag 13 november 2011 14:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En die Malle Donna actie in de pit tunnel
quote:Op zondag 13 november 2011 14:53 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hij ruikt natuurlijk de overwinning nu Vettel eruit ligt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |