Laten we zeggen dat de race een goede concurrent is voor Valencia.quote:Op zondag 13 november 2011 15:33 schreef nils7 het volgende:
Heb ik mij meer vermaakt met de Evoque?
Of heb ik wat gemist... zal je net zien DE race van 't jaar hahaha
Mss vanwege de vele off-camberbochten?quote:Op zondag 13 november 2011 15:42 schreef LWD-Godius het volgende:
Jezus, wat staat er flinke camber op de voorbanden van Lewis.
Wat?quote:Op zondag 13 november 2011 15:36 schreef nils7 het volgende:
Wat een super ding trouwens... alleen 80.000 euro
`Voor de geld kleed je ook een leuke 5 aan
had besloten een proefrit te maken met een Evoque ipv de race te kijken hahahahaquote:
Ah, oké. Tof!quote:Op zondag 13 november 2011 15:45 schreef nils7 het volgende:
[..]
had besloten een proefrit te maken met een Evoque ipv de race te kijken hahahaha
http://www.vipbox.tv/watc(...)race---time-est.htmlquote:Op zondag 13 november 2011 15:47 schreef Sally het volgende:
Iemand de link naar de Red Button? Zit op een andere computer...
quote:Op zondag 13 november 2011 15:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
http://www.vipbox.tv/watc(...)race---time-est.html
Hij zei het!!quote:Op zondag 13 november 2011 15:42 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik hoor Jordan dalijk alweer: ''I always knew that Lewis would be back on top of his game at the end of this season. This is the Lewis we want to see...........'''
Je weet waar hij dat voor doet? Droeftoeter.quote:
Watquote:Op zondag 13 november 2011 15:52 schreef RingBewoner het volgende:
Je weet waar hij dat voor doet? Droeftoeter.
Movember als ik mij niet vergis. Je kan je snor laten groeien en laten sponsoren. Geld dat je dan inzamelt is voor onderzoek naar prostaatkanker.quote:
Tof dat je dan direct met droeftoeter begint te gooienquote:Op zondag 13 november 2011 15:54 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Movember als ik mij niet vergis. Je kan je snor laten groeien en laten sponsoren. Geld dat je dan inzamelt is voor onderzoek naar prostaatkanker.
Dit soort dingen moet je geen grappen over maken. Wacht maar totdat jij de diagnose krijgt. Dan heb je er ook wel wat meer respect voor.quote:Op zondag 13 november 2011 15:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Tof dat je dan direct met droeftoeter begint te gooien
Dude, ik wist helemaal niet waarom dat ie dat deedquote:Op zondag 13 november 2011 16:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dit soort dingen moet je geen grappen over maken. Wacht maar totdat jij de diagnose krijgt. Dan heb je er ook wel wat meer respect voor.
Wist ik ook niet, Goed initiatief.quote:Op zondag 13 november 2011 15:54 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Movember als ik mij niet vergis. Je kan je snor laten groeien en laten sponsoren. Geld dat je dan inzamelt is voor onderzoek naar prostaatkanker.
Moet je volgende keer misschien eerst even nadenken voordat je gewoon dom reageert.quote:Op zondag 13 november 2011 16:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dude, ik wist helemaal niet waarom dat ie dat deedJe bent de eerste die iets zei over dat hele Movember gedoe, wist begod niet wat dat was
![]()
Respect is er genoeg, aangezien Opa 3 jaar terug is overleden eraan. Zoals ik al zei, tof dat je direct met woorden begint te gooien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |