quote:
Leer lezen, dat zeg ik tochquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]. Als je nu nog niet kunt zien welke auto het beste werkt op dit circuit kun je beter stoppen met kijken.
Ban op obd zal enorm schelen, die werkt gewoon niet goed bij de ferrari motoren, daarom won alonso silverstone ook.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:06 schreef Fir3fly het volgende:
Ferrari weer hopeloos traag.
Die 2012 auto moet wel iets speciaals zijn.
Nee, je zegt Red Bull.quote:
Wellicht, maar op dat moment in het seizoen werkte de auto sowieso wel goed. Met een beetje geluk hadden er meer overwinningen ingezeten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:09 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ban op obd zal enorm schelen, die werkt gewoon niet goed bij de ferrari motoren, daarom won alonso silverstone ook.
quote:InfostradaLive Infostrada Sports
Vettel equals Mansell’s record for number of qualifications wins in a singles F1 season (14). Mansell set the record in 1992. #F1
Hij probeert hier ook een voorwiel kwijt te raken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:22 schreef M.Melandri het volgende:
Wat was Massa overigens weer aan het afsnijden, deed hij in India ook constant.
Correctquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:27 schreef kepler het volgende:
[..]
Alleen was het seizoen van Mansell volgens mij 3 races korter?
Poles is makkelijk, gewoon in percentages rekenenquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:23 schreef 0634 het volgende:
Daarom. Beetje flauw record. Ze halen nu ook meer punten... Duhhhh...
Supermooiquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:15 schreef wimderon het volgende:
Zoals Coulthard ook al opmerkte, knippert ie uberhaupt wel?
En dat kijken meteen na de streep
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:15 schreef wimderon het volgende:
Zoals Coulthard ook al opmerkte, knippert ie uberhaupt wel?
En dat kijken meteen na de streep
Ik vrees dat jij meer lol gaat hebbenquote:Op zondag 13 november 2011 11:43 schreef nils7 het volgende:
Ik ga rond crossen in een Evoque![]()
dus ik mis helaas de race vrees ik hahaha
Daarom.. maat je van me test auto's (en dan de luxurere/snellere varianten)...quote:Op zondag 13 november 2011 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vrees dat jij meer lol gaat hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |