Inderdaad en ze wilden de Bahrain GP er ook nog weer inplakken dan waren we nog tot december zoet geweestquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:34 schreef Sally het volgende:
[..]
En nog niet eens de laatste van 't jaar
Zijn (Barri's) motor schijnt olie te lekken dus vandaar maar 5 rondjes vandaagquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:27 schreef Sally het volgende:
Ja, die had ik dus gelezen
Thnx. En ook Elmar, dat bericht is al oud![]()
Even kijken of daar al straf voor uitgedeeld was, of zo niet, wat we er dan mee doen in de F1-manager...
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn (Barri's) motor schijnt olie te lekken dus vandaar maar 5 rondjes vandaag
Dan kan hij beter binnen blijven tijdens de Quali, kan hij morgen met verse banden misschien nog wat proberen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat wordt dus mss toch NOG een motorwissel voor Barri. Maggie wel tien plaatsen terug![]()
Uitslag derde vrije training Abu Dhabi
Die hoeven we ook niet meer serieus te nemen, Mclaren en RBR doen gewoon een single lap quali per bandenset in Q3.quote:Jamesallen
"#f1 So tactic for quali on soft tyres is: do one hard lap, then a slow lap then a second hard lap which will be 2/10ths faster than 1st lap
quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die gaan we volgend seizoen een stuk minder zien.
Draait een goed rookie-seizoen. Alleen wel pijnlijk om het aantal punten van Williams te zien, maar 5.quote:
Volgend jaar meer, als Kimi voor ze gaat rijden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:31 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Draait een goed rookie-seizoen. Alleen wel pijnlijk om het aantal punten van Williams te zien, maar 5.
Het kan ook bijna niet minder dan dat. Het zou in ieder geval een boost zijn voor het team als Kimi voor ze gaat rijden; ook financieel gezien.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgend jaar meer, als Kimi voor ze gaat rijden.
Kennelijk is die STR sneller dan de Force India en zelfs Mercedes waardoor Alguersuari punten kon halen... dan krijg je vanzelf meer interviews.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Leuk, ook eens wat aandacht voor STR.
Ik vind het daarnaast ook nog eens één van de mooiste wagens op de grid.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Kennelijk is die STR sneller dan de Force India en zelfs Mercedes waardoor Alguersuari punten kon halen... dan krijg je vanzelf meer interviews.
Mooier dan de rode Ferrari, de chrome McLaren en de groene Lotus?quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het daarnaast ook nog eens één van de mooiste wagens op de grid.
Ferrari's zijn ook bijna altijd mooi, Lotus heeft idd ook een mooie maar de McLaren vind ik lelijk door de rare sidepods.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Mooier dan de rode Ferrari, de chrome McLaren en de groene Lotus?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |