Dude, ik wist helemaal niet waarom dat ie dat deedquote:Op zondag 13 november 2011 16:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dit soort dingen moet je geen grappen over maken. Wacht maar totdat jij de diagnose krijgt. Dan heb je er ook wel wat meer respect voor.
Wist ik ook niet, Goed initiatief.quote:Op zondag 13 november 2011 15:54 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Movember als ik mij niet vergis. Je kan je snor laten groeien en laten sponsoren. Geld dat je dan inzamelt is voor onderzoek naar prostaatkanker.
Moet je volgende keer misschien eerst even nadenken voordat je gewoon dom reageert.quote:Op zondag 13 november 2011 16:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dude, ik wist helemaal niet waarom dat ie dat deedJe bent de eerste die iets zei over dat hele Movember gedoe, wist begod niet wat dat was
![]()
Respect is er genoeg, aangezien Opa 3 jaar terug is overleden eraan. Zoals ik al zei, tof dat je direct met woorden begint te gooien
Ow ja, want een man kan geen snor laten staan voor de flauwekulquote:Op zondag 13 november 2011 16:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Moet je volgende keer misschien eerst even nadenken voordat je gewoon dom reageert.
Ja inderdaad keer op keer de snelste rondequote:Op zondag 13 november 2011 15:08 schreef Weltschmerz het volgende:
Webber laat nog even de superioriteit van de Red Bull zien vandaag?
Ja, een fantastische race van hem begreep ik: De man die je versloeg in de kwalificatie valt na 2 bochten uit en je teamgenoot zijn auto doet het niet goed zodat je alleen een Ferrari achter je moet houden die het hele weekeind niet mee kon komen.quote:Op zondag 13 november 2011 15:42 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik hoor Jordan dalijk alweer: ''I always knew that Lewis would be back on top of his game at the end of this season. This is the Lewis we want to see...........'''
Doe eens rustig, idioot. De beste man heeft toevallig niet meegekregen dat die snor deze maand een betekenis zou kunnen hebben.quote:Op zondag 13 november 2011 16:08 schreef HolBewoner het volgende:
[..]
Moet je volgende keer misschien eerst even nadenken voordat je gewoon dom reageert.
twitter:F1Times twitterde op zondag 13-11-2011 om 16:32:48Red Bull suspect Vettel's floor may have rubbed against the tyre and caused the puncture. #F1 reageer retweet
Een battle tussen de 3 snelste coureurs, ofterwel Vettel eerste, Hamilton tweede, Alonso derde... alsof we Vettel nog niet genoeg hebben zien winnen.quote:Op zondag 13 november 2011 19:48 schreef M.Melandri het volgende:
Mooie race, snap niet da mensen een kunstmatige race zoals in canada leuker vinden maargoed. Jammer dat Vettel uitviel, had graag een mooie battle tussen de snelste 3 coureurs van de grid gezien, ook mooi om te zien hoe Alonso en Hamilton, totdat ze naar primes gingen, elkaar aan het pushen waren. In het middenveld een geweldige race van Sutil en Kovalainen die heel goed mee kon komen.
Zoals de meeste overwinningen van Vettel dus.quote:Op zondag 13 november 2011 16:26 schreef Weltschmerz het volgende:
het maakt het geen fantastische overwinning, maar een hele makkelijke en suffe.
Als je puur naar de uitslag kijkt weet je idd niet beter, maar als je de rondetijden bekijkt hebben deze 2 coureurs het vandaag echt heel goed gedaan. Sutil die constant in gevecht was met Schumacher in zijn snellere Mercedes en Kovalainen die met zijn inferieure Lotus Trulli even op een ronde zet en op 3sec van Senna eindigt noem ik toch zeer knap hoor.quote:Op zondag 13 november 2011 20:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Een battle tussen de 3 snelste coureurs, ofterwel Vettel eerste, Hamilton tweede, Alonso derde... alsof we Vettel nog niet genoeg hebben zien winnen.
Daarnaast is Kovalainen toch een plek voor Trulli geëindigt en Sutil was sneller dan Di Resta dus 8ste.
Vettel was met 2 vingers in de neus weer weggereden. Hamilton was niet echt aan het pushen volgens mij, voornamelijk banden sparen en het gat op minimaal 3 seconden proberen te houden.quote:Op zondag 13 november 2011 19:48 schreef M.Melandri het volgende:
Mooie race, snap niet da mensen een kunstmatige race zoals in canada leuker vinden maargoed. Jammer dat Vettel uitviel, had graag een mooie battle tussen de snelste 3 coureurs van de grid gezien, ook mooi om te zien hoe Alonso en Hamilton, totdat ze naar primes gingen, elkaar aan het pushen waren. In het middenveld een geweldige race van Sutil en Kovalainen die heel goed mee kon komen.
Maar toch zie ik liever HRT, Virgin, Lotus en STR verdwijnen en bij de overige teams een derde racecoureur komen. Dan hou je 7x3=21 coureurs over en meer strijd vooraan, hoop ik dan maar.quote:Op zondag 13 november 2011 20:22 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Als je puur naar de uitslag kijkt weet je idd niet beter, maar als je de rondetijden bekijkt hebben deze 2 coureurs het vandaag echt heel goed gedaan. Sutil die constant in gevecht was met Schumacher in zijn snellere Mercedes en Kovalainen die met zijn inferieure Lotus Trulli even op een ronde zet en op 3sec van Senna eindigt noem ik toch zeer knap hoor.
Tja, priveteams horen gewoon bij de Formule 1 dat is al jaren zo, anders kun je net zo goed alleen met de 4 topteams gaan rijden, de rest is budgetair gezien toch kansloos.quote:Op zondag 13 november 2011 20:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar toch zie ik liever HRT, Virgin, Lotus en STR verdwijnen en bij de overige teams een derde racecoureur komen. Dan hou je 7x3=21 coureurs over en meer strijd vooraan, hoop ik dan maar.
Zo dominant was Vettel dit weekend niet, hij gaf zelf ook aan dat de RB7 op dit circuit iets minder is, maar helaas zullen we niet weten hoe de krachtsverhoudingen in de race waren geweest.quote:Op zondag 13 november 2011 20:30 schreef kepler het volgende:
[..]
Vettel was met 2 vingers in de neus weer weggereden. Hamilton was niet echt aan het pushen volgens mij, voornamelijk banden sparen en het gat op minimaal 3 seconden proberen te houden.
Hier en daar wel leuke gevechten, maar geef mij maar een race zoals in Canada. Daar is verder niks kunstmatigs aan natuurlijk, dat hoort ook bij het racen
Er zaten wel een paar tussen die behoorlijk soepel gingen, maar ik geloof niet dat hij veel overwinningen te danken heeft aan het uitvallen van een voorligger? Jij wel? En Webber had nou ook niet vaak zulke pech dat je dacht, dat is handig voor Vettel, nu kan hij winnen. Bij Button vandaag kon je dat ook niet zonder meer zeggen, maar ik kan er gewoon geen mooie overwinning van maken. Nogmaals, hij heeft prima gereden, maar hij hoefde er nou eenmaal niet zo veel voor te doen.quote:Op zondag 13 november 2011 20:13 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Zoals de meeste overwinningen van Vettel dus.
Ja, dat dacht iedereen vorige race ook. McLaren zou pole pakken en de overwinning. Maar toch stond Vettel op 1 en reed hij bijna iedereen op een rondjequote:Op zondag 13 november 2011 20:47 schreef M.Melandri het volgende:
Zo dominant was Vettel dit weekend niet, hij gaf zelf ook aan dat de RB7 op dit circuit iets minder is, maar helaas zullen we niet weten hoe de krachtsverhoudingen in de race waren geweest.
De uitslag in Canada werd natuurlijk volledige beïnvloed door diverse SC situaties, Vettel die zijn enorme voorsprong daardoor constant zag verdwijnen. Hiermee wil ik niet zeggen dat de race vandaag geweldig was hoor, maar ik vind het vreemd dat mensen het zo vreselijk saai vonden.
Want Hamilton kon achterover leunen en de zesde versnelling overslaan?quote:Op zondag 13 november 2011 20:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er zaten wel een paar tussen die behoorlijk soepel gingen, maar ik geloof niet dat hij veel overwinningen te danken heeft aan het uitvallen van een voorligger? Jij wel? En Webber had nou ook niet vaak zulke pech dat je dacht, dat is handig voor Vettel, nu kan hij winnen. Bij Button vandaag kon je dat ook niet zonder meer zeggen, maar ik kan er gewoon geen mooie overwinning van maken. Nogmaals, hij heeft prima gereden, maar hij hoefde er nou eenmaal niet zo veel voor te doen.
Andersom heeft Vettel natuurlijk ook wel de mazzel gehad dat Hamilton vaak uitviel of terugviel, dat was immers degene die hem had moeten bedreigen omdat hij zowel een gelijkwaardige auto had als dat hij in principe bijna net zo snel is. Maar dat was meestal terwijl Hamilton al achter hem lag en was door de eigen fouten van Hamilton.
Het werd natuurlijk wel vrij voorspelbaar met die overwinningen van Vettel, en ze waren ook echt niet allemaal prachtig, maar meestal moest hij ook gewoon wel foutloos rijden en hard rijden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |