twitter:autosportlive twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 14:55:28Replays show that Vettel lost the rear of the Red Bull just at the turn-in phase to Turn 1. He has climbed out of the car. #F1 reageer retweet
twitter:eddstrawF1 twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 14:56:00Sebastian Vettel proves that he can indeed achieve the impossible by actually finding a wall to hit at Yas Marina! Friday shunt number 4! reageer retweet
De vonken spatten er wel van af in ieder geval.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:59 schreef ArcticBlizzard het volgende:
En weer hebben ze die belachelijke voorvleugen meegenomen bij Ferrari.
Is alleen bij Massa zo, die gebruiken ze gewoon als testcoureur.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:24 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
De vonken spatten er wel van af in ieder geval.
Die is weer zijn grenzen aan het opzoeken.. vanmiddag dus weer polequote:Op vrijdag 11 november 2011 15:02 schreef Tarado het volgende:
twitter:autosportlive twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 14:55:28Replays show that Vettel lost the rear of the Red Bull just at the turn-in phase to Turn 1. He has climbed out of the car. #F1 reageer retweet
twitter:eddstrawF1 twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 14:56:00Sebastian Vettel proves that he can indeed achieve the impossible by actually finding a wall to hit at Yas Marina! Friday shunt number 4! reageer retweet
Lijkt mij ook jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:09 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Die is weer zijn grenzen aan het opzoeken.. vanmiddag dus weer pole
thanksquote:Op zaterdag 12 november 2011 07:54 schreef Tarado het volgende:
om 10 11 uur FP3 http://www.vipbox.tv/watc(...)rix:-practice-3.html
Als je naar groot gaat heb je dat nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:20 schreef Sally het volgende:
offtopic...
Pfff, van die reclamebanners over je beeld onderaan word je toch ook gek?!
Engine change, hij heeft al z'n motoren al gebruiktquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:21 schreef Sally het volgende:
Wat was er nou precies met Maldonado? Die had een gridstraf, maar ik heb niet gehoord waarvoor.
Fullscreen, bedoel je?quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je naar groot gaat heb je dat niet
ja dat bedoel ik, ieder voordeel heeft z'n nadeel of andersomquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Fullscreen, bedoel je?
Maar dan heb ik m'n andere vensters niet in beeld...
Ah ok.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:21 schreef Tarado het volgende:[..]Engine change, hij heeft al z'n motoren al gebruikt
Zijn er dan banners op die site?quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:20 schreef Sally het volgende:
offtopic...
Pfff, van die reclamebanners over je beeld onderaan word je toch ook gek?!
Rubens Barrichello has explained that an engine issue was the reason behind him losing valuable track time in Abu Dhabi on Friday, with the Brazilian’s car needing a new power plant after the first practice session. The Williams man ultimately ended his day in 16th place, on spot ahead of team-mate Pastor Maldonado.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah ok.
Niet toevallig in de war met Barrichello? DIe moest nl. zijn motor laten vervangen net voor FP1.
Ik kan nog nergens een nieuwsbericht vinden. Mss op bbc zelf.
En nog niet eens de laatste van 't jaarquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:31 schreef Dos37 het volgende:
Straks kwali kijken. Lekker in november nog F1 kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |