Ik weet niet wat erger is, het bord, het tafelkleed, het bestek, het vlees of die saus.quote:
Het bordquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is, het bord, het tafelkleed, het bestek, het vlees of die saus.
welk filmpje?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:31 schreef Bartjebart het volgende:
Wat ontzettend sneu dat filmpje van gay.eu
Over die, ja wat is het... drag?quote:
levend kunstwerk Fabiola, ja dat is grappigquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Over die, ja wat is het... drag?
Ik zie de humor er niet in. Niet van die uitzending en niet van die persoon. Levend kunstwerkquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
levend kunstwerk Fabiola, ja dat is grappig
+1quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zie de humor er niet in. Niet van die uitzending en niet van die persoon. Levend kunstwerk
Het is 1 grote roep om aandacht... Misschien wel van beiden...
Te vaakquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:51 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoevaak zitten jullie aan tetten?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:58 schreef Ang3l het volgende:
Pfffff.... trainen tot je benen echt niet meer willen
Vreemd gevoel is dat zeg. Dat ze trillen en echt pudding zijn uiteindelijk, gewoon NIETS meer willen
Hoog voltage, lage amperes?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:01 schreef Ang3l het volgende:
Deze was zó leuk
Dat is echt JOEKELOEKES veel stroom wat daar doorheen gaat. Als je op het dak zou staan zou je ter plekke dood neervallen (vertelde onze gids).
Oh kut...quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn oma heeft vandaag de resultaten gekregen van de tests die ze had om te kijken of ze weer kanker had. En nu blijkt het in haar hele lichaam uitgezaaid te zijn. De dokter had gezegd dat het binnen 6 maanden wel afgelopen zou zijn..
Ach wat naar... Veel sterkte.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn oma heeft vandaag de resultaten gekregen van de tests die ze had om te kijken of ze weer kanker had. En nu blijkt het in haar hele lichaam uitgezaaid te zijn. De dokter had gezegd dat het binnen 6 maanden wel afgelopen zou zijn..
Opletten!quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:34 schreef Steve het volgende:
Leuke nieuwe Sinterklaas. Alleen zijn mijter vind ik wat minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
Hoeveel energie kost het dan? Het zou mij namelijk niets verbazen als het minder energie kost dan de verlichting van bijvoorbeeld een voetbalwedstrijd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:22 schreef Vlarp het volgende:
Wel grappig dat Eindhoven elk jaar met dat Glow een dikke middelvinger naar duurzaamheid opsteekt. En het excuus "Ja, maar het is vooral LED verlichting" doet ook niet zo veel
.
Dat was wel opvallend jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:44 schreef Vlarp het volgende:
De robijnen van het kruis zitten aan de achterkant nu.
Ach, kinderen merken niet dat het zo'n totaal niet spontane eikel isquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat was wel opvallend ja
Wat een onwijs irritante burgemeester trouwens
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hij was wel heel erg zijn script aan het opdreunen inderdaad...quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, kinderen merken niet dat het zo'n totaal niet spontane eikel is.
Hij roept maar wat, ongefundeerd commentaarquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:09 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Hoeveel energie kost het dan? Het zou mij namelijk niets verbazen als het minder energie kost dan de verlichting van bijvoorbeeld een voetbalwedstrijd.
Ik heb geen idee. Maar zo'n berg lichtjes zal ook een berg energie verslinden. Niet dat het mij boeit, ik stem geen GL oid. Maar het is natuurlijk koren op de molen van al die hippies die alles duurzaam willen hebben.quote:Op zondag 13 november 2011 00:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Hij roept maar wat, ongefundeerd commentaar
Het is een typische reactie op een typische reactie.quote:Op zondag 13 november 2011 10:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Maar zo'n berg lichtjes zal ook een berg energie verslinden. Niet dat het mij boeit, ik stem geen GL oid. Maar het is natuurlijk koren op de molen van al die hippies die alles duurzaam willen hebben.
Wel mooi dat je typisch zo reageert als ik had verwacht van mensen uit of rond Eindhoven.
Tenzij.quote:Op zondag 13 november 2011 10:49 schreef Vlarp het volgende:
Wat is er typisch aan? Het is toch niet zo moeilijk om 1+1 te doen en dan te weten dat het 2 is? Veel lichtjes gebruiken veel stroom, en mits ze heel Eindhoven hebben voorzien van zonnecellen, worden die lichtjes brandend gehouden door ze aan te sluiten op het elektriciteitsnet of een aggregaat. Beiden zijn niet duurzaam.
Ben je naar Glow geweest, eigenlijk? Of roep je werkelijk iets waarvan je zelf zegt dat je het niet weet, over een evenement dat je niet kent? Want dat komt vrij dommig over.quote:Op zondag 13 november 2011 10:53 schreef Vlarp het volgende:
Als je me nu gaat vertellen dat Glow duurzaam is dan ga ik je natuurlijk keihard uitlachen, want het enige wat Glow duurzaam zou maken is die lichtjes in de eerste plaats al helemaal niet aan doen.
oh je hebt niets gelezen over die 1500 studenten op hometrainers en tredmolens?quote:Op zondag 13 november 2011 10:49 schreef Vlarp het volgende:
Wat is er typisch aan? Het is toch niet zo moeilijk om 1+1 te doen en dan te weten dat het 2 is? Veel lichtjes gebruiken veel stroom, en tenzij ze heel Eindhoven hebben voorzien van zonnecellen, worden die lichtjes brandend gehouden door ze aan te sluiten op het elektriciteitsnet of een aggregaat. Beiden zijn niet duurzaam.
Yeah right!quote:The term was originally used to refer to feelings of being "carefree", "happy", or "bright and showy";
jazeker wel, al in de stukken van Shakespearequote:
Helaquote:Op zondag 13 november 2011 10:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wel mooi dat je typisch zo reageert als ik had verwacht van mensen uit of rond Eindhoven.
dan kun je alle evenementen wel afschaffen, kermissen, concerten etcquote:Op zondag 13 november 2011 12:13 schreef Vlarp het volgende:
Het gaat er niet om hoeveel energie. Het gaat er om dat er energie wordt verspild aan het doelloos (extra) verlichten van de stad / objecten. Kan mij het rotten hoeveel energie dat is!.
Als ik zelf naar Glow zou gaan dan zou ik het ook hartstikke mooi vinden, maar daar had ik het niet over. Ik had het er over dat het eigenlijk zonde is dat er extra energie wordt verspild aan Glow. En zonde dan in de vorm van èn geld, èn energie, èn CO2 uitstoot in een periode waarin gemeenten over elkaar heen duikelen om zo duurzaam mogelijk te zijn.
En ook in Bernsteins versie van Candide.quote:Op zondag 13 november 2011 12:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jazeker wel, al in de stukken van Shakespeare
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Weet je wel hoeveel energie dat kost, zo'n musical?quote:Op zondag 13 november 2011 12:34 schreef Tha_Erik het volgende:
En ja, ik houd eigenlijk wel van musicals. Homo die ik ben.
Nee.quote:Op zondag 13 november 2011 12:36 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel energie dat kost, zo'n musical?
Om het te kijken? Veel!quote:Op zondag 13 november 2011 12:36 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel energie dat kost, zo'n musical?
Met generatoren die op diesel lopen jaquote:Op zondag 13 november 2011 12:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik weet dat Lowlands het merendeel van de energie die ze verbruiken ook zelf opwekken, dat is natuurlijk heel lovenswaardig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof optreden.. Santana.
.
"Atb is lief, groetjes Peri."
Musicals.. ESF.. Friso..quote:Op zondag 13 november 2011 12:34 schreef Tha_Erik het volgende:
En ja, ik houd eigenlijk wel van musicals. Homo die ik ben.
Ik schaam me er eigenlijk niet eens voor. En waarom zou ik?quote:Op zondag 13 november 2011 14:23 schreef Peter het volgende:
[..]
Musicals.. ESF.. Friso..
Kan het erger?
Of wel. Of je had andere beste vrienden die je in dat geval net zo min kwijt zou willen. En daarom vind ik het een nutteloze vraagquote:Op zondag 13 november 2011 14:18 schreef Vlarp het volgende:
Homo. Anders had ik m'n beste vrienden van nu niet gekend.
Waarom zou je inderdaad.quote:Op zondag 13 november 2011 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik schaam me er eigenlijk niet eens voor. En waarom zou ik?
Gays have more fun (Of wat dat more fuck?)quote:Op zondag 13 november 2011 16:01 schreef Steve het volgende:
Ik vind het maar een moeilijke vraag. Vooral omdat je niet weet hoe je leven er als hetero uit zou zien.
Hoezo, mocht jij niet kiezen dan?quote:Op zondag 13 november 2011 14:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Stel dat het mogelijk zou zijn om bij je geboorte te kiezen of je wel of geen homo zou willen zijn in je leven (en je zou ook weten wat het inhoudt en alles, dus nouja, maar goed je snapt waar ik op hint.)
Had je dan gekozen voor hetero? Of toch niet?
Ik vond het af en to wel doodeng. Vanaf een script ging best goed, maar improvisatie en je eigen scene maken vond ik toch wel ff slikken. Maar toen we onze eigen scene moesten schrijven (ik en een meisje) en we besloten maar gewoon te beginnen met spelen en zien wat er uit kwam.... en we dat toen zo ook voor de regisseur deden en hij zei "Wow, leuke scene man! Goed! Maar ik zou wel..... (praktische dingen, plaatsing op toneel etc) " dachten we echt "Coolquote:Op zondag 13 november 2011 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Acteren heeft me toch ook wel altijd erg aangesproken. Nooit iets mee gedaan, behalve op de middelbare school een aantal jaar met de dramacursussen meegedaan.
Kan zomaar ineens gebeurd zijn heb ik gemerktquote:Op zondag 13 november 2011 18:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja, maar voor je dat gevoel kan bereiken ben je echt een hele tijd verder.
Bij de apenheul geweest?quote:
Herkenbaar, een goede vriendin is in de ochtend overleden na dat friso feest waar ik dus die date had. Ik hoorde het van mijn ex en dat was niet de persoon om het mee te delen en de date gaf ook niet thuis. Dan zit je thuis een beetje met jezelf opgescheept.quote:Op zondag 13 november 2011 18:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Weet je wat het is, als er in je omgeving treurig nieuws bekend is geworden, en je hoort je moeder tegen je zus aan de telefoon zeggen "Bel je vriend maar op, dan kan die je troosten" en de andere zus heeft nu ook een vriend die ze gisteren ook meenam toen we bij oma op bezoek gingen...
Dan wil ik gewoon ook een vriend die er dan voor mij zou zijn. Iemand naar wie ik 's avonds toe kan gaan, of iemand die gewoon dan een arm om me heen slaat. Misschien is dat een heel egoïstische gedachte, maar ja, als je dat dan zo om je heen ziet, dan heb ik dat gewoon.
Awww.quote:Op zondag 13 november 2011 18:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Weet je wat het is, als er in je omgeving treurig nieuws bekend is geworden, en je hoort je moeder tegen je zus aan de telefoon zeggen "Bel je vriend maar op, dan kan die je troosten" en de andere zus heeft nu ook een vriend die ze gisteren ook meenam toen we bij oma op bezoek gingen...
Dan wil ik gewoon ook een vriend die er dan voor mij zou zijn. Iemand naar wie ik 's avonds toe kan gaan, of iemand die gewoon dan een arm om me heen slaat. Misschien is dat een heel egoïstische gedachte, maar ja, als je dat dan zo om je heen ziet, dan heb ik dat gewoon.
Mwa, vind dat niet zozeer egoïstisch. Het is gewoon fijn als iemand er voor je is op die manier, iemand waar je op kan terugvallen. Maar dat kan ook een hele goeie vriend(in) zijn, als is die warmte/troost toch net ff wat anders.quote:Op zondag 13 november 2011 18:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Op dat soort momenten schrijf ik het van me af, maar iedereen gaat daar anders mee om. Kan me wel voorstellen dat als je iets wil delen, en de juiste partij is er op dat moment niet, dat stil verwerken echt kut kan voelen.quote:Op zondag 13 november 2011 18:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Herkenbaar, een goede vriendin is in de ochtend overleden na dat friso feest waar ik dus die date had. Ik hoorde het van mijn ex en dat was niet de persoon om het mee te delen en de date gaf ook niet thuis. Dan zit je thuis een beetje met jezelf opgescheept.
En die had aapjes? Dat zijn gewoon zwarte pieten hoor, da's schmink!quote:Op zondag 13 november 2011 18:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee Sinterklaas kwam aan in Amsterdam vandaag.
Ik bedoelde meer het kleine grut.quote:Op zondag 13 november 2011 18:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En die had aapjes? Dat zijn gewoon zwarte pieten hoor, da's schmink!
Toch kom je erg over alsof je het gewoon kwijt wil, en niet alleen via geschreven tekst.quote:Op zondag 13 november 2011 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik schrijf het ook wel van me af. Maar een arm om je heen of alleen achter je PC is toch anders. Nja, ik red me verder wel ook.
Ach het was op dat moment meer een combinatie van twijfel over de date, dat ik weer geacht werd om mijn ex te ondersteunen..er werd bij wijze van spreken verwacht dat ik ff naar Nijmegen kwam zeg maar. Over het algemeen ga ik bij de dood of bij iemand die terminaal is, redelijk in de zakelijke modes. Doen wat je moet doen en het rouwen komt later.quote:Op zondag 13 november 2011 18:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op dat soort momenten schrijf ik het van me af, maar iedereen gaat daar anders mee om. Kan me wel voorstellen dat als je iets wil delen, en de juiste partij is er op dat moment niet, dat stil verwerken echt kut kan voelen.
Oh toevallig hier in Nuenen ook, die man kan multi tasken als een dolle.quote:Op zondag 13 november 2011 18:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee Sinterklaas kwam aan in Amsterdam vandaag.
je bent altijd welkom, dat je het weetquote:Op zondag 13 november 2011 18:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat het sterven van naasten of goede bekenden sowieso wel erg zakelijk kan zijn. Tenminste, de eerste dagen. Er moet ZO fokking veel geregeld worden. Ga je spreken? Wat ga je zeggen? Wie moeten er kaarten krijgen, welke muziek komt e rop, bla bla bla 17.000 formulieren en handtekeningen en overdrachten en allemaal meteen en zo snel mogelijk.... Hallo? Er is net iemand gestorven van wie ik hield? kan dat ff wachten?quote:Op zondag 13 november 2011 18:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach het was op dat moment meer een combinatie van twijfel over de date, dat ik weer geacht werd om mijn ex te ondersteunen..er werd bij wijze van spreken verwacht dat ik ff naar Nijmegen kwam zeg maar. Over het algemeen ga ik bij de dood of bij iemand die terminaal is, redelijk in de zakelijke modes. Doen wat je moet doen en het rouwen komt later.
Ik gok dat een schrift, een blog, een vriend of een familielid toch echt iets anders is dan een relatie. Al vult het t gat wel gedeeltelijk op, het is niet hetzelfde.quote:Op zondag 13 november 2011 18:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je bent altijd welkom, dat je het weet
[taalnazi]Net als op twitter is ook hier connectie met 2x een nquote:Op zondag 13 november 2011 18:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Oh toevallig hier in Nuenen ook, die man kan multi tasken als een dolle.
Ik ben volkomen uitgeteld, dat leuke oom zijn kost een hoop energie!
Ik heb wel 1,7 kilo snoepgoed gescoord bij de pieten, fijn zo'n oom met conectie's![]()
en de knikkerbaan viel ook enorm in goede aarde
Het gaat er niet om wat zij denken, maar wat jij denkt en wil.quote:Op zondag 13 november 2011 18:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
de meeste mensen in mijn omgeving denken niet dat ik ooit nog een relatie zal krijgen...![]()
ook behoorlijk deprimerend
Heel herkenbaar inderdaad..quote:Op zondag 13 november 2011 18:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat voelt een beetje als een The Secret antwoord, maar ben het er wel mee eens. Gedeeltelijk.quote:Op zondag 13 november 2011 18:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat zij denken, maar wat jij denkt en wil..
nou ja je hebt ook mensen met een omgeving die zeggen:quote:Op zondag 13 november 2011 18:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat zij denken, maar wat jij denkt en wil..
Ontzettend irritante opmerkingquote:Op zondag 13 november 2011 18:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou ja je hebt ook mensen met een omgeving die zeggen:
Ik snap niet dat jij nog geen relatie hebt
idemquote:of
De ware komt heus nog voor jou
True. Moet je wel dat dekseltje willen.quote:of
Op ieder potje past een dekseltje
Dat vind ik best een crue opmerking eigenlijkquote:of
Accepteer maar dat jij voor de rest van je leven alleen blijft...
Ow dat gaat best rapquote:Op zondag 13 november 2011 18:56 schreef Ang3l het volgende:
Nah, ik ga eens op m'n 2e huis aan (he getverdemme, het samenwonen topic is al eens voorbijgekomen) en zien wat m'n dekseltje voor me gekookt heeft.
dus er is volgens jou nog wel hoop voor mij?quote:Op zondag 13 november 2011 18:53 schreef Ang3l het volgende:
Plus: Er is altijd nog hoop voor de hopelozenkijk maar naar mij
Van die paar keer dat ik jou voorbij heb zien komen zeg ik ja.quote:Op zondag 13 november 2011 18:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dus er is volgens jou nog wel hoop voor mij?
omdat we uit Eindhoven komen zeker?quote:
quote:Op zondag 13 november 2011 18:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Van die paar keer dat ik jou voorbij heb zien komen zeg ik ja..
Heel erg mee eens. Maar er zijn legioenen mensen die daar anders over denken omdat ze bang zijn alleen achter te blijven.quote:Op zondag 13 november 2011 18:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je kunt beter vrijgezel zijn dan opgescheept zitten met een waardeloze relatie.
Als je je zelfdestructieve doel eens loslaat wel ja. En dat wil ik je best wel eens uitleggen maar zit dit nu te typen in de auto voor de deur van Yvo. Minder handig.quote:Op zondag 13 november 2011 18:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dus er is volgens jou nog wel hoop voor mij?
er wordt aan gewerkt onder zeer professionele begeleidingquote:Op zondag 13 november 2011 19:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je je zelfdestructieve doel eens loslaat wel ja. En dat wil ik je best wel eens uitleggen maar zit dit nu te typen in de auto voor de deur van Yvo. Minder handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |