Kan zomaar ineens gebeurd zijn heb ik gemerktquote:Op zondag 13 november 2011 18:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja, maar voor je dat gevoel kan bereiken ben je echt een hele tijd verder.
Bij de apenheul geweest?quote:
Herkenbaar, een goede vriendin is in de ochtend overleden na dat friso feest waar ik dus die date had. Ik hoorde het van mijn ex en dat was niet de persoon om het mee te delen en de date gaf ook niet thuis. Dan zit je thuis een beetje met jezelf opgescheept.quote:Op zondag 13 november 2011 18:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Weet je wat het is, als er in je omgeving treurig nieuws bekend is geworden, en je hoort je moeder tegen je zus aan de telefoon zeggen "Bel je vriend maar op, dan kan die je troosten" en de andere zus heeft nu ook een vriend die ze gisteren ook meenam toen we bij oma op bezoek gingen...
Dan wil ik gewoon ook een vriend die er dan voor mij zou zijn. Iemand naar wie ik 's avonds toe kan gaan, of iemand die gewoon dan een arm om me heen slaat. Misschien is dat een heel egoïstische gedachte, maar ja, als je dat dan zo om je heen ziet, dan heb ik dat gewoon.
Awww.quote:Op zondag 13 november 2011 18:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Weet je wat het is, als er in je omgeving treurig nieuws bekend is geworden, en je hoort je moeder tegen je zus aan de telefoon zeggen "Bel je vriend maar op, dan kan die je troosten" en de andere zus heeft nu ook een vriend die ze gisteren ook meenam toen we bij oma op bezoek gingen...
Dan wil ik gewoon ook een vriend die er dan voor mij zou zijn. Iemand naar wie ik 's avonds toe kan gaan, of iemand die gewoon dan een arm om me heen slaat. Misschien is dat een heel egoïstische gedachte, maar ja, als je dat dan zo om je heen ziet, dan heb ik dat gewoon.
Mwa, vind dat niet zozeer egoïstisch. Het is gewoon fijn als iemand er voor je is op die manier, iemand waar je op kan terugvallen. Maar dat kan ook een hele goeie vriend(in) zijn, als is die warmte/troost toch net ff wat anders.quote:Op zondag 13 november 2011 18:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Op dat soort momenten schrijf ik het van me af, maar iedereen gaat daar anders mee om. Kan me wel voorstellen dat als je iets wil delen, en de juiste partij is er op dat moment niet, dat stil verwerken echt kut kan voelen.quote:Op zondag 13 november 2011 18:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Herkenbaar, een goede vriendin is in de ochtend overleden na dat friso feest waar ik dus die date had. Ik hoorde het van mijn ex en dat was niet de persoon om het mee te delen en de date gaf ook niet thuis. Dan zit je thuis een beetje met jezelf opgescheept.
En die had aapjes? Dat zijn gewoon zwarte pieten hoor, da's schmink!quote:Op zondag 13 november 2011 18:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee Sinterklaas kwam aan in Amsterdam vandaag.
Ik bedoelde meer het kleine grut.quote:Op zondag 13 november 2011 18:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En die had aapjes? Dat zijn gewoon zwarte pieten hoor, da's schmink!
Toch kom je erg over alsof je het gewoon kwijt wil, en niet alleen via geschreven tekst.quote:Op zondag 13 november 2011 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik schrijf het ook wel van me af. Maar een arm om je heen of alleen achter je PC is toch anders. Nja, ik red me verder wel ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |