Ik weet niet wat erger is, het bord, het tafelkleed, het bestek, het vlees of die saus.quote:
Het bordquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is, het bord, het tafelkleed, het bestek, het vlees of die saus.
welk filmpje?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:31 schreef Bartjebart het volgende:
Wat ontzettend sneu dat filmpje van gay.eu
Over die, ja wat is het... drag?quote:
levend kunstwerk Fabiola, ja dat is grappigquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Over die, ja wat is het... drag?
Ik zie de humor er niet in. Niet van die uitzending en niet van die persoon. Levend kunstwerkquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
levend kunstwerk Fabiola, ja dat is grappig
+1quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zie de humor er niet in. Niet van die uitzending en niet van die persoon. Levend kunstwerk
Het is 1 grote roep om aandacht... Misschien wel van beiden...
Te vaakquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:51 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoevaak zitten jullie aan tetten?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:58 schreef Ang3l het volgende:
Pfffff.... trainen tot je benen echt niet meer willen
Vreemd gevoel is dat zeg. Dat ze trillen en echt pudding zijn uiteindelijk, gewoon NIETS meer willen
Hoog voltage, lage amperes?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:01 schreef Ang3l het volgende:
Deze was zó leuk
Dat is echt JOEKELOEKES veel stroom wat daar doorheen gaat. Als je op het dak zou staan zou je ter plekke dood neervallen (vertelde onze gids).
Oh kut...quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn oma heeft vandaag de resultaten gekregen van de tests die ze had om te kijken of ze weer kanker had. En nu blijkt het in haar hele lichaam uitgezaaid te zijn. De dokter had gezegd dat het binnen 6 maanden wel afgelopen zou zijn..
Ach wat naar... Veel sterkte.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn oma heeft vandaag de resultaten gekregen van de tests die ze had om te kijken of ze weer kanker had. En nu blijkt het in haar hele lichaam uitgezaaid te zijn. De dokter had gezegd dat het binnen 6 maanden wel afgelopen zou zijn..
Opletten!quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:34 schreef Steve het volgende:
Leuke nieuwe Sinterklaas. Alleen zijn mijter vind ik wat minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
Hoeveel energie kost het dan? Het zou mij namelijk niets verbazen als het minder energie kost dan de verlichting van bijvoorbeeld een voetbalwedstrijd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:22 schreef Vlarp het volgende:
Wel grappig dat Eindhoven elk jaar met dat Glow een dikke middelvinger naar duurzaamheid opsteekt. En het excuus "Ja, maar het is vooral LED verlichting" doet ook niet zo veel
.
Dat was wel opvallend jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:44 schreef Vlarp het volgende:
De robijnen van het kruis zitten aan de achterkant nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |