Gaat anders al best goed.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:12 schreef Gillingham het volgende:
Ik begrijp het, niemand durft dit topic vol te maken vanwege de intimiderende Romeinse cijfers.
Moeilijk vraag, Pico. Denk niet dat die opgelost gaat worden.
Finnen zijn geen Scandinaviërs. Kaurismaki had er anders zeker bij moeten staan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:16 schreef wyccie het volgende:
Hmm.. weinig Noren, IJslanders en Finnen...
Dat is bizar.quote:Wtf, Gil! Ik wilde net de laatste post maken en precies dezelfde titel nemen.
(Oh, maar bedenk nu dat wanneer ik dat had gedaan, me had vergist.)
Tot nu toe.quote:
quote:Daarnaast, als je je beseft dat ik op een paar Bergmanns na niks ken uit die contreien van voor de jaren '90 moet dit nog best wel te doen zijn.
quote:
Van naam wel, maar niet van gezicht, heb volgens mij nog geen film van hem gezienquote:
Officieel niet, maar ze worden er toch vaak wel bijgeteld.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:18 schreef Gillingham het volgende:
Finnen zijn geen Scandinaviërs. Kaurismaki had er anders zeker bij moeten staan.
Ik dacht dus aan Festen vanwege de huidige vraag. Die zou ik dan weer vertalen naar het Nederlands...en toen dachten mijn hersenen dat Filmpje wel een goede vertaling van Feestje zou zijn.quote:Dat is bizar.![]()
Maar hoe had je je dan vergist?
Ik wou dat ik dat laatste ook kon zeggenquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:19 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Van naam wel, maar niet van gezicht, heb volgens mij nog geen film van hem gezien
quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat laatste ook kon zeggen
Het zijn alleen Zweden en Denen, zoals beloofd.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:16 schreef wyccie het volgende:
Hmm.. weinig Noren, IJslanders en Finnen...
Wtf, Gil! Ik wilde net de laatste post maken en precies dezelfde titel nemen.
(Oh, maar bedenk nu dat wanneer ik dat had gedaan, me had vergist.)
Wat een onnavolgbare kronkel, wyc.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht dus aan Festen vanwege de huidige vraag. Die zou ik dan weer vertalen naar het Nederlands...en toen dachten mijn hersenen dat Filmpje wel een goede vertaling van Feestje zou zijn.
Ik ook, dan kon ik Riget, Dogville, Manderlay en Dancer in the Dark nog eens voor het eerst zien.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat laatste ook kon zeggen
Oeh, zo kan je 't ook zien.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:22 schreef Gillingham het volgende:
Ik ook, dan kon ik Riget, Dogville, Manderlay en Dancer in the Dark nog eens voor het eerst zien.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:26 schreef wyccie het volgende:
Er zullen me geen juiste Zweedse namen te binnen schieten, dus ik ga maar even slapen lezen.
Dat is een Noor.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Goede aanvulling, want Anders Breivik was een naam die ineens bij me opkwam.
Eeuhh.... 3 is een hijquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:32 schreef picodealion het volgende:
2. moet écht te doen zijn, dat je zijn gezicht niet herkent moet toch wel een hint zijn.
3. Ga ik een rebus voor bouwen, want volgens mij werd die vorige keer ook niet geraden. Schande, want ze is zo leuk.
9. Heeft een typische zweedse achternaam, maar niet een die op ..son eindigt.
Die ken ik alleen omdat ik elke keer denk wat een vaag (om het aardig te houden) hoofd heeft dat mensquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die rooie zou je kunnen kennen.
Die zag ik niet meer aankomenquote:
wel van de vrouwen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik ben niet zo van de Scandinavische acteurs hoor
Nee, maar jij weet alles.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik ben niet zo van de Scandinavische acteurs hoor
En uit Tilsammams, van Moodysson. Alle acteurs en regisseurs zijn onderling verbonden, behalve Von Sydow. Ik wilde namelijk eerst ook nog titels erbij vragen.quote:
Vinterberg is van Festen, dus Deens idd.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
En ik kende er maar één vanVinterberg was goed gegokt dus
Ter compensatie zal ik even proberen een leuke vraag te maken.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die rooie zou je kunnen kennen.
http://www.imdb.com/name/nm2178959/
Zolang het maar mainstream isquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ja, nog even hoor. Wordt een vraag uit meerdere delen
Ran en Intre verdienden het sowieso allebei niet. Enkel wyccie en ik. Of eventueel Flitspaal.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:53 schreef picodealion het volgende:
Jazeker, smiecht.
Sorry Ran, eerlijk is eerlijk.
Life's a bitchquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:27 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ran en Intre verdienden het sowieso allebei niet. Enkel wyccie en ik. Of eventueel Flitspaal.
De enige die ik niet wist was deel 2, maar dat was een logische keuze nadat ik de andere 5 invulde.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
De Harry Potterfilms zijn allemaal geraden, dat was makkelijker dan ik hoopte
Cruise pastte ook nog, maar dat was een aantal jaar terugquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:36 schreef picodealion het volgende:
Ik kon maar niet op Javier Bardem komen.
Ik herken 1, maar weet me God niet meer waarvandaanquote:
Crap..... vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
dopekoe loopt nu zelfs te raaskallen in dubbele punten topic, dat is nog erger dan slowchat
Cadeautje op vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:13 schreef picodealion het volgende:
Maar daarmee heeft ie me wel een puntje bezorgd in AKQ. Ik wist namelijk wél het goede antwoord.
De volgende keer moet je zelf de vraag beantwoordenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:45 schreef FireFox1 het volgende:
En Sands gaat er weer met de punten vandoor![]()
Topicpointer. Chique.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:13 schreef picodealion het volgende:
Zeg, zullen wij ook om zo'n topicpointer vragen? (dat gele vakje boven het reply scherm)
Vaak welquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
die tags op imdb zijn echt complete willekeur
Weet je hoe moeilijk het is tags toe te voegen? Handmatig door users zorgt voor een enorme vervuiling en een extreem lage relevantie. Automatisch zorgt voor verkeerde interpretaties en context mis-interpretaties. Meest ideale is door 1 persoon met de juiste kennis, probleem daarvan is dat de data snel te groot isquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
die tags op imdb zijn echt complete willekeur
Dat is hun probleem, mij interesseert vooral het eindresultaat en dat is voor alles onder de 50.000 votes extreem incompleetquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:41 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk het is tags toe te voegen? Handmatig door users zorgt voor een enorme vervuiling en een extreem lage relevantie. Automatisch zorgt voor verkeerde interpretaties en context mis-interpretaties. Meest ideale is door 1 persoon met de juiste kennis, probleem daarvan is dat de data snel te groot is
wel vet dat ik hetzelfde probleem heb als imdbquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat is hun probleem, mij interesseert vooral het eindresultaat en dat is voor alles onder de 50.000 votes extreem incompleet
Oeh, SEO-adviseur nodig?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:51 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
wel vet dat ik hetzelfde probleem heb als imdbprobeer maar eens 50K content pagina's relevant aan elkaar te maken, om conversies te verhogen
En dan ben ik niet eens ict-er...
Maar nergens doen ze dat goed hoor, behalve bij google, maar daarvan weet niemand hoe het echt werkt...
Veel te makkelijkquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:53 schreef picodealion het volgende:
Raad de film: Screenshot! #5
Help die arme mensen eens uit de brand.
Bied je jezelf aan?quote:
naked lunch wisten ze ook al nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daar denken ze er daar anders over.
het ergste is dat chrome de url laat zien en daar staat volgens mij het antwoord inquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
naked lunch wisten ze ook al niet
Komt op het zelfde neerquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:06 schreef wyccie het volgende:
SEO is voor mij: structureel echoscopisch onderzoek.
Search-engine optimization. Oftewel: hoger scoren in Google.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:06 schreef wyccie het volgende:
SEO is voor mij: structureel echoscopisch onderzoek.
Ik bied mezelf (momenteel zwart) aan als SEO consultant, maar conversie is een vak apart. Daar waag ik me nog niet aan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:58 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Bied je jezelf aan?
We zijn op dit moment idd voor een nieuw speeltje wel op zoek naar extern SEO advies, technisch alles al op niveau, content goed, linkbuilding 0,
Maar nee, het tag vraagstuk is eerder een conversie optimalisatie issue.. 50.000 pagina's verdeeld over 6 secties met allen dezelfde criteria, en nu wil ik bijv Content X op sectie 1 een suggestie toevoegen uit sectie 2-6 op basis van relevantie
Dat was de 1e correcte die ik al genoemd hadquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:40 schreef RanTheMan het volgende:
ik had t ff opgezocht, maar pico's shadow of the vampire was toch ook al goed?
quote:
Slowchatquote:
Arthur C. Clarke ken ik wel, maar van deze knakker heb ik nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Slowchat.
Maareh, alleen maar een van de beste/bekendste sci-fi schrijvers.
Haal 'm alleen altijd door elkaar met Arthur C Clarke.
Maar je hebt veel meer philip gebaseerde films gezien dan Arthur gebaseerdequote:Op vrijdag 11 november 2011 21:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Arthur C. Clarke ken ik wel, maar van deze knakker heb ik nog nooit gehoord
Maarja, mijn "side" kennis is ook lager dan die van jullie
Dat zal best.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Maar je hebt veel meer philip gebaseerde films gezien dan Arthur gebaseerde
Wil je iets kwijt dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:10 schreef wyccie het volgende:
Pico, die wandkast van jou uit dat andere topic...is dat een Ikea-kast? Past daar ook nog zo'n ouderwetse tv met dikke kont in?
Nog geen LCD/LED TV?quote:
Mazzelpikquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:22 schreef DragonFodder het volgende:
Ik zat op Lanzarote
Lekker weer daar
Voor amper 400 euro heb je een mooie "32quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Neuh, en ik mis het ook niet. Dit ding is alleen wat lastiger verhuizen.
Neuh, dat was eerder dit jaar. Ik weet het, nogal decadentquote:
Genieten man!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Neuh, dat was eerder dit jaar. Ik weet het, nogal decadent
jep, daar is de oja!quote:Nee, A Scanner Darkly of zo.
Vragen over auto's, voetbal en wapens graagquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:25 schreef wyccie het volgende:
Shit, heb geen DP-topicwaardige vraag klaarliggen.
Ik moet even nadenken.
Dat is in ieder geval minder erg dan Philip niet kennenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:25 schreef DragonFodder het volgende:
Die naam zegt me dan weer helemaal niks Samuel
Ja, en ik ben bang van niet. Ik heb geen meetlint bij de hand, maar hij is nét geen 2 dvd's (in de lengte) diep.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:10 schreef wyccie het volgende:
Ik ga me nu alvast schamen, SoS.
Pico, die wandkast van jou uit dat andere topic...is dat een Ikea-kast? Past daar ook nog zo'n ouderwetse tv met dikke kont in?
En hoe waren je uitstapjes naar Londen, Frankrijk en Syrië?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:22 schreef DragonFodder het volgende:
Ik zat op Lanzarote
Lekker weer daar
Niet als ik al op bed ligquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:24 schreef wyccie het volgende:
Heb je dan helemaal geen normale computer?
Leon moet goed zijn, die heb ik gekopieerdquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Daar klopt niets van. Behalve dat spelfoutje, die heb ik er uitgehaald.
Die liet ik even buiten beschouwingquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Leon moet goed zijn, die heb ik gekopieerd
Ohquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:32 schreef picodealion het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het over een man in No Strings Attached.
robin hoodquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Inderdaad
Hoeveel mannen kennen jullie die goed zijn met pijl en boog?
Nou, dan kom je al een heel eind. Hij zit er al tussen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
robin hood
wilhelm tel
legolas
en daar houd het op...
robin hood is al 2 keer genoemd, en legolas ook al...quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nou, dan kom je al een heel eind. Hij zit er al tussen.
Ik moet er helaas vandoor!Als het klopt, dan klopt het, maar voel je vrij om een nieuwe vraag te stellen...
Ik niet, maar er zou sowieso een fout in zijn antwoord zittenquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:11 schreef picodealion het volgende:
Wie voelt zich geroepen om Dagonet's antwoord te checken?
Ik wil deze keer nog even in het spel blijven.
Gecheckt en ik twijfel nu of intre niet een fout in zijn verhaal heeft staan, want het antwoord klonk wel aannemelijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:11 schreef picodealion het volgende:
Wie voelt zich geroepen om Dagonet's antwoord te checken?
Ik wil deze keer nog even in het spel blijven.
Dat kan, maar dan klopt Twister in ieder geval nog steeds nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:36 schreef RanTheMan het volgende:
ik heb het ook ff gechecked en er zijn volgens mij 2 scenario's, of intre heeft een foutje gemaakt, of er zit een smerige instinker in.. er staat nml een jaar later "ZOU" spelen ipv heeft gespeeld, dus wellicht is die rol niet doorgegegaan maar heeft de vrouw die wel de rol heeft geaccepteerd later een oscar gewonnen..
of gaat dat iets te ver?
ik kan ook helemaal geen stormachtige film uit 1995 verzinnen.. ben alle leon acteurs langsgegaan en ook nog eens de blockbusters van 1995 opgezocht, maar niets stormachtigsquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan klopt Twister in ieder geval nog steeds nietEr even van uitgaande dat Elwes klopt.
Het is toch een jaar later na een film met een man die goed is met pijl en boog? En dus niet een jaar na Leon lijkt mijquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:46 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik kan ook helemaal geen stormachtige film uit 1995 verzinnen.. ben alle leon acteurs langsgegaan en ook nog eens de blockbusters van 1995 opgezocht, maar niets stormachtigsop een western na, maar die kon ik dan weer niet linken aan leon.. moeilijk man
dan klopt t helemaal niet meerquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Het is toch een jaar later na een film met een man die goed is met pijl en boog? En dus niet een jaar na Leon lijkt mij
1994=96? Maar waarom zou intre niet gewoon de imdb-jaartallen gebruikenquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:53 schreef RanTheMan het volgende:
heb nog ff verder gekeken, leon is in 1995 verschenen in bijna alle landen en pas laat in 1994 in franse en usa, dus wellicht ligt daar de verwarring.. dan kan twister wel en is de oscar categorie nog niet goed
tenzij intre een nl site heeft gebruikt voor zijn vraag om te checken, dan had er zeker 1995 gestaan denk ikquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
1994=96? Maar waarom zou intre niet gewoon de imdb-jaartallen gebruiken
En ik ging er ook vanuit dat het om Robin Hood ging
Sites als moviemeter hebben ook gewoon 94quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:58 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
tenzij intre een nl site heeft gebruikt voor zijn vraag om te checken, dan had er zeker 1995 gestaan denk ik
Je ziet die twee letters niet waar geen vraag bij hoort ?quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:33 schreef Robby87 het volgende:
Je hebt 6 vragen gesteld, terwijl het woord uit 8 letters bestaat, denk dat je de i-vraag en nog 1 mist?
Ik maakte altijd kruiswoordpuzzels waarbij je elk vakje moest invullenquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:36 schreef Baszh het volgende:
[..]
Je ziet die twee letters niet waar geen vraag bij hoort ?
Oh, ik had 'm gewoon uit het betreffende topic gehaald, waar je dit antwoord goedrekendequote:Op zaterdag 12 november 2011 17:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik doe alleen aan originele titels
Ik had niet genoeg ruimtequote:Op zaterdag 12 november 2011 17:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik maakte altijd kruiswoordpuzzels waarbij je elk vakje moest invullen
bom yeorum... eh ja laat maar zittenquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh, ik had 'm gewoon uit het betreffende topic gehaald, waar je dit antwoord goedrekende. Bonusvraag voor je: de originele titel van Spring, Summer, etc. (zonder opzoeken)
.
Wat je zegt:quote:
Check die moves met zijn rechterhand (voor de kijkers links) in die eerste paar seconden. Dat ga ik zo in de kroeg ook proberen.quote:
Vind het wel iets hebben, waarvan is het?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:34 schreef picodealion het volgende:
Zo, eens even kijken of dit me staat.
Zozo, de top 50 zelfs !quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:48 schreef Sands het volgende:
Het is een film van F.W. Murnau
Staat ook in de imdb top 50 jaren 30 films
Staat erquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:12 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee dus zou een nieuwe vraag wel waarderen
UNcharted 3 bedoel je neem ik aanquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:04 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
En hoe waren je uitstapjes naar Londen, Frankrijk en Syrië?
Of ben je daar niet aan toe gekomen?
Ha dus toch een fout van jouw kantquote:Op zondag 13 november 2011 13:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Deze staat nog open, het is bijna allemaal goed (ondanks m'n foutje), behalve de Oscar-categorie.
Dagonet wel blijkbaarquote:Op zondag 13 november 2011 13:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ha dus toch een fout van jouw kant
We begrepen er al niks meer van
Tja echt veel meer variatie komt er niet, want dat wordt tegenwoordig gewoon 90% van de tijd niet geraden.quote:Op zondag 13 november 2011 17:00 schreef Michelangelo2 het volgende:
Blijf maar komen met dat soort filmvragen hoor, anders komt er hier nooit variatie.
Hmm..., ik wil ook wel graag Kubrickvragen stellen, maar weet dat dan de punten vooral naar Gillingham en Pico gaan, dus doe ik dat niet.quote:Op zondag 13 november 2011 17:00 schreef Michelangelo2 het volgende:
Blijf maar komen met dat soort filmvragen hoor, anders komt er hier nooit variatie.
Helaas ga ik rennen, anders had ik het antwoord misschien wel gegeven.quote:Op zondag 13 november 2011 17:28 schreef picodealion het volgende:
Ach, beter dan dit:
Raad de film: Screenshot! #5
Schiet niet bepaald op daar.
Als je terugkomt staat 'ie er nog wel hoorquote:Op zondag 13 november 2011 17:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm..., ik wil ook wel graag Kubrickvragen stellen, maar weet dat dan de punten vooral naar Gillingham en Pico gaan, dus doe ik dat niet.
Meer variatie in de soort vragen die je zelf stelt, kan ook geen kwaad. Het wordt vaak zo'n stuiterbaleffect.
[..]
Helaas ga ik rennen, anders had ik het antwoord misschien wel gegeven.
quote:Op zondag 13 november 2011 17:44 schreef picodealion het volgende:
[..]
Als je terugkomt staat 'ie er nog wel hoor
Ik wist dat ik hem gezien had, maar wist niet meer dat er kleine beestjes in eXistenZ voorkwamen.quote:
Dat je 2 seconden van een film vergeet kan gebeurenquote:Op zondag 13 november 2011 17:54 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik wist dat ik hem gezien had, maar wist niet meer dat er kleine beestjes in eXistenZ voorkwamen.
Misschien maar weer een keertje kijken.
aha, thanx. nog nooit van gehoord...quote:Op zondag 13 november 2011 19:29 schreef picodealion het volgende:
De twee beroemdste filmrecensenten (iig in Amerika).
De helft ervan, alleen Ebert leeft nogquote:Op zondag 13 november 2011 19:29 schreef picodealion het volgende:
De twee beroemdste filmrecensenten (iig in Amerika).
Njo had 'm al geraden voordat ik was gaan rennen (ja, ik ben zo'n treuzelaar).quote:Op zondag 13 november 2011 17:44 schreef picodealion het volgende:
Als je terugkomt staat 'ie er nog wel hoor
Heb je ze overbelast? Weer 20 km gelopen ofzo?quote:Op zondag 13 november 2011 19:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Njo had 'm al geraden voordat ik was gaan rennen (ja, ik ben zo'n treuzelaar).
Ik denk dat ik morgen last van mijn knieën ga krijgen.
Niet echt overbelast, maar halverweg iets naar voren gehangen met lopen, waardoor ik dus harder neerkwam.quote:Op zondag 13 november 2011 19:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb je ze overbelast? Weer 20 km gelopen ofzo?
Wow 12 kmquote:Op zondag 13 november 2011 19:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet echt overbelast, maar halverweg iets naar voren gehangen met lopen, waardoor ik dus harder neerkwam.
Ik heb 12 gelopen, wilde wel 18, maar merkte dat ik het laatste rondje een minuut verloren had op de eerste. Daarom maar gestopt, aangezien ik deze week nog 2 keer wil en volgende week de Zevenheuvelenloop nog wil uitlopen.
Ik betwijfel hetquote:Op zondag 13 november 2011 21:15 schreef wyccie het volgende:
Maar jij bent vast sneller. Ik dacht dat ik keihard ging, blijk ik alsnog net geen 10km/h te lopen.
Inderdaad. ik had dan ook gedacht dat die wel geraden zou worden.quote:Op zondag 13 november 2011 23:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
intre schaamt zich nu waarschijnlijk
ze komt me bekend voor, volgens mij speelt ze een beetje over het paard getild dom blondje. maar een naam weet ik nietquote:Op zondag 13 november 2011 23:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]Ik herken haar zelfs nu nog niet
dan schiet je huiswerk nog niet opquote:
Angela uit American Beauty niet?quote:Op zondag 13 november 2011 23:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
Gelukkig het is echt iemand die ik nooit zou herkennen
Heb ik al 'af'.quote:
Af, maar het verdient geen medaille.quote:Op zondag 13 november 2011 23:56 schreef dyonvbaal het volgende:
"af"? Dat zeg je niet zo als je het ook echt af hebt toch?
San Francisco, Los Angeles, Las Vegas, Flagstaff, Grand Canyon, Zion & Bryce, Deathvalley en nog wat dingen en toen weer naar huisquote:Op maandag 14 november 2011 10:56 schreef picodealion het volgende:
Waar heb jij al die tijd uitgehangen asap?
geld te veel?quote:Op maandag 14 november 2011 11:08 schreef Asap het volgende:
[..]
San Francisco, Los Angeles, Las Vegas, Flagstaff, Grand Canyon, Zion & Bryce, Deathvalley en nog wat dingen en toen weer naar huis
Hehe, was dat maar zo, maar genoeg geld voor een mooie vakantie en natuurlijk wat nieuwe kleren (echt veel goedkoper in de States)quote:Op maandag 14 november 2011 11:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
geld te veel?
(pure jaloezie, dat begrijp je natuurlijk wel...)
Teringquote:Op maandag 14 november 2011 11:08 schreef Asap het volgende:
[..]
San Francisco, Los Angeles, Las Vegas, Flagstaff, Grand Canyon, Zion & Bryce, Deathvalley en nog wat dingen en toen weer naar huis
Even checkenquote:Op maandag 14 november 2011 11:09 schreef hornage het volgende:
Nice![]()
Topic over nieuwe meet al gezien?
hahah vertel mij wat. Foto van de vakantie inkopen (wel in 2008 en voor 4 personen)quote:Op maandag 14 november 2011 11:16 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe, was dat maar zo, maar genoeg geld voor een mooie vakantie en natuurlijk wat nieuwe kleren (echt veel goedkoper in de States)
quote:Op maandag 14 november 2011 11:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hahah vertel mij wat. Foto van de vakantie inkopen (wel in 2008 en voor 4 personen)
[ afbeelding ]
met 4 koffers heen, met 6 terugquote:
Hij staat ook gewoon credited in die film als black guyquote:Op maandag 14 november 2011 13:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
Het meest lame punt wat ik ooit heb gescoord in fmt
hornage tochquote:Op maandag 14 november 2011 14:09 schreef hornage het volgende:
Ik heb die hele film nooit gezien joh
Merendeel heeft hier geen smaak inderdaad.quote:Op maandag 14 november 2011 17:23 schreef Gillingham het volgende:
Stel je een vraag over een interessante, recente film als The Turin Horse van beeldenpoëet Tarr, geen hond die een idee heeft welke film je bedoelt na meerdere hints. Wordt er één plaatje gepost van een kerel in een mislukt dierenpak uit één of andere obscure Japanse comedy en je krijgt binnen drie minuten twee juiste antwoorden.
Tja, Miike heeft nu eenmaal een naam, dus dan kijk ik ook sneller nog een tweede film van hem. Van Tarr nog nooit gehoordquote:Op maandag 14 november 2011 17:23 schreef Gillingham het volgende:
Stel je een vraag over een interessante, recente film als The Turin Horse van beeldenpoëet Tarr, geen hond die een idee heeft welke film je bedoelt na meerdere hints. Wordt er één plaatje gepost van een kerel in een mislukt dierenpak uit één of andere obscure Japanse comedy en je krijgt binnen drie minuten twee juiste antwoorden.
i.p.v. dat jij je mede fokkers op tijd vertelt dat er een nieuwe Tarr te zien isquote:Op maandag 14 november 2011 17:23 schreef Gillingham het volgende:
Zat nog te twijfelen om er iets over te posten in 'Wat heb jij vandaag/pas gezien'. Zijn laatste film, helaas.quote:Op maandag 14 november 2011 17:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
i.p.v. dat jij je mede fokkers op tijd vertelt dat er een nieuwe Tarr te zien is
Pico, Tarr heeft ook een naam. Bij cinefielen een grote naam zelfs. En een reputatie.quote:Op maandag 14 november 2011 17:28 schreef picodealion het volgende:
[..]
Tja, Miike heeft nu eenmaal een naam, dus dan kijk ik ook sneller nog een tweede film van hem. Van Tarr nog nooit gehoord.
Beter dan Werckmeister?quote:Op maandag 14 november 2011 17:32 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Zat nog te twijfelen om er iets over te posten in 'Wat heb jij vandaag/pas gezien'. Zijn laatste film, helaas.
In Den Haag was ie na een week al uit de roulatie, volgens mij. Verder draait ie in slechts een stuk of vier bioscopen in Nederland. Meeste kans in grote steden.
Goede film trouwens. Een Tarr-film tot in het extreme.
Zelfde niveau, ongeveer. Er gebeurt wel nog een stuk minder (ja, dat kan blijkbaar) dan in Werckmeister.quote:
Ok ok, maar je snapt wat ik bedoel toch? Sowieso is Miike beter bekend bij de mainstream. Daarnaast kijk ik pas sinds een jaar of wat echt intensief films, dus ik ben nog niet zo bekend met de fijne kneepjes van de cinefiliequote:Op maandag 14 november 2011 17:34 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Pico, Tarr heeft ook een naam. Bij cinefielen een grote naam zelfs. En een reputatie.
Je hoeft je niet te verontschuldigen, ook ik ben ooit als een naďef filmkijkertje begonnen.quote:Op maandag 14 november 2011 17:39 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ok ok, maar je snapt wat ik bedoel toch? Sowieso is Miike beter bekend bij de mainstream. Daarnaast kijk ik pas sinds een jaar of wat echt intensief films, dus ik ben nog niet zo bekend met de fijne kneepjes van de cinefilie.
Begin maar met Werckmeister Harmoniak, dat is al een flinke brok Tarr.quote:Op maandag 14 november 2011 17:40 schreef picodealion het volgende:
Oh, Satantango ken ik uiteraard wel van naam. Ik heb het nog niet aangedurfd die te gaan kijken.
Voor 4 dollar te koop op Amazonquote:Op maandag 14 november 2011 17:44 schreef picodealion het volgende:
Ik zet 'm gewoon op mijn watchlist.
quote:I refuse to succumb to this supposed good taste. I don't care how beautiful a film looks when it's this oppressively boring. This film boasts only having 39 shots, and while it is interesting to watch for this, goddamn, I'm a fan of edits. See, five minute shots of people walking with no dialogue come off as slightly self-indulgent and pointless to me. It's chock full of pretentious monologues and grand metaphors, so if that's your thing, then by all means. I don't think anyone actually enjoys this kinda stuff, though. No one is ever going to turn to his friend, "Oh man, let's watch Werckmeister Harmonies! The scene where you watch an old man get undressed and ready for bed in real time is to die for!" Good taste is so overrated.
Mooie vakantie.quote:Op maandag 14 november 2011 11:08 schreef Asap het volgende:
[..]
Moet ik dan maar snel op de to see lijst zetten. Vond Karhozat zelf iets minder goed dan Werckmeister. Satantango ook nog niet gezien want elke keer dat ik in de buurt kom van het kijken van die film haak ik af als ik me weer herinner hoe lang die duurtquote:Op maandag 14 november 2011 17:38 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Zelfde niveau, ongeveer. Er gebeurt wel nog een stuk minder (ja, dat kan blijkbaar) dan in Werckmeister.
Misschien wel handig voor je om te weten dat Kárhozat mijn favoriete Tarr is. (Heb Satantango nog niet gezien.)
jij bepaald wat wel en niet goed is?quote:Op maandag 14 november 2011 18:55 schreef Mainport het volgende:
Dit is een stomvervelende slowchat om een paar redenen. Er zitten hier avonden achter elkaar dezelfde eenzame mensen, allemansvriendjes, mensen die antwoorden opzoeken in FMT en mensen die veel meer films hebben gekeken dan goed voor ze is. En iedereen praat maar over koetjes en kalfjes om de lieve vrede te bewaren - want hier is het veilig en buiten is het eng.
Ach, ieder zijn meug. Ik vind dat constant de confrontatie opzoeken dan weer stomvervelend.quote:Op maandag 14 november 2011 18:55 schreef Mainport het volgende:
Dit is een stomvervelende slowchat om een paar redenen. Er zitten hier avonden achter elkaar dezelfde eenzame mensen, allemansvriendjes, mensen die antwoorden opzoeken in FMT en mensen die veel meer films hebben gekeken dan goed voor ze is. En iedereen praat maar over koetjes en kalfjes om de lieve vrede te bewaren - want hier is het veilig en buiten is het eng.
Wat een kutleven moet jij hebben zegquote:Op maandag 14 november 2011 18:55 schreef Mainport het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |