Gaat anders al best goed.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:12 schreef Gillingham het volgende:
Ik begrijp het, niemand durft dit topic vol te maken vanwege de intimiderende Romeinse cijfers.
Moeilijk vraag, Pico. Denk niet dat die opgelost gaat worden.
Finnen zijn geen Scandinaviėrs. Kaurismaki had er anders zeker bij moeten staan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:16 schreef wyccie het volgende:
Hmm.. weinig Noren, IJslanders en Finnen...
Dat is bizar.quote:Wtf, Gil! Ik wilde net de laatste post maken en precies dezelfde titel nemen.
(Oh, maar bedenk nu dat wanneer ik dat had gedaan, me had vergist.)
Tot nu toe.quote:
quote:Daarnaast, als je je beseft dat ik op een paar Bergmanns na niks ken uit die contreien van voor de jaren '90 moet dit nog best wel te doen zijn.
quote:
Van naam wel, maar niet van gezicht, heb volgens mij nog geen film van hem gezienquote:
Officieel niet, maar ze worden er toch vaak wel bijgeteld.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:18 schreef Gillingham het volgende:
Finnen zijn geen Scandinaviėrs. Kaurismaki had er anders zeker bij moeten staan.
Ik dacht dus aan Festen vanwege de huidige vraag. Die zou ik dan weer vertalen naar het Nederlands...en toen dachten mijn hersenen dat Filmpje wel een goede vertaling van Feestje zou zijn.quote:Dat is bizar.![]()
Maar hoe had je je dan vergist?
Ik wou dat ik dat laatste ook kon zeggenquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:19 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Van naam wel, maar niet van gezicht, heb volgens mij nog geen film van hem gezien
quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat laatste ook kon zeggen
Het zijn alleen Zweden en Denen, zoals beloofd.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:16 schreef wyccie het volgende:
Hmm.. weinig Noren, IJslanders en Finnen...
Wtf, Gil! Ik wilde net de laatste post maken en precies dezelfde titel nemen.
(Oh, maar bedenk nu dat wanneer ik dat had gedaan, me had vergist.)
Wat een onnavolgbare kronkel, wyc.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht dus aan Festen vanwege de huidige vraag. Die zou ik dan weer vertalen naar het Nederlands...en toen dachten mijn hersenen dat Filmpje wel een goede vertaling van Feestje zou zijn.
Ik ook, dan kon ik Riget, Dogville, Manderlay en Dancer in the Dark nog eens voor het eerst zien.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat laatste ook kon zeggen
Oeh, zo kan je 't ook zien.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:22 schreef Gillingham het volgende:
Ik ook, dan kon ik Riget, Dogville, Manderlay en Dancer in the Dark nog eens voor het eerst zien.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:26 schreef wyccie het volgende:
Er zullen me geen juiste Zweedse namen te binnen schieten, dus ik ga maar even slapen lezen.
Dat is een Noor.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Goede aanvulling, want Anders Breivik was een naam die ineens bij me opkwam.
Eeuhh.... 3 is een hijquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:32 schreef picodealion het volgende:
2. moet écht te doen zijn, dat je zijn gezicht niet herkent moet toch wel een hint zijn.
3. Ga ik een rebus voor bouwen, want volgens mij werd die vorige keer ook niet geraden. Schande, want ze is zo leuk.
9. Heeft een typische zweedse achternaam, maar niet een die op ..son eindigt.
Die ken ik alleen omdat ik elke keer denk wat een vaag (om het aardig te houden) hoofd heeft dat mensquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die rooie zou je kunnen kennen.
Die zag ik niet meer aankomenquote:
wel van de vrouwen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik ben niet zo van de Scandinavische acteurs hoor
Nee, maar jij weet alles.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik ben niet zo van de Scandinavische acteurs hoor
En uit Tilsammams, van Moodysson. Alle acteurs en regisseurs zijn onderling verbonden, behalve Von Sydow. Ik wilde namelijk eerst ook nog titels erbij vragen.quote:
Vinterberg is van Festen, dus Deens idd.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
En ik kende er maar één vanVinterberg was goed gegokt dus
Ter compensatie zal ik even proberen een leuke vraag te maken.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die rooie zou je kunnen kennen.
http://www.imdb.com/name/nm2178959/
Zolang het maar mainstream isquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ja, nog even hoor. Wordt een vraag uit meerdere delen
Ran en Intre verdienden het sowieso allebei niet. Enkel wyccie en ik. Of eventueel Flitspaal.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:53 schreef picodealion het volgende:
Jazeker, smiecht.
Sorry Ran, eerlijk is eerlijk.
Life's a bitchquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:27 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ran en Intre verdienden het sowieso allebei niet. Enkel wyccie en ik. Of eventueel Flitspaal.
De enige die ik niet wist was deel 2, maar dat was een logische keuze nadat ik de andere 5 invulde.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
De Harry Potterfilms zijn allemaal geraden, dat was makkelijker dan ik hoopte
Cruise pastte ook nog, maar dat was een aantal jaar terugquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:36 schreef picodealion het volgende:
Ik kon maar niet op Javier Bardem komen.
Ik herken 1, maar weet me God niet meer waarvandaanquote:
Crap..... vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
dopekoe loopt nu zelfs te raaskallen in dubbele punten topic, dat is nog erger dan slowchat
Cadeautje op vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:13 schreef picodealion het volgende:
Maar daarmee heeft ie me wel een puntje bezorgd in AKQ. Ik wist namelijk wél het goede antwoord.
De volgende keer moet je zelf de vraag beantwoordenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:45 schreef FireFox1 het volgende:
En Sands gaat er weer met de punten vandoor![]()
Topicpointer. Chique.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:13 schreef picodealion het volgende:
Zeg, zullen wij ook om zo'n topicpointer vragen? (dat gele vakje boven het reply scherm)
Vaak welquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
die tags op imdb zijn echt complete willekeur
Weet je hoe moeilijk het is tags toe te voegen? Handmatig door users zorgt voor een enorme vervuiling en een extreem lage relevantie. Automatisch zorgt voor verkeerde interpretaties en context mis-interpretaties. Meest ideale is door 1 persoon met de juiste kennis, probleem daarvan is dat de data snel te groot isquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
die tags op imdb zijn echt complete willekeur
Dat is hun probleem, mij interesseert vooral het eindresultaat en dat is voor alles onder de 50.000 votes extreem incompleetquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:41 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk het is tags toe te voegen? Handmatig door users zorgt voor een enorme vervuiling en een extreem lage relevantie. Automatisch zorgt voor verkeerde interpretaties en context mis-interpretaties. Meest ideale is door 1 persoon met de juiste kennis, probleem daarvan is dat de data snel te groot is
wel vet dat ik hetzelfde probleem heb als imdbquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat is hun probleem, mij interesseert vooral het eindresultaat en dat is voor alles onder de 50.000 votes extreem incompleet
Oeh, SEO-adviseur nodig?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:51 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
wel vet dat ik hetzelfde probleem heb als imdbprobeer maar eens 50K content pagina's relevant aan elkaar te maken, om conversies te verhogen
En dan ben ik niet eens ict-er...
Maar nergens doen ze dat goed hoor, behalve bij google, maar daarvan weet niemand hoe het echt werkt...
Veel te makkelijkquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:53 schreef picodealion het volgende:
Raad de film: Screenshot! #5
Help die arme mensen eens uit de brand.
Bied je jezelf aan?quote:
naked lunch wisten ze ook al nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daar denken ze er daar anders over.
het ergste is dat chrome de url laat zien en daar staat volgens mij het antwoord inquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
naked lunch wisten ze ook al niet
Komt op het zelfde neerquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:06 schreef wyccie het volgende:
SEO is voor mij: structureel echoscopisch onderzoek.
Search-engine optimization. Oftewel: hoger scoren in Google.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:06 schreef wyccie het volgende:
SEO is voor mij: structureel echoscopisch onderzoek.
Ik bied mezelf (momenteel zwart) aan als SEO consultant, maar conversie is een vak apart. Daar waag ik me nog niet aan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:58 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Bied je jezelf aan?
We zijn op dit moment idd voor een nieuw speeltje wel op zoek naar extern SEO advies, technisch alles al op niveau, content goed, linkbuilding 0,
Maar nee, het tag vraagstuk is eerder een conversie optimalisatie issue.. 50.000 pagina's verdeeld over 6 secties met allen dezelfde criteria, en nu wil ik bijv Content X op sectie 1 een suggestie toevoegen uit sectie 2-6 op basis van relevantie
Dat was de 1e correcte die ik al genoemd hadquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:40 schreef RanTheMan het volgende:
ik had t ff opgezocht, maar pico's shadow of the vampire was toch ook al goed?
quote:
Slowchatquote:
Arthur C. Clarke ken ik wel, maar van deze knakker heb ik nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Slowchat.
Maareh, alleen maar een van de beste/bekendste sci-fi schrijvers.
Haal 'm alleen altijd door elkaar met Arthur C Clarke.
Maar je hebt veel meer philip gebaseerde films gezien dan Arthur gebaseerdequote:Op vrijdag 11 november 2011 21:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Arthur C. Clarke ken ik wel, maar van deze knakker heb ik nog nooit gehoord
Maarja, mijn "side" kennis is ook lager dan die van jullie
Dat zal best.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Maar je hebt veel meer philip gebaseerde films gezien dan Arthur gebaseerde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |