quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:55 schreef tliciouz het volgende:
Ik zeg het niet graag, maar mw3 valt een beetje tegen. Spec ops is tof, sp ook. Maar de multiplayer, ugh. De mappen hebben teveel steegjes, hoekjes, ramen. Geen 1 map met een open veld of iets. Snipen kun je amper. Ook is het menu onoverzichtelijk.
En ik kan alleen maar tdm spelen de rest vind ie niet en met tdm wacht ik nog 10 min om in een game te komen ..
Heilige schijt negers, Jomanda is er niks bijquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Persoon 1: Oh, MW3 is toch wel leuk hor jong0ns
Persoon 2: Ja maar wel veel kampeerders hoor, ja poe poe
Persoon 1: Ja nee, ja. Dat komt omdat het spelletje nieuw is.
Persoon 1: Hebben jullie ook verbindingsproblemen?
Persoon 2: Nee.
Persoon 1: Er zijn wel veel steegjes enzo he.
Persoon 2: Ja klopt, jammer, dat bevorderd campers, erruuuug jammer.
Oh jawel hoor, ben er blij mee.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hij valt tegen.
Kortom toch niet de hype die de train zou brengen?
Soms valt het tegen.
En soms wil je alles van je cache wegvegen.
quote:GoldenEye 007: Reloaded. Het ziet er wat ouderwets uit. Dat hoeft overigens geen bezwaar te zijn. Hetzelfde geldt - zij het in beduidend mindere mate - voor Call of Duty: Modern Warfare 3 en dat is er onverminderd populair onder gebleven.
hoe kan je dat nou geen 2.5 vinden...quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee hoor, vind het zeker geen 2.5 en vind het verder een toffe game, alleen zijn er wat dingen aan het spel die anders hadden gemogen
Die game speelt 200% andersquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:58 schreef Xblister het volgende:
[..]
hoe kan je dat nou geen 2.5 vinden...
ik bedoel. serieus?
Ja.quote:
Wat een kindjesquote:Op zondag 13 november 2011 00:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nickolai heeft pret met fred in bed.
Zoals?quote:Op zondag 13 november 2011 00:55 schreef Tauchmeister het volgende:
pringles kom eens naar eindhoven, bazenshit hiero
Wat een kindjes waren datquote:Op zondag 13 november 2011 00:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nickolai heeft pret met fred in bed.
Op naar de horrorkelder.quote:Op zondag 13 november 2011 01:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vriendin vroeg of ze uitmocht vanavond maar ze is al 15 minuten te laat dat wordt weer straf uitdelen Zometeen
I knowquote:
Check die ene motherfucker er ook achteraan blijven rennenquote:
Je kan toch wel zien hoe andere spelen?quote:Op zondag 13 november 2011 02:43 schreef KoningStoma het volgende:
24-3, MVP, alles en toch verliezenIk kan er alleen nog maar om lachen. Jammer dat je in theater niet andere mensen kan spectaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |