Ja.quote:
Wat een kindjesquote:Op zondag 13 november 2011 00:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nickolai heeft pret met fred in bed.
Zoals?quote:Op zondag 13 november 2011 00:55 schreef Tauchmeister het volgende:
pringles kom eens naar eindhoven, bazenshit hiero
Wat een kindjes waren datquote:Op zondag 13 november 2011 00:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nickolai heeft pret met fred in bed.
Op naar de horrorkelder.quote:Op zondag 13 november 2011 01:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vriendin vroeg of ze uitmocht vanavond maar ze is al 15 minuten te laat dat wordt weer straf uitdelen Zometeen
I knowquote:
Check die ene motherfucker er ook achteraan blijven rennenquote:
Je kan toch wel zien hoe andere spelen?quote:Op zondag 13 november 2011 02:43 schreef KoningStoma het volgende:
24-3, MVP, alles en toch verliezenIk kan er alleen nog maar om lachen. Jammer dat je in theater niet andere mensen kan spectaten
Niet first person.quote:Op zondag 13 november 2011 02:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je kan toch wel zien hoe andere spelen?
Euw.quote:Op zondag 13 november 2011 02:50 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Niet first person.
Ik ben echt FAD-sig als je begrijpt wat ik bedoel.![]()
Die FAD is een puiyk wapen,
Fanboy having a hard time..quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat matchmaking probleem ligt toch aan je router kan de game niets aan doen. Snipen is belachelijk makkelijk en de mappen zijn idd ook niet helemaal mijn ding maar om ze al af te kraken na 5 uur speeltijd gaat me te ver. Spel kan zeker beter maar je kan het pas echt beoordelen over een aantal maanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |